perfectenemy Postitatud 25. oktoober 2012 Jaga Postitatud 25. oktoober 2012 m50b25 peale tuneeriminegi on üsna mõttetu tegevus, kiiremaks saad, aga kiireks see mootor autot ei tee. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51278 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
///Mario Postitatud 25. oktoober 2012 Jaga Postitatud 25. oktoober 2012 No eks sellepärast ei saa kiiremaks, et moto raske. Kiirus suht ei koti aga lihtsalt tahaks jõudu juurde ajada jne. nagunii tavapärasemalt panen sellise diffri alla mis mnt peal aitab kütet säästa. Kuigi jh. Ajaks selle 2,8 ka vahele aga jube jebimine on see. Mõtlesin, et alustuseks hea see m50b20 vahele loopida, kuna kw vähem ja kindlustus ka odavama mingiks ajaks. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51280 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
m20b20 Postitatud 25. oktoober 2012 Jaga Postitatud 25. oktoober 2012 kindlustus on käis kunagi mu arust nii(parandage kui eksin) 0-84kw, 85-141kw ja 142-.... kw. et kindl ei tohiks vahet olla. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51281 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
///Mario Postitatud 25. oktoober 2012 Jaga Postitatud 25. oktoober 2012 Hmm ok. Kuigi jh krt ma alles alla 25a vana siis krt suht kõrget hinda maksan affidele. Aga jhm krt see 1,6 hakkab juba ära tüütama. tahaks vahel krt minekut ka. Isegi ei imesta kui 1,6 ja 2,0 kütte kulu samasse auku jääks minul. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51283 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
matu665 Postitatud 25. oktoober 2012 Jaga Postitatud 25. oktoober 2012 (muudetud) 2.0 ja 2.5 küttekulu nii või naa sama. Pealepanemise vaev ju ka. e36 peal oli see igatahes suht mõttetu mootor. Ennem juba IS Muudetud 25. oktoober 2012, muutis matu665 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51285 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
RaidoM Postitatud 25. oktoober 2012 Jaga Postitatud 25. oktoober 2012 jaa,sel 2.0-l on väänet ja mõnus r6 hääl kuid ei ütleks, et erilist minekut oleks. Selle küttekulu kohta minekut ei ole. Ise mõtlen viimasel ajal just väiksema mootori peale. Pole eriline paarutaja ja driftija ja niisama linnavahel piisaks mingi 1.6 lidrasest ka. Aga noh, vahel on hea käigud tühjaks lasta ja siis kulub 2.5l ära jälle. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51287 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
-Kaido- Postitatud 25. oktoober 2012 Jaga Postitatud 25. oktoober 2012 Küsin jälle lolle küsimusi, aga kuidas siinsed inimesed rullikal difri vahetuse läbi on viinud? DIffer kinnitub nelja poldiga ülevalt ja taga kaanega padja kaudu poldiga. Tee mis tahad, aga mina ei suutnud leida muu varianti nende nelja pealmise poldi lahti võtmiseks kui ainult kodu täiega sillatala ja kõik alla lasta? Mina ise võtsin algul kardaani lahti, siis poolteljed, peale seda lasin tagumise puksi mutri lihtsalt lahti, see mis kere külge kinnitub. Seejärel tavalise silmusvõtmega need 4 esimest lahti, saaks ka nn kõrravõtmega, aga ei viitsinud kanalist välja ronida. Natuke aega läheb kruvimisega, aga mitte midagi hullu. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51288 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
///Mario Postitatud 25. oktoober 2012 Jaga Postitatud 25. oktoober 2012 IS on kõrge pöörde pill jne. Ma tahan nata madalamalt hakkama saada. Kuigi selleks on diisel aga seda annab ka leida jne. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51289 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
matu665 Postitatud 25. oktoober 2012 Jaga Postitatud 25. oktoober 2012 (muudetud) 2.0 hakkab liikuma alles 3200+ pöördest. Vanosega ilmselt varem. Aga vanose mootorid juba immodega. Muudetud 25. oktoober 2012, muutis matu665 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51291 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sõge Postitatud 25. oktoober 2012 Jaga Postitatud 25. oktoober 2012 m50b20 mootori pealepanemine on aja ja raha raiskamine. parem laduda ühekorraga natukene rohkem raha letti ja selleest sõita muretult aastaid ilma et peaks jälle mootorivahetusele mõtlema. ise soovitaks m52b28 mootori sellel 280nm väänet mis algab juba suht varakult võrreldes 2.0l 190nm ja 2.5l 145nm küttekulude erinevused on suht olematud Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51293 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
///Mario Postitatud 25. oktoober 2012 Jaga Postitatud 25. oktoober 2012 Ok aga seda 2,8 annab ka leida ikka. Seda on rohkem e36 peal saadaval. Ja siis vaja ikka mässata, kuna rullil puuduvad mõned andurid selle moto töötamiseks. Ei tahaks ehitada sellist lähma lähma ralli pilli vaid tänava pill millel on peidus ootamatus Vastikult kohe peas tiksub see, et tahaks midagi paremat vahele. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51294 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Hendri Postitatud 25. oktoober 2012 Jaga Postitatud 25. oktoober 2012 Kogemused muude autode peal näitavad, et M50B20 suht mõttetu mootor, vähemalt võrreldes M50B25ga.. Kulud, ehitus ja kõik sama, aga dünaamika vahe tohutu. Eks ta rullika peal ole ikka kiirem kui muidu, aga sama juramise juures tasuks juba 2.5 vaadata. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51296 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Hendri Postitatud 25. oktoober 2012 Jaga Postitatud 25. oktoober 2012 Mina ise võtsin algul kardaani lahti, siis poolteljed, peale seda lasin tagumise puksi mutri lihtsalt lahti, see mis kere külge kinnitub. Seejärel tavalise silmusvõtmega need 4 esimest lahti, saaks ka nn kõrravõtmega, aga ei viitsinud kanalist välja ronida. Natuke aega läheb kruvimisega, aga mitte midagi hullu. Kas differ paindub siis niivõrd allapoole? Täna proovisin nii, et kõik kardaan ja poolteljed küljes, aga mitte kuidagi ei tahtnud ära mahtuda. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51297 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
-Kaido- Postitatud 25. oktoober 2012 Jaga Postitatud 25. oktoober 2012 Kas differ paindub siis niivõrd allapoole? Täna proovisin nii, et kõik kardaan ja poolteljed küljes, aga mitte kuidagi ei tahtnud ära mahtuda. Väga huvitav, ei paindu muidu kuskile, ta on ju phm raud raua vastu sillatala küljes kinni. Ma ei oskagi hetkel nii öelda, aga poolteljed lahti lasin siis ma mahutsin küll kenasti neid lahti keerama, muidugi väga palju korraga ei saa, aga tulevad. Kui homme uue diffri alla keeran siis vaatan uuesti üle ja annan teada. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51298 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 26. oktoober 2012 Jaga Postitatud 26. oktoober 2012 Saab väga edukalt diffri ära vahetada, kõik teinud seda koguaeg ja teevad ka edaspidi, mina kaasa arvatud. Ära unusta lihtsat tõsiasja, et raskemini ligipääsetava koha kinnitused keera alati enne lahti, siis asu nende esimeste kallale. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51299 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Hendri Postitatud 26. oktoober 2012 Jaga Postitatud 26. oktoober 2012 No minujaoks raskemini ligipääsetavad kohad ongi need pealmised kinnitused Aga peab siis proovima asjale teistmoodi läheneda, et lasen enne ka padjast, pooltelgedest ja kardaanist lahti. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51301 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Leks Postitatud 26. oktoober 2012 Jaga Postitatud 26. oktoober 2012 Väga huvitav, ei paindu muidu kuskile, ta on ju phm raud raua vastu sillatala küljes kinni. Ma ei oskagi hetkel nii öelda, aga poolteljed lahti lasin siis ma mahutsin küll kenasti neid lahti keerama, muidugi väga palju korraga ei saa, aga tulevad. Kui homme uue diffri alla keeran siis vaatan uuesti üle ja annan teada. Kui kokku hakkad laduma, pane mingi määre keermele, Siis järgmine kord tulevad kergemini lahti. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51303 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
-Kaido- Postitatud 26. oktoober 2012 Jaga Postitatud 26. oktoober 2012 No minujaoks raskemini ligipääsetavad kohad ongi need pealmised kinnitused Aga peab siis proovima asjale teistmoodi läheneda, et lasen enne ka padjast, pooltelgedest ja kardaanist lahti. Tagumine kaanepadi polegi nii oluline, ma lasin mutri lihtsalt lahti ja poldi sinna külge, et kui eest lahti lasen siis ei kuku kohe alla. Poolteljed eest saad, siis peaks olema lihtsalt mugavam nende 4 poldiga asjatada. Kus muidu üldse harutades, kanalis või tõstuki peal? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51307 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
RDMU Postitatud 26. oktoober 2012 Jaga Postitatud 26. oktoober 2012 (muudetud) Kui ikka kinni on need poldid, siis ilmselt üsna suur nu** saada lahti neid nelja polti, ise nägin vaeva, et neid lahti saada kui sillatalaga autoalt ära olid. Külge aga õnnestus panna differ nii, et sillatala jms oli juba auto küljes paigas, sai leht/silmusvõtmega ligi küll, et kinni keerata piisavalt tugevalt. Muudetud 26. oktoober 2012, muutis zaddam Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51309 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sõge Postitatud 26. oktoober 2012 Jaga Postitatud 26. oktoober 2012 ma ka tavaliselt mingi silmusega neid ülemisi keeranud või siis väiksema narega kuidagi nikerdanud. mul kõige suurem jebimine olnud viimase ülemise poldi tagasipanekuga augud kuidagi valesti ja kohe mitte ei taha keeret hammustada. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51313 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Edoman Postitatud 26. oktoober 2012 Jaga Postitatud 26. oktoober 2012 Täpselt sama teema mis sõgedal selle diffriga, alt saab ilusti ära ja ülemistele poltidele silmusega ilusti ligi. Aga tavaliselt tagasi allapanekuga päris palju jeblamist, et kõik augud klapiksid. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51338 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Hendri Postitatud 26. oktoober 2012 Jaga Postitatud 26. oktoober 2012 Tagumine kaanepadi polegi nii oluline, ma lasin mutri lihtsalt lahti ja poldi sinna külge, et kui eest lahti lasen siis ei kuku kohe alla. Poolteljed eest saad, siis peaks olema lihtsalt mugavam nende 4 poldiga asjatada. Kus muidu üldse harutades, kanalis või tõstuki peal? Üritaks asjaga kanalis hakkama saada esialgu Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51339 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 27. oktoober 2012 Jaga Postitatud 27. oktoober 2012 Augud ikka klapivad, ärge siis kinni keerake esimesi lihtsasti ligipääsetavaid kohe. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51349 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
///Mario Postitatud 27. oktoober 2012 Jaga Postitatud 27. oktoober 2012 (muudetud) Kas kellgil on pakkuda garaasi alust tallinnas kus tosool ära vahetada kähku ? mul krt suvel tehtud pool vee segu tahab ära hanguda nr 5696629 Muudetud 27. oktoober 2012, muutis ///Mario Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51352 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
///Mario Postitatud 27. oktoober 2012 Jaga Postitatud 27. oktoober 2012 enam pole vaja tegin õue peal ära. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/723-lobamokkade-rubriik/page/70/#findComment-51357 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse