Hüppa postitusse
Postitatud
comment_5205

Tegelikult üritasin ma esimest korda elus osta endale E30 kupeed (punane 316 kupee) juba 2005. a, kui need autod ei maksnud mittekuimidagi. Toona jäi asi katki, kuna sain endale ühe Opeli.

Teist korda üritasin osta endale E30 kupeed aastal 2008. Sel korral olid need autod natuke kallimad juba, kuid siiski odavamad kui praegu. Käisin vaatamas mitut, kuid kõik olid niivõrd raiped, et ostsin lõpuks E34-ja.

Kuna kaks ilma kolmandata ei jää, siis hakkasin uuesti otsima, seekord eelarveks 2x rohkem, kui eelmine kord. Tahtsin autot, mis näeks välja ideaalne, ning ei roostetaks. Kadedust tekitas ka kursavend, kes oma omale talvel ühe kupee õuele tiris. Uskuge või mitte, aga E30ne puhul sellist leida, mis ei roostetaks on võimatu. Piltide pealt on nad paljud siledad, kuid tegelikult on ka foorumis neist, mis piltidel libedad tunduvad ikka parajalt roostes peldikud.

Pärast pikki otsinguid leidsin selle:

raxfh3.jpg
2nt7de.jpg
2uxz0qg.jpg
nle8g7.jpg
2uxz0qg.jpg
2nt7de.jpg

Aga see selleks.. infost siis:

Auto on toodud 2a tagasi saksamaalt, seisis kuni selle kevadeni garaazis ning ei ole kuuldavasti mittekunagi talvel sõitnud. Seda ma muidugi garanteerida ei saa, kuid esmane registreerine Eestis on selle aasta aprilli kuus. Kere on täiesti ideaalses korras, ning pole taastatud. Terve auto peale on 2 väikest roostetäppi. Seega võib vb olla seda juttu mingil määral uskuda. Teen homme veel pilte mattide jms alt.

Mootoriks on M20B27 nn "strokker", ehk siis mootori ülemine ots pärineb M20B25 pealt, koos sisselaske jms. Ka aju on M20B25 oma. Igatahes käib mootor ülihästi pöördesse, ning auto on lausa uskumatult kiire. Ma algul olin selle mootori suhtes pehmelt öeldes skeptiline. Eriti suur vahe just 2,5 liitrisega võrreldes on madalatel pööretel. Olen saanud sõita enne kõigi erinevate mootoritega E30netega, mida tehas peale M3-e pakkus, ning vahe on ikka päris suur. Interneti tarkuse järgi peaks võimsust andma natuke üle 135kw selline kombinatsioon.

Lisavarustus on E30nele omaselt kasin, kuid siiski:

Roolivõimendi (jah see on E30nel lisavarustuses)
Kesklukk
Signalisastsioon (hiljem paigaldatud)
Tehase originaal tumedad klaasid (kõik kaasa arvatud tuuleklaas)
M-tech II rool (paigaldasin ise oma E34 pealt)
Katuse luuk (käib swaanziga)
Kompuuter (laes)
Madalad sportistmed ees.
Ksenoon tuled

Mingit suuremat taastamist tehtud ei ole. See auto ongi nii säilinud.

Muudetud , muutis oo7

  • Vastuseid 794
  • Vaatamisi 80,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pigem ütleks, et noore mehe elus on kaks kõige hullemat asja noor naine ja vana auto - mõlemad vajavad pidevalt tähelepanu, näitavad iseloomu ja päris oma tahtmist õnnestub harva peale suruda Pole mi

  • KarlK käis autot pildistamas:     Peab mainima, et tema auto äärmiselt kirgas punane värv pani korra mökutama, kas Zinnoberrot oli ikka õige valik, aga kuna see o

  • Muide see auto on ka valminud Juuni kuus 1987   Elu lõpuni ma sellega sõita tõesti ei kavatse, vb olla ongi järgmine/ülejärgmine hooaeg saadaval. Kes tahab võib raha koguma hakata

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_5195

Selles suhtes on sul täiesti õige, enamus e30 mis siin piltidel ilusad on reaalselt üsna roostesed. Antud masin on üle keskmise prillikas, kuid siiski on vigu ja roostet küllaga, rohkem kindlasti kui paar täppi.

Mind ennast häirisid need kruviaugud, terve kapott ja kapotialune neid täis, signad, xenoni plokid - kõik kruvidega kinnitatud ropult. Lisaks palju tühjaks jäänud kruviauke, katuseluugi sirm ka kunagi nii paigaldatud.Salongis armatuur samuti ära rikutud ja vajaks ilmselt vahetust

Mis roostet puudutab, siis seda ikka leidub tüüpkohtades, lisaks pagassiluuk, tagapaneel (tagalaks on olnud kunagi). Differ on ka metsikult õline, vaata kas seal on ikka õli veel sees..:)

Igatahes on kõik tehtav ja loodan et saad sellest pillist korraliku liikuri.

Lisade alla kuulub pre faceliftil isegi el. peeglid, lisaks oli taga käetugi ja suusaboks, samuti oli sel masinal istmesoojendus vist?

  • Autor
comment_5181
Selles suhtes on sul täiesti õige, enamus e30 mis siin piltidel ilusad on reaalselt üsna roostesed. Antud masin on üle keskmise prillikas, kuid siiski on vigu ja roostet küllaga, rohkem kindlasti kui paar täppi.

Mind ennast häirisid need kruviaugud, terve kapott ja kapotialune neid täis, signad, xenoni plokid - kõik kruvidega kinnitatud ropult. Lisaks palju tühjaks jäänud kruviauke, katuseluugi sirm ka kunagi nii paigaldatud.Salongis armatuur samuti ära rikutud ja vajaks ilmselt vahetust

Mis roostet puudutab, siis seda ikka leidub tüüpkohtades, lisaks pagassiluuk, tagapaneel (tagalaks on olnud kunagi). Differ on ka metsikult õline, vaata kas seal on ikka õli veel sees..:)

Igatahes on kõik tehtav ja loodan et saad sellest pillist korraliku liikuri.

Lisade alla kuulub pre faceliftil isegi el. peeglid, lisaks oli taga käetugi ja suusaboks, samuti oli sel masinal istmesoojendus vist?

Roostet on 2 kohas: Küljekarbil natuke(selles ühenduskohas küljepeal ja siis tagaluugi all ühe kohapeal ka. Luuk ise ei roosteta. Vend ütles, et arvatavasti on tagant ühe küljepealt sisse sõidetud kunagi.

Igatahes need kruviaugud ja 2 roostekohta teeb mu vend korda. Kapoti peab kahjuks tõesti sellise pornograafia pärast üleni üle värvima. Muidu on kapott korras, lihtsalt keegi idioot on selle ära rikkunud.

Diffri õli tzekkisin kohe peale ostmist, ning tase täiesti normis, üritasin juurde kallata aga jooksis kohe välja välja, mõtlesin ise ka, et see võib täiesti kuival olla, kuna tilgad on all. Diffri puks tahab ka vahetamist.

Muidu auto ise toimib, olen sellega nädal aega sõitnud, ning mingeid lisahädasi ei paista. Edasi läheb ülihästi. Olen lasknud seda erinevate alade inimestel põhjalikult inspekteerida

Võin kõigist vigadest pilte ka teha.

  • Autor
comment_5180
Eix on ikka kõik rullid Eestimaal ära kaemas käinud? :shock:

Omanik ütles ka, et mingid kuradi niisama huvilised kuskilt foorumist olid käinud :D

Ma käisin ka tegelt teisi E30neid vaatamas, aga need olid ikka täielikud risud. (siinkohal ma ei hakka mainima milliseid). Sellest ka selline eufooria selle auto kere seisu korra kohta, kuna võrreldes teistega oli see ikka märgatavalt säätsamas seisus. 25a jooksul mõni avarii ikka juhtub, ntx mu eelmises autos on juht isegi kunagi surma saanud

Sõber just parandab juba mitu kuud oma taastatud kupeed, kus eelmine mees on keevitanud täieliku jama kokku

comment_5178

Mina olen käinud võibolla kolme rullikat üldse vaatamas ja üks nendest on see. Auto oli ühe foorumikaaslase tuttava oma ja mina käisin seda ka ikka ostuhuvi tõttu vaatamas. Autol on rohkem kui 2 roostekohta, iseasi kes näeb ja saab aru. Tagaluuk on seestpoolt ikka päris roostes, vaata hoolikalt. Minu silmis olid sellel autol ainult uksed üsna veatud, muud detailid ja kohad tuleb varem või hiljem üle teha. Minu jutt ei ole mõeldud masina maha tegemiseks, vaid sinu tähelepanu juhtimiseks antud kohtadele, nagu enne mainisin, on masin üle keskmise.

comment_5143

käisime ka sõbraga täna näppimas seda. pole midagi öelda. väga korralik! sisu on ilus :wink: mootoris aint mingi imelik hääl vaikselt kuulda :? ja need pronksikarva klaasid, huh....tahan :D

üldjoontes ikka väga libe. m-tech 1 ring ja 16tolline kärg ning ongi eesti top5 masin olemas :)

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_4815

Sain täna autole tagatule ja uue diffri külge, ülekandearvuga 3,45, ehk siis sama mis eelmine. Originaal 325e differ on muidu 2,92 vist või midagi sellist, täpselt ei mäleta

Imelikul kombel ei tahtnud uus differ üldse paika minna, lõpuks ei jäänud muud üle, kui sidusime selle nööriga kinni ja teise autoga tõmbasime paika:mrgreen:

Tänud Andryle siis ikaldamise ja heade ideede eest

comment_4718

Ükspäev statoilis märkasin korralikku punast rulli, ning kohe tekkis kadedus, et millal oma masina nii ilusaks saab. Hiljem selgus, et tegu sinu autoga :P

Kuuldavasti on mootor päris käre, ning kere ilus ja korralik.

Edu ja vaata, et masinat kohe maha ei tapa.

Kui mootori õhku lased, siis ma võin kere ära osta :P

comment_4652

Varakevadel veel kui see ükspäev järsku Mustaka-Nõmme kanti teatud kohta tekkis (eeldan, et töötad seal) siis vaatasin alguses, et keegi on oma E30 lasknud korda teha ja ju alles värvitud, et numbreid pole. Ja siis nägin, et värske seeriaga numbrid autos ja oli selge, et ju Saksast toodud ja originaal olukorras siiski :P See auto paneb alati pea 2 korra keerama kui linnas kuskil sõidad.

  • Autor
comment_4651

Tänan.

Muidu eelmine omanik oli see, kellest räägid. Auto on jh registreeritud eestisse selle aasta aprillis. (toodud on tegelikult 2a tagasi aga seisis garages ja keegi sellega ei sõitnud)

Ma "töötan" TTÜ-s sügisest kevadeni ja suvel olen Sauel tööl. Ostsin selle auto umbes kuu aega tagasi.

Eelmine omanik tundus muidu täitsa tore vend olevat.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.