gtboy Postitatud 16. detsember 2013 Jaga Postitatud 16. detsember 2013 küsimus mis arvate sellistest coiloveritest? http://www.ebay.co.uk/itm/COILOVER-LOWERING-JOM-KIT-NEW-FOR-BMW-E30-3-SERIES-88-91-NEW-/390710256212?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Plat_Gen%3AE30&hash=item5af8256254 või äkki keegi oskab soovitada 200-300 euri eest mingeid väärt coilovereid ,äkki keegiteab kes tellib vahendab ?? ette tänades Sören Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7337-k-coiloverite-kohta/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
m20b20 Postitatud 16. detsember 2013 Jaga Postitatud 16. detsember 2013 niisama linnas töristamiseks käib kah. rajal vist jääb soovida. Saksast odavamalt ei saa neid või ? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7337-k-coiloverite-kohta/#findComment-71722 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
uunp Postitatud 16. detsember 2013 Jaga Postitatud 16. detsember 2013 2-300euri eest ei saa häid coilovereid. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7337-k-coiloverite-kohta/#findComment-71724 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
grimes Postitatud 16. detsember 2013 Jaga Postitatud 16. detsember 2013 Ka endal kevadel plaanis soetada, seega sammuti oleks infokohta huvitatud Päris 1000€ ei raatsiks maksta kuid kas kuni 500€ eest umbes leidub midagi mõistlikku ? Seda siis linnavahele sõitmiseks. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7337-k-coiloverite-kohta/#findComment-71726 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 16. detsember 2013 Jaga Postitatud 16. detsember 2013 Minu arvamus (võib-olla keegi arvab teisiti) on selline, et need pole mitte coiloverid, aga reguleeritav vedrustus. Kõigil odavama otsa "coilidel" käib kõrguse reguleerimine vedru eelpingega - see tähendab, kui auto madalaks keerad, siis on nad pehmed ja kõrgemaks keerates kõvemad. Vastupidavuse kohta olen erinevat kuulnud, mõni väidab, et kestab aastaid, teine et mõne suve kuuga on otsas. Tõde on ilmselt kuskil kahe vahel. Korralikud coiloverid maksavad ca1000 ja enam euri. Megan Racing, BC Racing ja veel mõned pakuvad coilovereid, millel on reguleeritav nii vedru eelpinge, püstaku pikkus ja amordi jäikus/rebound. Lisaks eelmainitule saad eesmised camber plateid ka kaasa. Megan Racing coile on USA-st võimalik ka ca 650 euri eest saada, aga vähemal 120 euri tuleb lisaks posti eest tasuda ja kunagi ei tea, millal meie toll veel lisa küsib. Mina arvan, et osta pigem madaldusvedrud ja jäta cräpi peale raha rasikamata või (osta esialgu foorumist odavad madaldusvedrud) kogu raha ja osta korralikud coiloverid. 2 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7337-k-coiloverite-kohta/#findComment-71727 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
uunp Postitatud 17. detsember 2013 Jaga Postitatud 17. detsember 2013 (muudetud) FK automotive, bilstein ka üsna head. 500-ga peaksid odavama otsa FK-d kätte saama küll. Teine asi on transpordi maksumus. Näiteks: http://www.fk-shop.de/en/Suspension-Tuning/Coilovers/Coilover-Highsport-fit-for-BMW-3-Ser-Typ-E30-Yr-11-82-12-90.html?z=&y=&lang=1&page=&filter=&_artperpage=&listorderby=&listorder=&searchparam=e30&cnid=9ea6d66418df7b1cb497f96cd449409d Muudetud 17. detsember 2013, muutis uunp Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7337-k-coiloverite-kohta/#findComment-71786 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
