Kõik, mis Kaido S postitas
-
BMW 316i '90 - callaway
Korralik ettevõtmine ning kirjatükk samuti üle keskmise. Ärge toppige neid laiu plekkvelgesid igale poole, mul alles plaan pooleli ning kui see ükskord teostatud, pole see enam sugugi originaalne. :oops: Korraliku rulli all olev hea viimistlusega plekktoru on ikka übersex.
-
Silmatorkavamad E30-d Eestis
Khmm - tahaksin samuti teada, kes müüb ja mis hinnaga :oops:
-
BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"
Selle stange esialgse vormi valmistajal on olemas ka teine, nn Evo-versioon, mis on sarnase kujuga, kuid oluliselt suurema keskmise avaga. Väga jube ei olegi.
-
Suve lõpuks rullid kokku ja kruiisima 2010 2 Oktoober laup.
Hall auto on originaalne hetkel nime, kere ja sildade poolest, salong saab selleks loodetavasti järgmisel aastal. Tehnika osas see on ja jääb LEGOks - õnneks vähemasti Saksa, mitte Jaapani tükkide najal.
-
BMW 320i (M50B25TÜ) '89 - wabbit
Plekkidega oli väga lahe, endal ka juba ammu selline plaan ja see auto tee veeres igal hommikul vaid kinnitas seda. Kus plekid nüüd on?
-
BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"
Lahe auto ja osavad käed - kuhjaga retsepti 8) Lisaks ühed kõige ilusamad rullika veljed laulurahva maal...
-
BMW 325i (2,8)T M-technik II '89 - S3nder
Jep / varuosaring teise liikuri tarvis.
-
BMW 325i (2,8)T M-technik II '89 - S3nder
Kus Fantoomi liikumas nähti? See võis olla minu piimakäru.
-
E30 316 1,8IS kupee - Indrek
Mina hääletaks tavavärvi poolt. Kameeleon oleks siis põhjendatud, kui tegemist oleks tuuningupilliga - 17 tolline RS all, kõht vastu maad jne. Kui on tegemist veel nn tavaseades tegelasega, siis võib kameeleon mõjuda veidi kohatult - selline omasooihara-värk tükib külge :oops:
-
316 '88 - M-Tech
Hmm - olen küll ise laisk, aga kui Penu minu numbri hakkama pani, siis saab ta rihma :evil:
-
BMW 318is M50B25 M-techII '89 - Mario
Ilus, kiitus
-
316 '88 - M-Tech
Pagana pagan - üks mees on minust kogu aeg kaks sammu ees...
-
BMW 325i (2,8)T M-technik II '89 - S3nder
Härra Hiis - kui teinekord veel selline pakkumine tehakse, siis olge nii kena ja kirjutage/joonistage/helistage mulle...
-
BMW 325i (2,8)T M-technik II '89 - S3nder
See on hea, et liigud Võrus ja Soomes, ära Tallinna tule, muidu ma jälle karjun laste peale kodus - värv on liialt lahe - enda autot otsides ajasin täpselt sellist taga...
-
BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"
See on vist siingi juba korduvalt tõestatud, et hästi hääles originaalne 325i on veidi kiirem kui M50 mootoriga isend, eriti siis, kui võrdluses osaleb näiteks facelifti eelne 126 kW mudel. Samas - see vahe kiiruses on siiski marginaalne, E30 pole kunagi olnud väga kiire auto, küll aga suhteliselt kiire ja päris lõbus. Lõbusaks teeb auto sutike hirmu ülepingutamise tagajärgede ees, hea tunnetus ja võimalus kurjamit ka gaasiga juhtida - siinkohal saab ilmselt kõik plussid endale M50 ja seda tänu suhteliselt odavale võimalusele saada mõned lisajõud ja laugem momendigraafik. Vaadake nüüd ise - ilus sire pill, kumm põleb esimese kolme käiguga ja hääled vallandavad eeslinnas migreenipuhangu - piigad langevad niidetult ning seda ju vaja ongi... Ühesõnaga - emotsionaalne värk, tegelikult E30ga vist enam naisi ei saa 8) , kuid me kõik ehitame ju neid omasuguste seltskonnas kõvatamiseks - selleks otstarbeks on M50 täiesti OK - jämedam litraaz teeb ju alati pikemaks Lahe auto, kiitus tehtud tööde ja veljevaliku eest.
-
BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"
Nii need päevad ära rikutakse. Teeksin klubi presiidiumile ettepaneku auto valmides see Mardo käest ära võtta ning hoiatuseks teistele ilueedidele talle ka vähe vitsa anda... Mis nad siis tulevad oma oskuste ja piiramatu eelarvega siia kelkima 8) Ilus & pikka närvi - lõpp paistab lähedal
-
325i '90 - Krst
Ärme raputa endale tuhka pähe - küll saab vihmaga hakkama - tegelikult on vihmaga vähe laiemal/turvalisemal rajal üsna lõbus, auto tunnetuse kohapealt oleks üks selline sess päris kasulik. Samuti ka auto tervise koha pealt (rooste välja arvatud) - kehv pidamine lubab suht karistamatult laamendada. Meil siin rohkem vanatehnika klubi 8), vähemalt mina otsustasin küll, et minu mõlemad projektid ei näe kunagi ei piike ega ka päris-slikke - see on vaid puuriga autode rida.
-
Rullid tulevad kokku kolmapäeviti 20:00 ALeC Areenal
Jaa - kui see rivi Viimsi poole suundus, kukkus sealsete väikekodanlike kipsmajade hinnast veel -25% - põhjenduseks oodatav elukvaliteedi järsk halvenemine ning müra kasv. Ilus rivi oli küll.
-
Lae värvimine
Volgamehed on värvinud isegi nitrovärviga ja saavutanud täiesti pandava tulemuse. Minu meelest on see mõttetu teema - korja veidi kõppi ja lase uus lagi teha - sellist värvi nagu vaja ning koos paigaldusega. Kui musta lage tarvis, siis on üks suhteliselt pandav versioon pakkuda 1000.- raha eest.
-
BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"
Kestvad kiiduavaldused.
-
BMW 320i (M50B25TÜ) '89 - wabbit
Elusast peast nähtud ja väga seks.
-
318i Touring - Zius
Lahe vagun. Ma ei üllatuks, kui sellel autol leiaks lähema kahe aasta perspektiivis mootoriruumist miski Alpina moodustise ning ülejäänud auto küljest kõik E30-le toodetud lisad. Eelmine täispurjeis 760iLA oleks selle kõrval nagu varustuseta rendiauto, millel pole ette näidata isegi viledaks kulnud käigukanginuppu.
-
BMW 324td - Lauri_L
Põldmari - diisel ju?
-
316 '88 - M-Tech
Tühine detail, aga kuna omanik on pedantse käekirjaga, siis on ehk vajalik. Teema pealkiri tuleb vähemalt suveks ära muuta, nende rataste ja muude viledega on autot väga raske sleeperiks nimetada...
-
BMW 325i '87 - Joosep
Koos Mihkli omaga Eesti Top Kolmes - peaks enda omaga ka sellest butiigist läbi vurama ning stilistika teenust nuruma.