Hüppa postitusse
  • Vastuseid 393
  • Vaatamisi 74,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_26223

M-Techile ja Silwerile vastuseks....

BMW valikule eelnes mõtestatud eeltöö antud valdkondades.

Praegusel hetkel pole rahul umbes 3 asjaga...

Kahte esimest neid teadsin enne juba... Viimasega panin ise mööda :)

* Esisilla regullimisvõimalused ja minu arvates väga opakas püstak - laheneb e36 kraamiga

* Tagasilla regullimisvõimalused. Poolt kraami näeb Silweri auto all, teist poolt võib ise uniballide näol ette kujutada :)

* Ruum kapotiall turbo jaoks :)

Kahe esimese lahendus on välja mõeldud.

Viimasega tuleb veel vaeva näha...

Tehaselahenduse poolelt võib muuga rahule jääda... Või kui ei sobi, siis leiab mõnelt teiselt mudelilt sobiva asenduse.

  • Autor
comment_26208

Tänase seisuga tuleb vist pealkirja lisada MSEFI :)

Tulen just garaazist... esimesed turtsatused tehtud, kõik funktsioonid paistavad töötavat.

Usun, et kasuks tuleks kollektori kinnikeeramine ja benalekete kaotamine :)

Teha muidugi veel on...

Paar massi tuleks korraldada... Pihutäis juhtmeid õigesse pikkusesse lõigata... lõpuks kogu see kupatus ära mähkida ja ilusti kinnitada.

Seejärel differ ja poolassid :) siis saab testida :D

Kuna ajaga on, nagu on... ja töid on kah lõpmatuseni, siis vist jääb jälle asi venima..

Tahaks enne suve siiski sildadega midagi ette võtta... aga millal :D

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_26127

Vahepeal oli paar haiglaselt vandumist täis õhtut :)

Mihkel suutis vahepeal tekitada kahtlusi triggerwheeli seadetega.. Loodan, et õlu maitses hästi? :D

Praeguseks kahtlused kõrvaldatud, hangitud uued küünlad ja auto käima saadud. :)

Nüüd siis differ alla ja seadistamist õppima :)

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_25935
Selline küsimus, et kui mootor on vanosega siis kuidas MS sellesse suhtub.

M50 on on-off vanos, seda on lihtne juhtida - saab hakkama.

Keerulisemaks läheb näiteks m54-ga millel on lõpmatult muutuv vanos.

mul õnneks ei ole kumagi... veel :)

  • Autor
comment_25932

läksin siis täna garaazi... et hakata e34 difrit alla panema...

topin ja sätin... nikerdan siit-sealt... nikerdan veel...

Äkki hakkab relakas möllama....

ja põmm - varuratta auk kukub välja :)

Nokin siis difriga edasi - teen uue kinnituse prototüübi valmis... ja äkki - põmm - kukub bensupaak lausa iseenesest alt ära... :D

Muuhulgas - suure raputamise tõttu vist :D pudenesid kardaani tagumine pool ja sumpa viimane pütt alt ära...

Kahjuks ei raputanud piisavalt, et poolteljed küljest ära oleks pudenenud...

Peab vist homme uuesti difrit paigaldama minema... Siis äkki kukub tagasild ka alt ära :D

Pildimaterjaliga kostitan homme.

  • Autor
comment_25917
Ei lähe teemasse aga mul on 2003a corolla ja ma tahaks selliseid pidureid panna kas saaks?

Mul on ühed sellised müüa praegu. 3000eek eest...

Allasobitada saame ka... usun, et hinnaskaalas 5000.- et asi korralikult saab. + uued pidurikettad+uued klotsid

Lisaks pead sa arvatavasti uued veljed ostma. et see kama ära mahuks. ~12k vähemalt.

Soovid ikka veel? Siis allkirjast leiad kontakti :)

  • Autor
comment_25909

Päev algas eriti mönusalt Silwer näitas kalleid juppe kaugelt maalt...

Tekkis ka isu vingete tagapidurite järele...

Peab kunagi ühe koleda 15'' veljega Silwerile külla minema... proovima... kas mahuks alla...

Teine masohistlik katse on mahutada need suured Brembo supportid esimestesse 15'' velgedesse mahutada...

Päev jätkus ka hästi... helistasin härra Lillele Temagi üllatas mind heade hindadega. Varsti on mul siis ehk jäikade puksidega tagasild. Ja lisaks veel reguleeritav

Viimase toreda uudise peale tuli kohe garaa¾i tormata ja tagasild autost eemaldada... Siis enam päev nii hea polnud Poolteljed ei tahtnud kuidagi autost irduda... Lõhkusin vaid võtmeid...

Mõtsin siis, et mis seal ikka. Võtan silla kogu täiega alt... eks pärast arutan... See õnneks õnnestuski

Uskumatul kombel polnudki see sillatala väga kõvasti kere külge kinni mädanenud...

Eks siis lähipäevil üritab sillatala paljaks rookida ja liivapritsi saata.

Pilte, ma laiskvorst, nagu alati, teha ei viitsinud :)

  • Autor
comment_25850

Esipidurite ehitus...

Täna hankisin endale 288x28mm esimesed kettad.

Neid tuleb kergelt viilida...

Hakkasin siis õhtul proovima juppe kokku...

Otse loomulikult kõik ei sujunud nagu pidi :)

Lõpuks selgus, et relakat tuli näidata nii uutele kallitele supportitele kui ka e30 püstakutele. Süda tilkus verd, kui supportist alumiiniumi lendama hakkas :)

Lõpuks sai asjad nii kaugele, et support istus sobivalt.

Praeguseks on jupid toimetatud mehe kätte, kes jagab natuke täppismehhaanikast - loodetavasti saan ma jupid tagasi ka :)

Koos vahetükkidega siis juba, millega support kinni panna...

comment_25849

lõikasid pooleks - keerasid p***e - nüüd lased täppismehhanikul kokku keevitada :roll: :D lootes, et neid viinaraha eest vanarauaks ära ei vii? :D

tegelikult tahtsin öelda, et ajate suu vett jooksma nende püssi projektidega.. 8)

  • Autor
comment_25829

Wrong.

Raskuskese tõuseb kõrgemale. Lisaks on hea hoida raskust 2 ratta vahel, muidu hakkab auto "noogutama".

Kahjuks pole e30-l reaalselt paremat kohta võtta.

Miks. Sest originaalpaak oli otsas, ei näinud mõtet osta uut samasugust.

Parem juba korralik turvavahuga täidetud racing paak.

Ohutum ja vähemalt ei jää kurves kuivale enam.

Vesilõikus sellepärast, et sobivat paaki kohe ei leinud, ja kui leidsin, lõi hind jalutuks.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.