Hüppa postitusse
Postitatud
comment_71070

Tere!

 

Autost:
Sisu on väga korralik, ruudulise mustriga riidest sportistmed, mustad nahast uksepolstrid, originaal tagakardin, väike kompuuter, puidust sportrool. Elektrilisadest on ainult peeglid, mis ei tööta.
Kerel esineb roostet ning värvkate tahaks värskendust.
Veermikus on ära tehtud madaldus ning paigaldatud LSD differ 3,91 ülekandega. Heas korras valuveljed BBS 15” koos 20mm flantsidega.

Tehase andmed:
Mudel: 320I (EUR) Seeria: 3 (E30) Toodetud: 1990-01-15 Mootori tüüp: M20 Mootor: 2.00 L (95 kw) Vedav sild: tagavedu Keretüüp: sedaan Käigukast: manuaal Uksi: 2 Interjöör: (0270) Värv: STERLINGSILBER METALLIC (244)

S219A Nahaga kaetud sportrool
S286A Valuveljed (pudelikorgid)
S314A Soojendusega peeglid ning juhiukse lukk ja aknapesudüüsid
S320A Tagumine mudelinimi eemaldatud
S324A Esi-ja tagaspoilerid
S331** SPORTPAKET -
S339A Musta värvi iluliistud (shadow-line)
S350A Roheline klaasiring
S400A Katuseluuk (manuaalne)
S415A Tagakardin
S428A Ohukolmnurk ja esmaabi pakk
S510A Esitulede kõrguse regulaator
S520A Udutuled
S556A Digitaalne kell ja välistemperatuuri näitaja (väike kompu)
S704A M sportvedrustus
L801A Saksamaa versioon

Autot hakkan suure hoolsusega edasi täiendama, erilist tuuningut plaanis ei ole aga mõned pisidetailid lisanduvad kindlasti.

post-2845-0-54735100-1396810707_thumb.jp

Muudetud , muutis risto21

  • Vastuseid 212
  • Vaatamisi 19,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pole rulli teemat ammu uuendanud, kuid ega midagi väga pole sellega ka tehtud ainult sõidetud aegajalt, kõik toimib Ca aasta tagasi sai rull endale lisaks kõrvale suuema venna, millega viimasel a

  • Selle aasta esimene tiir tehtud

  • Vahepealne auto tuulutus.  Difris kolks sees, on see remonditav?

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_78838

Kas kasutasid mingit erikrunti ja värvi selle pehme tiivaga?

Mis masinale need puksid mõeldud on? Ise ostsin e36 tsentris m3 omad ja seal siiski kummalgi pool 2 väikset akent olemas, väike leevendus ikka :)

Krundi, värvi ja laki sisse segati värvipoes spets elastset ainet. Praegult tundub küll, et asi töötab, väga tugevalt ei julge muidugi vajutada :)

Puksid ostsin 4car-st, küsisin E30-le täis pukse ja sellised mulle antigi.

  • 1 kuu hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_82933

Eile õhtul sai siis kõvasti mässatud minu masinaga. Korda sai tehtud lõtkuv käiguhoovastik, mille puksid ja asjad olid täitsa läbi. Tegime Z3 juppidest short shifteri, nüüd on käiguvahetus ikka väga hea. Kuna käigukang on nüüd teine, siis vaja ümbrisnahk veidi ringi teha või uus leida.

 

Käigukasti õlitase oli langenud, kusagilt natuke lekib, hetkel valati õli juurde, talvel on aega sellega tegeleda.

Kardaanimuhv on nüüd uus all ning vahetatud sai ka tagadifripuks vähe jäigema vastu.

