Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 27.01.2023 kõikidest kohtadest

  1. Sel aastal auto varju all ja tehnilises seisus muutusi pole, küll aga proovin naljaviluks laadida siia õpetliku video otse elust....
  2. Naabrimees keevitas kõik vajalikud asjad ära. Plaanis oli tegelikult minna nädalavahetusel, kuid ikkagist otsustasin, et viin kohe. Aga see, viin sinna ja viskan maha ei tulnud kõneallagi. Oli vaja ikka kohe külge ka installeerida, et näha kas sellest nikerdamisest mingit tolku ka oli või lihtsalt maha visatud aeg ja raha. Eks ta kokkuvõttes üks paras nikats ole. Alumised talad peaksid olema laiemad ja keskmine osa pikem, tekiks rohkem toetuspinda. Ehk saab sellega hakkama kuidagi. "Eks me näe, ütles pime ja jooksis vasu posti!" Aga ega hea ilma halvata ei käi ju. Ikka juhtub äpardusi, nii ka mul. Olematu lukustusmehhanism tegi oma töö. Ühesõnaga läks tagumine ots "veits" liikuma, ning kihutas tala pealt minema. Oi kuidas ma nägin vatti, et see tagasi saasa. Üksi kah veel peale kauba. Kuid lõpp hea, kõik hea. Õnneks mitte midagi hullu, kuid natukene ikka kriibib hinge. Nagu öeldakse, tegijal ikka juhtub. 😄 Vähemasti sain ta paika tagasi. Nädalavahetusel puurin kinnitustaladesse augud, et seda pulli enam ei korduks ning löön poldid sisse sinna.
  3. Täna jõudis peategelane ka kohale. Stroker värkide-särkidega seekord jantida ei viitsi, seega läksin lihtsama vastupanu teed ning võtsin julguse kokku M54B30 siia pajatada. Mulle see M54 dünaamika vähemalt paberi peal meeldib. Pigem kohmakama läbisõiduga kone vist, aga seest täitsa kabe ning pistan talle enamuse eluks vajaliku uue külge. Küünlad paistsid küll rikkama poolse välimusega, aga teeme paremaks. Mõtlesin küll, et rsk seekord ei osta mitte ühte rihma ka uut enne kui kone vahel ja töötab, aga nooo läks nagu alati. 😄Hooldusele/remondile kulub ikka julge pool mootori hinda ära. Kiskusime enamus auxiliary kama küljest. Teeme kiire iluravi, uued tükid ning proovime veel selle aasta sees kapoti alla ka mahutada - kõik vajalik selleks peaks nüüd olemas olema. Töökorraldus läheb väga kiirelt näpust - eriti pimedas
  4. Lõpuks sain auto ka oma garaaži. Vaja mootorit lappima hakata, suvel sai BMW classicute rajapäeval Kehalas haiget tehtud, ilmselt mootoris saale kolks. Mõtlesin et kui juba laiali võtan teen strokeriks, m47 88mm käiguga väntvõll olemas ja samuti ka 2.8 kolvid ( kompression height 32.5mm). Hullustusest sai ka paar velge ostetud, Japan Racing JR9 8x16 et25, lähiajal proovima kuidas alla istuvad, tellisin tähikpoldid kuna tavapoldid ei mahu veljed aukudesse, taha ilmselt ostan 9x16 et20 veljed. Suvel Soomest ostetud sedaan sai ka korra tööl tõstukile ajatud.
