Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 23.11.2020 kõikidest kohtadest

  1. Mõned nädalad tagasi sai lõpuks endale üks rullikas ära toodud. Aega võttis, aga asja sai. Süda tahtis juba ammu, aga tuli ka rahakotiga kompromiss leida. Eesmärk oli kindlasti sedaan ning ma arvan, et enam ideaalsemat varianti minu jaoks poleks osanudki tahta. Siin ta on: Nägin seda pilli tegelikult müügis juba suvel, aga tol momendil oli hind minu jaoks liiga kõrge. Sai veel ringi vaadatud ja raha teenitud ning üllatusena oli sügiseks ka hind langenud. Müügipiltide peal nägi ta üsna kobe välja, aga erilist wow effekti otseselt ei tekkinud. Kui aga sai vana omanikuga kokkulepitud meeting, oli küll armastus esimesest silmapilgust. Auto andmed: Mark/mudel: BMW 318i Väljalaskeaasta: 1987 lõpp Läbisõit: ~226 000 km Võimsus: 83 kW - 111 hp Mootori valem: 1.8 Pikkus: 4325 mm Täismass: 1545 kg Lisavarustus: Fahrzeugbrief ja Europäische Gemeinschaft Bundesrepublic Deutschland (saksakeelsed dokumendid), katuseluuk (mehaaniline), elektrilised välispeeglid, CD stereo, veluurpolster, 1x peeglid päikesesirmides, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid. Plussid: Sisu, pisidetailid, plastikud minu jaoks väga hästi säilinud. Esmase ülevaate järgi kere ka üpris heas seisus. Miinused: On mõned kohad, kus on pindmist roostet ja mõned väiksemat sorti mõlgid. Põhja alt suutsin tuvastada ka paar väikest roostealget. Muidugi ega täieliku ülevaate saab alles siis, kui kunagi peaks auto keretööde jaoks pulkadeks kiskuma. Kohapeal töötades mootor töötab ebaühtlaselt, pöörded kõiguvad ning mingihetk tossas ka suht korralikult. 😀 Mõni aeg pärast ostu avastasin väga toreda üllatuse, kui leidsin siit foorumist ka kunagise omaniku postituse: Tema postitusest sai kopeeritud ka auto andmed. 😀 Peale teda on maanteeameti järgi autol veel olnud 3 omanikku. Kuna ise olen praegu väljamaal rahakoti sisu suurendamas, siis ei ole jõudnud igaltpoolt teda pildistada. Lisan siia veel praeguseid pilte, mis telefonis leidub! All on Borbetid. Rooste koha pealt kõige hullem koht praegu tagumise tõmbeaasa ümbrus. Siit pildilt saab näha milline maastur ta tegelikult praegu on. Eelmisel omanikul olid vahepeal madaldusvedrud all, aga siis otsustas nendest loobuda. Originaale tal alles polnud ja sai mingid kõrgemat sorti vedrud. Sellepärast ka mahub 0.33 õllepurk ratta peale kenasti ära. 😀 Üks esimesi asju millega ka tegelen. Ilmselt hetkel coile ei pane ja lähevad vedrud. Küsimus veel ainult millimeetrites. Soovitused on teretulnud! Praegu kahjuks rohkem pilte pole. Eesti tagasi jõuan räägin ja näitan ka sisu. Praegu ei olnud nii kui nii muud tarka teha ja esmane tutvustus vähemalt tehtud! Talveks läheb rullikas ilusti talvekorterisse tuttu. Tean, et nende niiöelda projektikatega võib tihtipeale juhtuda see, et ei juhtu mitte midagi. Aga luban teile, et kindlasti midagi hakkab juhtuma, tempo on muidugi veidi küsimärgi all. Kokkuvõtteks võin öelda, et ostuga olen 200% rahul. Praegused probleemid ja murekohad, mind ei häiri absoluutselt, sest lõpuks ometi on mul auto, mida olen kaua kaua endale tahtnud ja mille alla ei ole kahju raha panna. Sellegipoolest olenevalt asjade käigust võib juhtuda, et järgmise hooaja sõidan veel sama mootoriga. Sellisel juhul on abinõud ja abimehed oodatud, et mootor ilusti käiks! 😀 Jõudu!
  2. Selleks aastaks kõik läheb puhkama ära.Peain ta puhtaks ja puhkama.😉😉😉Spidoka peab talveks välja nokkima ja midagi laskma targematel vaadata besunäitaja valetab ja incpectsiooni tulukesed ei taha ka koostööd teha ennam.
