Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0

2 muret ühes, (Rool raske ja mootor jätav justkui vahele.)


sild
 Jaga

Küsimus

Tere foorumlased. Pean jäjjegi oma murega siia pöörduma kuna endal mõistus otsas.

 

Esimene viga.:

 

Rooli keeramine on kuidagi väga raskeks läinud. Eriti olen tähendanud seda viimase kuu aja jooksul.

Mingi hetk oli väiksem rool peal ja  siis loogiline, et paigal keerata ei jõua. Nüüd originaal tagasi ja ikka parklas väänad korralikult kahe käega, Autol on vahetatud terve esi veermik ja rooli kardaan.

Rooli võimu masinal ei ole. Kuid sellest hoolimatta oli varem rool üsna kerge.Kerge oli vana veermiku ja ka uuega. Kuid nüüd kuu aja jooksul mingi jama tekkinud.

Mida teha milles viga?

 

Teine viga:

 

Mootor käib imelikult. Millegi pärast tühikäigul kui ka pööretel jätab mootor vahele. 

Vahetatud on küünlad, jagaja kaas, rootor, juhtmed. Pihustid käisid ultraheli puhastuses.

mida teha?

 

Milline on m20b25 mootori klapi vahe. Mina regullisin 0,3. kuna 0,25 vahega polnud autol jõudu.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 17 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Oled sa mootori elektriosa üle käinud? Õhulugeja, lambda, väntvõlli andur, aju jne?

Rool läkski sellepärast raskeks, et ongi uued jupid küljes ja asi korralikult tihke, lisaks 2.5 oleks mõistlik ikka võimuga. Rehvilaius ja muud tegurid mõjutavad ka väga palju rooli keeramise kergust.

 

Klapivahe peabki olema, külmalt 0.3 ja soojalt 0.25 kui õigesti meeles.

Muudetud , muutis erxx
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Dias diagnoosimas käies väideti, et lamda ja õhuligeja toimivad. Kuidas vända anduri korrasolekut kontrollida? Teist andurit ei ole. Kui siis ainult m20.b20 mootori pealt võtta. On nad samad ja võib vahetada?

 

Enne klapi regulli kolasin erinevates foorumites ja leidsin teema kus keegi rääkis, et Patric olla soovitanud tuugalt 0,3 panna.Nii ka mina tegin.

Kuid samas räägiti ka seda, et sisselase 0,25 ja väljalase 0,3. Mõni soovitas kõik 0,25 seada. Räägime siis külmast mootorist. Kuna jutte on erinevaid siis küsimus. Kas kellegil on kindlaid andmeid raamatu või mõne targa programmi järgi mis ütleb kuidas se vahe olema peab.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Aga mis siis võiks põhjustada seda mootori vahele jätmist?

 Aeg ajalt teeb ka sellist vigurit, et käivitamine on jube pikk. käiad käiad. Lubab. Käiad veel ja siis mingi hetk kargab käima. Selline tunne nagu bensiini surve vajuks alla. Aga seda juhtub nii, et mõnikord 4 korda päevas ja teinekord 4 päeva käivitub normaalselt.Käivitamis probleem toimub täiesti eba regulaarselt. Kuid tähele olen pannud, et külma mootoriga pole seda vigurit teinud. Milles võib viga olla ja kas ka see on kuidagi mootori vahele jätmisega seotud?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Minul oli kunagi m20b25 mootori pika käivitumise põhjuseks  kusevad pihustid, vahel  käivitus ilusti, vahel ainult gaas põhjas, meeletu bensu hais  oli üleval, peale vahetust oli kombes.

 

Kontrollisin nõnda, et  võtsin koos latiga need maha,  ühendasin uuesti   kütusevoolikud  tagasi ning  ka  pistikud, süütepoolilt samuti juhe maha. Käivitades töötasid  ilusti aga   peale süüte välja keeramist need  jäid edasi tilkuma üpris tugevalt, mida nad teha ei tohi.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

<Kirjutan korra veel.

Vahetatud on küünlad, jagaja kaas, rootor, juhtmed. Pihustid käisid kontrollis.

kütuse surveklapi üritan nädalavahetusel vahetada. Ehk siis muutub midagi käivitamise osas.

 

Kuid mootori vahele jätmise kohta ei oska midagi arvata. Küünlaid maha keerates ei ole ka midagi näha. Kõik on sama nägu. ei mingit erinevust. Unustasin mainida, et klapisääre tihendid on vahetatud..

Erilist bensiini lõhna ei ole tähendanud.

Muudetud , muutis sild
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Mis aasta masin sul üldse on ? Kas  on originaal juhtmestik ? Või on ka seda vahetatud  ?,  Pihustid  võisid  ju käija  ultrahelis,  aga see ei välista  nende  lekkimist.

 

Mis mudeliga  on tegu tehasepoolt ?  Mootor  võib  ju olla  M20B25, aga   kirjuta  ka  mis  mootoriga tehasest väljunud,    kui näiteks  ei olnud originaalis   B25,   võis  saada juhtmestik  kogematta  vigastada   vahetuse käigus jne.

 

Väga  raske on midagi pakkuda, kui on teada auto kohta vaid seda, et seal on   M20B25 mootor. 

 

See  puuduv info  oleks  palju rohkem  abiks sulle  ;)

Muudetud , muutis MairoG
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Rooli keeramise raskust mõjutavad rehvirõhk, rehvilaius, velje offset, rataste kaldenurgad.

 

E30 ilma võimuta rool on laia rehvi (205) puhul väiksestel kiirustel (<40km/h) üsna raske keerata umbes veerand pöördest edasi. Tal on selline rooligeomeetria, et kui rattad on pisut välja keeratud, lähevad nad nö täistallaga vastu maad ja rool muutub raskemaks.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
 Jaga

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus