Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 06.08.2024 kõikidest kohtadest

  1. 2024! Kilomeetreid siiani vaid 1000 kopikatega. Mai lõpuks olin tagasi kodus ning kräunutamise isu oli suur. Kuna otsustasin selle aasta rullika eelarve kokku kuivatada, siis pidi ju sügisel maha retsitud lae ja luugi tagasi külge monteerima. fun-fun-fun Kogu talve ja kevade olin pläranud, et ei mina selle autoga tegeleda see hooaeg ei viitsi ja blabla. Motivatsiooni oli päris raske koguda, aga lõpuks miskipärast tundus jube hea mõte see kokkuladumine teha 24h+ magamata peaga. Ma ei tea kust see viitsimine tuli, aga sõidukõlbulikuks ta sellel päeval jälle sai. Kõige hullem kogu lae juures minu jaoks oli C-piilari osa. Ma ei tea, kas enne tagumise küljeklaasi monteerimist tuleks siis laeriie pleki külge liimida? Igatahes narmendama kogu see üritus seal mul jäi, sest ei viitsinud kohe üldse selle jamaga tegeleda ning mõneks ajaks suht poogen kah. Klaaside paigaldus ise muidugi lihtsamaist lihtsam tegevus üldse. Kiilu joppimiseks võiks muidugi pöialde asemel mingi tööriist olla. Ahjaaa - luugi liimisin tuimalt kinni ning omades lõpuks normaalset, igavat diisel igapäeva liikurit, siis rull ainult paremateks ilmadeks. Esimesed piduriklotsid ka viimaks vahetatud. Uus varuosa Textarilt. Mulle tundus, et ketta pinna kattuvus võrreldes ATE-ga isegi gramm parem. Vanad klotsid igas tasapinnas suht imelikult kulunud. Supporti liugurid jooksid käe vahel küll minu meelest hästi. Iseenesest vahet pole, auto pidurdab väga hästi - isegi trummel tagasillaga. Siin oma osa ka uudsamal pidurivõimedil/peasilindril ehk. Mootori õlilekkega ka maadelnud. Sillatala enam küll ei idane ega mädane. Kindlalt lekkis õlijala ümbrusest, täpselt ei saanud aru kust. Õlijala tihend eelmine aasta vahetatud. Võtsin siis sisselaske kollektori maha, et õlijala küljepeal olevat survelüliti koja tihendit vahetada. Panin uue originaalosa tihendi sinna, aga seis ikka sama. Nädal hiljem võtsin radika eest ning kruttisin õlijala sootuks küljest ning asendasin Elringi õlijala tihendi originaalosaga. Tundub, et jala ümbruse sai nüüd kuivemaks küll, sest nüüd on õlinire vaid alatest karteri tasapinnast. Tundub, et õlivarda toru o-rõngas leemendab. Samuti ka siia sai eelmine aasta uus rõngas sisse, aga ei tea kas mõõt pole päris õige või siis asi selles, et õlitoru pole tegelikult otseselt kuhugi kinnitatud. Ei kannata silmaotsas ka märgistavat autot. Seegi on osa motti minema viinud vahepeal. Kusjuures ka igapäeva auto korraldas kevadel paksu pahanduse õlitoru o-rõnga vea tõttu - ei tea kas saatus. Mööda minnes sai õlivahetus, õhufiltri pesu + õlitus ning ÜV ka tehtud. Koos iga aastase õlivahetusega tuleb ka bensuvoolikuid vahetada. Kuumust nod ei kannata. Minu pildil on 3500km sõitnud bensuvoolik
  2. Ahoi! Suurem osa teist ilmselt mõtles, et püss on põõsas ja midagi enam ei toimu. Püss on täitsa laetud ning elu käib. Noh, niivõrd, kuivõrd. Lihtsalt erinevate asjade kokkulengevus, muud tegevused ja ka finantsiline seis ei lubanud edasi minna antud projektiga, kuigi oleks tohutult soovinud. Iga hea asi võtab natukene rohkem aega soovitust. Kaua tehtud kaunikene nagu virumaa vanasõna ütleb. Lõpuks aga saan öelda, et asi hakkab taas liikuma edasi suunal. Seda distantsi tuleb ilmselt stopperi asemel mõõta kalendriga. Mõni aeg tagasi, täpsemalt nädal ja natukene peale, sai laotud ostukorvi tellimus ValcasGarage kodulehelt ning ootamine võis alata. Läks neil veidi aega, et seda protsessida, ära pakkida ning teele panna. Täna siis jõudis see päev, kui kuller helistas ja tahtis miskit üle anda. Selles osas pean suuresti tänama sõber Eerot, kes selle poolega suureks abiks oli. Mida tellitud sai ? Aku alune plaat. Visuaalselt vaadates olid muud plekid seal kandis okeid, kuid alus ise nii ja naa. Lihtsam on uus panna, kui seda vana hakata taastama. Kui viimane kord Valcasest tellitud sai, siis minu teada neid vasakul asetsevaid tükke ei olnud neil valikus. Võimalik, et mäletan ka valesti. Nüüd õnneks olid olemas. Jutt siis esimestest nurkadest. Kui kellelgi vaja, siis paremal olevad osad oleks pakkuda üks komplekt. Kodulehel hind 69.-, lisandub transport. Ma pakun 60.- ning Eesti siseselt tasun transpordi eest ise. Säärane komplekt: https://www.valcasgarage.com/product/bmw-e30-front-corners-repair-kit-for-bouth-side-1982-1994/ Juhi ja kunde jalgealune oli ka sõna otseses mõttes täbaras seisus. Ise neid voolima hakata tähendaks tohutuid töötunde. Oletan, et selle raha eest mis need maksavad, saab keremees muud vajalikku teha, kui neid seal näputööna valmistada. Parem põhjaplekk Ja vasak Ühe jubinaga sai väike möödapanek tehtud. Vasak tagumine põhjaplekk sai kogemata kah tellitud, mida tegelikult vaja ei oleks olnud. See mul suhteliselt heas seisus ja vahetama ei hakka. Selle võin ka kellegile maha ärida, kui soovi ? Hinnaks panen 80.- https://www.valcasgarage.com/product/e30-rear-left-side/ Aus olla, siis nendele tükkidele ma ei oskagi eestipärast nime anda. Käivad ette ninaraami ja amordikannu vahele. Noodel olid ka nurgad pehmed ja neid taastama pole mõtet hakata. Kuusekioskisse viies, saab keegi endale uue kilukarbikaane vms tulevikus, mis ülejääkidest tehtud. Vasaku poole välimine ja sisemine tiivakaar sai ka tellitud. Need olid ka suhteliselt pahas olekus. Nüüd saab uued ja värsked tükid külge. Siin kogu mudru, mis täna pakiga mulle saadeti. Järgnevate uuendusteni!
  3. 1 punkt
    Vahe õudsalt pikaks läind aga et endal remondi ajalugu meelest ei läheks, paneks väikse märgi. Hetkel ls 275500km. See tähendab et olen läbinud 50k 12 aastaga 😅 Aga no ümmargune number ikka. Sellel talvel väga miskit ei teind. Kojamehehoovastiku kulumine oli selline, et tüütas juba ära ja leidsingi väheke kobedama. Vahetamine oli vahva töö nagu oodata oli aga tulemus on täitsa okei... Siis Tarvo värvis mõned jupid 🙂 väga ilusad said. Siin olid veel ka kenake rulooga aknalaud ja premium sound kõllid, aga... ...tõstsin korra autosse ja hakkas ikkagi kipitama. Autol korralikud konserviavajaga tehtud augud 8" kõlarite jaoks nagunii. Ja harjunud oma ovaalidega võimu taga 😁 Nii et panin krempli müüki ja neid kes ikka väga väga oem lisasid tahavad leidub hullult palju. Aga mina ostsin kogu saaga lõpuks hoopis supaka 😄. Kõlab nagu halb nali aga nii on. Rullnoklus elab endiselt. Vana aknalaua korrastasin käepäraste vahendite (kangaliim, spreivärv) ja lukksepavõtetega, kõlaritele hankisin sobilikumad katted ja nüüd imetlen töö vilju. Möödunud talvel ehk 2023 kevadel sai vedrustus värskenduse, alla kolis Bilstein B12 komplekt (B8 + Eibach 40/35). Algul oli nina nii harjumatult kõrge et tegin -10mm madalamaks E90 vedrukausside abil. Esisilda said veel ka uued sarniirid (vanad veel ei kolksund aaga väga lohvkad) ja õõtsapuksid. Jäin endiselt ekstsentrikute juurde. Ette said veel ka uued kettad ja klotsid (Brembo). Udutuledel uued klaasid ja puhtaks lakutud igatpidi. Klaasid Leksilt ostetud, kruvide avad tegin keraamilise plaadi puuriga. Head suve jätku 😁
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.