Postitatud 14. juuli 201311 a comment_64598 Tere! küsimus siis selline, et mida ma pean tegema, et masslülitit keerates mootor välja sureks?
14. juuli 201311 a comment_64599 Pead selle õigesti paigaldama , kuigi seda kutsutakse massilülitiks siis päriselus käib ta siiski plussi vahele kui on vaja seisata käiv mootor. Lisaks akult tulevale plussile pead katkestama ka generaatori ergutuse, et mootor seisma jääks.
14. juuli 201311 a comment_64602 Pane see lüliti aku + juhtme ja mootori ning kere tarbijate vahele (generaatori voolu kaabel peab jääma akuga samale poole lülitit), aju toite võiks vist siiski sellest mööda juhtida.
14. juuli 201311 a comment_64604 Või paned lüliti lihtsalt - kaabli ja kere vahele.. milleks rohkem huiata?
15. juuli 201311 a comment_64608 Rumal müür- kui sa kere ja aku vahele paned lüliti siis generaator laeb rõõmsalt edasi ja auto jääb käima.
15. juuli 201311 a comment_64623 Minu katsetuste põhjal pole veel ükski BMW käima jäänud, kui akul juhe maha tõsta.
15. juuli 201311 a comment_64627 1 asi veel- võistlusautodel on enamasti aku taga ja massilüliti peab ees olema- massi juhtme ette vedamine on üleliigne kaal ja rahakulu.
21. juuli 201311 a comment_64878 Minu rullil ka k'aib moto edasi kui klemm maas oli.Oli teine kehvasti kinni .
Tere! küsimus siis selline, et mida ma pean tegema, et masslülitit keerates mootor välja sureks?