Metalheart Postitatud 27. detsember 2013 Jaga Postitatud 27. detsember 2013 Tere, Äkki keegi on teinud ka siinpool sood seda konversionit aga unustanud siia kirjutada. Nimelt mõõtsin E46 328i (manuaal) mootori käppade ja kastitala vahe ära peaaegu sama mis e30. Seega ei tohiks see villimine midagi rasket olla. Aga need kes lombi taga on teinud seda jama, siis neil on nagu infot vähe mida nad veel on kasutanud. Ma olen kuulnud turult eitede käest et vaja on : 324td kardaani. E34 kliimaventi Aga mis sinna tegelikult vaja on veel? Väljalase, kas M50 või M52 ühe vanoselise omad väljalaskekolled siis ??? Kat-i lahendus Ühesõnaga poes tahaks käija autoga, puuri ja rada ei soovi nühkida. A Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7397-e46-28i-e30-316i-93a/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
RDMU Postitatud 27. detsember 2013 Jaga Postitatud 27. detsember 2013 M50 ja M52 mootorid peaks olema põhimõtteliselt samad, ehk siis selle 2.8 pealepanekul üsna samad nipid, mis M50 pealepanekul. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7397-e46-28i-e30-316i-93a/#findComment-72294 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 27. detsember 2013 Jaga Postitatud 27. detsember 2013 M52 (1 vanosega OBD2) on muffka rullil peal. Natuke rohkem juhtmejama on, kuna pead ka immo süsteemi ümber tõstma. E46 käppade kohta ei oska öelda, aga m50 plokk on täpselt samasugune, lihtsalt malmist, nii et e36 käpad käravad igal juhul. Ülejäänu sama teema mis M50-ga. Kattidega raskem teema kui 2 vanosega, kuna sellel on minuteada 4 lambdat ja katid kohe väljalaske kollede küljes. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7397-e46-28i-e30-316i-93a/#findComment-72296 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Riho Postitatud 27. detsember 2013 Jaga Postitatud 27. detsember 2013 Lase parem immo ajust vällja kodeerida/kirjutada ja probleemid lõppevad. Juhtme jama vähem mida ühendada Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7397-e46-28i-e30-316i-93a/#findComment-72299 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 28. detsember 2013 Jaga Postitatud 28. detsember 2013 E46 puhul see veidi keerulisem kui tavalise OBD2-ga, iga suvaline vend selle kodeerimisega hakkama ei saa. E46 puhul pead can-iga ka arvestama. OBD1 sai kuidagi mingi juhtmega ära lollitada. OBD2 jaoks peaks kiip olema, aga e46 peal on evs3 või 4. Päris 100% kindel ei ole, aga ise kunagi uurisin seda asja põgusalt ja lõpuks jõudsin ikkagi selleni, et e46 tehnika puhul on juhtmeid lihtsam vedada... Tallinna mees oled, siis Madara tänava spetsialistidelt võid seda asja uurida (tel 5087905). Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7397-e46-28i-e30-316i-93a/#findComment-72310 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
SllM Postitatud 28. detsember 2013 Jaga Postitatud 28. detsember 2013 (muudetud) Sul on vaja ka e34 525 karteripõhja ja õlipumba toru + õlimõõdu varrast. Käpad sobivad, aga mootoripadjad peavad olema ca 1 cm kõrgemad, kui originaal e30 omad, muidu karter vastu sillatala. Või tõstad kinnitusi. Vähemalt minul oli nii. Tegu m52b28tu mootoriga, mis on sama, mis M50 oma kinnituste ja vahele mahtumise poolest. e34 kardaani minul küll vaja ei läinud, sobib e36 328i kardaan, e46 oma ei oska öelda, aga võib sobida. Vendi jaoks on vaja el. vendi lahendust. Visco vent isegi mahub sinna ära, aga vahe võlli ja radika vahel jääb liiga väike. Muudetud 28. detsember 2013, muutis Fos4 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7397-e46-28i-e30-316i-93a/#findComment-72313 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 28. detsember 2013 Jaga Postitatud 28. detsember 2013 Murevabam kindlasti ews2-ga ja ilma canbusita e36 pealt võtta ja immo maha progeda (mingi 50-60eur). Paljud asjad tuleb nagunii E34 pealt võtta, et inimlik ja kena kapotialune jääks. Jahutusvent kindlasti elektriline panna, kuna see viskosüsteemiga koormab mõttetult veepumpa. El vendi puhul tuleks radikavalikul arvestada ka termolüliti avaga, kuhu lihtne pärast vendi lülitus ühendada. Kliimavente olen kasutanud nii e36 kui e34 omi - vahet pole, mille oma kui piisavalt jahutada suudab. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7397-e46-28i-e30-316i-93a/#findComment-72338 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sass Postitatud 28. detsember 2013 Jaga Postitatud 28. detsember 2013 kasutades bmw e30 325i radikat on need termolyliti avad yldjuhul olemas Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7397-e46-28i-e30-316i-93a/#findComment-72345 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Riho Postitatud 28. detsember 2013 Jaga Postitatud 28. detsember 2013 E28 radikas 535 küljest sellel termo lüliti auk ja sobib hästi ette Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7397-e46-28i-e30-316i-93a/#findComment-72350 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 29. detsember 2013 Jaga Postitatud 29. detsember 2013 Kui kondiga auto radiaator pole, siis pole originaal radikatel temp anduri auke kusagil olemas. Ainult b-osa radikatel on need enamusel variantidel olemas. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7397-e46-28i-e30-316i-93a/#findComment-72363 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Metalheart Postitatud 29. detsember 2013 Autor Jaga Postitatud 29. detsember 2013 Vahekokkuvõte: 525i karter (M50) E28 535i radikas E34 või E36 kliimavent Mootoripadjad 1cm kõrgemad. Kardaan siis 328i oma. E36 328i kardaan on 1492mm E46 328i oma on 1565mm E30 324td on 1483mm Eks see oleneb ka mis ülekandega ja mis suurusega perämurikat kasutada. Originaalis tal pisikene 4.27 ? Kas keegi 320d 110kw, 6käigulist segumasinat pole proovinud m52tu otsa ? Puhkuse aeg, pole võimalik ise kontrollida aga äkki keegi on sellist elu elanud ? Eesmärk on koguda kogu vajaminev asi sahvrisse. Kui juba olemas on doonor siis kohe lipa-lapa ümber tõsta, needid sisse ja tuld. Ei taha otsida erinevaid asju kui asi juba pooleli on:) Elektri osa pärast ma üldse ei pabista, selleks on oma jope olemas. Ta värvib kasvõi isolatsioonkihid teist värvi kui vaja ja aju hakkab musti lilladeks lugema. Veel ideid ? AL Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7397-e46-28i-e30-316i-93a/#findComment-72396 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 29. detsember 2013 Jaga Postitatud 29. detsember 2013 Metal, mis valgest diisel-sedaanimõttest saanud on ? http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1504564&rhash=f500 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7397-e46-28i-e30-316i-93a/#findComment-72401 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Metalheart Postitatud 29. detsember 2013 Autor Jaga Postitatud 29. detsember 2013 Tean, tean Praegu üritan kaubikut ehitada. AL Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7397-e46-28i-e30-316i-93a/#findComment-72426 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Metalheart Postitatud 30. detsember 2013 Autor Jaga Postitatud 30. detsember 2013 Kuna on puhkus ja aega teha stjuudent formula teemat, siis kerkis veel paar küsimust. Kuna vaja on viskost loobuda ja panna EL. vent siis ebayst leidsin lihtsaima lahenduse vist. Max 30£ leiab sealt el vendi millel on vahetatav, nii push kui pull poolsus 3a garantiid ja vali milline toll vastavalt pääle mahub radikale. Kõige õhem oli isegi 5,4cm. seega ehk mahuks isegi radika ja mootori vahele - kuigi vaevalt. Saksa pildid näitavad sinna ikka õhemat õhuvahet. Miskis teemas "teised mootorid" leidsin miskise kommi, kus oli mainitud rohelist riista www.e30.de's aga fukk me, seal on ju E36 vanem M" kone...ja foorumit mul nagu ei avanud. Saksakeelega on natukene sitasti ka. Kõige odavama 535i E28 radika leidsin ka around 90€, tootjaks Nissen aga meil tööjuures neid ka liikunud ja pole nagu neilgi garantiid andes vigu Ühesõnaga kerge Up, ehk insenerid oskavad tehase ukse vahelt pista paar rida:) AL Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7397-e46-28i-e30-316i-93a/#findComment-72451 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 30. detsember 2013 Jaga Postitatud 30. detsember 2013 Universaalseid vente erinevate diameetritega saab siit Eestist ka sama raha eest osta. Rullikal radika ees palju ruumi kuhu suht lihtne midagi aretada. Jääb teisele poole kasvõi genekarihma lihtsamaks vahetuseks rohkem ruumi. Kardaan, summuti ja kasti kinnitused on kõik custom värk peale seda, kui mootor paika aetud. Kolmese pealt võetud mootoril tegelt palju pisiasju, mis tuleks ära vahetada viiese asjade vastu. Siis saad aru, kui pead juhtmeid vedama ja voolikuid ühendama ning mõtled, kas tulevikus võimalik normaalselt mingit osa ka vahetada kui vaja peaks olema. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7397-e46-28i-e30-316i-93a/#findComment-72467 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Metalheart Postitatud 30. detsember 2013 Autor Jaga Postitatud 30. detsember 2013 Vabalthingava väljalase ? Kas ka puhas torumaailm ja keevitus või saab esimese osana lahmida sinna M52 ühe vanoselise väljalaske kolled ja seal edasi tuleb nagunii igamehe oma jõululaud... Või on jälle mingi lipp lapp BMW sexer? Enamus on ikka teinud 2.8i küll E39 või E38 ja sinna seksinud otsa erinevaid kaste ja kardaane. E46 1:1 pole vist sattunud ? AL Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7397-e46-28i-e30-316i-93a/#findComment-72474 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 30. detsember 2013 Jaga Postitatud 30. detsember 2013 Kolled saab originaalid jätta, just pükste osa tuleks mudida-modida, et õõtsapuksist ohutu kaugus jääks. Samuti saab siis korraga kõrguse ja nurga paika ajada, et kõhu all ülejäänud toru õiges kohas jookseks. Kastide ja kardaanide poole pealt tehakse tegelikult asi üsna keeruliseks, kui siin jutte kuulata. Kui sa paned M50/M52 kasti, siis pead leidma sinna ka suure flantsiga kardaani. M51 oma M50/52 otsa ei taha istuda. Pead kasti otsas flantsi ära vahetama. Tagumine ots vist istus, täpselt ei mäleta. Tean, et E36 tdsi difril pooltelje flantsid igatahes teised kui bensukal. Lisaks on ju M50/52 kastid 5. käik 1:1-le. See tähendab, et tuleks ette võtta ka difri vahetus, kui just ainult linnas paugutamiseks ei taha. Seega kõige valutumalt peaks minema 328i omaga. Mina olen pannud ka M42 kasti ja kardaani. Kardaani tuleb natuke modida, aga täiesti isetehtavalt ja soliidselt. Getrag 240 peaks vist tähendama küll max 240 väänet vs 2,8i 280 vastu, mis kasutab siis S5D320 kasti (max 320 väänet), aga usun, et pigem sõltub kasti eluiga roolitagusest tihendist. Korpused on neil sama suured, sisu natuke erinev. Samuti on E30 ka oluliselt kergem kui E36 või E46. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7397-e46-28i-e30-316i-93a/#findComment-72475 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Metalheart Postitatud 30. detsember 2013 Autor Jaga Postitatud 30. detsember 2013 Esimene post sai mainitud, et igast rajad on nõu nõu ja puuri ei tule autosse. turbot ka ei leia jne. e46 2.8 kolled on koos kattidega ja igast mölakad ju... AL Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7397-e46-28i-e30-316i-93a/#findComment-72489 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 31. detsember 2013 Jaga Postitatud 31. detsember 2013 Kolled peaks ikka E36 omad panema või veel parem oleks üldse mingi aftermarket torukolle. Pole küll proovinud, aga ruumiga võib tõesti kitsaks jääda E46 omi kasutades. See tähendab aga, et nende anduritega, mis tal originaalis kollektoris on, tuleb ka midagi ette võtta. Seega siit jälle üks miinus E46-le. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7397-e46-28i-e30-316i-93a/#findComment-72515 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 31. detsember 2013 Jaga Postitatud 31. detsember 2013 Parempoolse rooliga e46 pealt on lihtsam ilmselt võtta. Sellel on katid kõhu all nagu e36l. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7397-e46-28i-e30-316i-93a/#findComment-72517 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
SllM Postitatud 31. detsember 2013 Jaga Postitatud 31. detsember 2013 Teades, millised e46 katid on ja teades, palju e30 ruumi on, siis usun, et katid mahuvad kenasti ära sinna vahetult peale kollet. Endal on seal torukolle + 3" sukk ja wg toru ja mahub ka kenasti ära. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7397-e46-28i-e30-316i-93a/#findComment-72520 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse