Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Most Popular Posts

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Mul on elukaaslasega jopanud, tõi just ilma käskimata 6 õlut mulle.

Nii on lootust isegi hilja õhtal kalendri näidist näha :D

Hea on see,et kõvaketas on remondis ja see kelle juures failid õunakastis on see käsib ajateenijatel kaevikuid kaevata ja varjuda jne. terve tänase päeva.

Seega teen kalendri nullist :o

Litsid mehed need Eesti mehed, litutavad mööda metsi ringi

ajateenijatel hakkab puhkus homsest.. vaevalt keegi istub metsas pühapäeval.

Päris hea vahe :) Audi süsteem on suht nutune. Bemmil ei käinud rullidel ratas tühja ringigi.

Ja palju on ka lolle, kes kasutavad liiga agaralt tagumist udutuld, neile olen ma ka täistuled lükkanud peale, tagant lähenedes...

Nüüd on jube nutt ja hala.

OK saan aru, et märja ilmaga on jube see udukas kui on veel paigast ka ära.

Nüüd kui lubati, et park+udu koos võib sõita siis vaja kka keerutama hakata.

kõige jubedam on minu meelest see, et topitakse xenone udukate sisse.

Ma olen ammu seda rääkinud,a astaid juba, õnneks on nüüd üks asjalik artikkel ka olemas sel teemal. Isiklikult samuti maanteel, 90% juhtudest paugutan täistuled peale udukatega sõitjatele. No mida per*set, enamasti tutikad autod, millel on niigi head tutikad tuled ja vaja veel oma lahmakaid udukaid põletada? Sõidan üsna palju Tallinn -Tõrva vahet ja praegusel ajal on see ikka väga piin, kupatan alati lubatud maksimum kiirusega ja minu taha neid udukatega sõitjaid väga ei satu, aga kui satub, siis saab samuti kõiki taga olevaid tulesi tunda, samuti paugutan kaugtuled peale, kui eessõitva auto tagumine udutuli(led) ikka väga silma paistavad ja möödumine ka võimalik pole.

Alles eelmisel nädalal oli mul konflikt linnas ühe per*ses sõitva subaruga, lihtsalt kargasin fooritaga välja ja küsisin kas on viga midagi, et udukaid põletab ja pimestab teisi.

BMW maastur pole midagi nii väga pargimaastur...

Q5-l on iselukustuv keskdiffer (self-locking center differential), ehk veojõu jaotus nagu videol 0:100 ja 100:0 pole praktilises elus võimalik.

Marketingi video jaoks on torsenist mõned detailid eemaldatud.

Pole küll Q5

sõitsin esimest korda oma kolmeses kõrval istems, ja tulevikukäigud on juba minupoolt lülitatud! ei taha lihtsalt kedagi teist oma neliratta rooli, hirm hakkab. kaks aastat olen oma hinge sinna trükkinud ja ma ei lase kellelgi seda rikkuda.PS kes ei ole seda tundnud pange kummikutega naika rooli.

Selles youtube videos audi palju parem juba, selisega võiks sõitaq ka küll :)

Nende videote põhjal ma ei otsustaks midagi need on ennamus ju konkurendi maha tegemiseks ainult .Ning teatud tootja või esindaja poolt ülles seatud. :rolleyes:

Põhimõtteliselt nii, et kõik linnamaasturid kellel on nelikveo süsteem mingil moel elektriliselt juhitav siis looduses võid sellega hätta jääda. Nimelt nelikveo süsteem rakendub alles siis kui üks ratastest(esi või tagu) hakkab teistest erineval kiirusel pöörlema. Mis kasu sellest süsteemist siis on kui tagumised rattad(või esimesed) on ennast mutta kedranud ja alles siis rakendub teine sild. Olen sõitnud 2007a Santa Fee-ga millel nelikvedu elektrooniliselt juhitav. Vedu on jaotatud kas 80/20 või 70/30 ei mäleta. Libeda teel kurvis andsin gaasi, rakendus taga sild ja mis siis juhtus, oi jummel. Aga kui võtad näiteks Koera Auto Kia Sorento siis sellel on nelikveo süsteem 50/50 ja sellist asja juhtuda ei saa. Ei ole mingisugust veo jaotust rataste vahel ja palju kindlam sõita. Ei tea kunagi millal võib tagumine osa autost esimesest mööduda.

õnneks ei tea mina nelikveost mitte munnigi. aga mõnus asi ta on........

aga ainult senikaua kuni sinna juhtmeid pole ühendatud. kõikvõimalikud veojõukontrollid jms on troppidele.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus