Autoks 1990a 320 E30 sedaan kerel. Varustus on kesine, elektriliselt liiguvad ainult kojamehed ja peeglid. Lisaks veel elektrooniline kell ja check on. Esisild vajab ka kõpitsemist, konarlikul/auklikul teel on kosta kolinaid. Sisu tavaline riidest, istmed natuke ka katki kulunud, seda just kõrvalistuja oma miskipärast. Ilmselt asendub sisu mõne korraliku E36 sisuga, kui E30 omasid kuskilt midagi head ei leia. Kere see eest on aga korralik, väidetavalt sellel suvel värvitud. Värmise põhjuseks öeldi paar üksikut roostetäppi, mitte läbiv rooste, ning laiguliseks pleekinud värv või siis muul moel keskonna poolt kahjustatud. Muud hullu ei miskit, natuke nokitsemist tahab, mis eelkõige on seotud auto oma maitse järgi ära kujundamises ja üksikute pisivigade likvideerimisel. Auto on Saksamaalt toodud, seal eelmine aasta ülevaatuse läbinud 150 000km läbisõidu juures, hetkel on see number 160 tuhat millegagi. Seega pea aastaga, mis auto Eesti olnud ainult ühe omaniku käes, läbinud umbes 10 tuhat kilomeetrit. Nende numbrite uskumine on muidugi igaühe enda teha.
Aga mõned pildid ka ilmestamaks teksti. Pole ise kaameraga pihta saanud veel, kasutan seni kuulutuses olnuid:
Kuna vahepeal on talv saabunud, siis sai ka talverehvid soetatud. Eelmine aasta sai E36-ga katsetatud Master Nordic 3 ja tuleb tõdeda, et uskumatult head rehvid selle raha eest. See teadmine andis julgust ja ka tõuke uuesti Masteri rehve ostma, seekordne valik Nordic 2. Pidid küll lärmakad olema, kuid pidamise poolest jällegi väga head. Eks ole näha kui alla saab pandud.
Edit: Rehvid all ja esimesed prooviringid kinnitallatud lumistel teedel tehtud. Kuulujutud pidamise kohapealt tõesti peavad paika!
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Autoks 1990a 320 E30 sedaan kerel. Varustus on kesine, elektriliselt liiguvad ainult kojamehed ja peeglid. Lisaks veel elektrooniline kell ja check on. Esisild vajab ka kõpitsemist, konarlikul/auklikul teel on kosta kolinaid. Sisu tavaline riidest, istmed natuke ka katki kulunud, seda just kõrvalistuja oma miskipärast. Ilmselt asendub sisu mõne korraliku E36 sisuga, kui E30 omasid kuskilt midagi head ei leia. Kere see eest on aga korralik, väidetavalt sellel suvel värvitud. Värmise põhjuseks öeldi paar üksikut roostetäppi, mitte läbiv rooste, ning laiguliseks pleekinud värv või siis muul moel keskonna poolt kahjustatud. Muud hullu ei miskit, natuke nokitsemist tahab, mis eelkõige on seotud auto oma maitse järgi ära kujundamises ja üksikute pisivigade likvideerimisel. Auto on Saksamaalt toodud, seal eelmine aasta ülevaatuse läbinud 150 000km läbisõidu juures, hetkel on see number 160 tuhat millegagi. Seega pea aastaga, mis auto Eesti olnud ainult ühe omaniku käes, läbinud umbes 10 tuhat kilomeetrit. Nende numbrite uskumine on muidugi igaühe enda teha.
Aga mõned pildid ka ilmestamaks teksti. Pole ise kaameraga pihta saanud veel, kasutan seni kuulutuses olnuid:
Kuna vahepeal on talv saabunud, siis sai ka talverehvid soetatud. Eelmine aasta sai E36-ga katsetatud Master Nordic 3 ja tuleb tõdeda, et uskumatult head rehvid selle raha eest. See teadmine andis julgust ja ka tõuke uuesti Masteri rehve ostma, seekordne valik Nordic 2. Pidid küll lärmakad olema, kuid pidamise poolest jällegi väga head. Eks ole näha kui alla saab pandud.
Edit: Rehvid all ja esimesed prooviringid kinnitallatud lumistel teedel tehtud. Kuulujutud pidamise kohapealt tõesti peavad paika!