Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0

Süüte ajastus m20b20


maxofsix
 Jaga

Küsimus

Tere.

 

Mure õige süüte ajastuse seadmisega.

Proovisin nii ja proovisin naa ikka päris heaks ei saa.

 

Mootoriks m20b20 vanem, kus jagaja küljepeal all.

 

Panin jagaja vaakumid pimedaks ja Strobo abil keerasin süüte Paika(rihmarattapeal Z)

Keerasin kinni ja ühendasin vaakumid tagasi ja madalalt pöördelt kiirendades hakkab detoneerima.

 

Proovisin ka ilma vaakumeid lahti ühendamata, tulemus oli sama.

 

Kui ilma strobo abita süüdet keerata nii, et madalalt pöördelt kiirendades detoneerima ei hakkaks, siis masin on väga uimane.

 

Kõik mõtted oodatud!

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 8 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Vaakum membraanid toimetasid - kui imeda siis liikutasid, tundub et ei lekkindu ka. Seda tõesti ei ta kas õiget pidi küljes. AutoData ütles minu masina süütenurgaks 11 kraadi. Stroboga sai siis pandud 11 kraadi DTC märgi järgi ja ka see andis liiga varajase süüte.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Miks Sa süüdet näpid? Kas vahetasid hammasrihma?

 

Esiteks peab mootor märkide järgi paigas olema. Teiseks jagaja rootor peab sälgu kohal olema.

 

Edasi pead kindlaks tegema, milline jagaja Su autol on, nagu ülal juba mainiti. Sellest sõltub, milline ja mis tingimustel eelsüütenurk peab olema.

 

Näiteks minu autol on järgmine seadistus:

 

Jagaja lipiku peal number 4024.

Korpuse peal 0 237 304 024

ETK järgi

Typ Nr 0 237 304 024/032 = 12 11 1 706 180 - 12 11 1 706 458

Peab olema eelsüütenurk

Ilma vaakumita 23° @ 5000 p/min

Muudetud , muutis svenp
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Miks Sa süüdet näpid? Kas vahetasid hammasrihma?

 

Esiteks peab mootor märkide järgi paigas olema. Teiseks jagaja rootor peab sälgu kohal olema.

 

Edasi pead kindlaks tegema, milline jagaja Su autol on, nagu ülal juba mainiti. Sellest sõltub, milline ja mis tingimustel eelsüütenurk peab olema.

 

Näiteks minu autol on järgmine seadistus:

 

Jagaja lipiku peal number 4024.

Korpuse peal 0 237 304 024

ETK järgi

Typ Nr 0 237 304 024/032 = 12 11 1 706 180 - 12 11 1 706 458

Peab olema eelsüütenurk

Ilma vaakumita 23° @ 5000 p/min

 

Rihma ei vahetanud. Rihma märgid on paigas. Jagaja sälgu järgi proovisin ka - see andis ka kõige parema tulemuse siiamaani, kuid hiljem hakkas uuesti detoneerima.

 

Kus see hea koht on kus sa eelsüütenurga andmeid said?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
 Jaga

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus