Hüppa postitusse
Postitatud
comment_11565

Tervitus e-kolmekümnelised!

Eestimaal on liikuma hakkamas taas üks iX koos isikuga, kelle jaoks see on esimene bemm :wink: ! Sai siis äsja selline relv ostetud Tallinnamaalt. Tegelikult hakkab auto enamasti liikuma siiski Tartumaal.

Korralikumaid pilte ei ole veel ning lähiajal vist ei tule kah kuna parem esitiib on kergelt lömmis...

BMW+325+iX+87.jpg

Auto läbisõit on täitsa korralik - 151000km. Kaasas oli ka hooldusraamat, mida analüüsides ei pea selles läbisõidus väga kahtlema. Autol olnud üks omanik - 1925. aastal sündinud papi. Autoga tuli veel boonusena kaasa makki jäänud kassett parimate ©veitsi ¹laagite teostega :P . Ega muud ei oskagi väga kirjutada selle masina kohta... Eks ta veidi hoolt ja armastust nõua ^^. Eks ma üritan teemat update'ida kui miskit huvitavat toimub.

Nii ja kohe küsin foorumlaste käest, et kas kellelgi on pakkuda KORRALIKKU esi-ja tagastanget? Need on mõlemad muljuda saanud. Lisaks veel on suur soov ette paigaldada elektrilised aknatõstukid nii, et kui kellelgi mootoreid + muid vajalikke juppe müüa on siis uuriks pakkumist hea meelega. Kas vändaga versioonil on juhtmed juba veetud või peab ikka ise skeemi järgi nööri vedama hakkama?

Aga kõige suurem küsimus on mul seotud õlivahetustega käigukastis, difrites ja vahekastis - nimelt kui palju ja mida sinna panna tuleks? Mingisugust servise raamatut mulle kaasa ei antud ja internet ei taha kah eriti vastuseid anda...

Jaa siis veel selline asi, et ABSi tuli läheb peale väikse vahemaa läbimist põlema. Mootorit uuesti käivitades tuli enam ei põle. Millest võiks alustada probleemi otsimist?

Muidugi igasugune muu vajalik lisainformatsioon on teretulnud mida värske iX-i omanik peaks teadma!

Tervitades,

Aigar

  • Vastuseid 96
  • Vaatamisi 13,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Nii, ammune plaan sai ellu viidud - nimelt reis üritusele Le Mans Classic 2020, 2021, 2022 on edukalt läbitud. Soovitan soojalt kõigil vanatehnikahuvilistel sellest üritusest osa võtta. Et elu põ

  • Nüüd siis sedaviisi… Esimene nelikveoline E30 Eesti vanasõidukite registris 🙂 Numbrimärgi puhul pandi seeriaid veidi juurde aga mootori töömaht jäi vähemalt õigeks   Protsed

  • Tere jõudu!   Panen üle pika aja taas maha ühe verstaposti. Nimelt sai vaikse nokitsemise tulemusena vanur jällegi normaalsesse sõidukonditsiooni viidud. Ei midagi ulmelist - sai lähenetud m

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_53571

See kus Octavia taga on, on juba uute vedrudega jah. Oli jah kahtlus, et äkki vajub liiga alla või hakkab amort põhja käima - ei ole midagi sellist. Küljejoon endiselt paraleelne maapinnaga.

Üks variant on võtta veel diisel Escordi vedrud. Need peaks tsipa veel jäigemad olema. Uue vedru hind on mingi 25€ vist.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_54108

Ok. Tegelikult oli projekti nimi "Statoili kohvi koht ei ole süles" 2012.

Ma arvan, et see on päris paljudele häiriv olnud, et rullikas ei ole kohta kuhu pudelit vms ära panna. Keskmisi käetugesid topsihoidjaga ei ole ka siia mandrile eriti sattunud. Oli aeg teha mäkaiverdust!

Idee tuli siit: DSCN0462.jpg Aga see on suht retarded elukas siiski minu arust :)

 

Tootearenduse tulemusena pidi kassetihoidjast (punktid lähevad ///Mariole), plastiktorust ja klaasriidest valmima selline asi:

jook.jpg

 

Ja nii ka läks...

dsc0079ze.jpg

 

Tulemuse kohta võib öelda, et pole paha. Hoiab pudeleid kinni küll.

  • 4 aastat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.