Hüppa postitusse
  • 0

K: vedrude jäikus


siimp

Küsimus

Tere,

küsimus selline, et millised oleksid kõige jäigemad vedrud R4 mootoriga e30-le. Hetkel all originaal 316i vedrud ja isegi bilstein b6 amordiga pole autol piisavalt jäikust. Olen midagi kuulnud, et diislivedruded on päris jäigad aga kas näiteks 51mm (ehk suure püstaku) vedrud sobivad ka 48mm (ehk väikese püstaku) esimestele püstakustele? Mingisugust madaldust ei saa lubada, kuna auto jääradadeks.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 11 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Ma ei saa aru millest või millisest autost pärineb selline legend, et diislitel on alati mingid kõige kangemad jupid :) Seda lauset olen ma siin foorumis võibolla 10x juba kirjutanud.

Esivedrud peaks erinema lihtsalt r4 ja r6 mootoritel, samuti atm kasti ja kondi olemasolu mängib rolli. Kataloog näitab isegi r4 ja r6 vedrusi samasse auku.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Mul oma masinal alla aetud taha touringu vedrud, võibolla veidi kõrge jäi, aga suht jäik tundub ka.

Sõitnud küll pole veel nende vedrudega, nii et ei oska täpselt veel kommenteerida.

 

pildid, et kuidas jäi (tagant mul auto üsna tühi ka polstritest jms...)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

aan.sized.jpg

 

 

tegu siis m-tech a/c  varjandi vedruga-20mm r6 mis peaks olema jäigem kui tava e30 vedru,m30 moto ja blisu b4 jaga tundub minu jaoks sipa vedel aga usun et r4jaga pole probleemi,samas ei kaota ka väga kõrgust.

Muudetud , muutis sass
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Stabika otstarve natuke teine, hakkad kurve otseks sõitma hoopis. Kõige lihtsam on mingid madaldusvedrud osta, need üldiselt jäigemad kui originaalid. Kõige parem variant muidugi korralikud coilid panna (mitte JOM tüüpi), reguleeritava jäikusega amordid ja siis keerad endale sobivaks.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Hetkel taga on reguleeritavad kollased konid kõige jäigemas astmes, ikka on pehmed. Ees bilstein b6-d, mis käega katsudes on küll päris jäigad, aga vedrud originaalid. Madaldust ei taha sellepärast, et siis ei kannata enam võistlustel sõita kui mingid vaod on tekkinud. Odavama otsa coilid ei pea jääradadel/lumeradadel vastu ja normaalsed colid maksavad korraliku e30 hinna.

Muudetud , muutis siimp
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus