Hüppa postitusse
Postitatud
comment_56992

Esimene post siis tsi'st kopeeritud, vast pole hullu.

02 veebr 2013:

Mõtlesin siis ka ühe teema vahelduseks lisada, seekord siis rullika näol. Kuna kohe kohe hakkab siin üle lahe pool a alalist elamist täis saama, siis ei või enam 21'st veebruarist eesti nr siin sõita ja tuli midagi ligi võtta. Nillisin siin mööda netti küll tükk aega juba korralikumat e36'te, aga siis krt pani Joel pirni ja soetas endale kaua unistatud rullika.. Miskine kadeduse uss krt lõi sisse ja tuli samuti hakata sinnapoole kaema. Aga no võta näpust, kui normaalse 36'e veel saad siin kerge osamaksuga kätte, siis e30 normaalses korras ja normaalsete tingimustega otsi lolliks. Ja hinnad pole siin neil krt mitte madalad. Tükk aega iga päev mööda netti ilastamist ja lõpuks ta siia ilmuski. Korras, üv'ga(nov 2013), hooldusraamatuga ja valud ka kaasa tiptop suvekatega ja mis kõigeparem, väga madala osamaksuga. 464km hiljem ja seisabki mul nüüd siis üks rull endal ka majaees. Tegu siis originaalkorras 89a 316i sedaaniga, tutikana kunagi soomest ostetud, ls 297tkm ja viimane hooldus raamatu järgi 293tkm, siis oli vahetatud vist ainult õli ja filtrid. Ehk siis järelikult tuleb endal see uuesti teha kindluse mõttes. Pean ka muidugi ülesse raamatust otsima, et kuna see rihm vahetatud on. Veermik jm teh osa on vh korras, kõik toimib nagu peab, küttekulu on väike ja sõit sujuv. Aga kuna läbisõit on nagu ta on, siis eks see kellaseppa koda tahab raudselt asendust, kohvi ta veel päris pole, aga annab siiski tunda, seega esimene suurem plaan on võimalusel 85kw pada sinna surada, ei taha r6'te, liiga palju on tiirutamist, 85kw on parim valik. + liiga palju kw'te tähendab minu puhul kindlat veermiku surma ja rehvikulu, rääkimatta kütte arvetest, võtame vaikselt.

Aga mõni pilt siis:
Selline näeb ta siis kaugelt vaadates välja, ei miskit erilist, sile enamvähem õnneks.
sam2192z.jpg
sam2191z.jpg

Kärukonks on hetkel mõtetu lisakaal ja lendab kauge kaarega keldrisse esimesel võimalusel.
sam2193c.jpg
sam2189g.jpg

Nädala algul kui vaatamas käisin oli kõik tiptop, nüüd krt oli suutnud keegi tagatule ära lõhkuda proovisõitu tehes, 100.- hinnast maha.
sam2196h.jpg

Salong on plank, vända aknad, juust makk, 2 kõlarit ja paar sakslase moodi tehtud auku armatuuris, ei midagi hullu, aga vähemalt puhas.
Iste nagu ikka näeb välja nagu oleks keegi juusturiiv p***e küljes seal istunud.
sam2195l.jpg

Ja säänse originaal pudelikorgid sain suvekatega kaasa..
sam2194.jpg

 

 

03 veebr 2013:

Siin juulis on üks tore üritus ka tulemas, selleks ajaks tahaks need mõned asjad tehtud saada.
http://www.btcf.fi/index.php?page=bimmerparty

Inside inf ütleb, et hr joelil on ka nüüd tähtaeg ;)

EDIT: Pisikesed asjad on need mis peavad rõõmu valmistama.
Makiks siis Pioneer Deh50ub, mis paneb päris hästi isegi originaal papikad lärtsuma ja parim selle juures, et usb jookseb tagant juhtmega kindalaekasse, clean look ühesõnaga. Naljakas kusjuures, et 30 originaal kõlarid teevad paremat häält kui 36 omad.. Ja kk nupp on 15.- motonetist sparco originaal.
Oh the small things, kw tuli ka raudselt juurde :D
http://imageshack.us/photo/my-images/171/sam2199z.jpg/'>sam2199z.jpg

 

Hetkel siia rohkem midagi lisada ei oskagi, plaanid on jäänud võimalusel 85kw vahele saada ja 1600km läbimisel nüüdseks on selgunud, et on mõned rem vajavad asjad sildades. Lisaks hakkasin huvi tundma selle vastu, et kas e36'e istmed istuvad 1:1'le sisse, või on vaja modida neid miskitmoodi..

  • Vastuseid 133
  • Vaatamisi 9,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Uhh kui koledasti ikka sisse vajutanud. Nüüd väike mõlk esiuksele kah ja oleme ühtekad

  • toonitud tulede sport summuti ja opelli fordi istmetega e30 oleks leidnud ka eestist,poleks vaja olnud juurde "sünnitada"selliseid ning selle aja raha asemel näiteks rehve nätus voi küttsi ostnud vms

  • Fucking tsiisas küll. Inimesel on tulemas kohe moto vahetus, kuna vana väsinud 1,6 on läbi omadega. Ja kui teha lõpuni mootor siis ikka korralikult. Ving ja hala siin foorumis suurtel isadel ikka.

Esiletõstetud vastused

comment_60290

Kaua te seda mootorit siis kokkuvõttes vahetasite?

Ma mäletan, et omal sai M50 kapoti alla reede õhtul alustades kell 9, kell 1 öösel M50 peal, jooma, kuskil keset päeva üles saadud, piduri osi lammaris otsimas käidud ja õhtul juba kaapekat lastud. Ja mingied paberitega remondilukkseppi ega töökoda ei olnud :D Ainult amatöörid ja vana heinaküüni all vahetatud :P

  • Autor
comment_60322

20h umbes kokku. Seda koos hunnikute viperustega.

 

Kõik ilus tore muidu jh, aga ei tea kas ma olen täna kuri.. icon_mad.gif
Hakkasin ca 6 ajal õhtul diffrit vahetama, mis sai päeval soetatud ja esiteks oh üllatust, kemppi tegemise ajal ei pannu tähelegi, et mul oli all ju päris hea isend tglt. 4.27 ülekandega, pole siis ime, et ka 1.6 suutis päris eduliselt kiirendada jms. Uue sain 3.91 vms ülekandega ja lootus oli suht suur, et saan asja vähe vaiksemaks ja ökomaks ideepoolest, punnisin üksipäini 3h seda sinna alla ja mis on lõpptulemus, va raip on peetis, teeb häält mis kole, aga naljakas see et ainult mootoriga pidurdades ja vaba hooga, gaasi andes on vait ?! Fuuuuck, igatahes pean ma nüüd siis veel ühe vahetuse ette võtma, bläjaaad see ei ole üksi tehes ju kerge.. icon_mad.gif

  • Autor
comment_60388

Pöördeid ei tea, tahhokat pole ju :D

Ja spido valetamist ma ka hetkel ei tea, tu raip ka andis saba..

Üldjoones ongi nii, et otsin kõrvale igapäeva liikurit ja teeb vähe suurema ettevõtmise sellest rullist, krt liiga palju on korraga teha ja kui pidevalt ringi liikuda, siis kuidagi võimatu tundub, et lõplikult korda saaks, teeks korra ja korralikumalt..

comment_60424

Nagu ma sulle juba ütlesin, siis sul on see rull samas staatuses nagu mul volvo praegu :D Et jubedalt tahaks ja oleks vaja tuunida ja ehitada, aga kuna igapäevaselt vaja sõita siis tuleb kõik suht üleperse teha, et midagi tehtud saaks :D

Noh ok sul hetkel enamvähem korralikult tehtud kõik siiani aga point remains the same :D

  • Autor
comment_60487

Täna saabus siis see otsustav päev. Hakkasin asja laiali võtma, sisu on pmst juba väljas. Auke on, aga mitte väga rämedalt, niiet tööd väga julmalt pole.
Pilte kahjuks pole, kuna pmst puudub endal kaamera, aga eks kui Joel jälle ära eksib valesse garaazi siis tuleb ikka mõni, piltidega updeite on ikka vaja.
Teaserina võin ära mainida, et see auto saab olema 2 kohaline. :P

  • Autor
comment_60556

Õlivarda toru läks paika nii nagu peab, painutades väänates ja lõpuks haamri abiga :D

Kahekohaline sellepärast, et tagumisi istmeid enam sisse ei lähe, selle asemel saab ideaalis olema street legal turvakaar. Selle rulli saatus on seatud nüüdseks eesmärgile saada nii suvel kui ka talvel rajale, ehk siis ehitan sellest oma unistuste masinat. Väljast näeb välja nagu rull ikka, eest jääb ka salong nii nagu olema peaks(peaaegu).

 

Nimekiri mida paberile pole veel pannud on pikk ning kindl mitte odav lõbu, aga kiiret pole teen rahulikult ja läbimõeldult.

Mõned esimesed asjad mida vaja teh osa pealt on nt lsd, ketastega tagasild ning makita asemel korralik vedrustus.

Pmst on järjekord nii, et põhi ja selle alune uueks ja valmis ning siis kapoti alla. m43(kuna plaanid on teise nurga alt nüüd) enam ka sinna ei jää, selle saab keegi endale soetada. Pmst on e30 valmiduses täielikult. Plug & Play nö. Endale hakkan otsima ilma vanoseta m50't, mis läheb ka kohe soetamis järgselt pulkadeks ning puki vahele, et saaks võimalikult hea.

 

Eks mõni vb nimetab seda nüüd jumal teab milleks, tühjaks unistuseks ja mõtetuks ettevõtmiseks nagu alati, aga see on minu tahe ja soov.

  • Autor
comment_60892

Täna võtsin pühapäeva puhul kätte ja nokkisin vähe oma tulevast driftiräime ka natuke.
Hommikul kui garage juurde jõudsin, siis tegin kõigepealt mõned pildid, on teine ca nädal juba niimoodi seisnud.
img7048kr.jpg

Ühtlasi võtsin ja pildistasin osasid mädamaid kohti kohe, et oleks miskine before ja beforeafter pilt olemas.
Parempoolne tagaistuja jalgealune:
img7052y.jpg
Kõrvalistuja jalgealune:
img7053kd.jpg
Juhi jalgealune polegi midagi hullu:
img7054uh.jpg
Tegelikuses on juhi taga ka suur auk, pmst läheb mõlemalt poolt siledaks..

Numbriplastiku alt väga ei roostetagi, aga seda vast sellepärast, et on tehtud juba varem seda sealt:
img7059y.jpg

Tegin ka mõned klõpsud kapoti alt. See kone läheb ikkagi vahelt minema ja asemele tuleb m50. Pmst on tegu plug & play m43b18'ga aastast pmst 95, et kes soovib, võib endale saada. Kerge tasu eest paneme vahele ka.
img7056w.jpg
img7055z.jpg

Ja siis õhtul ca 23 ajal tehtud pildid. Tervet päeva kahjuks rulliga möllata ei saanud, pidin poole päevast tööd tegema ja rulli kallale asusin alles kell 5. Igatahes sai eemaldatud kõik pigimatt, tolmuimejaga puhtaks lastud ning eemaldatud(lõigatud) mõned raskused maha. Kärukonks osutus eriliseks kangelaseks ning keeldus lahkumast mo rulli küljest, igavene tõbras sääne. Aga jah, mõned suured augud tegin ka autole juurde, siis istusin mõned min muidugi niisama ka auto kõrval ja unistasin, tegin suuga piiraja hääli jne ja nii ta õhtasse läkski..

Stange maha sain, siis vaatas vastu selline pilt. Põll tahab keevitamist(veery special idea keerleb btw).. Ja stange külgmised kinnitused pakuvad koos oma roostega head peavalu. Ühte tagumist stange kinnitust ei saanud ka hetkel kätte, aru mai saa mis krdi polt sinna topitud on..
img7062h.jpg

Neid huinjuusid, no ma veel pea mõtlema kuidas maha saab. A ja siinpool on veel üks auk:
img7066k.jpg

Salongis sai siis 2 sellist auku tehtud ning vanade juppide järgi üritab nüüd uueks teha pmst:
img7068v.jpg

Eespool vaatab vastu miskine selline huinamuina, kusjuures juba tehtud:
img7069b.JPG

Taha pagasnikus tegin ikka erilist nalja. Pmst vastus küsimusele on, et jah sile põhi tuleb:
img7070.JPG

Ja siis päeva lõpuks üks niisama stiilikas. Tagaplaanil vedelemas venna celica, millel käis (jälle) mootor maas, seekord õnneks vaid mõne simmeri ja siduri vahetuseks, üks õnnetu/motetu focus ja värskelt tehtud 100/a6:
img7073i.jpg

Äkki homme õnnestub jälle midagi teha. Igatahes, ostke mootor ära :D

 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.