Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 22.11.2015 asukohas Postitused

  1. Pleki kogumine on hoos, eks näis mis sellest ehitamisest saab. B-tiivaääred on A-rattakoobastest tunduvalt paksemast materialist, rattakoopa plekk on nii õhuke et seda võib sisuliselt näpu vahel painutada.
  2. Auto omanik: siimp IMG_5927-Edit by Karl Kirs, on Flickr
  3. Tervitused kaaskannatajatele. Suvi läbi ja e30 ripub ikka vardas. Ühesõnaga kevadest saati olen otsinud teist e30 juurde,võimalikult vana,sõitvat ja haruldasema poolset isendit.Juunis sai vaatamas käidud baur 325e-d,seisukord rahuldav,hind ka sobis. Raha sellel päeval piisavalt polnud,käed sai lõõdud ja järgi pidin hiljem minema kui rahasumma taskus olemas.Kuu aega hiljem oli raha olemas ja sai autole järgi mindud.Kohapeal selgus,et auto hind on1000e suurem kui kokku sai lepitud eelnevalt ja kaup jäi katki. Järgmisena sai saksast üks 83a 323 baur Kerdi kaudu liistule võetud. Rahad kaasa antud ja ootama,sakslane raisk keeras käru ja jälle jäin autost ilma Septembris jäi silma üks bmw Soomemaal. Kert tegi kiirelt kõne ja praeguseks on auto minu garaažis. Vähemalt olen margitruu Bmw e23 732ia 86a. Tartu ARK Ja kodus garaažis. Suured tänud lähevad veelkord Kerdile kes viitsis asju ajada ja 800km maha sõita selle pilliga.Nüüd natukeseks süda rahul ja saab e30 tegeleda. Järgmine sissekanne ikka e30 arengu kohta
  4. Ajaviiteks sai veel põll külge ja pagasiluuk paika timmitud. Ideaalse tulemuse saavutamiseks oli hingedele vaja distantsid vahele panna, mis õnneks olid juba ammu ära tellitud. Ja tagasi kuurialla, järgmisel aastal uue hooga.
  5. 1 punkt
    Ah teen vahepeal teema uuenduse ka. Auto sõidab aga suht endistviisi, on ka see vahelejätmine tagasi, aru ma ei saa 2500 kandis on kõige märgatavam, 3500 pealt kaob ära kui lõigatult. Tühikäigul on minimaalselt vahelejätte. Kusjuures panin vahepeal gaasiasendi lüliti tuimalt WOT asendisse (klemmid kokku), käis kui siidi - ei mingeid vahelejätte. Arusaadavalt oli siis aga tühikäik lainetav, sõidan ikkagi tavalises režiimis praegu. Kel ideid, andku tulla Ülevaatusel käisin, ei kostetud midagi erilist, vahelejättude tõttu oli HC pööretel üsna piiri peal, muud näidud korras. Lokse pold ja muid märkusi peale selle et veljed ei vasta nõutule (päriselt ka ) pold, nii et järgmine aasta siis jälle. Vahepeal on rull saanud paar uut asja omale külge, võibolla hakkan veits oma rada minema aga mis seal ikka, endale meeldib Asjadest siis järjekorras: kunagi suvel sai ostetud hallid vakstupolstrid. Kuskil siin teemas olen väljendanud, et musti vakstuid külge ei paneks aga nagu kuulutuses pilte nägin siis need hakkasid isutama. Hea meel on, et asjad on väga heas korras, mõni üksik täke polstritel ja papp pole kuskilt laines ega miskit. Et päris imelik poleks, siis kombineerisin mustade uksetaskude ja käepidemetega selle mandi. Kuigi värvid ei ühti päris hästi siis nimetame seda kompotti popilt ja noortepäraselt kahetooniliseks halliks. Ei oska kusjuures seletada mis värk on, tegelt ei sobi ju kokku, siililegi selge. Aga endale meeldib, naisele meeldib, nii et ju siis nii jääb mõneks ajaks Sellega seoses, kui on kellelgi vedelemas Silber 0270 (oli vist) spetsiifilist manti, võib vihjata - kõlarikatted, sportistme tagused, äkki isegi keskkonsool vms. Loomulikult ei ütleks ära ka helehallist vaibast või istmeringist aga eks oleneb pakkumistest. Korralikud õiget karva polstrid istuvad muidu siiani karbis, ei ole raatsinud Eixilt saadud komplekti tagumistele isegi el. akna nupu auke sisse lõigata Teiseks ostsin Hannes325-lt ACS märgi esikandlele. Nüüd on siis eest Schnitzer, tagant Hartge ja keskelt kohvi M20 Vägev. Aga ei, selline mõnus nostalgiahõnguline embleem ja las ta olla. Kolmandaks sain Laurilt kangema põllelisa replica. Materjal on normaalne, mittekriimustuv, asi täitsa vormis ka. Minifreesiga aitasin vaid kinnitusi mill-kaks õhemaks, muidu ei istunud klambrisse heasti. Ega midagi, head hooaja lõppu kõigile 18. okt lõpeb rullil kindlustus ära ja see aasta pole plaanis pikendada vist seda.
