Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
maxofsix

Süüte ajastus m20b20

Küsimus

Tere.

 

Mure õige süüte ajastuse seadmisega.

Proovisin nii ja proovisin naa ikka päris heaks ei saa.

 

Mootoriks m20b20 vanem, kus jagaja küljepeal all.

 

Panin jagaja vaakumid pimedaks ja Strobo abil keerasin süüte Paika(rihmarattapeal Z)

Keerasin kinni ja ühendasin vaakumid tagasi ja madalalt pöördelt kiirendades hakkab detoneerima.

 

Proovisin ka ilma vaakumeid lahti ühendamata, tulemus oli sama.

 

Kui ilma strobo abita süüdet keerata nii, et madalalt pöördelt kiirendades detoneerima ei hakkaks, siis masin on väga uimane.

 

Kõik mõtted oodatud!

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 6 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

vaata jagaja lipiku pealt mis kood on ja selle järgi paned süüte kraadid ning kas vaakum voolikud said õigetpidi, muidugi ei saa välistada ka et vaakum membraan kutu või seesmine hoob kinni jäänud

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Vaakum membraanid toimetasid - kui imeda siis liikutasid, tundub et ei lekkindu ka. Seda tõesti ei ta kas õiget pidi küljes. AutoData ütles minu masina süütenurgaks 11 kraadi. Stroboga sai siis pandud 11 kraadi DTC märgi järgi ja ka see andis liiga varajase süüte.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Ennegi stobo j2rgi paika pandud syyde paigast olnud. Kui detoneerib, siis hilisemaks, kui tyhik2ik vilets ja j6uetu, siis varasemaks.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Miks Sa süüdet näpid? Kas vahetasid hammasrihma?

 

Esiteks peab mootor märkide järgi paigas olema. Teiseks jagaja rootor peab sälgu kohal olema.

 

Edasi pead kindlaks tegema, milline jagaja Su autol on, nagu ülal juba mainiti. Sellest sõltub, milline ja mis tingimustel eelsüütenurk peab olema.

 

Näiteks minu autol on järgmine seadistus:

 

Jagaja lipiku peal number 4024.

Korpuse peal 0 237 304 024

ETK järgi

Typ Nr 0 237 304 024/032 = 12 11 1 706 180 - 12 11 1 706 458

Peab olema eelsüütenurk

Ilma vaakumita 23° @ 5000 p/min

Muudetud , muutis svenp

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Miks Sa süüdet näpid? Kas vahetasid hammasrihma?

 

Esiteks peab mootor märkide järgi paigas olema. Teiseks jagaja rootor peab sälgu kohal olema.

 

Edasi pead kindlaks tegema, milline jagaja Su autol on, nagu ülal juba mainiti. Sellest sõltub, milline ja mis tingimustel eelsüütenurk peab olema.

 

Näiteks minu autol on järgmine seadistus:

 

Jagaja lipiku peal number 4024.

Korpuse peal 0 237 304 024

ETK järgi

Typ Nr 0 237 304 024/032 = 12 11 1 706 180 - 12 11 1 706 458

Peab olema eelsüütenurk

Ilma vaakumita 23° @ 5000 p/min

 

Rihma ei vahetanud. Rihma märgid on paigas. Jagaja sälgu järgi proovisin ka - see andis ka kõige parema tulemuse siiamaani, kuid hiljem hakkas uuesti detoneerima.

 

Kus see hea koht on kus sa eelsüütenurga andmeid said?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Endal ma sain ainult nii paika,et rihma märgid paika ja siis rootor ka 0 asendisse.

 Peale seda sai päris hea

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus