Hüppa postitusse

325i 24v MSEFI '85 - Mart

  • Vastuseid 393
  • Vaatamisi 74,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Paagist siis, kui midagi täpsemat rääkida on...

Täna sain lõpuks, peale pikka ootamist tagavedrud kätte... Cargobusile tuleks selle jama eest tappa anda... :D

Esmase võrdluse järgi ei tundunud nad kuidagi -80mm olevat :) Pigem mingi -20mm

Loodame, et ma eksin :)

Jäigemad paistsid nad küll olevat...

Eks katsetab siis, kui tagasilla alla uuesti saab...

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Pidurite vahetükid said välja mõõdetud. Ja valmis joonistatud.

Esmaspäeval lõikama...

bmw%20e30%20piduri%20adapter.jpg

Esmaspäeval peaksid ka paagi tükid valmis olema... Saab sellega tegelda.

Vahepeal tuleks aga üks 400+ hp mootor ajaviiteks kokku laduda...

  • Autor

Vahepeal saabus natuke tagapidureid.

Ühed e34 m5 alt

teised e32 740 alt.

Tagumised kettad ka tellitud, saabuvad homme.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Nii, esimesed pidurid saab juba ehk esmaspäeval kokku :)

Tagumistega on veel hetk pusimist.

Punktisin paagi alumise otsa ka kokku. Mõnus on ikka täpselt lõigatud tükkidega tegelda.

Nüüd tuleb vaheseinamajandus välja mõelda. ja otsustada, mis mõõdus vaht sisse tellida.

  • Autor

img_6969.jpg

sellest saab siis hüdrauliline kässar.

Tegemist E21 siduri peasilindriga - modifitseeritud, ofkoors :)

Mõned pildid pooleliolevast paagist kah...

img_6971.jpg

img_6973.jpg

kas kässari tuunimise asemel poleks parem kasutada tehases toodetud hüdraulilise piduri kit-i ja peale selle pead sa kasutama ka elektilist või mehaanilist(rohkem seksi) line-locki,

muidu ei kipu see süsteem normaalselt tööle hakkamal

hydraulic-handbrake1.jpg

hurst_line_lock.jpg

  • Autor
kas kässari tuunimise asemel poleks parem kasutada tehases toodetud hüdraulilise piduri kit-i ja peale selle pead sa kasutama ka elektilist või mehaanilist(rohkem seksi) line-locki,

muidu ei kipu see süsteem normaalselt tööle hakkamal

Võrdle neid kässari töösilindreid nüüd?

Kas sa näed mõnda erinevust minu omal?

Why the fuck peaks ma sama asja eest maksma kordi rohkem?

Linelock? miks?

edit: lisaks, mul pole seda kässarit mitte driftimiseks vms vaja, vaid auto seismajätmiseks. Neil tuuningkässaritel pole isegi mitte "kõristit" ju :)

kõristi on mingitel mudelitel täitsa olemas :D

ja line locki on vaja sellepärast et algsel süsteemil puudub klapp õli tagasivoolamise takistamiseks piduri peapumba reservuaari,

Aga milleks sulle üldse see hüdrauliline kässar? Mis sellel bmw enda süsteemil auto seiskamiseks viga on?

Neid originaal kässareid peaks ju liikvel olema küll.

  • Autor

Silver... ma olen vaene inimene :D

selle jaoks on vaja tervet posu vahendeid...

alates klotsidest, paigalduspudinatest, uutest trossidest jne.

isegi porikaitseplekid on uued vaja...

Samas on need kõik täpselt sellised vidinad, mida pole otseselt sinna vaja - lisakaal, seda vedrustamata osas.

Kuna piduritorud tuleb niikuinii käsipiduri kangi lähedusse vedada(brake bias adjuster), siis võib ju selle silindri sinna ka vahele pista...

  • Autor
kõristi on mingitel mudelitel täitsa olemas :D

ja line locki on vaja sellepärast et algsel süsteemil puudub klapp õli tagasivoolamise takistamiseks piduri peapumba reservuaari,

taipasin vist ära, miks sa seda soovitad :)

See probleem oleks tõesti, kui panna käsipidur "paralleelselt"

aga tegelikult tuleb ta panna tagumisele magistraalile lihtsalt vahele.