  3. Nüüdseks suht suures plaanis asi koos. Summuti sai otsast lõpuni 2,5 tolli, vahel kaks Simonsi resot, üks keskel ja teine lõpupüti asemel. Pean mainima, et auto on meeldivalt vaikne ja summuti osas küll etteheiteid teha ei saa, et lärmakas või ajudele käiks. Cooleri torustik sai tol hetkel saada olevatest asjadest kokkuvisatud, et ikka väike proovitiir ja burnout teha. Nüüd tellin silikoonpõlved asjad, et cooleri torustik viisakaks saada. Kuumakaitse plekke asju vaja ka tekitada, et süütepoole ja juhtmestikku kaitsta. Kollektoriteipi oli ka vähevõitu, seda ka juurde vaja tellida. Aga on tunda küll, et auto teine hingamine ja elavam on. Nüüd ootan, et sõber Maxxecu paika paneks ja seadesse. Ehk ta jõuab nädala paariga selle muude asjade kõrvalt tehtud. Ja kui venima jääb, siis lasen teisel tuttaval orig aju manipuleerida ja süüte ning kütuse kaardid õigeks keerata turboka tarbeks, kuna ei raatsi mõttetult kauaks autot seisma jätta. Lisan mõned pildid ka siis hetke seisust.
  4. Tuli mõte, tuli teostus. Esimesed hääled turbokana kuuldud. Piisavalt pikalt mitu päeva garaazis olnud, et pikka juttu ei kirjuta ja lasen piltidel rääkida. Iseenesest on esmakäivitusest ka video materjali aga selle lisamisega ei viitsi hetkel tegeleda.
  5. Pajataks natuke, et autot on hoitud v'ga h'sti-kuivas ja soojas garaazis. Juhuslikult ajasime ta k'ima eelmine nv, sest v'hekasutatavas garaazis asuvale talile oli vaja korraks rakendust-( tr[gisin sinna oma w124 projektiga sisse). Kunagi olin ka ise e30ne haige- n[[d siis midagi rahulikumat sakslast, aga no see E30 on ikka klass omaette! Ehk siis teema ajauimast ]lest]stmise m]ttes- autot s'ilitatud v'ga h'sti ning v'ga tore oli kuulda j'lle selle auto mootori nurrumist!
  6. 1 punkt
    Nii, pole siia enam yle aasta midagi lisanud. Aga see ei tähenda, et rull on maha myydud. Tõsi ta on, et on unarusse jäänud. Maja ja garaaži ehitus röövivad enamuse vabast ajast ja rahast. Täna hommikul tuli aga tuhin jälle peale, võtsin treila ja bemmi järgi. Vanapoisi mootor töötas viimati jaanipäeval, aga aku peale, värsket kytust ja masin käis poole pöördega käima. Tehti ikka tehnika toona. Sai siis masina põhjaalune, kapotialune jne ilusasti puhtaks pestud(kruusateed teevad oma töö)Kate peale ja oma ajutisse garaaži parkima. Kahjuks aga kusagilt lekib korralikult vett salongi, tagaistujate jalgealusesse võiks kogred elama lasta, sama lugu ka pagassi vasakpoolse "panipaigaga". Kõige kehvem üllatus oli aga, et yks neljajalgne näriline leidis pagasnikus omale talvekorteri. Pani osa summutusmatist p***e. Tuleb nyyd korralikult ära pesta see elu seal taga, hais on suhteliselt kole. Niiet kes oma suksud talveunne panevad, aegajalt veenduge, et uusi "rullnokkasid" pole sisse kolinud😂😂 Edasi tahaks mootori taaskord maha kiskuda ja see pukiotsa panna, et komplekteerima hakata seda kangema sisu, tootlikuma küttesüsteemi ja süüteajastusega.
  7. Nii, auto nüüdseks garaasi talve eest peitu aetud. täna sai natuke lammutatud ja vanoste tihendid ära vahetatud, vanad olid ikka väga kivistunud juba. plaan veel tagapidureid uuendada ja mõned nipetnäpet asjad veel teha enne järgmist kevadet.
  8. Heihei, Teema nii unarusse jäänud ja peaks ikka seda uuendama. Sõidan ikka rulliga ringi ja üht-teist on temaga tehtud. Kere aga tahab kõvasti tegemist, vahepeal mõtlen et lihtsam oleks teine kere vaadata aga ega neid pre keresid korralikke väga ei liigu ja lihtsam/odavam on jälle detaile vahetada ja värvida. Vahetasin välja m20-ne m50b25 vastu ja hetkel ei kahetse, liigub oluliselt paremini. Kapoti laenasin ka teiselt rullikalt mõneks ajaks ja hetkeseisuga näeb välja nii:
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.