Hüppa postitusse
Postitatud
comment_57649

Tervist. Sai ka siis jälle üks rullikas endale soetatud, arvult viies. 316i kupee ja ilma lisadeta nagu nad kõik. Võibolla märkimisväärsed lisad oleks tehase poolt paigaldatud tahhomeeter ja ventileeritavad (avatavad) tagumised küljeaknad. Isegi katuseluuk puudub. Istmekatted veel ilusti korras. Auto on üle värvitud, aga paarist kohast koorub natuke ka värv. Muidu kere ise tundub korralik olema. Kõiki nurgataguseid muidugi pole läbi käinud veel, aga roostet nagu väga näha pole. Algselt ostes olid all enzo 15 tolli veljed aga need vahetasin originaal pudelikorkide vastu. Suveratasteks on MIM 1900 veljed laia randi ja 12 kodaraga. Mõned pildid ka siis :D

post-2430-0-47176200-1362470378_thumb.jppost-2430-0-05609300-1362470406_thumb.jppost-2430-0-38468100-1362470439_thumb.jppost-2430-0-22316500-1362470505_thumb.jp

Muudetud , muutis eff82

  • Vastuseid 76
  • Vaatamisi 15tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Kiirelt googeldades tundub et neid  BMW LA wheel, parallel spoke 82 velgi küll E30-nele alla ei pandud tehases

  • Esimeses postis siis kogematta natuke luiskasin. See mul arvult kuues rullikas juba Väike pildivalik ka eelnevatest   1. 318i 1990a. 83kW manuaal.   2. 316i 1989a. 73kW automaat.   3. 320

  • Tegemist Läänemaa pilliga?

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_59019

Nii.

MIM veljed vahetasid omanikku ja asemele tulid orig. BBS-id.

Kapslitega on ainult tuuga, velgedega sain kaasa kapslid, millede kinnitus on teine. Pidavat E28 kapslid olema.

Kui kellelgi vedelevad E30 kapslid kuskil, mis nende velgede külge hakkavad, siis võib pakkuda.

Paar kuva kah :lol:


post-2430-0-89881200-1364646115_thumb.jppost-2430-0-91432500-1364646132_thumb.jp

 

Rehvid on muidugi utiil ja tuleb asendada uutega :D

  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
comment_67145

Vahepeal siis ka tulevikuplaanidest :D

Sai ostetud M50B25 Vanos mootor koos käigukastiga, mis veel avariilise E34 kere küljes aastast 94, mootor töötab väga vaikselt ja ühtlaselt :rolleyes: Sealt siis plaan mootor, käimar, aju juhtmestik võtta. Esimesed jämedad püstakud ka juba küljes, touringu komplektne ketastega tagasild ka juba olemas, vaja veel korrastada ja siis alla :rolleyes:  Lähipäevil saan ka 325IX-i pidurivõimendi :rolleyes:

Vastavalt saadavusele ja rahalistele võimalustele plaan talve jooksul ka muud osad kokku koguda ja siis kevadel hakkaks motot vahetama :rolleyes:

Puudu veel: E36, M50 mootorikäpad, kardaan (ei teagi veel mis paremini sobiks, E30 324td või E36 325tds oma) E36 roolilatt võiks olla, vb mingi õhem radikas, ka parem differ ei teeks paha, käiguhoovastiku pudi, et midagi kokku sobitada, mingisugune summuti aretus ja kindlasti on veel erinevaid väiksemaid vidinaid vaja, mis ilmselt selgub vahetuse käigus :D 

Kui keegi oskab nimekirja täiendada, mis osi vaja või kasutada, siis kõik head nõuanded on teretulnud :rolleyes:

Samas võite ka vidinaid pakkuda, mis mul veel puudu. Vastavalt võimalustele ostaks need kokku :rolleyes:

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_67932

Nüüd olemas ka 3.25 ülekandega differ. Peaks vist olema typ 188 ja pärinema vist E34 524td küljest. Vaja oleks veel E30 nele sobivat tagakaant. Kas keegi oskab ütelda, millised on sellise ülekandega mootori pöörded sajaga sõites? ja kas vaja ainult vahetada kaas, või on veel vaja midagi ümber teha?

Kui kellelgi tagakaant pakkuda, siis võib märku anda :D

Paar pilti ka, et asi selgem oleks :D

 

post-2430-0-66858800-1380391860_thumb.jp

post-2430-0-80647000-1380391877_thumb.jp

post-2430-0-65534700-1380391887_thumb.jp

post-2430-0-55735000-1380392018_thumb.jp

post-2430-0-91606000-1380392030_thumb.jp

  • Autor
comment_67942

Rõõm kuulda. Täna igaks juhuks kontrollin. Siis jääb ainult see kaane mure. Kas on kellelgi pakkuda, või teab, kus neid müüakse? ;)

Ja oskab keegi äkki öelda millised oleksid mootori pöörded maanteel sõites selle 3.25 ülekandega, kui mootor ja käigukast on E34 pealt ja käigukast on ZF?

  • Autor
comment_67957

Proovisin e30 veovõlle e34 diffri külge, õnneks sobivad ilusti, ainult kaant nüüd vaja.

Katkusin ka selle E34 alt, kust mootori ja käigukasti sain, diffri alt ära, selle ülekandeks on 3.23 ja kui ma temaga sõitsin, siis ta vist küll 3000 pöördega maanteel ei röökinud :D

differ selline siis:post-2430-0-52281200-1380470470_thumb.jppost-2430-0-83466200-1380470494_thumb.jppost-2430-0-98832700-1380470519_thumb.jp

Kui keegi soovib, siis müün maha, või vahetan tagumise kaane vastu, mis mul puudu on :D

comment_67968

Selge, ma ei lugenud siis hoolega :D Vaatasin kohe huvi pärast bmwfansi kataloogi ka, et 524TD on siis ainuke E34 kerega masin, mis kasutab sisuliselt E28 difrit, huvitav millest selline erinevus on tehtud... Teistel kõigil ju selline korpus nagu sul 525i pealt pärit ja see kohe ei sobi kuidagi, tuleb difri sisu E30 omasse ringi tõsta aga see on tehtav. Sain ise ka targemaks nüüd :)

  • Autor
comment_67977

selle järgi vaadates siis mõlemad ikka typ 188, aga korpused, kaaned ja ka kardaani kinnitus erinevad :D

 

Aga kui doonoril oli all 3.23 ülekanne ja nüüd paneks 3.25, siis väga suurt pöörete ja kiiruse erinevust ei tohiks ju tulla :huh:  ikka parem, kui 4.27 mis praegu 1.6 motoga küljes :D

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_72915

Nüüd ka lisaks teine differ olemas TYP 188 ja õige kaanega, ülekandeks 2,9? ;)  Eks saab tulevikus proovida, kumma ülekanne paremini sobib, kas 3,25 või 2,9?, mõlemad küll lahtised, ilma LSDta, aga algus seegi :D  Nüüd muu pudipadi pm olemas peale kardaani ja sobiva radika. Ja ka summuti aretus tuleks hiljem, kui mootor juba peal. Plaan ära kasutada doonori summuti esimest otsa koos katalüsaatoritega ja sealt edasi äkki E30 325i (M20B25) tagumine ots koos lõpusummutiga ;)  Kui see tagumine ots muidugi liiga kinniseks ei jää, äkki kellelgi kogemusi sellise lahendusega :D  Ei tahaks autot nagu väga lärmakaks ka teha, külarahva meeleheaks ja enda kõrvade tervise pärast :D  Plaan siis kevadel swappima hakata, nii kuu või kahe pärast ;)  Kui kellelgi mõne asja suhtes head nõu anda, siis iga soovitus on teretulnud :rolleyes:

  • Autor
comment_72942

Ehk tulevikus saan veidi üksikasjalikumalt rääkida. Mis osi mootorivahetuse juures kasutan, mis läks valesti, mida võiks paremini teha! Eks kõik selgub tegemise käigus. Lõpuks üritan siia üles siis panna oma listi, kasutatud juppidest ja muust sellisest!!! :rolleyes:

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.