Hüppa postitusse
Postitatud
comment_65512

Niisiis, teeks väikse blogi enda rullikast.

 

Tegu on siis 85.a pre-face sedaan 325e-ga.

Sain ta siis mõned aastad tagasi suht originaal seisundis.

Olen autol üldse kolmas omanik ja autot oli hästi hoitud, kuid viiimastel aastatel enne mind oli ta seisma jäetud, ütleme siis ära et 6-7 aastat seisis niiskes garaazis.

See oli mu isa sõbra oma ,mida juba tatist saati olin tahtnud.

 

Plaan on siis hakata rulli üles ehitama : keretööd, salong ja mootor.

Hetkel siis auto suht paljaks võetud.

post-1605-0-91393100-1375469605_thumb.jppost-1605-0-35260500-1375469618_thumb.jppost-1605-0-20458800-1375469645_thumb.jppost-1605-0-13025000-1375469693_thumb.jp

 

Auke ja roostet ikka leidub, lähipäevadel hakkan keevitama. Kui keegi midagi tarka oskab öelda , et kuidas paremini teha või nii siis võib julgelt avaldada oma arvamust.

  • Vastuseid 93
  • Vaatamisi 9,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Päris hästi parandab.   Vaata asi on selles, et enne asetses su autol maksimaalne pöördemoment umbes 2500 peal, nüüd on see ~4000 peal. Auto nõuab kõrgemad pöördeid ja käigud on tänu sellele palju "

  • Ei kujuta ette, miks sellist vaeva näete nende diffritega? Kuidas diffri alt võtmine lihtsustab kardaani allapanekut?? pärast ju diffrit raskem tagasi panna. kardaani pikkust saab keskelt reguleerida,

  • Nüüd läheb tegemiseks, Kütusepaak,torud ühesõnaga terve kütuse süsteem ja roolivõimu pump vahetada ja väljalaske torustik alla ehitada ja keevitada, pidurid õhutada ja kindlasti veel midagi.

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_73281

Niisiis , täna sai ka vääga kaua rullikat ehitatud, lõuna ajal alustasin ja kui juba kella vaatasin oli juba pool 2 öösel.

See selleks , aga ära sai siis palju asju tehtud , kõigepealt siis hooratas, ketas ja korv ning kast otsa lükatud , 

differ oli ammu alla pandud , aga et gardaani alla mahutada , pidin ikka diffri alt võtma ja sellega oli paras aju n*ss 

ei tahtnud need poldid diffri ja sillatala külge hästi istuda, kuid aega läks ja asja sai.

Kuuma plekk ja pool väljalaske torustikust sai ka alla , teist poolt pole ja see ka aind ajutiselt ,kuna ei ole piisava läbimõõduga torusi.

Starteri külgepanek oli ka omaette kunst, ning peale seda panin M50B25 pihustid peale ja alustasin mootori juhtmestikuga mis

sai ka veetud , vähe korrastamist on veel, ei jõudnud täna enam. 

Väike pildike ka hetkeseisust mootori ruumis.

DSC_0277.jpg

comment_73282

Mul oli väikese korpusega diffriga samamoodi külgesaamine tohutu keberniit, vist pool päeva jebisin. Lõpuks sai nii paika et osa polte oli sees ja sai teise autoga tõmmatud vähe pingesse.. 

 

 

 

 

Sa paigaldasid millise diffri sellele ?

comment_73283

esimene diffri vahetus möödus mul sõbra abiga kanali peal terve õhtu ja pool ööd,möödunud suvel tegin seda  4kord ja siis läks ca tundaega maja ees hoovis ja üksi :P

 

jõudu taastamisel!

Muudetud , muutis sass

comment_73290

Nüüd kus sul asi korralikult pöördesse, käib, pane sinna 3,45 - 3,73 alla. Siis tekib asjale normaalne kiirendus ja samas säilib ökonoomsus.

 

Praegu läheb auto 5ndaga teoreetiliselt 300 km/h välja  :D ja see mootor on liiga nõrk selle jaoks.

 

 

Ma ise sõidan 3,45-ga ja kütusekulu on 70% maantee 30% linn ~8,3/100le. Teoreetiline maksimum on 5ndaga 268 km/h millest on küll ja veel, mootor ei suuda viimast käiku tühjaks tõmmata.

comment_73306

Päris hästi parandab.

 

Vaata asi on selles, et enne asetses su autol maksimaalne pöördemoment umbes 2500 peal, nüüd on see ~4000 peal. Auto nõuab kõrgemad pöördeid ja käigud on tänu sellele palju "pikemad".

 

 

Omavahel olen proovinud joonele 4.10 diffriga autoga (mul siis 3,45) ja see käristab ikka ära, eriti kaotab kui 4. sisse panna.

 

 

Praeguse diffriga on juba 4. käiguga sul maksimaalne kiiirus üle 250 km/h s.t see auto ei suuda isegi 4. käiku tühjaks lasta.

 

 

Seevastu on vastupidi ka naljakas kooslus. Pannes 325e-le  3,64 diffri (kursavennal on) on auto max kiiruseks vaid ~170km/h



Selle 2,79 ülekandega pead 2 käiguga vägistama et tõmbaks, pane kui sinna 3,73 v 4.10 alla paned siis sulad 2 käiguga nagu võisees .

 

 

4.10 on liiga aeglane, siis maanteel asi karjub käes tänavasõidul, lisaks jääb max kiirus 210 km/h kanti, siis on 5 piirajas.

comment_73307

Arvuta siin millist ülekannet soovid :

 

http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62

 

4 käik = 1.1  ja 5. käik = 0.81

 

 

 

Otsustamisel arvesta selle järgi ka, kui palju sõidad linnavahel (aeglasem ülekanne näiteks 3,73) ja kui palju maanteel (3,45 - sobib pikemateks maantesõitudeks, hoiab kütust kokku)

 

 

Ja muidugi millist üldse saada on  :D

Muudetud , muutis oo7

comment_73333

Ei kujuta ette, miks sellist vaeva näete nende diffritega? Kuidas diffri alt võtmine lihtsustab kardaani allapanekut?? pärast ju diffrit raskem tagasi panna. kardaani pikkust saab keskelt reguleerida, kui see pikkus on paigas, siis ei pea midagi reguleerima ka. Paned kardaani diffri külge ära, siis esimese osa kasti külge ja surud keskelt üles, enam lihtsam ei saagi olla. Auto reguleerib ise pikkust.

comment_73372

Ma olen kõige kiiremini sõitnud enda 2,7-ga 220km/h aga auto on võimeline kiirendama veel küll. 4. käiguga läheb veidi üle 200. (tahhomeeter on siis muidugi põhjas)

 

 

Kui nüüd valmis saad läheb see kella järgi 240 km/h kindlasti ära ;)  Praeguse diffriga peab selleks tarvitama 4. käiku. Täiesti peeneks seda ei suuda tõmmata. 

 

 

210km/h ongi reaalne saavutada heas korras etaga.

comment_73387

Tehase andmete järgi jääb eta maksimum samasse kanti, mis 318i ehk siis 190 km/h , 210 vist pole küle eriti reaalne originaalseades asja puhul, vananedes ei küündi ju üldjuhul ükski näitaja enam väga tehase näitajate ligi. See oli esimese otsa eta kohta, hilisemad tulid pea kõik juba katalüsaatoritega, vaevalt et needki kiiremad olid.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.