  5. Hakkasime selle hooaja töödega vaikselt siis pihta. Krdi survekas oli vehkat teinud, miinused tulid ka nii äkki ning jäigi kapotialune pesemata. Ei viitsi liiga palju vaeva ka näha, nagunii kärme uuesti räpaseks muutuma. Suvi kohe käes ning aega ka eriti pole, igasuguste visuaalsete lahenduste pealt tuleb aega kokku hoida. Aastate jooksul olen kaaskannatajatelt ideid näpistanud. E83 võimendi(koos peasilindriga) sobitamine - väiksema diameetriga kui orikas, aga paksem. Muidu sobib, aga siit-sealt tuunida vaja. Kuna peasilindril ainult 2 väljundit, siis tuleb esimesed pidurid läbi jagaja vedada. M12 stutsid tuleb ka M10 peale üle viia. Salongis olev hark nõuab modifitseerimist. Rooste, rooste kõikjal. Esiosa tuleb suuremas mahus käsile võtta. Ühe lapiga siin ei pääse. Külmal perioodil ei viitsi sellega tegeleda, lükkan edasi. Mõtlen, et peaks ka vist tagasi lisama originaalis leiduva tagapidurite jõuregulaatori. Leidsin ta kunagi lahti ühendatuna sealt samast nurgast ning võtsin tookord eest ära. Kas midagi viga või ei viitsinud eelmised omanikud torude vedamisega jantida... . Iseenesest mingeid anomaaliaid pidurdamistega olnud ei ole, aga mine tea. Soodapritsitud karter, liivapritsitud käpad, 02 õlipott, M52TU võttur.
  6. Heitgaasid vol 7... Ülevaatuse tarbeks nüüd siis enamus asju tehtud, va heitgaaside saaga. Sai lastud ära keevitada pagassi taskud, juhi tagatiib, rattakoobast, tagavedrude kandurite kohal olev raam ning siis natuke ka ühte karpi. Oleks mõistlik tulevikus mõlemad karbid täies mahus ära vahetada, aga kuna praegu nii ei põle, siis ei olnud plaanis. Lähipäevil siis plekile veel keemia peale tõmbama. Pihustid said ultrahelis parlanksi. Pead vaevab siiski heitgaaside jätkuv saaga. Täna käisin korra uuesti mõõtmas, lambda näit hakkas millegi pärast kummaliselt käituma. Kui lambda näit oli normis, siis olid gaasid kõrgel ning kui näit tõusis paigast ära, siis tõmbas näidud paremaks. CO oli selle lambda pärast täitsa 0 vahepeal, HC siiski kõrgemala poolne. Eelmine aasta sai nagu kuumutades näidud paika küll ning katiga pole väga pikalt sõitnud ka, ei tahaks uskuda, et see peetis kuigi oem katt oleks kindlasti parem. Kas jama on siis õhulugejas või ajus või milles, et ei suuda seda asja paika korrigeerida. Täna niipalju kui testriga taga olen ajanud, siis lambda ikkagi tundub toimetama, aju pistikul on kõikide eluks vajalike anduritega kontakt olemas. Homme saab veel paar testi interneti õpetuste järgi teha, aga aiman juba ette, et see sujub küll. Ühe vea siiski leidsin ja see oli tõrkub TPS, ei toiminud WOT ala- jällegi asi, mis ei tohiks tegelikult heitgaaside mõõtmise ala kottida. Asendasin siis teise toimiva tükiga. Algul jupsis ,aga sai vist nüüd paika ennast, korra unustasin ka TPS-i pistiku lahti ning sõitsin kodu- väga midagi aru küll ei saanud, et teisiti käituks va see, et tühikäik vahel nati lonkas. Tõsi see on, et M20 käib ilma igasuguste anduriteta. Aga kui masinaga ikka lapats põhjas kiirendada, siis on nagu tagumikuga tunda, et ei käi päris õigesti. Mootor nagu kergelt kärvaks terve põõrete vahemik, tunned kuidas oleks nagu hingest kinni. Seega minu kahtlused on õhukululugeja, aju- (pigem ei usu.) Äkki ka universaal lambda ei tee oma tööd 100 prossa õigesti siis? Kui suur peaks sumpa leke olema, et nii tõsiselt tulemusi mõjutada? Väike kahtlus mul kolleka juures on, aga mõõtmas öeldi, et sumpa kyll tihke. Oore tundub küll ainult suur unistus praegu. Raua osa võin ju vahetada siin küll, aga krt kui juhtimises midagi peetis, siis ei oska end hästi aidata.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.