Hüppa postitusse
Postitatud
comment_2317

Sai ka siis lõpuks asi niikaugele, et oman uuesti üht E30, mis uuele elule tuleks äratada.

Tegemist siis 84a 1,8 karpa kupeega.

Meeletult tehaselisasid:

S270A WIDER TYRES

S320A Deleted, model lettering

S350A Therm. insulat. glass green

S915A Delete clear coat

Tegelikult polnudki plaanis töö, kooli ja laste kõrvalt midagi otseselt soetada, kuid tuttav rääkis, et tema tuttaval seisab nukralt üks E30. Käisin huvi pärast vaatamas ning oli selge, et tuleb see metallihinnaga auto võtta. Kaasa tulid veel 4x plekid talvekatega ja hunnik taarat.

Autol läbisõiduks 198 000 ja kere järgi selge, et nii see ka on. Omanik ütles, et tema ainuke omanik Eestis olnud. Auto tegi 2006a avarii, mistõttu oli kogu aja kuni selle suveni garaazis seisnud (5a). Väliselt roostetasid kivitäkked ja kahjustused värvil, kõik pindmine rooste. Põhja alt samuti väga kobe, saab tõsta isegi esilogari nurga alt, kust enamik E30-neid läbi ussitanud on. Karbid samuti kõvad. Summuti osa oli ilmselt just enne avariid vahetatud, see läikis nagu uus all. Seestpoolt mattide alt säras vaid hennarot värv vastu. Isegi juhiiste oli kulumata ja terve riidega. Lisade poolest on vaid tagumine aknakardin.

Sai siis kiirelt esiosa puhtaks roogitud ning ka salongi hallitusest puhastatud. Auto ennast juba natuke tagasi ka teeninud. Nimelt oli mu imestus suur kui leidsin pagassi triiki täis klaas õlletaarat, kõik EEK-i vääringus pudelid. Huvi pärast viisin nad taarapunkti ja võttis kõik ilusti vastu, andes kogusummaks 8,32 (130EEK). Selle eest sai salongipuhastusvahendite raha tagasi :lol:

Veel sai soetatud uued tiivad, põll ning tagumine ketaspiduri kit. Pagassist leidsin 4 plekkvelje keskavale käivat BMW logoga mütsi ja igast erinevaid tüübleid kinnistes pakendites.

  • Vastuseid 90
  • Vaatamisi 13,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Ninaraami asja pole veel otsustanud. @Tiitvahepeal jõudis olemasolevat vähe sirgemaks ka toksida mul garaažis ajaviiteks Aga aega jälle möödas. Päris niisama pole passinud. Kui nüüd mingid ajutised

  • Ükspäev tõin auto päevitama õue, projekt edeneb hoogsalt 🤣 Tegelikkuses sai tuleseina müraisolatsiooni installitud. Nüüd ootan tutikat elektriakende juhtmesarja, mis hinnaga üllatas. Arvasin, et ühteg

  • Ikka tuleb seda roostet veel välja igalt poolt. Nagu Eix ütles - ei tohi torkida. Vahepeal natuke põhjaga tegeletud jälle. Tore teada, et tagumiste turvavööde alumiste keskmiste kinnituspoltide kronsa

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_2315

Ägeda pilli oled saanud, omal ka ammu soov sellise järele, aga kusagilt ei leia. Mis plaanid masinaga on, ilmselt karmim mootor aiste vahele jne :)

Või jätad originaalipoolse masinia? Neid ikka väga vähe alles ja liikvel ka.

Enamus kas täiega ära solgitud või siis lihtsalt raiped.

Esipõll sul muide vale, aastaarvu ja logarite järgi käib siia teistsugune esipõll :)

  • Autor
comment_2311

Tean jah, et põll on vale, mul oli see eraldi liistuga põll, aga seda ilmselt nagunii kuskilt ei saa. Ette üldiselt istub, kui esipaneel välja vahetada. Üldiselt Tiidul on üks kena põll olemas, et Greger, võid selle ära osta. :lol:

Plaanis on niipalju, et hetkel jääb see 1,8 sinna peale, seni kuni teine 1,8 valmis saab. Päris originaaliks ei jää jah vist.

comment_2267

Kui need õhkjahutus torudega loogarid ülle jäävad siis ma oleksin neist huvitatud .Sellist mootorit kohtab juba väga harva. 8) .Huvitav et ültse sellise mootoriga autol õhkjahutusega loogarid on .Võin vastu sebida sellise ühestükkis mõlemapoole omad .

comment_2244
Hiis, sulle ei sobi need logarid.

Ma ei tea üks on küljes ja ilusti istub seal M-techniku õhuava otsas nagu loodud .Teine on poolik see jahutus toru on minema lenanud .Nr 1 siis pidil,või need veel teisugused nagu nr.3 pildil.NjUzNF9w.png

  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
comment_536

kuna eelmine omanik kasutab autot sõitmiseks jne siis jäi see lihtsalt seisma. lootes, et keegi kunagi ikka veel korda teeb. ja eks see müügihind oli ka praegu alla vanaraua hinna kuna eelmine omanik ütes auto hinnaks - KORRALIK KALAÕNG.

igastahes loodame , et saab avaramad ruumid, kola ümber tassida ja algosadeks tõmmata.

  • 1 kuu hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • 10 kuud hiljem...
  • Autor
comment_51699

Vahepealseid keretööde tegemisi näeb albumist. Kuna praegu garaazis liiga külm ja nagunii keretöid teha ei saa, siis keskendusin nüüd silladetailidele ja niiöelda tuuningpudile.

Ette tulevad isetehtud coiloverid, millega saab kõrgust ja jäikust reguleerida, taha jäävad ilmselt lihtsalt madaldusvedrud. Poldivalem muutub 5x120.

Oma igapäevaautole talvekaid otsides sattusid minu kätte rehvi hinnaga ühed ilusad vanakooli Remotec A 16x8" veljed, mis vast kevadeks ilusaks saab tehtud ja siis auto alla rändavad. Iluravi ootab pikemat aega juba Pfeba lisade ring ja M-Tech I tiib. Reedel sai sebitud ka M-Tech I rool, mis kunagi praeguse paranka asendab.

Mootori osas on kõik ikka veel lahtine. M52B28 ja M42 on praegu sõelale jäänud.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.