-
Postitusi
1 434 -
Registreerus
-
Viimati külastas
-
Võidetud päevi
106
Postituse tüüp
Foorumid
Sündmused
Kõik, mis Margo postitas
-
LIhtsalt paneb imestama, et milleks vaja üldse selliseid postitusi teha, kui eriti pädev pole. Lisaks tundub, et on väike alatoon, nagu oleks foorumi näol tegu mingi e-parandusega ja tema ei saanudki oma autot seal korda, seega täielik pettumus.
-
Seda muidugi, et paigaldusavad olemas ja iseenesest paigaldatavad, aga ilmselt odavam uuemad tõstukid osta kui vanemad tõstukid+klaasid. Lisaks veel, kui plaanis 4xel aken teha, siis 88a touringu tagaukse klaase leida suht keeruline vist. Lihtsalt infoks, et BMWFans näitab, et alates 04/88 pandi juba touringutele uuemad tõstukid.
-
Äge huumor ka vahepeal lugemiseks: http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=38&t=176249
-
M: M-tech 2 Rool. Väike. 100€ Uued pildid.
Margo vastas kasutaja logomotiv teemale asukohas Tuuninguks vajalik
Rooli all on detaili kood. Igasuguse loba vältimiseks võib selle kirjutada ja asi selge. Kasutaja M20B20 iS-il ka mu meelest selline rool peal. -
Touringu puhul tuleks ikka otsida FL tõstukid. Süsteemid PF vs FL täiesti erinevad + klaasi kinnitus tõstuki külge ka.
-
Kolled peaks ikka E36 omad panema või veel parem oleks üldse mingi aftermarket torukolle. Pole küll proovinud, aga ruumiga võib tõesti kitsaks jääda E46 omi kasutades. See tähendab aga, et nende anduritega, mis tal originaalis kollektoris on, tuleb ka midagi ette võtta. Seega siit jälle üks miinus E46-le.
-
Kolled saab originaalid jätta, just pükste osa tuleks mudida-modida, et õõtsapuksist ohutu kaugus jääks. Samuti saab siis korraga kõrguse ja nurga paika ajada, et kõhu all ülejäänud toru õiges kohas jookseks. Kastide ja kardaanide poole pealt tehakse tegelikult asi üsna keeruliseks, kui siin jutte kuulata. Kui sa paned M50/M52 kasti, siis pead leidma sinna ka suure flantsiga kardaani. M51 oma M50/52 otsa ei taha istuda. Pead kasti otsas flantsi ära vahetama. Tagumine ots vist istus, täpselt ei mäleta. Tean, et E36 tdsi difril pooltelje flantsid igatahes teised kui bensukal. Lisaks on ju M50/52 kastid 5. käik 1:1-le. See tähendab, et tuleks ette võtta ka difri vahetus, kui just ainult linnas paugutamiseks ei taha. Seega kõige valutumalt peaks minema 328i omaga. Mina olen pannud ka M42 kasti ja kardaani. Kardaani tuleb natuke modida, aga täiesti isetehtavalt ja soliidselt. Getrag 240 peaks vist tähendama küll max 240 väänet vs 2,8i 280 vastu, mis kasutab siis S5D320 kasti (max 320 väänet), aga usun, et pigem sõltub kasti eluiga roolitagusest tihendist. Korpused on neil sama suured, sisu natuke erinev. Samuti on E30 ka oluliselt kergem kui E36 või E46.
-
Universaalseid vente erinevate diameetritega saab siit Eestist ka sama raha eest osta. Rullikal radika ees palju ruumi kuhu suht lihtne midagi aretada. Jääb teisele poole kasvõi genekarihma lihtsamaks vahetuseks rohkem ruumi. Kardaan, summuti ja kasti kinnitused on kõik custom värk peale seda, kui mootor paika aetud. Kolmese pealt võetud mootoril tegelt palju pisiasju, mis tuleks ära vahetada viiese asjade vastu. Siis saad aru, kui pead juhtmeid vedama ja voolikuid ühendama ning mõtled, kas tulevikus võimalik normaalselt mingit osa ka vahetada kui vaja peaks olema.
-
Kataloog peaks ikka need ülalmainitud küünlad m20 jaoks andma, seega mitte päris suvalised. Üldiselt m20 väga ei pirtsuta küünalde suhtes.
-
Murevabam kindlasti ews2-ga ja ilma canbusita e36 pealt võtta ja immo maha progeda (mingi 50-60eur). Paljud asjad tuleb nagunii E34 pealt võtta, et inimlik ja kena kapotialune jääks. Jahutusvent kindlasti elektriline panna, kuna see viskosüsteemiga koormab mõttetult veepumpa. El vendi puhul tuleks radikavalikul arvestada ka termolüliti avaga, kuhu lihtne pärast vendi lülitus ühendada. Kliimavente olen kasutanud nii e36 kui e34 omi - vahet pole, mille oma kui piisavalt jahutada suudab.
-
Jomi coilil ju esimesed samamoodi ainult vedru jäikusega reguleerimine, mis annab madala auto korral pehme vedru ja vastupidi. Tagumistel saab vedru aluse taldriku kõrgust muuta, ehk siis just jäikust mitte.
-
Kõige lihtsam tuvastada, milline neist bensupumba relee: Nr 87 kontakti alla tuleb relees roheline/lilla juhe, mis bensupumba toide.
-
http://img22.imageshack.us/img22/3930/mainfuelpumpoxygensenso.jpg Kolm eraldiasetsevat releed peaks olema. Pre face üldiselt amordikannu küljes ja faceliftil tulemüüri küljes. Originaalpaigutuse korral keskmine ja sinine relee tavaliselt.
-
Jõuame tagasi selle juurde, et igaüks ehitab nii, nagu enda jaoks hea ning kelle jaoks mida "tänavasõiduauto" üldse tähendab. Kindlasti on sul faktiliselt kõik õige, mina aga võtan asja reaalse argipäeva tasemel. Kui ma tahaks normaalset tänavasõidu autot, siis huvitaks mind võimalikult suur vääne kogu kasutatavas pööretevahemikus, mis tänaval jääb reaalselt 0-3000 vahele. Need suured kilovatinumbrid kuskil piirajas tunduvad ahvatlevat minu asemel hoopis korrakaitseametnikke, kes siis kindlasti piisavalt puudusi leiavad ning vähemalt auto passis märgitud kilovattühiku jagu trahvi määravad ja igaks juhuks kordusÜV ka saadavad. Muide niisama tuli meelde - praeguse zaddami auto, kunagise minu auto M40B16 mootoril suutis minust järgmine omanik väntvõlli pooleks sõita. Täitsa tuunimata mootor oli Et 20a vanal asjal võib olla 20 eri põhjust, miks kestab ja miks mitte.
-
Minu jutu mõte oligi see, mis oo7 ja Chulo viimastest postitustest välja tuli: 1) tänavasõiduks ongi ju mõttekas teha madalalt jõudu tegev mootor 2) M3 ning M52B28 sisu on sepistatud, mistõttu seal loomulikult teine teema. Lisaks on M20B27 ja M52B28 kolbide kaaluerinevus on üle poole kilo komplekti kohta. Kui erinevalt need jõud kepsule mõjuvad, võib Chulo kergesti välja arvutada, kui koolis Tiidemanni kursusel tublisti kuulas.
-
M20B27 ja M52B28 vahele vist ei saagi võrdusmärki panna? Vale teema nagunii selle üle vaielda. Igaüks ehitab omale sellise mootori nagu tahab ja oskab. Ja kui ei oska, siis saab vähemalt palju poltide keeramist harjutada.
-
Sinna sobib pmst igasugune 4 jalaga relee, ei pea spetsiaalselt bensupumba oma otsima. Võta vana kaasa ja Fixuses ca 4 euri vist maksis uus.
-
ETA vänt oligi mõeldud töötamiseks ETA mootoris, millel piiraja palju madalamal kui 2,5. Vist mitte seetõttu, et lihtsalt juhti huiata. Pigem olid kepsu nurk ja pikkus ning eta kolvi raskus sellised, et töökindluse huvides oli see mõistlik otsus. Kui ma tahaks oma mootorit pidevalt piirajas kräunutada, siis tuleks asjale hoopis teistmoodi läheneda.
-
Võid ka hoopis rooli pealt BMW koodi öelda, siis on kindel, et ei mõõda valesti.
-
Rootsi poisid seda ETA võlli küllalt turbokatel katsetanud ja tavaliste isearetuste puhul tuleks sisus enne kepsu karta. Kõrged pöörded ei peakski strokeri eesmärk olema.
-
Vaevalt tehasest väljaveerenud rullidelegi mingit 0w30 sisse kallati. Pealegi on 25 aastat erinevate liikuvate osade tolerantsid kõvasti suuremaks teinud, mida mingis piiris suurema viskoosusega õliga parandada saab. Millegi tõttu on tekkinud selline uskumus, et mida "vedelam" ja "täissünteetilisem", seda parem. Tegelikult tuleks lähtuda reaalsest kulumisest ja sellest, kas sinu vanad tihendid üldse peavad sellist superkallist õli kinni hoidma. Teisisõnu, lekkima ja kolisema võibki hakata tänu valele õlile. Lisaks veel suurenev õlikulu või muud sümptomid. M20 mootoril pole hüdrokaidki, vtecist rääkimata, mistõttu sellega suht vabad käed. Ja need, kes mootori liiga tihkeks on ehitanud - ei aita siin super 0w60 ka, kui ikka külmalt paugutad.
-
Usun, et paljudel on juba originaalpilte saates numbrid kaotatud, pole mõtet neid sinna tagasi leiutama ka hakata ju.
-
Kes vähegi ise neid asju näppinud on, saab aru, kuidas on võimalik neid sobima panna. Kuigi kütusepumba vahetusel tuleks hingerahu saamiseks ikkagi uus pump panna ja kui just E34 oma riiulis pole, siis poes neil küll mingit hinnavahet pole.
-
Härra insener: E30 on tulnud tehasest nii ketas- kui klotspiduriga, seega pole tegemist ümberehituse vaid lisavarustuse lisamisega. Järelikult pole ka midagi illegaalset. Pole mõtet mingit pada ajada. Teha ei tohi vastupidi, kuna mingist kilovatist olid ketaspidurid kohustuslikud.
-
Kõigepealt müts maha asjalikkuse eest. Kui endale tegemine, siis muidugi uus ja hea, mitte vanade kasutatud asjade peale raha raisata. Point on aga see, et suurema töömahuga mootor tahaks rohkem peale saada. Siin aga hakkabki pea piirama. Klappe suuremaks teha suht mõttetu, seega lihtsam neid rohkem lahti ajada. Seega stocki ei soovitaks.