Hüppa postitusse
Postitatud
comment_5205

Tegelikult üritasin ma esimest korda elus osta endale E30 kupeed (punane 316 kupee) juba 2005. a, kui need autod ei maksnud mittekuimidagi. Toona jäi asi katki, kuna sain endale ühe Opeli.

Teist korda üritasin osta endale E30 kupeed aastal 2008. Sel korral olid need autod natuke kallimad juba, kuid siiski odavamad kui praegu. Käisin vaatamas mitut, kuid kõik olid niivõrd raiped, et ostsin lõpuks E34-ja.

Kuna kaks ilma kolmandata ei jää, siis hakkasin uuesti otsima, seekord eelarveks 2x rohkem, kui eelmine kord. Tahtsin autot, mis näeks välja ideaalne, ning ei roostetaks. Kadedust tekitas ka kursavend, kes oma omale talvel ühe kupee õuele tiris. Uskuge või mitte, aga E30ne puhul sellist leida, mis ei roostetaks on võimatu. Piltide pealt on nad paljud siledad, kuid tegelikult on ka foorumis neist, mis piltidel libedad tunduvad ikka parajalt roostes peldikud.

Pärast pikki otsinguid leidsin selle:

raxfh3.jpg
2nt7de.jpg
2uxz0qg.jpg
nle8g7.jpg
2uxz0qg.jpg
2nt7de.jpg

Aga see selleks.. infost siis:

Auto on toodud 2a tagasi saksamaalt, seisis kuni selle kevadeni garaazis ning ei ole kuuldavasti mittekunagi talvel sõitnud. Seda ma muidugi garanteerida ei saa, kuid esmane registreerine Eestis on selle aasta aprilli kuus. Kere on täiesti ideaalses korras, ning pole taastatud. Terve auto peale on 2 väikest roostetäppi. Seega võib vb olla seda juttu mingil määral uskuda. Teen homme veel pilte mattide jms alt.

Mootoriks on M20B27 nn "strokker", ehk siis mootori ülemine ots pärineb M20B25 pealt, koos sisselaske jms. Ka aju on M20B25 oma. Igatahes käib mootor ülihästi pöördesse, ning auto on lausa uskumatult kiire. Ma algul olin selle mootori suhtes pehmelt öeldes skeptiline. Eriti suur vahe just 2,5 liitrisega võrreldes on madalatel pööretel. Olen saanud sõita enne kõigi erinevate mootoritega E30netega, mida tehas peale M3-e pakkus, ning vahe on ikka päris suur. Interneti tarkuse järgi peaks võimsust andma natuke üle 135kw selline kombinatsioon.

Lisavarustus on E30nele omaselt kasin, kuid siiski:

Roolivõimendi (jah see on E30nel lisavarustuses)
Kesklukk
Signalisastsioon (hiljem paigaldatud)
Tehase originaal tumedad klaasid (kõik kaasa arvatud tuuleklaas)
M-tech II rool (paigaldasin ise oma E34 pealt)
Katuse luuk (käib swaanziga)
Kompuuter (laes)
Madalad sportistmed ees.
Ksenoon tuled

Mingit suuremat taastamist tehtud ei ole. See auto ongi nii säilinud.

Muudetud , muutis oo7

  • Vastuseid 794
  • Vaatamisi 79,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pigem ütleks, et noore mehe elus on kaks kõige hullemat asja noor naine ja vana auto - mõlemad vajavad pidevalt tähelepanu, näitavad iseloomu ja päris oma tahtmist õnnestub harva peale suruda Pole mi

  • KarlK käis autot pildistamas:     Peab mainima, et tema auto äärmiselt kirgas punane värv pani korra mökutama, kas Zinnoberrot oli ikka õige valik, aga kuna see o

  • Muide see auto on ka valminud Juuni kuus 1987   Elu lõpuni ma sellega sõita tõesti ei kavatse, vb olla ongi järgmine/ülejärgmine hooaeg saadaval. Kes tahab võib raha koguma hakata

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_96708

Ma polnud vist elusees selle autoga nii palju ühe päeva jooksul sõitnud  :lol:  igatahes elas see ringi korralikult üle. Hoolimata korralikust tallamisest Valgast Pärnu, sest teised olid juba Pärnus kohal ja meie nöökisime kuskil muda augus veel (keskmiseks kiiruseks tuli sellel lõigul 111 km/h :D) sai terve ringi peale 1 paagitäiega, keskmiseks 8,9L/100le. 

 

Kuna autol on segu väga rikas, seda on mõõdetud ülevaatusel ja Matu ütles samuti, et summutist on näha, siis mis sellega nagu teha, et lambda ei saa olla küpse sest see on ju nii ökonoomne ?

 

Tallinnas, kus selgus et eriti kedagi nagu ei tulegi:

 

0108880851899a2.jpg

 

Viljandis, kus selgus et peldikut polegi:

 

0108880853cb2b0.jpg

 

Tõrvas, kus selgus, et Calibra sõidab ilma õlita ja et kiletamine on uus värvimine:

 

0108880857d2745.jpg

 

 

Oores:

 

010888084700970.jpg

 

Ja lõpuks Pärnus, kus sai roolist minema:  :D

 

0108880859e94e6.jpg

 

 

peole..

0108880863e66be.jpg

Muudetud , muutis oo7

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_98941

received_941158065922843.jpeg

received_941158095922840.jpeg

received_941434825895167.jpeg

received_941152992590017.jpeg

DSC_0350.jpg

Autole sõideti sisse ja õnneks õnnestus süüdlane üles leida.

 

Mõtisklused kindlustuse ühendustvõtmisel on teretulnud, suhtumist oli näha kasvõi töökaaslaste seas, et ah see mingi vana bemm jupid ei maksa midagi jne..

 

 

 

comment_98945

Põll, tiib, stange pluss purunenud kinnitusdetailid ja värvimine - ma alla 700 euri küll ei näe et see hüvitus olema peaks. Auto väärtuseks alla 3,5-4 ka ka kindlasti mitte, et nad mingit mahakandmisjuttu huiama ei hakkaks, nagu siin ühe valge sedaaniga alles oli mingi keiss. 

 

Töökaaslastele ütle samagi mis sul allkirjas siin on. Ainukesed odavad asjad e30-le on b-osa veermiku jupid...

Loodan, et jõuad mõistliku aja- ja närvikuluga rahuldava tulemuseni.  

 

Edit: kuidas see süüdlase tabamine käis siis? Eriti jama ikka, kui süüdlane ei julge mõlgitud autole oma kontaktegi jätta, mis see reaalselt muudab, kui just alkoholijoobes pole ja kindlustus ka olemas. See ongi ju asjade klaarimiseks ostetud teenus, ja maksed ei tõuse praktiliselt midagi väiksemate avariide korral. 

Muudetud , muutis GTA

  • Autor
comment_98946

Vend arvas piltide põhjal et kuskil 1500, autot ta veel näinud ei ole.

Mis stangesse puutub, siis tegu on preface pilliga millele pole seda stanget mitte kuskilt saadagi v.a esindus ja keskosa on ~400 EUR (otsad vist terved), stange plastid on ostetud esindusest tutikad, loodan et leian arve ülesse.

Süüdlase enda autoga ei juhtunud mittemidagi, töölt üks töömees sõitis otsa ja õnneks üks teine nägi et parkis seal ees ja siis sain täna jaole.

 

Põll on kõver (värvi lahti löönud) ja see tulede ümber oleva võre all olev liist ka.

 

 

Homme viin auto UM-i kalkulatsiooni ja eks siis ole näha mis edasi saab. Suvalisse urkasse seda värvida ei vii, maksan kasvõi ise vahe kinni või maiteagi mis saab. Eks see stange saab kõige kallim tükk olema ja sellega jebla kõige rohkem

Muudetud , muutis oo7

comment_98956

See tulede all olev näiliselt liist peaks koos põlega sul ikka olema .Loodetavasti ninaraam ei saanud väänata .Stange ju päris tugev muidu, aga see seal ikka mõnusalt pressida saanud arvata on et konksuga siise tagurdanud.

Jama küll alles said nagu värskelt uueks esiotsa ja nüüd veel enne sügist selline jama .1500 Küsiks mina ka .Pane auto müüki täna auto24 hinnaks 5000 nagu keegi siin soovitas et keskmine  hinnatase kõrge oleks. Uusi ilma laksuta pilte kindlasti leidub sul.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_100028

Ei ole korras ja enne kevadet korda ei tee ka seda. 

Auto vedeles muidu lehehunnikus aga nüüd tegin kindlustuse ja olen sellega nädal aega sõitnud, sest vend võõpab 330-i.  Järgmiseks tegeleb ta enda uue autoga, kui see saabub ja siis vaatab mis sellest saab. Panen ta garaazi ära nüüd peale seda kui auto kätte saan. See peaks juhtuma järgmisel nädalal. 

 

Mis kindlustusse puutub, siis algul mökutas UM kahjunõude esitamisega ja nüüd mökutavad nemad edasi "alternatiivse pakkumiste otsimisega". Tundub müstiline kuidas see nii kaua võtab. Umbes ise ei helista siis ei tee keegi midagi..

Muudetud , muutis oo7

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_101620

Köhis papi välja lõpuks

Auto on UM-is laiali ja krunditud. 

Tutikas originaal stange on ka kohal

 

 

Osa cashi tuleb ise ka maksta. Seda täpselt kui palju näeb siis, kui valmis. Sinna läheb veel muid uusi tükke ka külge, mis enne nii head polnud. Kapoti värvib ka, sest seal oli enne värvi defekt nurgas. Loodetavasti on eest nagu tutikas kui valmis saab..

  • 2 kuud hiljem...
comment_104110

Neid liigub kõvasti, tuleb raha maksta, niisama 30€ eest jagamist võib ootama jäädagi. 

Neid saab ju e28 ja e34 alt ka, e30 sellise ülekandega on pre 325i ainult ja selliseid autosi tõesti ei lammutata igapäev, et kohe õige tagakaanega saaks alla visata.

Vahest muidugi joppab, alles ostsin ise hea hinnaga 3,64 siit foorumist, kellegil huvi polnud.

Üldjuhul saab kaupa ainult silmad lahti hoides ja müügiteemasi jälgides, niisama ostukuulutusega pole ma siit kunagi midagi saanud.

  • Autor
comment_104111
40 minutit tagasi, Leks ütles:

ma ka otsin 188 diffrit

Meil on erinevad käigukastid, seega otsime õnneks erinevaid diffreid :D

 

Ma soovitan võta see 2,79 ära, mis pakuti sest see teeb sama välja kui minu autol oleks 3,44, ehk see sama mis mul praegu ongi. Sinu auto on võimsam ka ja see minuarvates ideaalne ülekanne

22 minutit tagasi, eix22 ütles:

Neid liigub kõvasti, tuleb raha maksta, niisama 30€ eest jagamist võib ootama jäädagi. 

Neid saab ju e28 ja e34 alt ka, e30 sellise ülekandega on pre 325i ainult ja selliseid autosi tõesti ei lammutata igapäev, et kohe õige tagakaanega saaks alla visata.

Vahest muidugi joppab, alles ostsin ise hea hinnaga 3,64 siit foorumist, kellegil huvi polnud.

Üldjuhul saab kaupa ainult silmad lahti hoides ja müügiteemasi jälgides, niisama ostukuulutusega pole ma siit kunagi midagi saanud.

Ma olen eelmised diffrid kõik EBK-st saanud tõesti 20-30 vahel, aga väikesed.

 

Ma ei loodagi, et siit nüüd otseselt midagi tuleb, aga paljud loevad mu teemat ja on mullle alati teada andnud, kui sellist kraami kuskil liigub

 

Selle eest olen loomulikult nõus tunduvalt rohkem maksma. Ülekanne võib jääda 3,45 ja 3,73 vahele. 

Muudetud , muutis oo7

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.