Las see spidomeetri viga hetkel jääb. Uued veljed ja 225/45 R16 rehvid muudavad tegeliku kiiruse 2,1 km/h suuremaks. Lisaks loodan leida diffri ülekandega 4,1 hetkel 4,27 ülekandega diffri asemele. Hetkel pole ühtki sellist silma jäänud, ilmselt on üksjagu neist “rallimeeste” ja jääraja masinatele pandud.
Elekrtipeeglid sain korda, oli ühenduse viga juhiukse läbiviigu pistikus kõlari taga.
Pean auto viima Truumu juurde diagnostikasse ning kütuse/õhu segu reguleerimisele ilmselt. Tundub, et mootor töötab vaeselt ja kuumalt. Küünalde värv viitab ka kütuse puudusele. Võib-olla on see tingitud sellest, et mootori kubatuur on ca 50 ccm suurem ning ECU ja lamda ei oska kompenseerida seda. Plokk puuritud II remondi mõõtu.
Ei pääsenud ka e30 tüüpveast ehk lekkivast kütusepaagist. Selgus see pärast “kurguni” tankimist. Lähemalt uurides tundus, et leke on kütusetoru valtsi vahelt. Sama mure on foorumist ka üsna tihti läbi käinud. Uue B-osa 55 liitrise paagi leidsin läbi Mercantile AS-i. Hetkel on selle hind pisut üle 400€ koos käibemaksuga. Tootja Blick, Taiwan. Lisaks tehase krundile lasin veel ühe kihi krunti paagile peale ning siis värvisin mustaks, et rooste kohe närima ei hakkaks. Kui värv kuiv, siis pihustan alumisele poolele veel ühe aerosooli kivikaitsme pudeli peale.