  6. Ainult sõitnud ja tankinud
  7. Sai siis jällegi garaazis käidud ja natukene tööd tehtud.Naine sai ka teha oma lemmikut tööd mis talle hullu pööra meeldib.Väike pilt ka siis sellest.Sai siis põhja mati alla piilutud ja pilt polnud just kõige meeldivam,aga see mind ära ei ehmata kuna on hullemaid asjugi näinud juba selle kere juures.Tuleb hakkata siis vaikselt sellega tegelema plaanin vahetada śee osa koos tule müüriga kuna seal ka auk salongi siis on juba mõtekas teha ühe korraga kui hakkata jupp haaval tegema.Peale selle on vaja siis hakkata karpe korda tegema kahjuks endal sellist keevitust pole millega saaks karbid ära keevitatud.Keevitaja räägitud ja kui need väiksemad asjad tehtud läheb keevitaja juurde siis peaks kerega kõik olema välja arvatud mõlemad kunde poolsed uksed mida pole mõttet taastama hakkata lähevad vahetamisele. Sai veel väike tgasi vaade tehtud alkse olekuga ja siis mis lõpp tulemus tuleb. Autol kahjuks pole neid R17 velgi enam vaid autot hakkavad kaunistama sellised Ats Cupid. Ei hakka kohe kõike ära rääkima muidu pole asi enam huvitav seniks kõikidele rullijatele
  8. 1 punkt
    siia teemasse pole nüüd pikalt midagi postitada olnud. Aga vahepeal siiski pisike update. Olen autost eemal olnud tubli 3-4 aastat. Nüüd aga on võimalus see enda hoovi peale sikutada olnud ning sellega seoses olen talle taas väikse eluvaimu sisse puhunud. Proovin jõudumööda osad asjad ise ära teha, kasvõi suuremad pesud jms. Tihendivahed hullult lehti täis kogunenud jne, need muidugi väiksed teemad. Aga kuskilt peab alustama. Eks kui aega saan, kirjutan siia toimetusi, mis autoga vahepeal teinud olen. Seniks aga paar pilti Eelmine nädal sai ka külavahel väike ring tehtud. videojupp käivitusest: https://www.youtube.com/watch?v=vzs-DwgriM0
  9. BMW 325i Coupé 1990.a. Algul... ....ja nüüd. Mootor enne..... .....ja nüüd. Kere on täiesti tühjaks loobitud, keretööd tehtud. Mootor on hetkel ajutine 141kw 2,5L, hammasrattaid segan Getrag 260/5 kastis ja jõu maha aitab panna suurkorpus Visco LSD 3,64 ülekandega. Uue mootori komplekteerimine. * M50B25 plokk * M52B28 Väntvõll * Uus õlipump * Uued ketid * Uued hammasrattad * Uued ketitallad + pingutid * Eagle kepsud * Wiseco kolvid * Õlijahutus väljavõttega filtrijalg * Vems * Holset HX50 * PPF BOV * 60mm WG * 2,5TDS saaled * 600x300x100 IC * 325i Tropic radikas * Nuke kütuselatt * Nuke kütuserõhu regulaator * 2x Bosch 044 pumbad * Kütuse paak pagassi * Uued kütusevoolikud * 8000rpm klapivedrud * Racing klapid * Sport nukad ja kõik muu mis sinna kõrvale üleslugemist ei vaja
  10. Kuu alguses sain masina värvimisest kätte ja paar nädalat hiljem sain stanged, katuseluugi ja peeglid ka kätte. Coiloverid, mis sai juba 1.5a tagasi ostetud, sai alla pandud aga lahti võtmise käigus ei tulnud pea ükski sillajupp lahti ja tuli nad läbi lõigata lihtsalt. Kõik puksid olid niikuinii väsinud ja kummid rabedad seega oleks pidanud selle vahetuse kohe kohe ette võtma. Hetkel ainult sisemised rooliotsas vahetamata. Järgmiseks hakkasin mootoriga tegelema. Pikka aega oli näha,et kuskilt lekib õli või jahutusvedelikku. Süüdlane oli õlifiltrijala tihend, mis lekkis korralikult. Vahetasin veepumba, rulliku, sisselaske kollektori tihendid, panin alumiiniumist termostaadi korpuse, korrastasin juhtmerägastikku ja puhastasin erinevaid detaile õlist, jahutusvedelikust ja muust jamast. Plokikaanetihend, klapisääretihendid ja karteritihend jäid siiski puutumata hetkel. Need kuskilt ei lekkinud jam klapisääretihendid jätan tuleviku teemaks. Tegin väikse uuenduskuuri stangeliistudele ja tagatuledele ja panin asjad kokku tagasi. Tagumised kettad vahetasin ka välja ja ette panin uued pidurivoolikud. Suportid puhatasin ära ja värvisin üle. Ja selline ta jäi. Katuseluuk on vaja korralikult paika panna.Ühelt poolt irvitab. Tagumised veljed vaja üle poleerida ja uued istmed peab sisse aretama. Enne pidureid õhutama hakates andis tagumine piduritoru ka järgi. Selle peab homme uue tooma. Tegemist on üldiselt palju aga sõitmist segavaid asju ei tohiks enam olla. Auto tuleb veel üle ka poleerida, et mõned tolmutäpid välja saada. Istmeteks E36st pärit sportistmed, mis on nahatatud.
  11. Pole väga ammu midagi siia kribanud . Vahepeal sain oma kasti probleemi lahendatud, natuke esiotsa välimust muudetud panin 2.5tdsi kasti vahele. ÜV ka olemas. kollased kleepsud ja ülejäänud mis tulevik toob jääb arvatavasti uuele omanikule teha. Auto läheb müüki , eks näha ole kas keegi teeb seda siis edasi või sõidetakse see lihtsalt samasugusesse seisundisse nagu ta enne oli. Ma väga loodan , et mitte. Aga endal aega pole tegeleda enam siis ootab järgmiseid huvilise see masin siinkohal küsin kas kellegil rooliümbrist ja aknaväntasi ei vedele ? Suutsin need ära kaotada kuhugi või kogemata läks prügikasti töökoda puhastades , igatahes teadmata kadunud asjad
  12. Peaks seda teemat elustama jälle. Minu ümbermaailmareis sai nädal tagasi lõpu ja nüüd on aega jälle autoga tegeleda. Eelmisel suvel võtsin auto laiali, et saaks värvimisse viia aga jäi tol hetkel see tegemata. Eile igatahes vedasime töökotta ja lubati, et 2-3 nädala pärast peaks valmis olema. Eemaldavad rooste ja värvivad auto üle.
  13. Nii, nüüd niisama jutuajamisele natuke uuendust, mis jääb ilmselt lähiaja viiamaseks, aga mine sa tea. Kui kapotialune, salong ja pagasiruum sai värvitud, siis peale paari päeva kuivamist said need ilusti kinni kaetud ja järg oli siis kere välisel ja kõige tähtsamal osal. Tähtsam vaid väljanägemise poolest, säilivuse ja rooste poolest on tähtsam ikka kõik see, mis jääb allapoole ja nurgataha Üldiselt pööratakse ikka kõige suuremat tähelepanu välisele ilule, see mis allapoole jääb ,ei huvita kedagi. Ei saa õelda, et mul vastupidi oleks, aga rõhun ikka rohkem sellele, et kõik nurgatagused saaks korralikult tehtud ja korraliku vävikihi alla. Värvimise lõpptulemusega jään rahule (arvestades tingimusi jne) , värv üsna sile ja vähese välja poleeritava tolmuga. Iluvigu ja defekte leiab kindlasti, samuti paar mõlki kahe silma vahele jäänud, kuid julgen väita ,et kambris tehtud tööle palju alla ei jää. Mõlgid pole ming kunagi niiväga häirinud, kui tolm ,eriti selline mida välja ei poleeri . Kunagi ühe "ametliku" värvimehega sai vaieldud ja tema väitis ,et ainult poleerimisega saabki hea tulemuse ehk siis pole võimalik saavutada kohe perfektset siledat pinda. See muidugi jura jutt, on ikka võimalik ja saab ka, iseasi mis tingimused ja tehnika selleks peab olema Hobune ette ( 115 hobust) kohal
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.