Hüppa postitusse
Postitatud
comment_5205

Tegelikult üritasin ma esimest korda elus osta endale E30 kupeed (punane 316 kupee) juba 2005. a, kui need autod ei maksnud mittekuimidagi. Toona jäi asi katki, kuna sain endale ühe Opeli.

Teist korda üritasin osta endale E30 kupeed aastal 2008. Sel korral olid need autod natuke kallimad juba, kuid siiski odavamad kui praegu. Käisin vaatamas mitut, kuid kõik olid niivõrd raiped, et ostsin lõpuks E34-ja.

Kuna kaks ilma kolmandata ei jää, siis hakkasin uuesti otsima, seekord eelarveks 2x rohkem, kui eelmine kord. Tahtsin autot, mis näeks välja ideaalne, ning ei roostetaks. Kadedust tekitas ka kursavend, kes oma omale talvel ühe kupee õuele tiris. Uskuge või mitte, aga E30ne puhul sellist leida, mis ei roostetaks on võimatu. Piltide pealt on nad paljud siledad, kuid tegelikult on ka foorumis neist, mis piltidel libedad tunduvad ikka parajalt roostes peldikud.

Pärast pikki otsinguid leidsin selle:

raxfh3.jpg
2nt7de.jpg
2uxz0qg.jpg
nle8g7.jpg
2uxz0qg.jpg
2nt7de.jpg

Aga see selleks.. infost siis:

Auto on toodud 2a tagasi saksamaalt, seisis kuni selle kevadeni garaazis ning ei ole kuuldavasti mittekunagi talvel sõitnud. Seda ma muidugi garanteerida ei saa, kuid esmane registreerine Eestis on selle aasta aprilli kuus. Kere on täiesti ideaalses korras, ning pole taastatud. Terve auto peale on 2 väikest roostetäppi. Seega võib vb olla seda juttu mingil määral uskuda. Teen homme veel pilte mattide jms alt.

Mootoriks on M20B27 nn "strokker", ehk siis mootori ülemine ots pärineb M20B25 pealt, koos sisselaske jms. Ka aju on M20B25 oma. Igatahes käib mootor ülihästi pöördesse, ning auto on lausa uskumatult kiire. Ma algul olin selle mootori suhtes pehmelt öeldes skeptiline. Eriti suur vahe just 2,5 liitrisega võrreldes on madalatel pööretel. Olen saanud sõita enne kõigi erinevate mootoritega E30netega, mida tehas peale M3-e pakkus, ning vahe on ikka päris suur. Interneti tarkuse järgi peaks võimsust andma natuke üle 135kw selline kombinatsioon.

Lisavarustus on E30nele omaselt kasin, kuid siiski:

Roolivõimendi (jah see on E30nel lisavarustuses)
Kesklukk
Signalisastsioon (hiljem paigaldatud)
Tehase originaal tumedad klaasid (kõik kaasa arvatud tuuleklaas)
M-tech II rool (paigaldasin ise oma E34 pealt)
Katuse luuk (käib swaanziga)
Kompuuter (laes)
Madalad sportistmed ees.
Ksenoon tuled

Mingit suuremat taastamist tehtud ei ole. See auto ongi nii säilinud.

Muudetud , muutis oo7

  • Vastuseid 794
  • Vaatamisi 79,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pigem ütleks, et noore mehe elus on kaks kõige hullemat asja noor naine ja vana auto - mõlemad vajavad pidevalt tähelepanu, näitavad iseloomu ja päris oma tahtmist õnnestub harva peale suruda Pole mi

  • KarlK käis autot pildistamas:     Peab mainima, et tema auto äärmiselt kirgas punane värv pani korra mökutama, kas Zinnoberrot oli ikka õige valik, aga kuna see o

  • Muide see auto on ka valminud Juuni kuus 1987   Elu lõpuni ma sellega sõita tõesti ei kavatse, vb olla ongi järgmine/ülejärgmine hooaeg saadaval. Kes tahab võib raha koguma hakata

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_93421

Säärane Blaupunkt (119 euri) http://pood.audiofookus.ee/autoraadiod/1330-blaupunkt-helsinki-220bt.html

on muidu päris asine - Bluetooth peal, aux, USB ja muud möllud. Endale meeldib disain tänapäeva maki kohta väga - ainsaks miinuseks on taustavalguse värv :/ Audiofookuses ka 69-eurine variant ilma bluetooth'ita saadaval.

 

Mul vennal sama makk sees. Tõesti on etem kui mingi piuneer vms ufo. Blaukaril on praegu punaste nuppudega ja valgusega makke ka saada, vaatasin neid ka. Kui juba uue välimusega makk, siis ma arvan et läheb blaukar.

 

Üritaks leida uut retro välimusega makki esialgu nagu see Clarion

comment_93432

Võta see Clarion ja pane võim vahele, kui puudu peaks jääma millestki.

Mul on endal ka Audiovox ME412 , mis on samuti 4x20W. Ei olnud väga ilma võimuta ka tal midagi häda.

Vahet pole, mis maki sa sinna otsid - kõvemat tümpsu tahad siis on ikkagi lisavõimendit vaja.

comment_93463

Neil makkidel otse USB väljundit ei ole aga selleks on ju võimalus välise USB lugeja ühendamiseks. Saad oma USB pulga diskreetselt kuhugi ära paigaldada, ei turrita nagu t**a sealt makist otsapidi välja. :)

Muudetud , muutis Aaro

  • Autor
comment_93470

af0ad88cff3440c0.jpg

 

3b26430ef029c115.jpg

 

Leidsin veel pildid sellest Clarionist E30 sees. 

 

 

Üldiselt mälu pulgad nii väikesed et ei ole mingit hiinlase swaanzi armatuurist  väljas enam. Ma vaatan ära mis kõlarid mul üldse on sellel, siis otsustab ära.

 

Tahaks osta ikkagi tutika maki, mitte vana, hetkel ma ei leia et kuskilt uut seda Nagasakit keegi müüks  :mellow:  :D

  • Autor
comment_93486

Kui see kradi Nagasaki mingi väga ulmeline asi on, siis ei tasugi sinna panna, sest muidu mingi tsurban lõhub mu pronksklaasi ära ja viib selle minema. Venna autost viidi Tallinnas 1. blaukar ära  :huh:   :huh:

 

Ma katsun esialgu selgusele jõuda mis kõlarid seal on, siis teab mis teha või mis sinna üldse osta mõtet on, kui sellest Clarionist neile piisab, siis läheb see sisse.

  • Autor
comment_93705
Lukku läks igatahes Clarion, eks siis näeb, mis häält ta teeb. Autosse sobib see värvi ja tausta valguse järgi ideaalselt.
 
af0ad88cff3440c0.jpg
 
See Nagasaki vähemalt välimuse järgi ei kõlba küll sinna mitte kuidagi   :huh:
 
NakCD400-1.jpg
 
Vabandan heli-inimeste ees oma pealiskaudse valiku osas :)

Muudetud , muutis oo7

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.