Hüppa postitusse
Postitatud

Tere härrased rullijad.

 

Kuna ise seisan praegu ise küsimuse ees, mida sillaosadega teha, siis mõtlesin, et teen teema.

Milliseid meetodeid/vahendeid olete Teie kasutanud silladetailide ja põhja taastamisel ning kaitsmisel keskkonna eest?

Esiletõstetud vastused

Liivaprits->roostemuundur kui vaja->Epo/happekrunt->tava krunt kui vaja->veoka värv/akrüül pinnakas

Eriti peeneks ajades võib ka lakialuse värviga värvida.

Tore asi on ka galvaanika.

  • Autor

Hetkel ongi tükid liivapritsitud, nüüd mõtlen mida edasi teha. Galvaanika variant on ka täitsa olemas. Aga mis siis galvaniseeritud tükkidega teha? Need tuleks ju samamoodi millegagi katta? Mis veoka värvi all silmas pead (mõni konkreetne näide)?

Muudetud , muutis Chulo

Kui sul pritsitud asjad niisama seisavad siis tõmba roostemuundur v midagi peale et rooste pooripõhjadest ja nurgatagustest kohe välja ei pressiks.

Kui korralikult galvaniseeritud siis seisab ka niisama aga võid näiteks üle lakkida.

Veoka sarjad on olemas,mille värvi koostis  erinev tava värvist.Tahad mingit näidet värvitud asjast?

Muudetud , muutis valgma

  • Autor

Pigem mõnest tootest konkreetset nimetust vms. Kui värviipoodi (tõenäoliselt Devori või Pintaväri) lähen siis oleks kohe hea mingit konkreetset asja küsida.

Igasugustesse spray toodetesse olen oma usu juba ammu kaotanud, tahaks korralikult ja heade asjadega ära teha, et endal ka süda rahul oleks.

  • Autor

Hetkel lähen seda teed, et alla läheb pulbervärv ja lasen mingi kivikaitsega kriitilised kohad üle. Sõber lasi oma krossika veljed pulbriga üle värvida ja peale üht hooaega pole neil küll midagi viga. Asjad on sisuliselt kivirahet saanud ja pole neil häda midagi, mõni heebli jälg on ainult peal.

Lase siis enne v'arvimist ikka terasharjaga ka ylle see mikroliivakiht  ka sealt pealt maha mis v'arvi all roostetama hakab uuesti muidu. :rolleyes:

  • Autor

Liivapritsimise ja värvimisega tegeles inimene, kes sellega igapäevaselt leiba lauale toob. Väga ei muretse selle pärast :D

Tõsi küll, esimese liivapritsimise teostasin ise. Nägin ikka kurja vaeva, et see tehases peale lastud kummi laadne moodustis maha saada. Lõpuks võtsin pitsi kätte ja põletasin maha ja seejärel lasin liivapritsiga üle.

Pulbervärvi ei tasu mingil juhul auto juures kasutada. See on küll tugev, aga habras. Metalli liikumise t6ttu tekivad värvi mikropraod, kust hapnik alla pääseb ja roostetamine algab. Velgi võib veel teha, sest neid saab asendada, aga kereosi küll ei tasu teha.

  • Autor

Väidetavalt on ka pulbervärve erinevaid.

Kui ma mainisin, et olen foorumitest lugenud, et pulbervärviga ei kõlba teha auto osi, läks tüüp päris marru ja ütles, et see on jälle tüüpiline foorumlaste pseudoteadus.

Muudetud , muutis Chulo

  • 2 nädalat hiljem...

No eks see n'aha ole mis juhtub siis aasta v6i paari p'arast mul kyll pulbriga k6ik v'arvitud .

  • 8 aastat hiljem...

Tõstan ajalooraamatu sügavustesse uppunud teema. 

 

Soovin lihtsalt informatiivses mõttes teada, et kas ka pulbervärvimisele on mingine alternatiiv olemas? Näiteks mingi kindel spreivärv või pintsliga peale kaetav värv, mida võiks kasutada sillaosade värvimiseks kodustes tingimustes ? 

Pintseldada tahad, siis võtad suva rauavärvi ehituspoest. Kestvust taga ajada, siis peaks aluspind roostest korralikult puhas olema.

Muudetud , muutis Max.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus