Hüppa postitusse
Postitatud
comment_66356

Esimeseks autoks oli kunagi E30 ja peale selle müümist teadsin ikka, et kunagi kui rohkem raha ja võimalusi, tuleb E30 taas majja tuua. 2011 aasta oktoobris saigi nii. Panen siis foorumisse ka kerge ülevaate, kuidas nokitsemine on edenenud ja võibolla saab keegi mõne hea idee ja inspiratsiooni, et auto külge ei pea ainult originaal juppe tellima, et garaazis igav ei oleks.

 

 

Auto alguses:

e30alguses.jpg

 

Sellisena sai ta sõita tallinnas 2 nädalat ja siis juba tohutu bensiinikulu saatel maale garaazi ja algust sai juppideks võtmine, et viia kere olukorda, mis kannataks ka planeeritud hobujõudu ja tooks ka vihmase ilmaga kuiva jalaga koju.

 

Loodan, et Rix ei pahanda, aga esmamuljed, kui kerele sai pilk peale visatud olid sellised:

 

04092011531.jpg

 

 

04092011533.jpg

 

04092011540.jpg

 

Auto sai täiesti riidest lahti kooritud ja pärast talve sai värskele plekile juba uut mastiksit ja krunti näidata.

 

03062012771.jpg

 

 

jätkub..

Muudetud , muutis Fos4

  • Vastuseid 88
  • Vaatamisi 19,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Noniiii, pilt ütleb paremini, kui 1000 sõna      Järgmisena tuleb siis hakata kapotti ja pagasi luuki ja kat. luuki ja liiste tegema... ja muidugi komplekteerima. Põnevad ajad ees.

  • Üsna samas kohas seisab, kokkutulekule ei jõua sellega. Pääsen auto kallale jälle juuni kuust. Vahepeal on lihtsalt mõningaid juppe kogutud   Täna jõudis sünnipäeva kink veidi varem kohale Naine i

  • Edasi juhtus nii, et neljapäeval aitas sõber osava käega auto nii kaugele, et oli aeg peale kanda järgmine kiht epo krunti. Pahteldamisega tuli ikka haljast metalli välja mõnest kohast, epo jääb metal

Esiletõstetud vastused

  • 3 nädalat hiljem...
comment_73892

See reguleerimine paras peavalu, ise mässasin ikka mitmeid kordi enne kui süda rahu andis. Ideaalis tuleks kõik regullid enne värvimist ära teha, hiljem muidu tekib tahtmatult neid värvikahjustusi. Samuti tuleks tiivad ja kogu nina kokku laduda, et uksi ja kõike neid tükke paika regullida. Mul oli ja jäi nina tehase seadesse, kõik uksed said uued ja samapalju plekke hingede vahele, kui varem oli (plekkidega mäng ka väga oluline hilisemas ukse käimises), aga hoolimata sellest oli paikasaamisega tohutult jamamist. Õnneks on liistudega võimalus pisut mängida, et ülemised vahed ja liistud omavahel ilusti jooksma saada. Õnneks sul uksi poole vähem, seega edu.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_74525

Eelmisel neljapäeval võtsin ette liistude ja paari pudina värvimise, mis matt mustaks läksid, aega võttis kella 3'est kella 23'ni, terve päeva sai lihvitud, pahteldatud mõni täpp, krunditud, värvitud, pakitud.

 

 

20140131_001535.jpg

 

Nädalavahetusel treisin sportroolile ka väikse vahetüki, pilti pole, aga kui külge saan krutitud, siis vast tuleb. Seoses sellega, jääb vist üle kiirkinnitus, kuna mul on sügava kausiga rool ja päris ralli asendisse (sülle) ka ei tahtnud teda installeerida. Kui ma talle mingit muud otstarvet ei leia, siis ilmub varsti "tuuninguks vajalik" teemasse. Sama lugu polükarbonaat kupee tagumiste küljeklaasidega.

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_80136

Üsna samas kohas seisab, kokkutulekule ei jõua sellega. Pääsen auto kallale jälle juuni kuust.

Vahepeal on lihtsalt mõningaid juppe kogutud

 

Täna jõudis sünnipäeva kink veidi varem kohale :D Naine ikka teab, et 850cc pihustid teevad tuju rõõmsamaks, kui mingi Viimsi SPA vms  (L)  

comment_80159

Üsna samas kohas seisab, kokkutulekule ei jõua sellega. Pääsen auto kallale jälle juuni kuust.

Vahepeal on lihtsalt mõningaid juppe kogutud

 

Täna jõudis sünnipäeva kink veidi varem kohale :D Naine ikka teab, et 850cc pihustid teevad tuju rõõmsamaks, kui mingi Viimsi SPA vms  (L)  

normaalne naine mõnel mehel  :D

  • 2 kuud hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_83344

Ei taha kollektoreid meisterdada, ma ehitan seda autot hobi mõttes, st ma ei tahaks, et mingite asjade treimine või keevitamine tööks muutuks - pealegi see töö ei tasu üldse ära.

Vahepeal olen niipalju jõudnud teha, et MS'i häälestada pisut (ostsin Tuner Studio litsensi, mida enne polnud) ja natukene komplekteerida. Mõni tilk pigimatti siia sinna. Mässasin tühikäigu seadetega kui bensiin otsa lõppes ja sinna ta jäigi. Selline tunne, et kütuse kulu oli mingi 20L/h tühikäigul  :rolleyes:

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_84365

Eile oli üks väike feili päev. Nimelt pikalt oodatud klaasi toonimine sai lõpuks ära tehtud ja tihendid puhtaks ja nöör sisse ja kõik valmis paigaldamiseks, kui ilmnes üks väike tõsiasi :)

photo.JPG

 

DOUGHH :)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.