Hüppa postitusse
Postitatud
comment_73693

Tervist, et sai siis endale väikestviisi hobiauto ostetud teisele kõrvale siis.

Sai siiis seepärast ostetud et noorelt lahkunud sõber hakkas seda ehitama aga nu jäi poolikuks...mõtlesin ja mis ma mõtlesin otsustasin ära osta ja edasi hakata tegelema sellega.

mootorisk sisi 2.5 125kw, mis on peale tõstetud originaalis oli 1.8

väike 15 velg ka all, märtsi kuus jõuab saksat borbet a veljed kohale kõik 9 laiad.

täisringtoon on peal.

räämas sisu. armatuur oli ka pragusi täis nüüdseks on see ümber vahetatud korraliku vastu ja veel plastik detaile.

Hetkel nagu ei oskagi miskit enam juurde kirjutada eks sisi vaikselt kirjutan siia juurde oma tegemistest.

armatuuri ja muude juppide saamise eest suured tänud siimule.

1505587_657684657621638_1817168072_n.jpg

1526926_647698268620277_1399549745_n.jpg

Muudetud , muutis trialboy

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_73750

Tänud.

 

algselt oli siis masin Haapsalus aga nüüd mingiaeg sai toodud Tallinna ja töö juures tõstuki peal üle vaadatud,et kere vajab ka nati tööd.....siit sealt tuleb lappida.

Siis veel kui kellegil on pakkuda tagaluugile korralikku lukku koos võtmega sümboolse summa eest oleksin ka tänulik, kerel leidub ka mingeid mõlke ustel aga need kergelt likvideeritavad.

 

mootor klõgiseb ka nagu õmblumasin mis selle heaks teha võiks ?

ja siis kas siuksed surved on nagu mootoris head et kolmandas pütas oli 11 ja ülejäänudes oli 9.5-10 ?

ise nagu mootritest väga palju ei tea .

 

vändaga katuseluuk on ka ja mingi lsd all, kui keegi teab kuda kindlaks teha mis ülekandega ja mis tüübiga tegu võiks teada anda muidu vaadatakse sealt lipikult aga sealt ei loe enam miskit välja :P

Muudetud , muutis trialboy

  • Autor
comment_73785

Sisselaskekolle kindlasti m20b20 oma. Kogu kompott tundub e34 kraam ka olevat.

Vaata mis kaane peal kood on kas 731 võo 885 lõpuga.

e34 pealt oli see mootor tulnd ka....mis vahe neil koodidel on ?

Muudetud , muutis trialboy

  • Autor
comment_73802

Lõpp ikkagist 731 aga aru ma ei mõista inimesed kes seda kuangi temaga koos ostmas käisid ütlesid eile veel et kindlalt 2.5 aga nu ju siis ei ole aga ise olen kunagi 2liitrist omanud ja see nagu ei läind nii hästi pöördesse ahh krt seda teab ma nüüd pettunud selles jamas :P:@ oleks teadnud et see auto omab 2 liitrist mootorit poleks seda ostnudgi sellise raha eest.

Muudetud , muutis trialboy

comment_73841

 

Keegi võiks selle teema tõsta kuhugi kleepsuks vms äkki? :D

 

Kaheliitrise kaane pealt pannes hakkab orig 2.5 kolbidele klapp otsa jooksma. Saab lahendada kolvi treimisega näiteks.

 

Samas strokeri mehed tahavad survet ülesse saada, siis kasutataksegi mingit kolvihübriidi ja 731 kaant, mida pisut-pisut porditakse. Saab väiksema põlemiskambri.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.