Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 11.09.2019 kõikidest kohtadest

  1. Väike nostalgiline klõps ka siia teemasse.
  2. 11.09 - kolmapäeval kell 19:00 Karlova Sadamas väikene meet and greet kui keegi huvitatud.
  3. Neil kohapeal kõik olemas . Võta akud kaasa ja teevad uue akupaki sulle või siis joodad ise kodus. Ma ise ei viitsinud koormusega jännata ja lasin seal ära teha.
  4. 3000km... Lõpuks jõudsin see suvi ka rajale, sai autot stress testitud ning natuke enda hasarti maandatud. Enne rajale minekut läks pidurisüsteemi uus motuli piduriõli ja ette uued põlü eksentrilised õõtsapuksid. Õõtsapukside vahetusega läks ootamatult lappama, kui liikusin juhipoolt kunde poole tegutsema. Poltide vanus ning väljalaske torude kuumus oli ajapikku oma töö teinud. Tohutul joppamisel ning lõputul nussil sai need siiski kullinokkade ja kuumaga kätte. Rajapäeva lõpuks sai achilleuse kannaks salongiradikas. Muus osas oli kõik okei. Minu sõidustiili juures ei olnud ka tehase piduritel ja drummlil häda midagi. Klotsi vahetama ei pea tõttama. Vaikselt olen siiski hakanud tagumist ketaspidurite süsteemi koguma. 3 mure, mis piinavad on tihedane pika käivituse anomaalia, tagasild ning õli lekkiv kaanetihend , millega tuleks ehk enne järgmist hooaega tegeleda. Pikk käivitus võib ehk kuidagi seotud olla külmalt kerge kiirenduse ajal vahele jätmisega. Kaanetihendiga mõtleb ka ehk midagi välja ning tagasillas on lihtsalt üks suur kolks, mis tõttu auto mingil const. kiirusel liikudes jõnkustama hakkab, kombineerides külma mootoriga on eriti hull.
  5. Tervist rullijad. Pole siia ammu enam midagi kirjutanud. Väga palju midagi juhtunud ka pole selle ajaga. Auto sõidab edukalt, nipet-näpet on teha olnud. Mingi aeg tuli diffrisse mingi kärin sisse. sai uus muretsetud, küll teise ülekandega, tuli 318i automaadi alt ja ülekanne 4.45 mis tõstis maanteel pöördeid 500 võrra, uus õli läks sisse ja sõit jätkus. Vanal diffril oli satelliitide võlli dift murdunud ja see võll nihkus vastu taldrikut. Ülevaatuse ajaks sai katalüsaator uuesti alla keevitatud ja keskele korralik flants vahele keevitatud, et mingeid lekkeid kuskil poleks. Lamda andur andis ka vahepeal saba, sai vahepeal ilma sõidetud, millega kaasnes veidi suurem kütusekulu. Nüüd korralik Boschi lamda koos juhtme ja pistikuga all ja keskmine kütusekulu isegi selle aeglasema diffriga 7,5-8 liitri vahel. Sai ülevaatusel käidud, gaasid paigas ilusti, tuled-viled, pidurid ja sillad eeskujulikud, välja arvatud ees 3 sarniiri, milledel oli kerge lõtk sees ja määrati korduvülevaatus. Teised õõtsad olid kodus võtta, lasin kõik 4 uut lemförderi sarniiri sisse pressida, vahetasin õõtsad ära ja nüüd ülevaatusega ka kõik korras. Viimase asjana häiris natuke mingi vaikne inisev heli käigukastis. Teine kast sai puhtaks küüritud, simmerid vahetatud ja läks vahetusse. Juhtlaager tuli ka ära vahetada väntvõlli sees, kuna uuemal kastil võll 15 mm vana 12 mm asemel. Laagri sai kätte saia, poldi ja haamriga Uus õli läks sisse ja kast alla, aga endiselt miski vaikne inin kastis on just esimeste käikudega. võibolla see iseäralik neile, ma ka ei tea. Mootoriõli on ka vahetatud iga 10 tuhande km tagant ja rohkem nagu polegi midagi toimunud. Nüüdseks auto eestis varsti 3 aastat olnud ja läbinud siin selle ajaga 25000 kilomeetrit, alguses oli jamasid rohkem, küll see mootor puterdas ja tehniline pool oli suht käest. Jutu juurde mõni pilt ka mis arvutis leidub 🙂
  6. Väga pole midagi muutunud, seisab, sõidan, seisab ja kõige tähtsam leidsin lõpuks Lätist ühed veljed. Kuna trippisin euroopas ringi, siis viisin kõik seisvad rondid vahepeal maale. Turbo e30 sõidab hetkel suht väikese 0.9bar rõhuga ja kõik toimib.
  7. Hetkel näeb asi välja päris hirmuäratav ja hapu kuid kui hääle aisse saab on asi parem juba . Siis algab aeganõudev pikk protsess . Loodan et järgmiseks kokkutulekuks saab valmis . Plaan. Selline uued tihendid rihmad ja rullid kogu mootoril värskendus värvi näol . Võimalusel ka uued saaled ja kolvi rõngad . Kasti simmerid ja muu . Kes oskab andke nõu mis teha kuis hääl sisse saada . Teen ka video kui käima läheb .
  8. 1989 juuni 325i touring. Seisuga 2019 suvi on originaalist säilinud esiklaasi raam, ukseraami, pool katust ja pool põhja. Originaal juppe suht vähe, milleks on esiklaas, ukse lingid ja lukumehanismid, taga tuled ja kojamehe plastikud. Kogu auto ehitatud 8,5 sekundi nõuetele SFI ja FIA järgi. Kere: Kiirenduse 8,5 sekundi nõuetele vastav turvapuur ja "kookon" mis juhi ümber. Ees originaal poolraamid, ülejäänud ehitatud toru peale. Tagumised poolraamid veel säilinud kui kõvasti modifitseeritud. Nina üks suur fiiber detail Peale c-piilarit auto kõik üks fiiber detail ning tagastange eraldi fiiber Uksed originaalid aga kergendatud, taga uste välise pleki asemel fiiber Katuseluuk asendatud fiibriga. Pidurdus vari. Veermik: e39 3.0d käigukast Autokardana eritellimusel tehtud kardaan, ilma vahepukita. Väidetavalt kannatab kuni 3500nm Ees säilinud originaal sillatala kinnitused kuni sarniiri pesani, ülejäänud sillatala torust. Originaal võimuta roolilatt Ise tehtud esi õõtsad, cr-mo materjalist. BC coilid, 51mm püstakud, e46 3.0d suured pidurid, e36 rummud. Taga sild e39 3.0d alt. Sillatala modifitseeritud, õõtsad ise tehtud ning silla kinemaatikat ka natuke modifitseeritud. type 210 2,81 ülekandega differ, 3.0d originaal pooltejled, 3.0d pidurid. Usa päritolu miskid popimad kiirenduseks mõeldud coilid, Strange Engineering tootja omad. Samuti Usa päritolu Weld Wheel toodetud 10" lai 15" üli kerged veljed. Dragi slikid, 11,5" laia kontakt pinnaga. Mootor: M50b25 baasil ehitatud, ca 2,9L turbokas 2,8 väntvõll sepiskeps 85mm sepiskolb Vända liini tugevdus plaat + ARP raami poldid. teras rõngastega kaane tihend modifitseeritud arp kaane poldid kaas tehtud Windorfis 2x sisselaske nukad, orig tõukurid ning klapivedrud Turbobanditi TB80 Bazooka turbo, 80mm külmapoole tiivikuga 2x replica wastegated 4" suht lühike otsetoru. s54 ITB'd ja ise tethud sisselaske flants + pleenum. Topelt pihustid per silinder. Ise tehtud õlifiltri adapter plaat ja m60b40 õlifiltri jalg. Väike shot nitrot, turbo äratamiseks. Mootor tarbib puhast etanooli, mida edastavad 1+3 boschi 044 kütuse pumpa. Ise tehtud kogu auto elekter + mootori elekter. Mootorit juhib MaxxEcu aju. Kõik ehitatud oma sõpradega, omas garaasis. Fiibri tööd, värvimine ning mootori "masinatööd" ainult tellitud. Kõik sai alguse sellest, kui tekkis mõte et tehase m20b25 vahetada uuema vastu ning tuli välja et kere oli tegelikult koledasti mäda. Siis jooksvalt tekkis mõte et teha tänavalegaalne turvakaar ning nii see pall veerema läks. Alguses polnud kindlat plaani, mis saab. Kuidagi kogemata jõudis auto ametlikule kiirendusele kus sõitsi 12,2-11,5 aegasi. Kui üks hetk kogematta tuli 9,9 aeg ning siis oli auto saatus määratud. Hetkel parim 402m saavutus on aeg : 9.693 60ft : 1,47 lõppkiirus 229km/h Võistlus kaal 1227kg koos minuga, 53% sellest kaalust esi sillal. Rohkem infot ning pilte facebookis ja instagrammis : Harri's Weldworks. Pildid tegi Airi L
  9. 1 punkt
    Õnnestus ka sirmid leida, et nüüd kombo ilusasti koos. Kahjuks pole jõudnud muud miskit see nädal teha, venna põrnikas vaja reedeks rajale saada ja kiired ajad 😁 Olen veel uue nädala eestis, et näha kaugele jõuan enda autoga. Miskit teistsugust kah siia 😁
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.