Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 04.07.2024 kõikidest kohtadest

  1. 10 punkti
    Vahe õudsalt pikaks läind aga et endal remondi ajalugu meelest ei läheks, paneks väikse märgi. Hetkel ls 275500km. See tähendab et olen läbinud 50k 12 aastaga 😅 Aga no ümmargune number ikka. Sellel talvel väga miskit ei teind. Kojamehehoovastiku kulumine oli selline, et tüütas juba ära ja leidsingi väheke kobedama. Vahetamine oli vahva töö nagu oodata oli aga tulemus on täitsa okei... Siis Tarvo värvis mõned jupid 🙂 väga ilusad said. Siin olid veel ka kenake rulooga aknalaud ja premium sound kõllid, aga... ...tõstsin korra autosse ja hakkas ikkagi kipitama. Autol korralikud konserviavajaga tehtud augud 8" kõlarite jaoks nagunii. Ja harjunud oma ovaalidega võimu taga 😁 Nii et panin krempli müüki ja neid kes ikka väga väga oem lisasid tahavad leidub hullult palju. Aga mina ostsin kogu saaga lõpuks hoopis supaka 😄. Kõlab nagu halb nali aga nii on. Rullnoklus elab endiselt. Vana aknalaua korrastasin käepäraste vahendite (kangaliim, spreivärv) ja lukksepavõtetega, kõlaritele hankisin sobilikumad katted ja nüüd imetlen töö vilju. Möödunud talvel ehk 2023 kevadel sai vedrustus värskenduse, alla kolis Bilstein B12 komplekt (B8 + Eibach 40/35). Algul oli nina nii harjumatult kõrge et tegin -10mm madalamaks E90 vedrukausside abil. Esisilda said veel ka uued sarniirid (vanad veel ei kolksund aaga väga lohvkad) ja õõtsapuksid. Jäin endiselt ekstsentrikute juurde. Ette said veel ka uued kettad ja klotsid (Brembo). Udutuledel uued klaasid ja puhtaks lakutud igatpidi. Klaasid Leksilt ostetud, kruvide avad tegin keraamilise plaadi puuriga. Head suve jätku 😁
  2. 1 punkt
    Igavest elu legendidele!
  3. Peaks vist seda teemat elustama üle mitme aasta. 5a tagasi jäi see auto mul seisma ja hoiustasin teda hobiautode garaazis. Paar aastat tagasi kui sai auto korra välja aetud tahtis ta üle kuumeneda ja ajas meeletult valget tossu välja. Kohalik remondimees diagnoosis, et ilmselt plokikaane tihend läbi ja lükkasin ta sama targalt garaazi tagasi. Tulin juuni alguses uuesti kodumaale teadmisega, et ilmselt vaja mootor laiali võtta ja tihend ära vahetada aga lasin igaks juhuks ühes teises kohas ka testida ja seal arvati, et tihendi viga ei tohiks küll olla. Vahetasin jahutusvedeliku ära, õhutasin ja jebisin sellega paar päeva. Sõitmisega kadus valge suitsupilv ka ära ja peale paari korrordeerunud klemmi puhastamist käis mootor ka üsna viisakalt. Temperatuuri näidik siiski jebib natuke ja päris õigeid asju ei näita, ilmselt midagi seal spidoplokil viga siiski. Kerdi soovitusel käisin kõik massijuhtmed üle ja osuti vähemalt ei pendelda enam kui august läbi sõita aga päris 100% ka veel ei ole. Ülevaatusele sai igatahes mindud, kust ta läbi esimese hooga ei läinud. Gaasid paigast aga Speedsteri Hannes leidis, et lambda läbi ja peale selle vahetamist sai ka heitgaasid korda ja ülevaatus läbitud. Tagasitulles käis kahjuks esilipp rataste alt läbi ja ka tagumise auto rataste alt ja otsa ta saigi. Järgmiseks aastaks peaks uue vedrustuse hankima, kardaani laskma tasakaalustada ja veovõllid vahetama (JOMi coilid on jubedad, kardaan vibrab mingi pöörde peal ja need GSP veovõllid on ka suht jamad, loksud sees jne) Mõni pilt ka siia, midagi väga muutunud ei ole, paar roostetäppi tekkinud, kust rataste alt kive lennanud aga üldpildis viisakas. 9a tagasi tehtud värvitöö ka veel päris ok. Kui keegi teab, kust uut IS põllelisa leida võib kirjutada.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.