Hüppa postitusse
Postitatud
comment_29637

Tõin lõpuks Saksast ära,

BMW E30 cabrio 2,5 mootoriga, 88a.

Masinat on juba seal veidi tuunitud:

Värv: Porsche RS sinine

Veljed:16x9" Dezent(4 velge) + tutikad kummid 215/40/16

Sisu: König sport sisu tumedast nahast

Tuled: nii ees, kui taga Hella toon tuled

KN koonus filter,strutbar, sportsummuti, madaldus vedrud, ees paistab olevat isegi 60mm madaldus, Koni amordid, 4x el. aken, istmesoendused, sportrool,-käigukanginupp,-pedaalid.

Pildid lisan varsti!

  • Vastuseid 462
  • Vaatamisi 87,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Ei ole neid e30 üritusi küll, seda üritustki mitu aastat plaanitud juba, ei tea kas nüüdki teoks saab...rahvale on suva iga nädalavahetuse joomingud olulisemad, kui aastas kord sellisel üritusel käia

  • Paar kevadist klõpsu   ...ja lõppu üks link http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1343358 Ilusat kevadet!  

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_10896

ajus on scnitzeri chip täitsa olemas, kuid ajul on mingi defekt, hetkel isegi mootor töötab selle ajuga, kuid miskipärast paar aastat tagasi kui masinaga veel sõitsin siis kasutasin tavalist 126kw 2,5 aju, kuna schnitzeri ajuga suri aegajalt lambist välja ja enam käima ei läinud. Saatsin isegi aju remonti Tartusse, kuid viga ei suudetud tuvastada(kuna ta vahepeal töötas ja vahepeal ei töötand, siis raske viga leida). Chip ümber tõsta ka ei saa, kuna schnitzeri ajul see chipi pesa oli vist 2 pinni jagu pikem(chip ise ka pikem). Peale nüüd seda 2 aastat, panin huvipärast schn aju külge ja mootor läks tööle. Kuigi praegugi vahetevahel esimene kord ei lähe kohe käima, siis võtan aju pistikust lahti,panen tagasi ja siis läheb. Ühesõnaga siin peab olema mingi ühenduse viga. Minuteada see suht levinud probleem vanema tüübi ajudega. Kas selle vastu ka mingit ravi on?

Lamelink, kui sul selle musta kerega sedaani pilt arvutis olemas, siis viska siia ülesse, mul pole seda enam alles.

comment_10889
Ühesõnaga siin peab olema mingi ühenduse viga. Minuteada see suht levinud probleem vanema tüübi ajudega. Kas selle vastu ka mingit ravi on?

Sinu vana 2.5 Rieger tuuninguga BMW'l oli sama jama, viisin aju tuttava elektrooniku kätte, tema avastas ajust külm joote, tinutas ja mõllas sellega ning korras see oli pärast :arrow:

  • Autor
comment_10799

Detailid sain värvitud ja kõik on juba küljes kah. Värvimistööd tegin ise esimest korda elus värvipüstoliga, tulemusega olen rahul. Paar hämaras tehtud pilti kah.

dscf3315.jpg

dscf3306v.jpg

Põhimõtteliselt auto on valmis nüüd, ebay-st telllisin katte ka talle, sedasi ta siis jääb nüüd kevadet ootama.

dscf3324.jpg

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_7640

Tulen 18apr. Eestisse ja tahaks auto sõitma panna..vaja oleks aju Bosch Motronic 0 261 200 081 koodiga

see on tavaline 2,5L 126kw mootori aju, 2-realise pistikuga!

Kui kellegil on pakkuda sellist siis võiks mulle teada anda! :)

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_6927

Auto sõidab ametlikult jälle! :D

Selleks oli vaja kõigepealt ARK minna, et tehn pass ümber teha, kuna KAT pole ammu enam all..rääkisin seal siis ,et tänu moto vaheteusele(vanema tüübi moto vastu, ehk siis see Schnitzeri moto) enam kat. all pole...hakati mind paeaaegu sõimama, et miks ma omavoliliselt olen väljalaset muutnud..ütlesin uuesti et moto koos aju ja kõige muuga, sh. ka väljalaskega on vahetatud vanema tüübi sama marki mootori vastu, millel kat. pole ette nähtudgi...ARK vana ütles et mine too BMW keskusest kiri et E30 on tehtud ka ilma katita...läksin siis kiirelt UM ja rääkisin loo ära, nemad panid tehn. passist andmed arvutisse ja printisid auto andmed välja nagu ta tehasest tuli. Andmetes kirjas: Model 325i Cabrio, Engine M20, Power 141kw...ütlesin et teil viga, kuna E30 ei tehtud 141kw mootoriga...nemad vaidlevad vastu et järelikult tehti, kuna nendel saksa andmebaas nii ütleb...võisingi vaidlema jääda nendega,et EI OLE JU...jätsin asja sinna paika ja läksin ARK tagasi selle UM saadud paberiga, millel tegelikult mingisugune kataalüsaatorit puudutav info puudus :) ARK vanamees võttis paberi, vaatas selle korra üle, pani selle sahtlisse ja kirjutas mulle uue dok. välja auto kapotialla vaatamatta...nüüd siis passis 126kw(ennem oli 125) ja ilma katita...sealt läksin otse ÜV punkti ja auto läbis TÜV ilma ühegi probleemita! :D

Jama kui palju kuid lõpuks sain mis soovisin...imelik tundub minujaoks siiski UM andmebaas ja nende mitte teadmine vanematest BMW mudelitest.

Hetkel kiire...pilte saab ka varsti.

  • Autor
comment_6871

Kuna tuleval esmaspäeval tahan selle masinaga sõita ära Inglismaale siis tõstsin nii eest kui tagant veidi kõrgemaks,

kuna eest keerates hakkas rehv vastu koopa äärt käima, tagant jällegi käis vastu amorti..panin 5mm flantsi vahele ja siis hakkas vastu koopa äärt käima.

Sai siis vaadatud tagavedrud üle ja tundub, et tegemist oli vist -80mm vedruga

photo0258g.jpg

Nüüd on sõita palju mõnusam ja ei pea enne igast pisikest lohku pidurdama :)

Lubatud pildid siis:

dscf3830.jpg

dscf3834m.jpg

dscf3838s.jpg

dscf3845k.jpg

dscf3847m.jpg

dscf3849y.jpg

dscf3851i.jpg

Taga stange alt need valged liimi kohad on eemaldatud juba..plaanis on tagasild sirgu veel ajada ja nipet-näpet veel teha..muidu on enamvähem juba sõiduvalmis :D

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.