siimp Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 (edited) Oleks tarvis Tartus või selle lähistel asuva isiku abi, kes aitaks M42 (e36 pealt päris 318is mootor) juhtmesiku e30 (algselt 316i, m40b16) peal ära ühendada. Mootor ise peal ja kõik muu koos, juhtmestik laiali. Töö saab tasustatud. Edited June 10, 2014 by siimp Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 erxx Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 Mis ajast e36 IS mootor N42 on? Kasutaja Hautz IS juhtmestikku küllalt igalepoole aretanud, võta ühendust, vb viitsib ära teha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 m20b20 Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 Usun et pani vähe puitu ja ajas m ja n tähe segi.Tiidule ka kaabelduse seks istub vist. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 matuuu Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 Kasuta seda skeemi, kui ise viitsid nokitseda. Endal panin sellejärgi ja toimib kõik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 kotkas1 Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 kui ews -iga aju siis ühenda palju tahad kui immoplokki ja võtit pole, käima ei saa. või siis saadad aju jyrisoo juurde ja lased ews eemaldada. kui ilma ewsita aju siis võta mõlema auto juhtmestiku skeemid ette ja ühenda ära keerulist midagi ei ole, ise jamasin talvel ühe lätlaste e34-ga millele läks m57d30 kahe turboga peale too oli küll piisavalt ajamahukas et kodus mitte ette võtta Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 siimp Posted July 25, 2013 Author Share Posted July 25, 2013 Vanematüübi mootor on, ilma EWS-ita. Ja M42 (mul e46 on N42, sellepärast kirjutasin vanast harjumusest selle, tänud tähelepanu juhtimast). Hetkel probleem selles, et kui enne olid n.ö. emane ja isane pistik (mootoripoolt tulev otsik isane), siis nüüd on mõlemad emased (mootori poolt tulev x20 otsik ka emane). Eks täna lähen uurin paari IS-i tartus ja äkki saan targemaks aga seniks otsin endiselt inimest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Chulo Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 X20-l ongi pistik tagurpidi, st mootori pool on emane. Põhimõtteliselt sama skeemi järgi läheb kokku nagu m50 mootori juhtmestik. Ülevalpool antud pinnide konfiguratsioon on täitsa adekvaatne ja selle järgi ühendades peaks asja tööle saama. Lõika oma m40 otsast pistik maha ja kaardista ära mis pinni alla mis värvi juhe läheb, seejärel tee sama x20-ga ja tinuta vastavat värvi juhtmed omavahel kokku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Margo Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 Soovitaks pigem otsida C101 mootoripoolse pistiku ja selle E36 mootorijuhtmestikku X20 asemele panna. Pinnid nopid välja ja paned C101 sisse, jääb nagu originaal. Äkki tuleb kunagi veel soov mootorit millegi muu vastu vahetada. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Chulo Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 (edited) Nagu juba mainiti siis pinnide väljanoppimisest pole kasu, c101 on mootori pool isane, aga x20 emane. Sellepärast tulebki lihtsalt maha lõigata mõlemad mootori pistikud. Selle mootoripoolse c101 pistiku saabki oma m40 küljest ja tinutab kokku m42 juhtmestikuga. Ei mõelnudki seda, et kere juhtmetega otse kokku tuleks tinutada ma ei tulnud selle pealegi, et keegi sellest niipidi võiks aru saada... Minu viga, kehv sõnastus järelikult. Edited July 26, 2013 by Chulo Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 siimp Posted July 26, 2013 Author Share Posted July 26, 2013 Kas m20b25 mootoril on samuti c101 otsik? Ei tahaks m40 mootori juhtmesikku ära lõhkuda aga mõned ribadeks m20b25 mootorid on vedelemas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Chulo Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Jah, sama pistik on. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Margo Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Mul õnnestus isegi üks algusaasta M50B25 leida E34 pealt, millel C101 pistik Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Chulo Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Jah, esimese otsa siemensi ajuga m50-ned peaks olema c101 pistikuga. Nendel pole vist katti ka, aga viimases võin eksida. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 eix22 Posted July 27, 2013 Share Posted July 27, 2013 e30 m20 juhtmestik palju väärtuslikum, kui m40 . võin sulle vahetuseks m40 oma anda lõhkumiseks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
siimp
Oleks tarvis Tartus või selle lähistel asuva isiku abi, kes aitaks M42 (e36 pealt päris 318is mootor) juhtmesiku e30 (algselt 316i, m40b16) peal ära ühendada. Mootor ise peal ja kõik muu koos, juhtmestik laiali. Töö saab tasustatud.
Edited by siimpLink to comment
Share on other sites
13 answers to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now