 

Tänud C S G autohooldusele, soovitan teistelegi seda kohta.

post-2845-0-10262100-1407909964_thumb.jp

post-2845-0-29395100-1407910143_thumb.jp

post-2845-0-85667900-1407910270_thumb.jp

post-2845-0-25636900-1407910444_thumb.jp

post-2845-0-19603000-1407910565_thumb.jp

comment_83037

Respekt, masin areneb ilusti :) seda muhvi sai ise ka vahetatud kunagi. käiguosa käis natuke lohakalt tõesti. Kas amortide seisukorda oled vaadanud? esimesed võivad hakata otsi andma vaikselt, kui ma ei eksi. Käigukasti õlileke on tingitud ilmselt väsinud töösilindrist ja simmeritest.

Keep it up! :beer:

  • Autor
comment_83075

Tänud :beer:

Huvitav, et see muhv siis nii kiirelt otsa saab, praegult panin vähe kallima, vb kestab kauem :)

Esiamordid on nii jäigad, et sealt ei saa küll aru, et otsi hakkaks andma või midagi muutunud oleks.

Käigukasti võtab ilmeslt talvel korra maha, siis nkn eriti ei sõida ja eks siis vaatab need simmerid ja asjad üle.

 

:BMW:

  • 4 kuud hiljem...
comment_88491

Ronib vahele ikka ja jätab oma jälje.

Aga teisipidi üks omanik piinleb- hoiab ,nühib ,poleerib ja talvel ei söida.Müüb ühel hetkel maha ja järgmise käes läheb ikka hävitusse üksköik mis moel, seega erilist pointi pole.

Siit foorumist on sellealaseid näiteid metsikult, enamus leiavad oma löpu varem vöi hiljem.

Selliseid tösiseid fanatte on vähe, kes suudavad kindlaks jääda oma rullikale ja sama autot vähemalt 10a pidada, siis oleks sellisel poputamisel möte.

comment_88496

Seisev auto amortiseerub samamoodi nagu sõitev auto. Ma arvan, et aeg-ajalt mootorit käivitada ja salongist niiskus välja lasta ei tee paha. Piduriketastelt saab ka roostekihi maha ja rehvid ei vaju kandiliseks. Linnas muidugi igal pool seda soola, meil siin maal keegi soola teedele ei puista, hea kui need lahtigi on lükatud. Nii et mina küll mingeid süümekaid ei tunne, kui tuleb tahtmine talvel väike tiir teha, et koid välja ajada.

comment_88509

Minu kommentaar oli mõeldud vastusena mõttele, et autot on kasulik vahepeal soola sees kärutada, et see paremini säiliks, mitte et antud autot peaks garaazis lakkuma.

 

Tegelikult on nii, et pool aastat seismist ei tee mittemidagi, pole vaja mingeid pakke ega käivitamisi. Kui ruum on ok, siis kevadel kõik pidurikettad läigivad ja auto pole kuskilt otsast niiskust täis. Paned käima ja sõidad. Pärast soolase põhjaga auto tagasi panemine sooja garaazi on just kõige hullem asi, parem juba siis vedelegu õues.

 

 

Muidu hea näitena, kui ostsin endale E30 tegin sellele kohtparandused epoga ja värviga. Täpselt sama ka oma e36-le. Sõitsin mõlemaga 2 aastat s.t e30 ainult suvel ja teisega aastaringi. Kui e30 värvima hakkasime olid kõik parandatud kohad ikka korras. 36 seevastu lahmas rooste kõigist parandatud kohtadelt + veel mujalt ka. Nüüd sügisel sai jälle kõik maha käiatud, epoga üle, värvimine, hajutus ja poleerimine.

 

Ma võin kihla vedada et, mitte küll selleks vast aga järgmiseks kevadeks lahmab rooste juba vägevalt, kui e30 on veel täiesti korras. Seega jah, otsustage ise, palju auto alla olete pappi tagunud või kui suur väärtus sellel on.

 

 

Mõistlikuse osas niipalju, et suuremjagu e30neid on nii odavad autod, et neid polegi üldse mõtet korralikult üle värvida, veelvähem keevitada arvestades keevitamise töötunni hinda.

Muudetud , muutis oo7

  • 3 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.