Postitatud 11. oktoober 201410 a comment_84974 Kuna läheb ilmselt suuremaks taastamiseks, siis küsimus järgmine. Milline M10 seade kõige mugavam on. Lugesin ühe kodaniku drifti autost ja jagelusest megasquirtide ja siduritega... Mina saidveis ei oskama sõita:$ Milline ; kast, sidur, turbo, cooler, radikas, el.vent on kähku piimajärgi parim solutsioon? Kas üldse mingi emotsiooni originaal ajuga saab? Või peab ikka mingit bändi tegema hakkama? Arvamused ja mõnitused oodatudB-) AL
11. oktoober 201410 a Autor comment_84978 Peab olema:-B Driftida ei soovi0:) Pähe anda ennem poodi lihtsaltB-)
11. oktoober 201410 a comment_84980 Vaidleks vastu selle puuduva mugava seade kohta 4 silindrilisel. Alati on lihtsaim viis mitte mõelda ja teha, ning valida suurim võimalik kubatuur, laadida see üle 0.(olematu) rõhuga ja kuskil parklas eputada oma tehnika viimase sõna turboautoga. Aga reaalsus on see, et omades ise hetkel m10 turbomootorit kapotiall ütleks, et 1.2 bar laaderõhuga on hetkel asi väga fun ja sinna 200kw alla 4-pütane on igatahes kiirem kui need ülejäänud stock masinad. Aga see kipub juba sinna bänditegemise sektsiooni kuuluma, kuna originaal aju ja muu mudruga jõuabki sinnamaale, kus asi ei ole mugav, ei käi hästi ja võtab ülemäära kütust. Näitena on siin ju ka 400+kw m10-neid tehtud ja usun, et see on ikka väga kiire ja fun masin kui sinnamaale jõuda. Tahab küll vähe rohkem pööret, kui suurem kubatuur, aga vaevalt see 4.0 v8 ka tühikäigul kummi põletab, niiet pole väga vahet.
12. oktoober 201410 a Autor comment_84986 Nii nii, M10. On isegi ajaloos 1000 murdvat kätte saadud, seda küll non'stock sisuga aga siiski. M10 kisuks laiali enivei, kaane korda ja kokku tagasi. Bändist siis ei pääse kuidagiB-) nahka... Raha rahaks, läheb nats kauem siis. Okei, kuna ma tahaks tänavaseades autot ja küsimus siit järgmine; kas selle turbotatud riista arvele ka saab või on see mõtetu aelemine? Praegu on arvel 316 na aga kuulujutud räägivad,et ülevaatus korraldus hakkab obd kaudu käima. Kui on kaotatud "kat" ja muud jurad siis külastage meid jälle kui see kõik olemas on. Võimsuse ümber regamine on sul tehtud eelkirjutaja? AL
12. oktoober 201410 a comment_85018 Probleem ei olegi niivõrd selles suurenenud võimsuses, kui selles, et külge on keeratud kontrollimata ja tehastega kooskõlastamata tükid. Eeldusel, et on korralik rahapatakas sokisääres, tasub minna proovima, kuid siiani pole nii kannatlikku ja rahakat meest veel leidunud, kes suudaks ametlikult selle lihtsat teedpidi ringi vormistada. Olenemata sellest, et euroopa seaduste järgi ei oleks tegelikult selleks mingit takistust, kuid võta kinni, miks meie kohalik võimuorgan sellist asja ei soosi. Liiguvad need kõik tänavatel ja on alati liikunud, kindlasti ka uute muudatuste tegemisega, niiet mina vähemalt sellepärast ei muretse. Niiet see mõte ei tasu mõtlemist. Endaomaga käies olid mul gaasid ikka väga paigast ära ja neid ei oleks kuidagi paika ka sättinud, nii, et auto käiks ka kohapeal, niiet sealkaudu juba niikuinii mure kaelas. Igatahes paksu rahakotti ja jõudu toimetamisel, Indrek.
14. oktoober 201410 a comment_85066 Eestis on asi väga lihtsalt vormistatud seadusega, et muuta võib kapoti all legaalselt vaid enne õhulugejat olevaid tükke. Ehk koonus lubatud. Ma TTK õppejõu (kes MNT-s töötab) käest küsisin, et kui mul on peensusteni dokumenteeritud ümberehitus koos vajalike arvutustega, siis kas on võimalik regada. Ta ütles, et turbokana kindlasti mitte, küll aga vaadatakse vabalthingava puhul vaid mootorikoodi. Seega mis karu kõhus on, pole kellegi asi ega ka see, palju sealt välja väänatakse.
15. oktoober 201410 a Autor comment_85079 Huvitav on see, et üks Shengen kõik ja seadused kattuvad. Aga Saksamaal ja UK's on up'plate igati seaduslikult võimalik teha... a
15. oktoober 201410 a comment_85090 Ehita M50 stroker, sealt tuleb 200kw ligidale. Peaks suutma piimal käia küll ja saab arvele. Lisaks asi tõmbab iga pöörde pealt. M52b28 annab ka päris võimsaks ehitada, ilma sisu näppimatta. Gayla mees naq sa oled, tead ehk Jargot. Tal käristas see dünos 178kw välja http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=123870&start=570 A24 oli alles müüa M10 turbo, millel mingi 500hp. Selle düno graafikut vaadates oli sellel ~3000 pealt mingi 80 hobujõudu ainult ja ~4000 juba mingi kradi 400 vms Ehk piima järgi käimine ei õnnestu üleliia sujuvalt. Palju sa võimsust arvad, et peaks autol olema üldse ? Muudetud 15. oktoober 201410 a, muutis oo7
15. oktoober 201410 a comment_85091 Tal võimsusest kama, peaasi, et pssst ja papahh teeks Ega asjata räägita, et kuuptolle asendavad ainult kuupdollarid.
15. oktoober 201410 a Autor comment_85098 Ma arvan, et enamus peab mind tühikargajaks nüüd aga ma ei taha mingit 600 hp asja. Lihtsalt M10 mingi kiirema moodustisega. M10 on lahe, 6 silindrilist ei soovi. Strõukimine eeldab mingit mega paksi, Jargo teemaga olen pinnapealselt kursis. igast M3 mehed olid ka kepist ilma jäetud, nood olla tagant targutanud... Istet põld jne.:-D Võimsus kama ei ole, kui võtan ta lahti teen sisu tips ära. Panen kaane ka üle, lisan miskise puhuri sinna otsa - ehk mingisuguse IS laadse kuubiku ikka saan. Pohvik tõmm, pange see teema lukku. Ma oskan aint miskit läbu siin ajada aga tulevased põlved sellest ei õpi. Suuri rahapadasi pole ja nokitsemine läheb lihtsalt pikemaks. Eks teen valmis siis panen riistateemasse ka mida ja kuidas tehti, kuidas sõidab jne. Eks ta üks talupojaauto tuleb, dynostendidehirm ja pakultnahuiautot sellest ei tule. Eks näis. A
15. oktoober 201410 a comment_85099 Huvitav tõesti, ega neid otseselt sõna-sõnalt knowhow-sid on vähe. Saaks täpselt listi mis detaile vaja, ma võiks ka nalja pärast mõne oma lammutuse roima peal käima panna ja ära proovida mis juhtub. Isegi välismaa foorumites on vähe konkreetset juttu.
15. oktoober 201410 a Autor comment_85102 Eks leiutan ise käibel olevatest vahenditestB-) Püüan listi teha. A
16. oktoober 201410 a comment_85126 Töökaaslase m10 tõmbas eile pingis 156kw rattast. Täiesti tänava auto
16. oktoober 201410 a Autor comment_85138 Ega ta originaalajuga ju siis ei ole ? Määst lehepuhurit ta kasutab ? A
16. oktoober 201410 a comment_85139 Kuna mul oli ka vaja ainult natukene juurde siis... Turbo ja cooler oli olemas ja garaasi all vedeles kõike, siis projekti maksumus ca 50.- Muidugi oma töö ja voolukulu Panen pilti ka kohe NB see muidugi m40 Muudetud 16. oktoober 201410 a, muutis lepa
16. oktoober 201410 a comment_85145 Võiksin teemaalgatajale enda mootoorit pakkuda, poleks vaja jalgratast leiutada. Dünosse pole jõudnud, kuid istumise järgi kuskil 170+kw ringis. Saab küllaltki kähku kõik toimetused tehtud.
16. oktoober 201410 a comment_85152 Õhtul garaazis mingi väljalaskekolle kokku keevitada. Sisselaskekollesse lisapihustid, mõne saabi romu pealt rõhulüliti, riiulilt tdsi turbo ja cooler. Originaal setupis nagunii vast kaanetihend kõige esimene allaandja, nii et üle 0,7 pole vaja keerata. Ka mingi 100EUR hobiüritus Nalja peaks saama küll selle raha eest.
16. oktoober 201410 a comment_85158 Osta paks metalltihend plokikaanele, sellega saab surveastet All juba esiteks, müüakse erineva,paksusega
17. oktoober 201410 a Autor comment_85172 Tere, Olemas on : M10 - mootor, kast, kardaan. 528td E28 turbo - veel mõtlen... Igast pudi sinna ümber peab veel riiulitest vaatama. AL
19. oktoober 201410 a comment_85252 Vabalthingav M10: Asi köhib siis 125kw välja ja viib E12-ne 8,5s sajani
Kuna läheb ilmselt suuremaks taastamiseks, siis küsimus järgmine.
Milline M10 seade kõige mugavam on.
Lugesin ühe kodaniku drifti autost ja jagelusest megasquirtide ja siduritega...
Mina saidveis ei oskama sõita:$
Milline ; kast, sidur, turbo, cooler, radikas, el.vent on kähku piimajärgi parim solutsioon?
Kas üldse mingi emotsiooni originaal ajuga saab?
Või peab ikka mingit bändi tegema hakkama?
Arvamused ja mõnitused oodatudB-)
AL