SllM Postitatud 17. detsember 2013 Jaga Postitatud 17. detsember 2013 (muudetud) Need ebay konkreetsed asjad tõesti ei vääri mainimist. Reguleerida saab seal ainult tagumisi ja seda ka mõne cm ulatuses, esimene ots on lihtsalt lühem vedru ja tavaline amort. Ei tasu kindlasti tellida, annab enamvähem sama välja, kui lõigata vedrul keerde maha, pole lihtsalt nii porr. Esimene ots peaks vähemalt midagi taolist olema, nagu siin (ka ca 300 eur'ised). http://www.ebay.com/itm/JOM-GEWINDEFAHRWERK-FAHRWERK-BMW-E30-3ER-TOURING-NEU-/190448509194?pt=DE_Autoteile&hash=item2c579da10a Tagumine lahendus on siin üsna ebatraditsiooniline, aga pmst töötab ka nii, kui vedru tagumisse kannu ära mahub. (pilt võib ka illustreeriv olla) Muidu JOM'i coilid on täitsa ok ja isegi rajal pika puuga tehase mugavus-vedrustusest üle. Kui talveks alla jätta, siis tuleks keerme osa kinni teipida näiteks, et ka kevadel saaks reguleerida. Muudetud 17. detsember 2013, muutis Fos4 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7337-k-coiloverite-kohta/#findComment-71820 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
grimes Postitatud 18. detsember 2013 Jaga Postitatud 18. detsember 2013 Mis hinnakanti need JOM-i coilid jäävad ja kes nende tellimisega/müümisega eestis tegeleb ? Vb annaks mingi otsing vastuse. Aga hetkel telefoniga. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7337-k-coiloverite-kohta/#findComment-71842 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 18. detsember 2013 Jaga Postitatud 18. detsember 2013 http://www.ladu24.ee/et/info/LADU24-Blogi/JOM-Tuuningosad Hind peaks vist ca 300 kanti olema Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7337-k-coiloverite-kohta/#findComment-71843 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 18. detsember 2013 Jaga Postitatud 18. detsember 2013 Jomi coilil ju esimesed samamoodi ainult vedru jäikusega reguleerimine, mis annab madala auto korral pehme vedru ja vastupidi. Tagumistel saab vedru aluse taldriku kõrgust muuta, ehk siis just jäikust mitte. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7337-k-coiloverite-kohta/#findComment-71862 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 18. detsember 2013 Jaga Postitatud 18. detsember 2013 Kallima coilidel saab ka tagumise amordi pikkust reguleerida, mida jomidel teha ei saa. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7337-k-coiloverite-kohta/#findComment-71863 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 20. detsember 2013 Jaga Postitatud 20. detsember 2013 Seletage lollile ära, kuidas nendel linkidel olevate coilidega saab olla selline keiss, et madala asendi puhul pehme ja kõrge puhul jäik? Nii ees kui taga on reguleeritav osa vedru all olev keermestatud toru. Ees siis püstaku peal keere või eraldi , taga eraldi . Selle lühikese reguleerimismaaga jääb vedru ju täpselt sama pikaks ja jäigaks nii ees kui taga ja igas asendis. Ega ees vedru kõrguse timmimine ülespoole amorti ülemises asendis põhja ei suru ja ennast siis veel kokkupoole ajama hakka, et jäigaks läheb. Ehk siis lihtsas eesti keeles ,kui ees vedru all oleva keermestatud toruga kõrgust reguleerida, liigub ju amort ka vastavalt ülespoole või allapoole, seega on täiesti arusaamatu selline jutt. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7337-k-coiloverite-kohta/#findComment-71960 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 20. detsember 2013 Jaga Postitatud 20. detsember 2013 (muudetud) Eelpinge on pinge mis rakendub vedrule sellises asendis kui amort on täiesti lõpuni välja jooksnud, ehk siis vabas asendis. Vedru pinge on (stock) rulli puhul ca 6kg mm kohta. Mida rohkem sa vedru kokku surud seda rohkem vastusurvet. Kuna autot madalamaks keerates keerad sa sellise amordilahenduse puhul sisuliselt amordi käiku lühemaks, siis järelikult on ka absoluutväärtus, mis selle vedruga on võimalik saavutada maksimaalsel kokkusurumisel selle võrra väiksem. Muudetud 20. detsember 2013, muutis Chulo Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7337-k-coiloverite-kohta/#findComment-71964 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 21. detsember 2013 Jaga Postitatud 21. detsember 2013 See mis pinge või pikkus vedrul on vabas asendis, ei puutu üldse asjasse ega määra auto kõrgust. Siis kui te neid coile kruvite näpuvahel võib jääda jah selline mulje et kerid vedru kokkupoole ja tekib see efekt. Aga vabas asendis on amort ju üles välja jooksnud, auto all olles sellist olukorda pole. Kui auto raskus vedrul peal, siis on vedru kokku surutud ja pikkus on sama nii ülemises kui alumises asendis, ega amort seal nii lühike pole ju et ülemises asendis põhja keerad amordi koos vedruga Seega on auto ju täpselt sama jäik/pehme nii ülemises kui alumises asendis. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7337-k-coiloverite-kohta/#findComment-71976 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 21. detsember 2013 Jaga Postitatud 21. detsember 2013 (muudetud) Eksid, just see mis pinge on vedrul algasendis määrabki sellise vedrulahenduse puhul kõrguse. Mida rohkem sa eelpinget peale kerid, seda vähem auto vajub ja seda kõrgem ta jääb. Need odavate coilide vedrud on üldiselt sama jäigad nagu originaalid. ja see tähendab seda, et maksimaalset madaldust tekib oht, et need on võimalik põhja sõita. Sa võid seda ise arvutada. On siilile selge, et selle lahenduse puhul on madalaks keeratud auto puhul amordi käik lühem nende sendimeetrite jagu mida sa autot madaldad ja sellest tuleneb ka väiksem võimalik absoluutne jäikus, sest ka vedru surutakse selle võrra vähem kokku. Toon näite Megan/BCRacing/CXRacing coiloverite näol kuna tean nende amortide käigu pikkust. Vedru jäikuseks valime 80n/mm. Käik on ees 120mm. Vedru eelpinget keeratakse peale ca 320Nm, see tähendab, et auto mille esiots kaalub 600kg vajub (6000/2-320n)/80=33,5mm. Põhja surudes avaldab üks selline vedru vastusurvet 320+120*80 9920n ehk umbkaudu 1000kg, kui me peaksime nüüd käiku lühemaks kerima (nagu jomil ja muudel sellistel) 50mm, siis on maksimaalne tekkida võiv jõud 320+70*80=5920n ehk umbes 600kg. Sa pead arvestama ka põhjalöögileevendi olemasolu. Kokkuvõtvalt - sellise vedrulahenduse puhul ei lasta sul kasutada madaldusel täit vedru potensiaali. Selles suhtes on sul õigus, et vedru jäikus ei muutu. Muudetud 21. detsember 2013, muutis Chulo Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7337-k-coiloverite-kohta/#findComment-71982 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
SllM Postitatud 21. detsember 2013 Jaga Postitatud 21. detsember 2013 (muudetud) Jom'il on ka sellised coilid, millel on 2 reguleerimise ala, üks on siis see traditsiooniline ja teine reguleerib coili alumise kinnituse asukohta. See on ilma igasuguse vedruta, lihtsalt üles alla mööda amordi kere. Sõber ostis just sellised golf 1'ele ja kui ma õigesti mäletan, siis koos posti kuluga tuli ca 350 euri kanti. Tegelikult on see vedru, kuidas ta on, aga reguleeritav coil lubab amordi n.ö. jäikust reguleerida, st millist jõudu on vaja rakendada amordi kokku minemiseks teatud aja ühikus. Damper soft/hard. a-la: http://www.ebay.com/itm/BMW-3-SERIES-E30-W-45MM-MEGAN-RACING-EURO-STREET-COILOVER-SUSPENSION-DAMPER-KIT-/251188224075?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3a7bfc204b&vxp=mtr Niisama ilu pärast keegi nagunii sellist raha välja ei käi ja tavaline praktika on ikka see, et ostad odava coili, millega sa saad auto kõrguse paika reguleerida ja ehitad läbilöögi puksi selliseks, et karmima augu puhul auto lihtsalt põrkab sellest üle. edit: Chulo jutt originaal vedru vs coili jäikus on minu kogemuse põhjal täitsa õige, näiteks mu avataril olev pereauto e46 on suvel coiliga sama pehme, kui talvel originaal vedruga, ainuke vahe on auto kõrguses ja selles, et kas ma higistan enne suurt auku või ei higista. Samas tundub, et odavad coilitootjad väga ei arvesta, mis autole nende toode alla läheb, sest kergemate autode puhul tundub coili vedru tihtipeale jäigem, kui originaal. Karvane tunne, et vedrud on neil kõigil ühe puuga löödud. Muudetud 21. detsember 2013, muutis Fos4 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7337-k-coiloverite-kohta/#findComment-71993 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 21. detsember 2013 Jaga Postitatud 21. detsember 2013 Palju ebaolulist teaduslikku juttu. Minule arusaamiseks oleks vaja lihtsas eesti keeles see lahti seletada, seda paraku siin ei osata vist Seega jään oma väitele kindlaks. Mina vaidlen vastu teie poolt välja hõigatud väitele, et all on pehme ja üles kruvituna jäik. Miskit muud juttu või tõestust pole tarvis. Kui sul on koguaeg seal vahel täpselt sama vedru, millel on auto raskus peal, seega on ta koguaeg (kohapeal seistes) täpselt sama palju kokku surutud , pole vahet kas on all asendis või üles kruvitud asendis. Amort ju liigub sees, kui keerad auto üles, siis amort liigub ka ülespoole, kui keerad alla, siis amort liigub alla. Auto jäikus on vedru mõjudega seega täpselt sama ju igas asendis. Amordi reguleerimisest või selle võimalusest ei maininud ma midagi, see on ju arusaadav et nendel odavaotsa asjadel seda pole. Seega on selle komplekti amordi jäikus ka sama selle lühikese vahemaa reguleerimise alas ju. Sellega seoses ei saa ma ikka aru kust selle väite võtate. Saan Chulo jutust ja mõttest aru, aga see on ju madaldussari/sport värgendus, see vedru ei ole ju pikk ja pehme, et auto raskuse all vajumist ei toimu, kui alla paned. Need paneb ilmselt ilma tõmmitsata sinna vahele paika isegi ja nii nagu teie mõtlete, et üles kerituna kerib vedru kokkupoole, siis sellist asja ilmselt ei toimu. Kui ma teeks praegu täiesti tavalisele püstakule keerme peale ja seda allapoole kruviks, ega siis auto ju pehmemaks enam ei lähe. Auto raskus on selle vedru juba nagunii kokku surunud ja alla lastes liigub lihtsalt kogu krempel allapoole. Seda saaks ka lihtsama meetodiga katsetada, kellel need koilid on, mõõdab vedru pikkuse ülemises ja alumises asendis ära. Kui tulemus on sama, siis mul õigus, kui alumises asendis vedru pikemaks peaks minema, siis on tõesti käik nii lühike ja teie teooria peab paika. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7337-k-coiloverite-kohta/#findComment-72018 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 22. detsember 2013 Jaga Postitatud 22. detsember 2013 Oeh... Ma ei viitsi enam Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7337-k-coiloverite-kohta/#findComment-72043 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 22. detsember 2013 Jaga Postitatud 22. detsember 2013 Ära viitsi, kui kokku trehvame, siis saab üksteisele puust ja punaseks oma mõtet väljendada Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7337-k-coiloverite-kohta/#findComment-72050 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 22. detsember 2013 Jaga Postitatud 22. detsember 2013 Loodame, et järgmiseks kogunemiseks rulli liikuma saan Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7337-k-coiloverite-kohta/#findComment-72065 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
gtboy Postitatud 25. detsember 2013 Autor Jaga Postitatud 25. detsember 2013 aga keeegi teab kus saab siiis hea rahaeest madaldus vedrud + amordid (uued vähe kasutatud ) oskab soovitada tootjat/firmat Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7337-k-coiloverite-kohta/#findComment-72210 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
gtboy Postitatud 30. detsember 2013 Autor Jaga Postitatud 30. detsember 2013 http://aftermarket.ee/index.php?cPath=45_86_4461_4462_4483_4484 Mis nendest arvatakse ? Sobivad kupeeleka Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/7337-k-coiloverite-kohta/#findComment-72438 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse