-
Postitusi
224 -
Registreerus
-
Viimati külastas
-
Võidetud päevi
3
Postituse tüüp
Foorumid
Sündmused
Kõik, mis kotkas1 postitas
-
Tehase m20b20-le M21D24(meh pumbaga) swap?
kotkas1 vastas kasutaja Willard teemale asukohas Küsimused - Vastused
kui tahad maanteel ökoada siis üks variant veel vaheta differ näiteks millegi 2.xx-3.2x vastu. eelmine talv käisin 2.79 diffriga võrru kooli (ca 60km päevas) mootoriks 2.7 autos 4-5 inimest kuu lõikes tuli kesmiseks kuluks 6.6l/100km. muidugi kiirendust ära enam looda siis kuid kui tahad linnas ökotada siis smarte vahetatakse 1:1le e30 vasta -
kui meh pumpa mõtled panna siis mina kaaluks ka m21d25. aeg on näidanud et see on tunduvalt murevabam mootor kui "keskmises" korras m51 aga vaata mõtle mis endale sobilikum tundub
-
paagi pump peab ikka olema, muidugi kui mootor maas on siis on tark enne auto peale tõstmist mootori ketid välja vahetada need on enamikul mootoritel läbi või kohe minemas ja auto peal ei ole see ültse meeldiv töö, lisaks võiks üle käia plokikaane tihendi ning kontrollida plokikaant(ei kehti m51d25 85kw kohta) mõrade suhtes samuti kõrgsurve pumba vahetus tunduvalt lihtsam kui mootor maas. rahalise poole pealt soovitaks muidugi pigem m57d30 kuna tunduvalt töökindlam ning ning rahaline kulutuspeaaegu sama mis 105kw puhul va lisandub kiirus emulaator ajule mil loeb kiirust diffrist ja teisendab selle abs süsteemi kiirus väljundiks, 105kw tasub vaid siis ära kui doonorauto nö poolmuidu saadud
-
http://www.youtube.com/watch?v=M-OcVuxH9_M reede õhtu hakkab vist tunda andma oeh tahaks ise ka juba võtta kunagi ....
-
hehe ma vedasin kunagi niimoodi atsetüleeni ja hapniku baloone tartust koju. ehtne penskari sõit oli
-
m30(e34 530i 89a) ühemassiline hooratas koos surveplaadiga ilusti m50 moto küljes m50 siduri ketta ja starteriga (e36 320i 92a)
-
http://84.45.115.78/e30zonewiki/index.php/M20 kolbide kohta. plokikaaned olid sama koodiga kuid erinevate valu numbritega. pregugi võrdlen siin üht 89a ja 96a valukoodiga m20b25(885) käevahel näiteks- 96a omal on põlemis kamber veidi väiksem ning vee kanalid natuke kitsamad, samuti nukkvõlli liugepinnad veidi laiemad. kuid üksteisega on nad üksühele asendatavad
-
pihustitega on lihtne kollektorist pihustid välja ja annad starterid. näed kohe ära kas mõni jääb lekkima ja kas mõni tatistab. rõhukellaga õnneks lihtne hinnata surveregulaatorit, kuid kas diagnostis siis stroboga ei saadud süüdet paika? muidugi võib ka jagaja regulaator jamada või jagaja vaakumid olla valesti ühenatud,kuid jagaja ei mõjuta pikalt käivitumist
-
mis uksepolstritega mõtted on?
-
vin 7 viimast ja asukoht
-
video pole suurem asi kuid ajab miskipärast kiiremini sõitma Vitalic - Stamina http://www.youtube.com/watch?v=UK-lGSYKaaM
-
või otsid alla 11.0 eta kolvid, surve aste tuli sel juhul ca 10.4. ma natu nokitsen enda mootorit veel(uus kaanetihend, parem plokikaan ja chip ära proovida enne ms3v3 üle minekut) eks kevadel ole näha kui palju kw välja annab varumootoril lähen tõenäoliselt silweri rida ehk 2.8 vänt ning 2.5 kat kolvid hoiab kõvasti aega kokku leiutamise pealt
-
väike lisa juurde ehk olenevalt doonorist elektrooniline gaasiklapp, mootoriswap suht lihtne, elektroonika umbes 16h kokku esimene kord tehes, paagipumbaga oli mul toona mingi kamm aga enam täpselt ei mäleta kas oli kulunud või mingi muu jama.
-
ühenda juhe lahti ja mõõda takistus ära 500-600 oomi on normaalne kui üle või alla siis otsi uus andur ja teine mida võid proovida koos sõbraga- üks mõõdab anduri takistust ja teine pöörab aeglaselt mootorit tingi , kui takistus jääb konstantseks on samuti andur surnud. samuti on ette tulnud aju relee viga selline valge relee 3 releega plokis õhulugeja lähedal
-
alusta lihtsamast ehk kontrolli väntvõlli asendi andur üle
-
kas viieka või kolmeka rihmaratas genekal peal? miskipärast kahtlustan ikka pingeregulaatori viga
-
tõenäoliselt kas 1. harjade plokil(pinge regulaator) kehva mass korpusesse 2.kui bkat pingeregulaator siis proovi mõnda originaali (kasvõi kulunut) 3. staatori mähised õhtal 4. kollektorid kulunud aga see tõmbab ka laadimis tule põlema igaks juhuks võid ergutuse juhtme üle kontrollida
-
kui jagaja plokis siis 2,3 aju lihtsam lahedus
-
http://www.ebay.com/itm/BMW-Uncut-Lighted-Key-Blank-E24-E28-E30-318-325-8941-/290266151803 muidugi kui kamba peale tellida posu saaks transa odavamalt
-
tüdruk lammutab mu auto heli sellise looga Neon Jungle - Trouble http://www.youtube.com/watch?v=vMIy_PNlAcE
-
2 muret ühes, (Rool raske ja mootor jätav justkui vahele.)
kotkas1 vastas kasutaja sild teemale asukohas Probleemid
mootori koha pealt pikk käivitume on ära surnud kütuse surveklapp ja kulunud klapisääre tihendid, vahele jätmine tavaliselt jagaja rootor-kaan -
2 muret ühes, (Rool raske ja mootor jätav justkui vahele.)
kotkas1 vastas kasutaja sild teemale asukohas Probleemid
minu raamatud annavad mõlemale sama klapivahe muidu raske rooli koha pealt - mis seisus on rooligardaan, ühel minu autol olid rooligardaani ristid kinni roostetanud ja nõudsid isegi võimuga kahe käe jõudu -
mis asi see segukruvi tb peal on ? kui said sellega käima et keerasid lihtsalt gaasiklappi veidi peale, praegu mootoriga pidurdades ei keera enam kütuse peale voolu enam kinni ja miinus kraadidel käivitamisega võib hakata ainult korraks käivituma soovitaks ikkagi starteri juures olev vaakumklapp korda teha ja kui on siis puhastada eraldi rikastus sisselaskekollektori külje(väljalaske poolel), kui need korras siis alles süüdet näppima. muidugi sinu omale on küünlajuhtmed ja süütemänguosad võileiva hinnaga muidu kas kusagil turu peal ei ole mõnda e30 e28 remondimanuaali müüa mul kaks venekeelset on nendes suht head reguleerimis juhendid sees jetronicute kohta
-
sisselaskeõhu temp annab sel juhul pidevalt ajule infot väljas valitseva -45c kuumadel suvepäevadel on segu paigast (ala ÜV aeg ) kuidas ta ilma õhulugeja pistikuta käitus?
-
kuna tuttav tuletas meelde et motoshow tulemas siis küsiksgi kas e30 klubist on see aasta minemas rahvast? ise veel ei tea kindlalt mis päeval lähen aga kui e30 klubil kusagil oma parkla siis hüppaks ka läbi http://www.motoshow.ee/?act=2