Ma ei saa aru miks seda väänet niiväga taga aetakse, auto kiiruse määrab ju kw, see peaks olema igale füüsikast miskit arusaavale inimesele selge.
Ma saan aru, et te veaks oma rullidega suuri kärusi, tassiks liiva või künnaks põldu. Siinkohal paneb sellisele tegutsemisele pigem piiri E30 kaal.
Muidu hiljuti sattusin võrdlemisi huvitava video peale, nimelt meil peres olemas 4,2 liitrise suure diiselmootoriga Nissan Patrol. Uskuge või ei, kui see auto on korduvalt vedanud suure 2 teljelise käru peal isegi metsaveo linttraktorit, suuri vanaraua koormaid ja paate. Samas tühjalt sõites on tegu võrdlemisi aeglase (0-100 peaks jääma sinna 14++ s kanti) ja kohmaka autoga.
Samas paigaldada sellele Skyline pea poole väiksem turbomootor, millel võimsust on üle 2x, kuid pöördemomenti tunduvalt vähem on tulemus sootuks teine
Usun, et linttraktori vedamiseks peaks see Skyline-Patrol samamoodi röökima, kuid mõeldes nüüd E30 peale pole see ju eesmärk, kuna auto on niivõrd kerge, et see lihtsalt poleks ka eelpool mainitud 4,2 liitrise mootori puhul võimeline märkimisväärset koormat vedama.
Mida kergem on auto (eriti veel mootorratas), seda mõttetum on suure pöördemomendi ja madala lõppvõimsusega mootor. Antud juhul siis on auto millega muidu saaks teha tööd ja vedada erinevaid asju muutunud selle jaoks võrdlemisi kasutuks. Seevastu E30 millel oleks pea 400nm ja vaid 85kw samuti ilma mingi erilise eesmärgita masin. Jah suuda 4ndaga kohalt ära minna aga edasi ?
Seega E30 omanikel soovitaks otsida eelkõige kw pigem, mitte soovida maksimaalset pöördemomenti
(siinkohal tahaks toonitada, et heaks tänavasõiduks on teatav pöördemoment siiski vajalik ~200nm ~1100kg auto puhul on vägagi piisav, seda siis juhul, kui keegi soovib endale max kw huvides Hayabusa vms kanget sikli mootorit paigaldama hakata päris äärmustesse langemine pole tänavaauto puhul samuti hea )
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Ma ei saa aru miks seda väänet niiväga taga aetakse, auto kiiruse määrab ju kw, see peaks olema igale füüsikast miskit arusaavale inimesele selge.
Ma saan aru, et te veaks oma rullidega suuri kärusi, tassiks liiva või künnaks põldu. Siinkohal paneb sellisele tegutsemisele pigem piiri E30 kaal.
Muidu hiljuti sattusin võrdlemisi huvitava video peale, nimelt meil peres olemas 4,2 liitrise suure diiselmootoriga Nissan Patrol. Uskuge või ei, kui see auto on korduvalt vedanud suure 2 teljelise käru peal isegi metsaveo linttraktorit, suuri vanaraua koormaid ja paate. Samas tühjalt sõites on tegu võrdlemisi aeglase (0-100 peaks jääma sinna 14++ s kanti) ja kohmaka autoga.
Samas paigaldada sellele Skyline pea poole väiksem turbomootor, millel võimsust on üle 2x, kuid pöördemomenti tunduvalt vähem on tulemus sootuks teine
https://www.youtube.com/watch?v=eLYq5VZP3S8#t=68
Usun, et linttraktori vedamiseks peaks see Skyline-Patrol samamoodi röökima, kuid mõeldes nüüd E30 peale pole see ju eesmärk, kuna auto on niivõrd kerge, et see lihtsalt poleks ka eelpool mainitud 4,2 liitrise mootori puhul võimeline märkimisväärset koormat vedama.
Mida kergem on auto (eriti veel mootorratas), seda mõttetum on suure pöördemomendi ja madala lõppvõimsusega mootor. Antud juhul siis on auto millega muidu saaks teha tööd ja vedada erinevaid asju muutunud selle jaoks võrdlemisi kasutuks. Seevastu E30 millel oleks pea 400nm ja vaid 85kw samuti ilma mingi erilise eesmärgita masin. Jah suuda 4ndaga kohalt ära minna aga edasi ?
Seega E30 omanikel soovitaks otsida eelkõige kw pigem, mitte soovida maksimaalset pöördemomenti
(siinkohal tahaks toonitada, et heaks tänavasõiduks on teatav pöördemoment siiski vajalik ~200nm ~1100kg auto puhul on vägagi piisav, seda siis juhul, kui keegi soovib endale max kw huvides Hayabusa vms kanget sikli mootorit paigaldama hakata
päris äärmustesse langemine pole tänavaauto puhul samuti hea )