siimp Postitatud 5. veebruar 2013 Jaga Postitatud 5. veebruar 2013 Tere, küsimus selline, et millised oleksid kõige jäigemad vedrud R4 mootoriga e30-le. Hetkel all originaal 316i vedrud ja isegi bilstein b6 amordiga pole autol piisavalt jäikust. Olen midagi kuulnud, et diislivedruded on päris jäigad aga kas näiteks 51mm (ehk suure püstaku) vedrud sobivad ka 48mm (ehk väikese püstaku) esimestele püstakustele? Mingisugust madaldust ei saa lubada, kuna auto jääradadeks. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4758-k-vedrude-j%C3%A4ikus/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 5. veebruar 2013 Jaga Postitatud 5. veebruar 2013 (muudetud) Räägivad, et 51mm püstaku vedru pidavat ka 48mm-le sobima. Muudetud 5. veebruar 2013, muutis Chulo Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4758-k-vedrude-j%C3%A4ikus/#findComment-56076 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 5. veebruar 2013 Jaga Postitatud 5. veebruar 2013 Ma ei saa aru millest või millisest autost pärineb selline legend, et diislitel on alati mingid kõige kangemad jupid Seda lauset olen ma siin foorumis võibolla 10x juba kirjutanud. Esivedrud peaks erinema lihtsalt r4 ja r6 mootoritel, samuti atm kasti ja kondi olemasolu mängib rolli. Kataloog näitab isegi r4 ja r6 vedrusi samasse auku. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4758-k-vedrude-j%C3%A4ikus/#findComment-56088 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
PriitV Postitatud 5. veebruar 2013 Jaga Postitatud 5. veebruar 2013 Reeglina diislitel on jäigemad vedrud. Mootor raskem, agregaate rohkem. Ei pruugi kehtida e30-ne kohta tho. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4758-k-vedrude-j%C3%A4ikus/#findComment-56100 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 6. veebruar 2013 Jaga Postitatud 6. veebruar 2013 Ma ei usu et see ka teiste autode kohta mingi reegel on, lihtsalt erandid. Kunagi üks vend ajas mulle et e30 diislil on kiirema ülekandega roolilatt originaalist Tõsi küll, et dislal on paljud asjad teised, aga veermik on ikka sama. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4758-k-vedrude-j%C3%A4ikus/#findComment-56111 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
RDMU Postitatud 6. veebruar 2013 Jaga Postitatud 6. veebruar 2013 Mul oma masinal alla aetud taha touringu vedrud, võibolla veidi kõrge jäi, aga suht jäik tundub ka. Sõitnud küll pole veel nende vedrudega, nii et ei oska täpselt veel kommenteerida. pildid, et kuidas jäi (tagant mul auto üsna tühi ka polstritest jms...) Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4758-k-vedrude-j%C3%A4ikus/#findComment-56116 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sass Postitatud 6. veebruar 2013 Jaga Postitatud 6. veebruar 2013 (muudetud) tegu siis m-tech a/c varjandi vedruga-20mm r6 mis peaks olema jäigem kui tava e30 vedru,m30 moto ja blisu b4 jaga tundub minu jaoks sipa vedel aga usun et r4jaga pole probleemi,samas ei kaota ka väga kõrgust. Muudetud 6. veebruar 2013, muutis sass Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4758-k-vedrude-j%C3%A4ikus/#findComment-56123 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sõge Postitatud 6. veebruar 2013 Jaga Postitatud 6. veebruar 2013 stabikatega saad ka jäigemaks. väikese motoga masinatel taga tavaliselt ei olegi ja ees keevitatakse kinnitused püstaku külge siis pidavat ka paremaks minema või siis otsida jämmemad neid ka liigub vahest. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4758-k-vedrude-j%C3%A4ikus/#findComment-56125 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 10. veebruar 2013 Jaga Postitatud 10. veebruar 2013 Stabika otstarve natuke teine, hakkad kurve otseks sõitma hoopis. Kõige lihtsam on mingid madaldusvedrud osta, need üldiselt jäigemad kui originaalid. Kõige parem variant muidugi korralikud coilid panna (mitte JOM tüüpi), reguleeritava jäikusega amordid ja siis keerad endale sobivaks. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4758-k-vedrude-j%C3%A4ikus/#findComment-56331 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Magnus Postitatud 11. veebruar 2013 Jaga Postitatud 11. veebruar 2013 Ma suvel ostsin mingid -40mm madaldus vedrud siis need olid küll ikka päris jäigad. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4758-k-vedrude-j%C3%A4ikus/#findComment-56368 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
siimp Postitatud 11. veebruar 2013 Autor Jaga Postitatud 11. veebruar 2013 (muudetud) Hetkel taga on reguleeritavad kollased konid kõige jäigemas astmes, ikka on pehmed. Ees bilstein b6-d, mis käega katsudes on küll päris jäigad, aga vedrud originaalid. Madaldust ei taha sellepärast, et siis ei kannata enam võistlustel sõita kui mingid vaod on tekkinud. Odavama otsa coilid ei pea jääradadel/lumeradadel vastu ja normaalsed colid maksavad korraliku e30 hinna. Muudetud 11. veebruar 2013, muutis siimp Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4758-k-vedrude-j%C3%A4ikus/#findComment-56381 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Magnus Postitatud 11. veebruar 2013 Jaga Postitatud 11. veebruar 2013 (muudetud) ei tea, need -40mm mis mul olid võtsid healjuhul 2cm reaalselt alla, oli ikka nagu monster Muudetud 11. veebruar 2013, muutis Magnus Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/4758-k-vedrude-j%C3%A4ikus/#findComment-56393 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse