Hüppa postitusse

SllM

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    272
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    15

Kõik, mis SllM postitas

  1. Anna teada, kuidas toimisid ja mis setup oli.
  2. 2 lehekülge juttu ja 0 vastust. 1 variant. Küsi aftermarketist, äkki saavad tellida e30 oma sulle. 2. variant. e30 omast juhipoolne maha lõigata ja hoova pikkust muuta, et kõrvalistuja poolne pikemalt käiks, kogu muusika.
  3. SllM

    M50B30 strokeri ehitamine

    minuteada peaks mõlemad plokid olema 84mm bore ja 75mm stroke'iga, st pöörleva osa swapi jaoks pole neil vahet AGA m54 pöörlev osa sinna sisse niisama ei kõlba, kolvid tulevad üle deck'i välja ja kaane tihendiga seda reguleerida on üsna geto lahendus ikka. Keps m50b25 140mm ja m54 135mm. Kui sa tahad lihtsalt pääseda, siis sul on vaja M52 blokki ja m54 pöörlevat osa. Kuskil foorumis oli müüa ka m52b28 400'iga. Siis juba märksa lihtsam ja neid projekte leiab googeldades üsna palju. Mulle pakuti vahepeal 250euriga m54 pöörlevat osa st vänt kepsud kolvid, neid ikka liigub vahest.
  4. Tõsi, et 13-13.3 afr liigub paremini küll, kui 12, aga see on alati kahe otsaga asi.Tegelikult liigub ju 14,7 veel paremini, kui 13 aint et sööb kolvid ära. See läheb nüüd küll juba nö tjuunimise teema alla, aga ok. Kui sa palju jõudu teha ei taha, siis pääsed lahjema wot'i seguga, see tuleneb sellest, et põlemisel tekkiv kuumus ei ole veel liiga suur ja ei põhjust detonatsiooni, kuna ka bensiini kogus mida sa põletad pole eriti suur. (sama asi, mis kruisimisel) Lahja wot on omane uutele öko mootoritele - a-la 1,3L ja 80kw vms - (siin oleks koht rääkida tegelikult wideband lambdast) 12afr wot'i puhul annab lisa kütus jahutava effekti ja mingist piirist alates lubab see jahutav effekt rohkem jõudu teha kui paremini põlev segu, sest ta ei detoneeri nii kergesti. Detonatsiooni peamine põhjus ongi põlemiskambri temperatuur ja wot'i häälestamine käibki nii, et tuleks leida võimalikult optimaalne segu mille juures toimub veel põlemine mitte detonatsioon. Kui sinu mootori puhul 13.3 afr wot annab kõige parema tulemuse ja kolvid veel augulised pole, siis järelikult on see õige segu sinu mootori võimete jaoks. Kui nüüd peaksid näiteks mootori surve astet tõstma 12,5:1 näiteks, siis väga suure tõenäosusega toodad sa 12 afr'i juures märksa rohkem jõudu, kui praegu 13,3 juures. Kaanest ja nukast olenemata. Võimalik, et saaksid siis 13 afr'i kasutada ja veelgi rohkem jõudu kätte, kui lisad veel metanooli või vett, mis jahutavad kambrit ja ei lase segul detoneerida.
  5. heade tavade kohaselt on auto juhtajudel laias laastus võttes 3 reziimi, Esimene on külmalt käimise jaoks, teine on kruisimine ja kolmas nö. wot, ehk wide open throttle ehk kiirendamine. Narrowband lambda on selleks, et selles keskmises reziimis hoida põlemise segu stöhhiomeetrilises vahekorras, ehk siis bensiini jaoks 14,7 osa õhku ja 1 osa bensiini. Narrowband annab piisavalt infot selleks, et aru saada, kas segu on kangem kui 14,7 : 1või lahjem kui 14,7 : 1. Näit, mis on alla selle või üle selle on konkreetselt kordades vale reaalsest näidust. Anduri enda signaal pole lineaarne ja sellepärast ei saa seda kasutada ka wot reziimis, kus segu on vaja hoida pigem 12:1. Sellest tuleb ka näiteks sümptom, kus auto võtab palju bensiini aga kiirendab ikka normaalselt. wot'is vaatab aju vanematel autodel ainult (laias laastus) koormust, pööret, õhu kogust või kollektori absoluutrõhku + temperatuuri alusel kompenseerimine ja selle alusel valib kaardist õige pihustustsükli pikkuse. Lambda näitu ei arvestata. Juhul kui sa nüüd paned omal lambda asemele takisti, mis annab mõõtetulemuse 0.7V, siis aju ei saa enam aru, kas kruisimise reziimis mindi kütuse lisamisega üle lubatud piiri või jäi seda väheks, ta proovib natuke aega ja pärast seda vahetab kaardi nö safe mode kaardi vastu, kus muudele andmetele tuginedes võetakse ligikaudne 14,7 : 1 segu pihustustsükli väärtus ja liidetakse sellel juurde pime konstant, et kindlasti saavutada kangem segu, kui 14,7 : 1. See tagab selle, et mootor ei hakka detoneerima - põhjustab aga selle, et bensiini kulu läheb suureks. Võibolla sai mõni targemaks mõni jäi lollimaks ja mõni pole nõus, aga niipalju, kui olen neid asju näppinud ja mõõtnud ja aretanud ja õppinud, siis olen nii aru saanud. EDIT: siin on pilt lambda signaalist lineaarse sisendi andmisel. Väljud on siis selline: See illustreerib ka kenasti, miks ta usaldusväärne pole, milline on tema töötsoon tegelikult. Kõik mis alla 14,3 :1 ja üle 15,1:1 on aiateibad. Samuti mõjutab anduri näitu ka küttekeha korrasolek, õhuniiskus ja välistemperatuur.
  6. Ära päris kõike ka usu, mida siin räägitakse. Kui juhet pikendad, siis pole vahet, kust kohast, takistuse mõttes on tähtis üldpikkus. Teiseks ei ole mõtet taignarulli diameetrit kruvikuga mõõta, pane nii pikka juhe, kui vaja, jooda sealt kus vaja, pane selline pistik nagu vaja. Narrowband lambda on sellise ehitusega, et liinilt 2 järjest tulnud adurit on ka erineva näiduga ja seda sellepärast, et tema n.ö. 0 punkt ei ole üldse oluline. Oluline on näha, et afr target saavutati kütuse lisamise (või vähendamisega) ja kuna see andur näitab täpsuse mõttes aiateibaid nii või naa, siis hoitakse alati pwm väärtus pikemalt peale ka pärast targeti saavutamist ning mõne aja pärast jällegi minnakse vastupidi tsükklisse. St segu hoidmine käib ühest äärmusest teisse pendeldades ja seda on väga edukalt ka näha, kui oled kunagi vaadanud, mis lambda signaali kuju on. Kui joodad ühenduse või paned pikema juhtme, siis see muutus, mida sa põhjustad on mikroskoopiline võrreldes kõige muuga, mis seda signaali mõjutab. Lamda enda keemiline element juba muutub iga töö tunniga rohkem,kui sinu joodetud ühenuds mõjutas.
  7. hetkel saigi helicoile'iga pandud, unustasin teemat uuendada lihtsalt. Soov M12 poldi peale minna oli sellepärast, et pisut leevendada suurema boosti all kaane kerkimise võimalust. Eks paistab kaua ta peal püsib, kui üles tõstab siis kergitan teema üles jälle. Tänud vastuste eest.
  8. Oleks tarvis M52 mootorile panna suurema läbimõõduga plokikaane poldid, originaal on M10x1,5 - kas keegi oskab öelda, mis mootorilt võiks leida M12x1,5 poldid pikkusega ca 110mm? Nõuanded teretulnud.
  9. Aitäh mugava trantspordi eest, oli meeldiv äri teha.
  10. Pakkuga e36 compacti ketaspiduritega tagaõõtsasi. ffsiim@gmail.com 56801897
  11. SllM

    Coilover

    Kas kellegil on kogemusi Jamex'i coilidega? Need peaks kätte tulema ca 7000 krooni eest. edit: Make: BMW Model: 3 Series Saloon 6 Cylinder 320i / 323i / 325i / 325e / 324D / 324Td Year: 11/1982 > 05/1993 Type: E30 Part: 150209 MODELS WITH 51MM STRUT ONLY Offering an adjustable drop of between: 40mm - 80mm Front 40mm - 65mm Rear Comprises of: 1x Pair front height adjuster platforms & Springs 1x Pair front fixed rate shock absorbers 1x Pair rear height adjuster platforms & Springs 1x Pair rear fixed rate shock absorbers
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus