Hüppa postitusse
Postitatud
comment_70136

Tere jälle juba kolmas kord.

Veeres siis õuele juba kolmas rull. Tundub, et see on mingi haigus muud ei midagi.

Miks kolmanda rulli kohale tõin on see, et must touring mis oli oma head aastad mind teeninud lõpetas sõitmise minu süü tõttu.

Kolmas kere siis rohkem doonor kere mille plaanin sõitma panna ;)  Kõik tehnika tõstan musta pealt ringi.

Tegu siis 316 Touring Design Edition. Värvus siis BMW Lagunengrün-metallic.

Mootor olnud kunagi siis ikka 1,6 73kw mis aga puudub kapoti alt. 

Varustust on ka nii mõndagi. Sport sisu millest ük sport iste on jalutama läinud muidu kõik olemas. Toas must lagi. Airbag süsteem on peal kuid puudub airbag rool. Ja rohkem ei tulegi midagi meelde mida auto küljes nägin.

Sedasi sai siis masin ära toodud.

229859458d69e8_l.jpg

Ja selline on sisu 

2298614123db8a_l.jpg

 

Rohkem pilte tuleb siis lähi nv.

  • Vastuseid 52
  • Vaatamisi 8,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_70563

Alustuseks siis sisu välja ja näha mis seisus põhi on. Täiesti üllatav on see, et masin on vähemalt üle 5a eestis olnud aga põhi täitsa ok :D mis säästab mind põhja keevitus töödest hetkel. Sisu kiskusin sellepärast välja, et vaip ära pesta. Ainukesena mida ei suutnud välja võtta oli tagumised istme selja toed. Ei suutnud välja mõelda kuidas krt ära saab neid.

Kui vaip pestud siis üritan kokku laduma hakata ja siis kapoti alune väiksele keevitusele saata. Tüüp kohana siis kapoti all on mäda välja laske juures rattakoobas. See kus piduri toru läheb läbi. 

Üldvaates.

23007137998457_l.jpg

2300713994e09a_l.jpg

Juhi poolel siis mingid rooste kirmed mis kunagi vaja äkki ära töödelda.

2300714196f6fd_l.jpg

Ja taga istuja jalge alune paremal poolel. Pildil näha, et pigimatil praod kuna ennem pildi tegemist surusin mõlgi tagasi välja. Tundub, et kuskile otsa on sõidetud aga põhjaalt õnneks tõsist vigastust ei tuvastanud.

230071433dee87_l.jpg

  • Autor
comment_70594

Nii sai ka tehtud pesupäev kerele, et näha mis ussitab ja mis mitte.

Taga koopad suurest porist puhtaks tehtud ja üllatus hea, kuna ilusati puhas koobas, Taga vedru kohad korras, 

Rattad olid ikka korralikult kinni pikast seismisest. Kapoti alune pesu sa ka korralikumalt ära tehtud, et näha kus veel mäda. Õnneks vaja natuke teha. Aku alune koht paljak lasta ja vaadata kui palju vaja keevitada. 

230075812d83cc_l.jpg2300758310e246_l.jpg230075850f33be_l.jpg

  • Autor
comment_70604

Nu kas see paremas seisus on aga suht sama palju tegemist kui oleks olnud mustaga. 

Juhi uks välja vahetada, kõrvalistuja taga uks välja vahetada. Paremal taga juures mõlk sees pool. tagapõll vaja keevitada korda. Karbid uuesti üle värvida. Tegemist ikka on. Loodan lähiajal kiiresti lasta ära teha selle kapoti aluse mure koha. 

Eks tuju ikka hea, et sai kere mille saab suht kiiresti liikuma panna aga kahjuks ei ole aega :S

  • Autor
comment_70611

Ega ma ise ka ütlen, et norm kere. Selle raha eest on küll ja veel seda. 

Lihtsalt aega pole, et nokitseda. Veel põhjamati ära pesema. 

Kui saab kapoti alt keevitatud siis esisild koos kõige alt ära ja võtan musta esisilla ja tõstan rohelisele ringi. Kuna ikka rohelise pidurid on roostes väga

Taga sillas tõstan ka asjad ringi. kindlasti vajab eest taha piduri toru ka vahetust. kässari trossid veel vahetada kuigi mingil määral ikka töötab kässar. 

Üksi on krt nöök teha. Seltskonda vaja ikka ja mõned abikäed :D

Uste polstrid lahti tegema eriti esimesd, kuna El aknad liiguvad raskelt. Vaja ka nupud ära puhastada kontakt on jama. 

Avastasin, et maki pistik on orginaal :D ja on viisakalt pandud üleminek uuema maki jaoks :D

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_73067

Väike paus vahepeal vahele tekkinud aga auto kallal on ikka midagi vaikselt tehtud.

Üksi kahjuks ei suuda nii kiiresti kui tahaks :P

Igatahes lasin mure kohad ära keevitada.

Lähiajal loodan esisilla ringi tõsta musta alt sellele kerele ja saaks juba mootori vahele tõsta. Tegemist vajavad ka piduri torud eest taha ja kõrval istuja poolne esimene.

Salongi vaiba peaks ka ära pesema, kuna see oli ikka kole must. Kuigi vahepeal mõtlesin, et selle rohelise sisu vist müüki panema, kuna ei saa komplekti kokku :S Või jätan oma aega ootama.

Juhipoolsel taga tiiva äärel oli 2 cm läbimõõduga rooste ja pisikesed augud mis keevitati üle ja tehti pind siledaks.

231164898ed3b5_l.jpg

Nagu ikka rullil tagapõll hakkab roostetama nurkadest ja lasin need korda teha. 

23116487f1591e_l.jpg

2311648578b9b6_l.jpg

Taga tulede nurkadel on ka kombeks hakata roostetama ja vajas seegi tegemist.

23116483b1f36a_l.jpg

juhipoolne karp tundus küll alguses kõva aga tuli välja, et oli ikka pahtlit peale mätsitud. Arvatavasti on talvel lume hange otsa ära keeratud see karp ja tehtud ajutine lahendus pahtliga. Õnneks ei olnud keevitus pind mäda. Lõigati tükk välja ja väänati uus asemele :D

Kuigi ukse alumine liist tuleks maha võtta ja kere osa ukse alune lõpu poolelt haljaks lasta. pildil näha veel rooste kohta.

2311641713a29a_l.jpg

Ja koht kus ennem oli suur auk :D nüüd juba ilusti korralikum.

23116415410f0e_l.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_76414

Jehhu eile öösel kell 2 ajal sai esimesed käivitused tehtud. Gaasi põletist sai alustuseks lastud gaasi õhulõdvikust sisse ja esimesed turtsatused tulid juba.

Juhtmestiku sain esimese korrga kenast omavahel kokku. Kuigi küll klemmliistuga hetkel, et kindel olla mis värviga kokku omavahel juhtmed lähevad. 

Küünaldel säde olemas ja bensiini pumbale tuleb vool peale. Täna nüüd hakkama mustal paagist bensiini välja pumpama ja siis ringi valama rohelise paaki.

Kuigi eile õhtul üritasime kõik kütte kätte saada mis oli lahtunud paagis. Kahjuks küll orazikas oli juba see jama :S loodan, et saab ähk veel kuidagi paaki kasutada.

Igatahes loodan, et täna masin hakkab omaljõul töötama.

  • Autor
comment_76416

Oleks pidanud eile tegema kui gaasi pealt paukuma sai :D 

Kardan, et esimene käivitus on nigel. pole veel õhulugejat kahjuks muretsenud juurde jne. 

Teeb esimese käivituse ära siis vaja panna külge rulli temp andur mis annaks infot salongi. 

Kuigi juba ruumikuse poolest mõtlesin, et pistaks peale m40 sisselaske kolle. Kuna see m43 on ikka jube kobakas ja niiöelda söefilter on ka selle sisse laske kolle osade vastas.

  • Autor
comment_76641

Selline küsimus kas tavalisi lõdvikuid on ka saada mis painduvad jne ? ähk saan ikka orginaal õhulugeja kopsikut kasutada. Kuigi hetkel peab vist ikka koonusfiltri tuunima külge :S

 

Ajutised lahendused :D kuigi TÜV jaoks tuleks ilusti ära värvida, et silma ei hakkaks väga ja ühte kinnitust veel tuunima.

232335115916ae_l.jpg

Et olla kindel tööle saamises :D

232335099c3365_l.jpg

Muudetud , muutis ///Mario

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_77150

Nii kõik ilus tore aga salongi vent ei taha tööd teha :S

Kus kohast mure kohta otsida ? arvestades, et masin on seisnu üle 2a lageda taeva all. Kaitsme karbi käisin üle ja kõik on puhtad ja korras. 

Salongi vendi moto olen korra maha võtnud ja otse akult käis ringi. Kui oleks mootor kinni siis kaitse lendaks ka igakorraga.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.