Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Most Popular Posts

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

No eks sellepärast ei saa kiiremaks, et moto raske. Kiirus suht ei koti aga lihtsalt tahaks jõudu juurde ajada jne. nagunii tavapärasemalt panen sellise diffri alla mis mnt peal aitab kütet säästa. Kuigi jh. Ajaks selle 2,8 ka vahele aga jube jebimine on see. Mõtlesin, et alustuseks hea see m50b20 vahele loopida, kuna kw vähem ja kindlustus ka odavama mingiks ajaks.

kindlustus on käis kunagi mu arust nii(parandage kui eksin) 0-84kw, 85-141kw ja 142-.... kw. et kindl ei tohiks vahet olla.

Hmm ok. Kuigi jh krt ma alles alla 25a vana siis krt suht kõrget hinda maksan affidele. Aga jhm krt see 1,6 hakkab juba ära tüütama. tahaks vahel krt minekut ka. Isegi ei imesta kui 1,6 ja 2,0 kütte kulu samasse auku jääks minul.

2.0 ja 2.5 küttekulu nii või naa sama. Pealepanemise vaev ju ka. e36 peal oli see igatahes suht mõttetu mootor. Ennem juba IS

Muudetud , muutis matu665

jaa,sel 2.0-l on väänet ja mõnus r6 hääl kuid ei ütleks, et erilist minekut oleks. Selle küttekulu kohta minekut ei ole.

Ise mõtlen viimasel ajal just väiksema mootori peale. Pole eriline paarutaja ja driftija ja niisama linnavahel piisaks mingi 1.6 lidrasest ka.

Aga noh, vahel on hea käigud tühjaks lasta :D ja siis kulub 2.5l ära jälle.

Küsin jälle lolle küsimusi, aga

kuidas siinsed inimesed rullikal difri vahetuse läbi on viinud? DIffer kinnitub nelja poldiga ülevalt ja taga kaanega padja kaudu poldiga. Tee mis tahad, aga mina ei suutnud leida muu varianti nende nelja pealmise poldi lahti võtmiseks kui ainult kodu täiega sillatala ja kõik alla lasta?

Mina ise võtsin algul kardaani lahti, siis poolteljed, peale seda lasin tagumise puksi mutri lihtsalt lahti, see mis kere külge kinnitub. Seejärel tavalise silmusvõtmega need 4 esimest lahti, saaks ka nn kõrravõtmega, aga ei viitsinud kanalist välja ronida. Natuke aega läheb kruvimisega, aga mitte midagi hullu. :)

IS on kõrge pöörde pill jne. Ma tahan nata madalamalt hakkama saada. Kuigi selleks on diisel aga seda annab ka leida jne.

2.0 hakkab liikuma alles 3200+ pöördest. Vanosega ilmselt varem. Aga vanose mootorid juba immodega.

Muudetud , muutis matu665

m50b20 mootori pealepanemine on aja ja raha raiskamine. parem laduda ühekorraga natukene rohkem raha letti ja selleest sõita muretult aastaid ilma et peaks jälle mootorivahetusele mõtlema. ise soovitaks m52b28 mootori sellel 280nm väänet mis algab juba suht varakult võrreldes 2.0l 190nm ja 2.5l 145nm küttekulude erinevused on suht olematud

Ok aga seda 2,8 annab ka leida ikka. Seda on rohkem e36 peal saadaval. Ja siis vaja ikka mässata, kuna rullil puuduvad mõned andurid selle moto töötamiseks. Ei tahaks ehitada sellist lähma lähma ralli pilli vaid tänava pill millel on peidus ootamatus :D

Vastikult kohe peas tiksub see, et tahaks midagi paremat vahele.

Kogemused muude autode peal näitavad, et M50B20 suht mõttetu mootor, vähemalt võrreldes M50B25ga.. Kulud, ehitus ja kõik sama, aga dünaamika vahe tohutu. Eks ta rullika peal ole ikka kiirem kui muidu, aga sama juramise juures tasuks juba 2.5 vaadata.

Mina ise võtsin algul kardaani lahti, siis poolteljed, peale seda lasin tagumise puksi mutri lihtsalt lahti, see mis kere külge kinnitub. Seejärel tavalise silmusvõtmega need 4 esimest lahti, saaks ka nn kõrravõtmega, aga ei viitsinud kanalist välja ronida. Natuke aega läheb kruvimisega, aga mitte midagi hullu. :)

Kas differ paindub siis niivõrd allapoole? Täna proovisin nii, et kõik kardaan ja poolteljed küljes, aga mitte kuidagi ei tahtnud ära mahtuda.

Kas differ paindub siis niivõrd allapoole? Täna proovisin nii, et kõik kardaan ja poolteljed küljes, aga mitte kuidagi ei tahtnud ära mahtuda.

Väga huvitav, ei paindu muidu kuskile, ta on ju phm raud raua vastu sillatala küljes kinni. Ma ei oskagi hetkel nii öelda, aga poolteljed lahti lasin siis ma mahutsin küll kenasti neid lahti keerama, muidugi väga palju korraga ei saa, aga tulevad. Kui homme uue diffri alla keeran siis vaatan uuesti üle ja annan teada.

Saab väga edukalt diffri ära vahetada, kõik teinud seda koguaeg ja teevad ka edaspidi, mina kaasa arvatud. Ära unusta lihtsat tõsiasja, et raskemini ligipääsetava koha kinnitused keera alati enne lahti, siis asu nende esimeste kallale.

No minujaoks raskemini ligipääsetavad kohad ongi need pealmised kinnitused :D Aga peab siis proovima asjale teistmoodi läheneda, et lasen enne ka padjast, pooltelgedest ja kardaanist lahti.

Väga huvitav, ei paindu muidu kuskile, ta on ju phm raud raua vastu sillatala küljes kinni. Ma ei oskagi hetkel nii öelda, aga poolteljed lahti lasin siis ma mahutsin küll kenasti neid lahti keerama, muidugi väga palju korraga ei saa, aga tulevad. Kui homme uue diffri alla keeran siis vaatan uuesti üle ja annan teada.

Kui kokku hakkad laduma, pane mingi määre keermele, Siis järgmine kord tulevad kergemini lahti.

No minujaoks raskemini ligipääsetavad kohad ongi need pealmised kinnitused :D Aga peab siis proovima asjale teistmoodi läheneda, et lasen enne ka padjast, pooltelgedest ja kardaanist lahti.

Tagumine kaanepadi polegi nii oluline, ma lasin mutri lihtsalt lahti ja poldi sinna külge, et kui eest lahti lasen siis ei kuku kohe alla. Poolteljed eest saad, siis peaks olema lihtsalt mugavam nende 4 poldiga asjatada. Kus muidu üldse harutades, kanalis või tõstuki peal?

Kui ikka kinni on need poldid, siis ilmselt üsna suur nu** saada lahti neid nelja polti, ise nägin vaeva, et neid lahti saada kui sillatalaga autoalt ära olid.

Külge aga õnnestus panna differ nii, et sillatala jms oli juba auto küljes paigas, sai leht/silmusvõtmega ligi küll, et kinni keerata piisavalt tugevalt.

Muudetud , muutis zaddam

ma ka tavaliselt mingi silmusega neid ülemisi keeranud või siis väiksema narega kuidagi nikerdanud. mul kõige suurem jebimine olnud viimase ülemise poldi tagasipanekuga augud kuidagi valesti ja kohe mitte ei taha keeret hammustada.

Täpselt sama teema mis sõgedal selle diffriga, alt saab ilusti ära ja ülemistele poltidele silmusega ilusti ligi. Aga tavaliselt tagasi allapanekuga päris palju jeblamist, et kõik augud klapiksid.

Tagumine kaanepadi polegi nii oluline, ma lasin mutri lihtsalt lahti ja poldi sinna külge, et kui eest lahti lasen siis ei kuku kohe alla. Poolteljed eest saad, siis peaks olema lihtsalt mugavam nende 4 poldiga asjatada. Kus muidu üldse harutades, kanalis või tõstuki peal?

Üritaks asjaga kanalis hakkama saada esialgu

Kas kellgil on pakkuda garaasi alust tallinnas kus tosool ära vahetada kähku ? mul krt suvel tehtud pool vee segu tahab ära hanguda :S

nr 5696629

Muudetud , muutis ///Mario

panin diislile bensiini vahekorras 33l diislit ja 7l bensiini. lasin selle segu paagist välja ja mõte selline et jätan kanistril punni lahti ja bensiin aurustub välja. oskab keegi öelda kas on võimalik või mitte. tahaks selle soga veel kasulikult ära pruukida ilma mootorit lõhkumatta.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus