Hüppa postitusse
Postitatud
comment_3758

Sai ka siis omale esimene auto ostetud. Ostes omanik mainin et auto oli kunagi kuulunud kellegile foorumi kasutaja Devil'le. Auto ise on tumehall sedaan. Enne ostu käisime autoga tuttava remonditöökojas kus sai auto ülestõstetud ja ülevaadatud. Selgus et ära tuleb vahetada: diffri puksid, diffri padi, käigukasti vasak padi, õõtsa puksid, sarniirid, sisemised rooliotsad, välimine rooliots, vasak sarika varda kinnitus, esimesed vedrud, karteri põhja tihend, kasti tagumine simmer, alumine roolirist, esimesed piduriklotsid, geneka rihm, ventikas ja piduriõli.

Autoga olen muidu peale proovisõitu väga rahul. Ainuke mis häirib on karteri eripära, et ta nii madal on ja auto on veel madaldusvedrud all, ehk siis karter on nii madalal et suitsupakk püstiselt alla ei mahu.(alla 10 cm)

Esiletõstetud vastused

comment_3755

Äkki pilte rohkem?

Number, mudel ja aasta on küll mu papsi vana bemari oma, aga kerega on mingi huumor toimunud :)

Varem oli tegu preface kerega, nüüdseks facelift. Kas auto kerevahetuse läbinud või on nina ja tagapaneel vahetusse läinud?

Mis mootor peal on? M10 või M40? Maha müüdud sai, siis oli kütusekulu ülimalt meeldiv, keskmine 6l sajale.

Aastal 2005 oli ta igatahes selline:

17716915c901a6_l.jpg

  • Autor
comment_3751
Äkki pilte rohkem?

Number, mudel ja aasta on küll mu papsi vana bemari oma, aga kerega on mingi huumor toimunud :)

Varem oli tegu preface kerega, nüüdseks facelift. Kas auto kerevahetuse läbinud või on nina ja tagapaneel vahetusse läinud?

Mis mootor peal on? M10 või M40? Maha müüdud sai, siis oli kütusekulu ülimalt meeldiv, keskmine 6l sajale.

Aastal 2005 oli ta igatahes selline:

17716915c901a6_l.jpg

Jah, kere on pre FL kuna oli eest pauku saanud ja vahetati esiots ära tuled on ka teised. aga tagant on lihtsalt ära lakitud. mootor peaks olema m40 83kW. kütusekulu üle ei nurise ültse kahepäevaga mis sõita sain enne kui ÜV läbisai, selle ajaga näidik väga vajunud pole. muidu on heas korras seest terve kõik ja väga vinks-vonks. mulle meeldib

comment_3741

See auto oli aasta tagasi minu-ja ainuke asi mis tal probleemiks siis oli oli pagassis taga väike auk nurgas ja juhitiib mida katab aerosool värvmuidu kere hea ja nagu näha pole vahepeal siis autot hooldatud.Ja kui ma sain oli seal 1.6 peal mis aga oli üliheas korras väga nobe võrreldes mis muidu 1.6

  • Autor
comment_3735
Mis tagaotsaga tehti siis? Kuulutuse pildi peal olid tagaosal ka facelifti tuled.

Aga auto seljuhul suht käest lastud, kui veermikus nii palju jamasid. Auto läks lõtkuvabalt minema.

Eks see veermik hetkel ole paras murelaps jah, aga homme on kavas selle parandamine. Enamus asju sain kätte ja need plaanis ära vahetada. Aga kahjuks ma pole veel nii asjatundja et öelda mis tuled al taga on. Praegu on igakäiguvahetus ja kiirendus üks suur jõnks.

  • Autor
comment_3734
ARK-i onud võiks ÜV ajal röntgeniga kerenumbri plekki läbi valgustada, Ilmselt orig pre kerelt on kerenumbrid facelifti külge poogitud :lol:

ÜV sai ka nüüb pühapäevaga läbi, niiet tuleb see ka uus teha. Aga kas keegi oskab öelda palju se maksma läheb?

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_2840

Nii pikalt pole kirjutanud midagi, aga siis sai vahepeal esisild korda tehtud. Välja vahetati sisemised kui ka välimised rooliotsad, stabika puksid, öötsa puksid, sarniirid, käigukasti padi, pidurid, õlifilter ja uued õlid sisse valatud. Aga siis nokitsedes sai avastatud et helisüsteem on korralik nali seal sees, õigemini selle juhtmestik. Aga see pole hetkel tähtis. Nüüd kui rahakott atuke paksem jälle saab ka ülejäänud asjad ära vahetada. Ja ka uued, või vähemalt terved esivedrud peaksid minuni jõudma kohe tänu Martin321'le.

Aga oleks veel mõnda asja tarvis mida hetkel uut ei raatsiks osta

- juhi iste, praegune on paremale poole kõver

- roolivõimu täis komplekti. Keegi teab kust saaks?

- armatuuri kompuutrit

- rehvi mõõtutega 205/55 r15 võiks olla enamvähem sõidetav, mitte päris slick

- talveks naastrehve oleks hea kui ka 15'' aga võib ka 14'' olla.

Selle aja jooksul pole ma muidugi suutnud ülevaatusele minna aga ega ka sellega hetkel väga kiire ole. Nüüd uus probleem, nimelt kindlustus saab läbi, niiet seda autot mingi aeg liikvel pole.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_1925

Vahemapeal sai uued vedrud alla pandud, nüüd tundub nagu täitsa traktor olevat jube kõrge. Roolivõimu sain ka kätte aga sealt on paar asja puudu ja uusi osta ma ei jaksa niiet äkki on kellegil olemas kuskil kuuris r4 kronstein ja rihmaratas? talvekummide problkeem lahenes ka peaaegu iseenesest.

Viimasel ajal olen kõlakaid kuulnud sauel asuvast BMW'de lammarist. Kas keegi teab midagi rohkemat?

comment_1917

Läheb E30-ga samamoodi nagu iga teise vanuriga. Just hiljuti müüsin maha oma kullakalli E23 ja sellele sai ka ikka tublisti otsitud varuosi. Kasutatuid enam ei saanud kuskilt(töökorras olevaid), isegi uutega oli raskusi. Radikat otsisin 1,5 suve(talvel auto seisis ja ei tegelenud sellega). Romulates pole juba ammu E23 ja eks E30 ole ka sinna poole teel.

Edu otsimisel!

  • Autor
comment_1849
Läheb E30-ga samamoodi nagu iga teise vanuriga. Just hiljuti müüsin maha oma kullakalli E23 ja sellele sai ka ikka tublisti otsitud varuosi. Kasutatuid enam ei saanud kuskilt(töökorras olevaid), isegi uutega oli raskusi. Radikat otsisin 1,5 suve(talvel auto seisis ja ei tegelenud sellega). Romulates pole juba ammu E23 ja eks E30 ole ka sinna poole teel.

Edu otsimisel!

Niipalju kui ma olen siin varuosade müüjatelt otsinud siis ongi selliste imelike pisikeste jubinatega probleem et kas pole või siis miljoni eest. lihtsam otsida foorumist või ibeist.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_1223

Nii siis, vahepeal sai uuritud igalt poolt ikka kronsteini ja rihmaratast rv'le ja pakuti opel vectra r4 mooti pealt kronsat ja ratast. ei tea kas sobib? oskab keegi selle kohta midagi öelda? tundub küll nagu sama aga kas realselt klapib ka? Ning esimene tagasilöök autoehituselt, suutsin karteri panni pooleks sõita. Kuradi libedaks läks järsku. ja selle tagajärjel nüüd siis mahlad väljas kõik, karteri vannis suur pragu, põlle lisa tuli ära, stange kõver, stabikas kõver, uuest radika tiivikust suutsin ka 1 laba ära lõhkuda ja kundepoolsest tagumisest veljest suur tükk lännu. Kas keegi ei saaks aidata uue velje ja/või karteri vanniga? muidugi põhjalikum ülevaatus tuleb homme. Vabandan ka inimeste ees kes elavad Sõpaka lukoili juures ja hommikul oli parklas suur õli loik, lähen viskan öösel saepuru peale ja koristan ära.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.