Hüppa postitusse
Postitatud
comment_6626

Tere.

Masinaks siis bmw e30 316, 90a. Nüüdseks on mootor vahetatud ja vahle sai pandud m42b18 e36 pealt..

Auto soetasin umbes 3a tagasi isikult kes toobki Eestisse erinevatest riikidest rullasi... Minu oma toodi saksast. Olen masinaga siiani väga rahul ega oskagi midagi väga ette heita.

Aastatega olen lasknud teha vähe värviparandusi, mootori ära vahetanud (vana mootor nüüdseks hea sõbra Indrek_J masina peal:P), 60, 40 madaldusseeria alla pannud ja nipetnäpet remonditöid.

Kokkuvõtteks võin öelda, et masin on vastupidav, ökonoomne ja alati toob naeratuse suule:P Ei hakka siin palju sellest vahutama... eks paar pilti ütleb rohkem kui 1000 sõna;)

Aasta 2008
http://i27.tinypic.com/s10sr9.jpg

Parimat soovides,
Mehis

Muudetud , muutis MehisK.

  • Vastuseid 122
  • Vaatamisi 17,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pole ammu midagi kirjutanud. Teeme siis väikse kokkuvõtte mis toimunud on.    Aprilli alguse poole tõstsime mootori vahele ja ülejäänud tehnika peale.       

  • Nagu ikka, on koguaeg kiire ja pole jõudnud vahepeal asju kirja panna.  Teen kiire ülevaate amatöör piltidega ja mõne sõnaga.    Kaks nädalat tagasi sain auto juhtmestiku enam-vähem pai

  • See hooaeg vaatamata pikale summutitööle oli väga edukas. Said siis kõik kulinad ja vidinad nii auto külge nagu soovisin. Ehk siis mootor, 6 käiguline kast 4 punk kinnitusega, ning roostevabast summut

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_6617

seda rulli linnapeal ikka mitu korda näinud kesklinna ja lasna kandis...mõtlesin, et kelle oma?et foorumis ju ei ole seda masinat :D ...nonäed siis ja täitsa olemas :D ...väga kobe näeb välja ja hoia sellisena!

igaljuhul edu!

  • Autor
comment_6604

Tänud kõigile komplimentide eest:P

Lisan mõne pildi milline mootoriruum väja nägi ja milline on praegu.


2008 M40b16 90a
OgAAABMBi3OrQK_VwhonB0UV0f2p49ba_CXCzMHv

2011 m42b18 92a
OgAAAAH8QlRETsUHd--waq8mLcAlKHvR1yEZcenG

Kindlasti on teretulnud kõik soovitused, arvamused ja ideed!

Muudetud , muutis Muffka

comment_6586

E30 peal peaks 1:1 olema. Kui on tulnud E36 pealt siis on karter erinev. Parandage kui eksin.

E30nele orig. ei paigaldatud minu teada M42. Aga kas erinevus aint karteripõhjas, õlivõttur ja pump jäävad vanad? Olen isegi paljt mõelnud säärase varjandi peale. Saaks ka rulli teha ''tiksu vabaks'' ja töökindlamaks.

comment_6581

E30 318is kupee täitsa olemas, toodeti 1990-1992 ja oli 100kw(vs e36 103kw)

Kui e36 mootorit e30-le paigaldada, siis vaja panna e30 karter, õlivõttur, käpad ja ka mootoripistik ära vahetada(sama töö, nagu m50 paigaldusel) ja kindlasti ka muid pisiasju.

  • Autor
comment_6576
E30 318is kupee täitsa olemas, toodeti 1990-1992 ja oli 100kw(vs e36 103kw)

Kui e36 mootorit e30-le paigaldada, siis vaja panna e30 karter, õlivõttur, käpad ja ka mootoripistik ära vahetada(sama töö, nagu m50 paigaldusel) ja kindlasti ka muid pisiasju.

Hauntz-il täitsa õigus e30 ka m42 olemas.

Vahetatavate juppide suhtes on sul ka õigus.. kuid lisaksin veel ka selle, et m42-l on väljalaskekollektor m40 omast erinev(m42 on torukollektor) ja m42 katlüsaatorit oli mõistliku hinna eest suht raske leida. Seega lasin m40 kati mootori poolse otsa ümer teha. Kuna mul oli m40 kat omast käest võtta tuli see palju odavam.

Pisiasjade hulka kuuluvad õhufiltri karbi kinnituste ümber tegemine, kütusevoolikutega ja veetorudega jebimine.

Juhtmetest niipalju, et mina kasutasin m42 mootorijuhtmeid. ümber tegin aint selle pistiku mis läheb kaitsmeplokki pistikuga kokku(vahetasin m42 pistiku m40 omaga ära) ja nipetnäpet tegin veel ümber, et juhtmed mahuksid e30 juhtmetekarpi ära.(ehk siis see karp mis on mootoriruumi tagaseinas)

Kui sul -elav- huvi on võin mõnest asjast lähemalt seletada :D aga arvatavati kuni 20-da mai-ni ma sle kindlasti ei vasta kuna mees on kevadtormil 8) :D

comment_6574

E30 iS kupee on aga neljaukselist ega touringut tehasest tulnud pole... e36 iS sedaan ka suht harvasilmatav ja iS touringut minuteada ka pole.

Mulle see auto meeldib: neli ust, sedaan, normaalkaalus krapsakas mootor mis esisillal seljas ei ela, ilus kere - mida sa veel tahad? :)

Komplekteeri sest iS tehaseversioon, mida polegi toodetud: :D - ruudulised sedaani sportistmed (peaks vist kupee istmekatted ja sedaani istmeraamid ristama), ette sportlikum põllelisa ja muud eripärad...

  • 9 kuud hiljem...
  • Autor
comment_37697

Tere

Vahepealsetest tegemistest niipalju.....

rsz_002.jpg

Tagasild pritsitud ja värvitud, Eero saatis ka uue Weitec amordi kuna ülevaatusel sain teada, et üks tagumine amort on surnud.

Alla sai ka pandud 14,5 mm stabika varras... Suureks imestuseks sai see, et stabika keskmised puksid(14,5mm omad) pole Forss-i andmetel Eestist läbi käind.

Järgmiseks ettevalmistused mootori swapiks....

Muudetud , muutis Muffka

  • Autor
comment_37718

Pildilt tala puudu, kas tegid silla regullitavaks ka?

Kuna plaan on vahetada välja trummliga õõtsad ja tala nägi täitsa hea välja, ei hakanud ma seda alla kiskuma. Lisaks vahetasin hiljuti sillatala puksid ära.

Silda ei kavatse veel regullitavaks teha. Kuna ise pmst töötan reguleerimispingi peal on mul võimalus esmalt vaadata, et kas on vajadust üldse regullida.

Mingi kuu tagasi alles vaatasin üle ja tagasild oli ideaalselt paigas.

millist jõuallikat plaanid kasutada?

Jõuallikaks tuleb m52b28 või e30-ne m42b18.... Viimane juhul kui leiab väga heas korras eksemplaari.

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_43750

Hehh.. peab tõdema jah, et projektiga juba suht kaugele jõudnud ja ple aega olnud siia uuendusi lisada.

Mis siis vahepeal juhtund..

* Sai soetatud m52b28 mootor koos aju, ews-i, transmitteri ja kiviga.

* Otsisin suht kaua juppe, vidinaid ja varuosi.

* M42b18 sai maha võetud ja läks indrekE30 auto peale.

* Algne plaan oli teha väikest rooste eemaldust ja värviparandusi, kuid läks vähe lappama ja terve auto sai uue värvi.

* Eelmine nädal sai mootori juhtmestikuga pusitud (nimelt siis tegin e36 juhtmestiku e30 juhtmekarpi ümber)

* See nv sai siis mootor koos käigukastiga peale pandud (täpsemalt alt sisse pandud :D) Hääli veel ei tulnud, mingi juhtmen... on sees :D Hommik õhtust targem ja eks homme vaatab mis edasi :P

Paar pilti ka siis

576957_397057353666079_100000854539927_1063806_199045614_n.jpg

555335_397055780332903_1130784962_n.jpg

576957_397057360332745_1701102500_n.jpg

555335_397055773666237_874013323_n.jpg

Külge sai veel pandud e36 latt... aga ple veel pumbaga ühendand... seega kui kellelgi on sellega kogemusi, et mis masina voolikud sinna panna siis võiks teada anda :rolleyes:

Nurgas ootab ka 3.15 LSD differ

Aaa ja täna said ka uued veljed ostetud BBS-id 15"

Järgmise sissekandeni ;)

Parimat

Mehis.

Muudetud , muutis Muffka

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_44396

Nii... täna siis jälle aega üht-teist kirja panna.

*

Tänaseks mootor töötab ;) Juhtmestiku tegemine ei olnudki nii raske kui alguses arvasin. Esimesest võtme keeramisest kohe küll käima ei läind, kuid arvestades seda, et ma pole elektrik on see suht positiivne, et ma selle üldse ise käima sain :D

Alla sai ka differ ja kardaan. Täna midagi teha ei jõudnud, kuid homme plaanis ühendada roolivõimu voolikud ja summuti esimene osa ehk katid.

Homme üritan ka mingit pildimaterjali talletada :D

Parimat

Mehis

  • Autor
comment_44514

Täna sain jälle mõned asjad tehtud...

Roolivõimu voolikud sain ühendatud

096305133ccf65.jpg

Kuid mingi ongelmaa on.. nimelt ühe silmuse vahelt lekib, panin küll mõlemale poole vask seibid, kuid ikka lekib. Ehk on silmus kõver? Või oskab keegi Mingit nõu anda.

Alustasin ka summuti ehitamist.

096305087e1e32.jpg

09630509552b30.jpg

09630510941337.jpg

0963051175fb88.jpg

096305127af739.jpg

Otsustasin, et panen e36 328i originaal väljalaske alla. Summuti ümber tegemine on paras oigamine :D Lihtsalt ei meeldi... Kuid mees teeb seda mida tegema peab :D

Lisaks sai veel mootori jahutus ja paagituulutus ühendatud :rolleyes:

Kõigi arvamused, soovitused teretulnud :beer:

comment_44524

Ma arvan, et sa oled omal karbid nüüd ära tõstnud, valest kohast tõstukiga tõstmisega...see on üks arvamus

Teine arvamus on see, et korralikult teed juba see et nii kaua aega läheb :)

Lekkimise kohapealt, et kusagil mingi vigastus või täke, omal nii olnud. Muidu kui sirge pind, siis mul jäänud vanade tihenditega ka koguaeg pidama.

  • Autor
comment_44527

Karbid kõik ilusad ja terved :P tõstukil tutikad kummipadjad ja karbid tugevad ka :rolleyes:

Oleks rohke aega ja raha teeks veel korralikumalt ja ilusamalt aga kuna aeg pressib peale siis pean juba kiirustama hakkama. :(

Eks pean selle vooliku lihtsalt lahti võtma ja uurima mis täpselt viga on..

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.