Jump to content
E30 COMMUNITY
  • 0

Veermikuosade ja põhja värvimine ning kaitsemine


Chulo

Question

Tere härrased rullijad.

 

Kuna ise seisan praegu ise küsimuse ees, mida sillaosadega teha, siis mõtlesin, et teen teema.

Milliseid meetodeid/vahendeid olete Teie kasutanud silladetailide ja põhja taastamisel ning kaitsmisel keskkonna eest?

Link to comment
Share on other sites

17 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Hetkel ongi tükid liivapritsitud, nüüd mõtlen mida edasi teha. Galvaanika variant on ka täitsa olemas. Aga mis siis galvaniseeritud tükkidega teha? Need tuleks ju samamoodi millegagi katta? Mis veoka värvi all silmas pead (mõni konkreetne näide)?

Edited by Chulo
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Kui sul pritsitud asjad niisama seisavad siis tõmba roostemuundur v midagi peale et rooste pooripõhjadest ja nurgatagustest kohe välja ei pressiks.

Kui korralikult galvaniseeritud siis seisab ka niisama aga võid näiteks üle lakkida.

Veoka sarjad on olemas,mille värvi koostis  erinev tava värvist.Tahad mingit näidet värvitud asjast?

Edited by valgma
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Pigem mõnest tootest konkreetset nimetust vms. Kui värviipoodi (tõenäoliselt Devori või Pintaväri) lähen siis oleks kohe hea mingit konkreetset asja küsida.

Igasugustesse spray toodetesse olen oma usu juba ammu kaotanud, tahaks korralikult ja heade asjadega ära teha, et endal ka süda rahul oleks.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hetkel lähen seda teed, et alla läheb pulbervärv ja lasen mingi kivikaitsega kriitilised kohad üle. Sõber lasi oma krossika veljed pulbriga üle värvida ja peale üht hooaega pole neil küll midagi viga. Asjad on sisuliselt kivirahet saanud ja pole neil häda midagi, mõni heebli jälg on ainult peal.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Liivapritsimise ja värvimisega tegeles inimene, kes sellega igapäevaselt leiba lauale toob. Väga ei muretse selle pärast :D

Tõsi küll, esimese liivapritsimise teostasin ise. Nägin ikka kurja vaeva, et see tehases peale lastud kummi laadne moodustis maha saada. Lõpuks võtsin pitsi kätte ja põletasin maha ja seejärel lasin liivapritsiga üle.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Pulbervärvi ei tasu mingil juhul auto juures kasutada. See on küll tugev, aga habras. Metalli liikumise t6ttu tekivad värvi mikropraod, kust hapnik alla pääseb ja roostetamine algab. Velgi võib veel teha, sest neid saab asendada, aga kereosi küll ei tasu teha.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Väidetavalt on ka pulbervärve erinevaid.

Kui ma mainisin, et olen foorumitest lugenud, et pulbervärviga ei kõlba teha auto osi, läks tüüp päris marru ja ütles, et see on jälle tüüpiline foorumlaste pseudoteadus.

Edited by Chulo
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tõstan ajalooraamatu sügavustesse uppunud teema. 

 

Soovin lihtsalt informatiivses mõttes teada, et kas ka pulbervärvimisele on mingine alternatiiv olemas? Näiteks mingi kindel spreivärv või pintsliga peale kaetav värv, mida võiks kasutada sillaosade värvimiseks kodustes tingimustes ? 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy