Hüppa postitusse
Postitatud
comment_5205

Tegelikult üritasin ma esimest korda elus osta endale E30 kupeed (punane 316 kupee) juba 2005. a, kui need autod ei maksnud mittekuimidagi. Toona jäi asi katki, kuna sain endale ühe Opeli.

Teist korda üritasin osta endale E30 kupeed aastal 2008. Sel korral olid need autod natuke kallimad juba, kuid siiski odavamad kui praegu. Käisin vaatamas mitut, kuid kõik olid niivõrd raiped, et ostsin lõpuks E34-ja.

Kuna kaks ilma kolmandata ei jää, siis hakkasin uuesti otsima, seekord eelarveks 2x rohkem, kui eelmine kord. Tahtsin autot, mis näeks välja ideaalne, ning ei roostetaks. Kadedust tekitas ka kursavend, kes oma omale talvel ühe kupee õuele tiris. Uskuge või mitte, aga E30ne puhul sellist leida, mis ei roostetaks on võimatu. Piltide pealt on nad paljud siledad, kuid tegelikult on ka foorumis neist, mis piltidel libedad tunduvad ikka parajalt roostes peldikud.

Pärast pikki otsinguid leidsin selle:

raxfh3.jpg
2nt7de.jpg
2uxz0qg.jpg
nle8g7.jpg
2uxz0qg.jpg
2nt7de.jpg

Aga see selleks.. infost siis:

Auto on toodud 2a tagasi saksamaalt, seisis kuni selle kevadeni garaazis ning ei ole kuuldavasti mittekunagi talvel sõitnud. Seda ma muidugi garanteerida ei saa, kuid esmane registreerine Eestis on selle aasta aprilli kuus. Kere on täiesti ideaalses korras, ning pole taastatud. Terve auto peale on 2 väikest roostetäppi. Seega võib vb olla seda juttu mingil määral uskuda. Teen homme veel pilte mattide jms alt.

Mootoriks on M20B27 nn "strokker", ehk siis mootori ülemine ots pärineb M20B25 pealt, koos sisselaske jms. Ka aju on M20B25 oma. Igatahes käib mootor ülihästi pöördesse, ning auto on lausa uskumatult kiire. Ma algul olin selle mootori suhtes pehmelt öeldes skeptiline. Eriti suur vahe just 2,5 liitrisega võrreldes on madalatel pööretel. Olen saanud sõita enne kõigi erinevate mootoritega E30netega, mida tehas peale M3-e pakkus, ning vahe on ikka päris suur. Interneti tarkuse järgi peaks võimsust andma natuke üle 135kw selline kombinatsioon.

Lisavarustus on E30nele omaselt kasin, kuid siiski:

Roolivõimendi (jah see on E30nel lisavarustuses)
Kesklukk
Signalisastsioon (hiljem paigaldatud)
Tehase originaal tumedad klaasid (kõik kaasa arvatud tuuleklaas)
M-tech II rool (paigaldasin ise oma E34 pealt)
Katuse luuk (käib swaanziga)
Kompuuter (laes)
Madalad sportistmed ees.
Ksenoon tuled

Mingit suuremat taastamist tehtud ei ole. See auto ongi nii säilinud.

Muudetud , muutis oo7

  • Vastuseid 794
  • Vaatamisi 80tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pigem ütleks, et noore mehe elus on kaks kõige hullemat asja noor naine ja vana auto - mõlemad vajavad pidevalt tähelepanu, näitavad iseloomu ja päris oma tahtmist õnnestub harva peale suruda Pole mi

  • KarlK käis autot pildistamas:     Peab mainima, et tema auto äärmiselt kirgas punane värv pani korra mökutama, kas Zinnoberrot oli ikka õige valik, aga kuna see o

  • Muide see auto on ka valminud Juuni kuus 1987   Elu lõpuni ma sellega sõita tõesti ei kavatse, vb olla ongi järgmine/ülejärgmine hooaeg saadaval. Kes tahab võib raha koguma hakata

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_74013

Tean ikka. Olen näinud pilte ümber tehtud velgedest ka

 

Mis hinnaga need 5x120 Remotec veljed liiguvad ja milline mudel muidu nendega Type B-ga sarnaneb ?

 

Kellegile pilte 

Muudetud , muutis oo7

comment_74019

Remotec A

 

Tegelikult muutis see firma hiljem nime Borbetiks, nii et Borbet B on selle disaini otsene järeltulija. Kuid 4x100 auguvahe on suhteliselt vähelevinud (Remotecil üldse puudub vist), seega 120-st kergem leida. Näinud neid müügil isegi sr.org-is, jooksu hinnad 200-400e.

 

edit, pilti ka:

 

http://www.flickr.com/photos/cjcam/5522037322/in/photostream/

Muudetud , muutis GTA

  • Autor
comment_74023

Tänan et viitsisid asja selgitada.

 

 

Eks ma katsun silmad lahti hoida, kui kuskil miskit liigub. Tahtmine oleks miskid randiga ajastukohased kärjed sinna alla paigutada.

 

 

Muidu praegused RH-d sobivad ka, kuid 16 tolli ja laia randiga kärjed palju ilusamad.

 

 

 

Kui kallis on velgede ümberpuurimine ?

  • Autor
comment_74056

Kasutaja süütusakslane müüs ka siin mingid kärjed maha 16 tollised, aga neil pold nii laia ranti, muidu oleks ära ostnud. Need olid 4 poldiga.

 

 

Ümberpuurimine on mõistlik värk.

 

 

Sellisel juhul peab olema kindlasti kapsliga velg, muidu jääb näha ?

  • Autor
comment_74059

Ma ise pooldaks ümberpuurimist rohkem, kui 5x120 peale ehitamist, sest kui peaks olema tahtmine taastada originaalseisukord, siis saab autole 15 tolli kärje alla panna.

 

Muidu üks velg mis mulle veel meeldib on BMW Style 32, kuid sellel pole kapslit ja seega jääb ära

 

Igaljuhul tänud, said targemaks !

  • Autor
comment_74069

Täitsa kena jääb, isegi kui kapslit peal pole, siis niiväga aru ei saagi.

 

Sellises mõõdus velge olekski vaja.

 

 

Muidu Borbet Type B meeldib rohkem, sest kärje osa suurem, kuid neid vist pm ei liigu.

comment_74433

Sellised sõidad suht kiirelt kõveraks. Tahtsin ise ka osta aga netist tuhnides sain targemaks Hiinakad on ikka hiinakad. Kui neid juba lääne euroopa teedel kergelt puruks aetakse siis eestis pole ilmselt midagi teha nendega. Aga osta ära ja anna tagasisidet. :D

  • Autor
comment_74437

Esialgu loodan Type B vms asja  peale, never know kuskilt äkki mõni 5 poldiga asi ujub välja hea hinnaga ja puurib ringi/teeb ise korda. 

 

Treipinki ja uus värv selga  :D

 

 

Ma arvan, et eks väiksemad hiinakad, millel suurema profiiliga rehv peal vb olla toimivad paremini..

comment_74488

kunagi sattusin peale teemale kus keegi meistrimees eestis ise tegi vanadest velgedest mitmeosalisi velgi lõikas orig randi ära ja siis polditud metall asemele. Tavalisest bbs veljest sai ikka kõva pilgupüüdja :D

jama ei oska enam seda ülesse otsida oli vist audi klubis see teema.

  • Autor
comment_74497

Muidu nende BBS RS-ide jms velgede, mis 3 osast kokku käivad rantidest tehakse ka igasugu asju. Suurest klotsist lõigatakse CNC-s välja oma mustriga keskosa ja siis pannakse kokku..

 

 

Velg valmis projekteerida poleks mulle eriline probleem, lihtsalt asi läheks oluliselt kallimaks, kui valmis velje ostmine.

 

 

Pealegi maiteagi mis ime mustrit sinna teha  :D    Traditsioonilne kärg ikkagi kõige parem..

comment_74520

kunagi sattusin peale teemale kus keegi meistrimees eestis ise tegi vanadest velgedest mitmeosalisi velgi lõikas orig randi ära ja siis polditud metall asemele. Tavalisest bbs veljest sai ikka kõva pilgupüüdja :D

jama ei oska enam seda ülesse otsida oli vist audi klubis see teema.

 

Ajad natukene segamini.

 

Tegu poolakatega. http://forum.wheel-whores.com/viewtopic.php?f=7&t=32419

  • 2 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.