Kui kässar maas, siis voolab silindrist õli vabalt läbi...

taipasin vist ära, miks sa seda soovitad :)

See probleem oleks tõesti, kui panna käsipidur "paralleelselt"

aga tegelikult tuleb ta panna tagumisele magistraalile lihtsalt vahele.

Kui kässar maas, siis voolab silindrist õli vabalt läbi...

mulle tundub et ma maru loll, kuid minu meelest ei lahenda see tagasivoolamise probleemi kui panna õli silindrist läbi voolama

  • Autor

ei viitsi painti lahti teha... teeme ascii graafikat :))

(--peasilinder--) -> (--kässar--) -> (--tagapidurid)

selline oleks minu lahendus. nii ei pressi kuidagi õli tagasi peasilindrisse.

Sina, tundub, et tahad panna käsipidurit kolmikuga magistraalile vahele?

edit:

siit saan vähemalt mina aru :)

If I understand what you have suggested that would put the handbrake in 'parallel' with the rear line, which won't work.

You need to connect it in 'series' in the rear brake line. So what would be the reservoir for the handbrake master cylinder is the rear brake line (from the foot brake master cylinder) and the output of the handbrake master cylinder goes to the rear brakes.

tundub et minu harituses on ikkagi kergeid puudujääke,

see hakkabki ilmselt tööle ka ilma line-lockita tahes antud jubendi järgi.

ise ma olen kasutand line-locki ja kolmiku süsteemi. :D

edu,

kunagi peaks vaatama kuidas sinu süsteem ka töötab :D

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Said siis ka tagumise piduri adapterid joonistatud.

Esmaspäeval vesilõikusesse :)

bmwe30_tag_adapter.jpg

Pidurid iseenesest samad, mis Silweri rinkaautol, aga vahetüki disain on minumeelest palju coolim :)

Edit: huvitaval kombel pean ma ketastega treipingis korra käima.

Päris 100% ei sobi... :D

  • Autor
Mis sul seal kettal siis ei sobi?

Ise pole veel näinud... aga räägiti, et mingi kahtlane rant jäi supportile jalgu... Maybe on asi selles, et ma kasutasin turul leiduvatest kõige odavamaid? :D

  • Autor

Täna oli hea päev!

Nüüd peaks esipidurite jaoks kõik vajalik koos olema.

Ok, paar 12 tugevusega polti ja 2 seibi peab juurde tooma :)

sellised said siis vahetükid. Võib-olla kerguse huvides puurin sinna veel ühe ~20mm augu...

img_1977.jpg

nii istub modifitseeritud support küljes..

Supporti ja püstaku modimine jäi kõik flansi alla peitu kahjuks :)

img_6974.jpg

Santa's little helper ;)

img_6975.jpg

ja niisama mõned kenad pildid.

img_6976.jpg

img_6982.jpg

Support pole õõtsa külge kinni keeratud, sellepärast on mõne pildi peal natuke viltu...

  • Autor
Mis sul seal kettal siis ei sobi?

Tegemist on siis käsipiduri jaoks mõeldud "trumli" sisemise servaga... millest tuleks mõni millimeeter maha lasta.

Supporti kandur läheb täpselt vastu.

Sul, Silwer ei olnud sellega probleeme?

Võimalik, et asi on minu opakates odavates ketastes...

Ausalt öeldes ei ole asjaga kursis. Kostiverest pole ka mingit kiunumist kosta olnud aga võib olla nad lihtsalt ei hakanud iga väikse asja pärast paanikat tekitama.

  • Autor
mille järgi need vahetükid teha lasid, kust mõõdud võtsid?

Miks kõik eeldavad, et asjad tuleb alati millegi JÄRGI teha?

Ise täiesti nullist välja mõeldud.

Mõõdud võetud ketta, püstaku ja supporti pealt ;)

  • Autor

2. aprill edited :)

täna juhtus siis selline lugu, et EI SAANUD ostetud Rootsist M5 turbo mootor.

Seega on kõik, mis kapoti alt minema lendab, EI OLE müügis, 500 eegu eest.

;)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.