Autoks on 90 aasta sedaaniga mis algupäraselt oli 318, on ta halli värvi. Plaanidest nii palju, et drift ja M60. Heal juhul järg suvel rajale harjutama. Väga palju asju on puudu.
*Tagastange
*Kardaan
*E36 roolilatt
ja veel miljon väiksemat asja
Väikene ajalugu mis on masinaga toimunud.
11.06.2010 oli see päev kui ostsin endale E30 kere, maksis ta 1000.-
Kere küljes oli sillad, klaasid, armatuur, rool ja kere juhtmestik. Esimsesed püstakud pidin tagasi andma kellegi kolmanda isiku omad. Koju veeres ta minul treileri peal.
12.06.2010 sai hakkatud autost eemaldama asju mida sinna pole vaja, laepolster, tuleseina polsterdus, sai kinnitatud esisild korralikult ja roolilatt ja küljest läksid püstakud.
14.06.2010 külastasin audiofookust ning Kalev andis enda Xi vana kapotti mulle sama päev sain veel palju asju, esipõll, stange, ühepoole võre, neerud ning palju pudinaid.
15.06.2010 sain sõbra käest pool korv tüüpi istme, 4p vööd, esimesed tuled, koonusfiltri ning veel igast väiksemat pudi.
16.06.2010 eemaldasin tagumise osa pigimati ülejäänud tuled fööniga teha. Saadud tuled tuli ümber ehitada kuna lähitule reflektor oli omadega pees sai ümber tõstetud lähitule klaas kaugtule reflektorile. Esi otsa sai kokku pandud nii palju kui sai.
17.06.2010 sai kokku korjatud kogu eemaldatud kraam ja kaalutud, kokku sai 11kg.
29.06.2010 sain kätte polükarbonaadi lehe ja hakkasin tagumisi klaase välja lõikama, tagaklaasi sai välja lõigatud ilusti, üke külje akna sai ka veel sealt kätte.
03.07.2010 paigaldasin tagumise polükarbonaat akna veel vaja korra lahti võtta ja panna vahele mingit hermeetikut või liimi. Külje aken läks omadega metsa kuna oleks pidanud suurema lõikama, tol hetkel olid uksel veel igasugused liistud küljes mis vahepeal eemaldasin ja avastasin, et saab kõige peale panna akna mitte vahele nagu org. klaasid on.
10.07.2010 kaalusin tagumised klaasid ära ning kokku on 13,4kg. Sai veel eemaldatud vahepeal 16,5kg raksust autost. Hetkel seisuga kokku maha võetud raskust on 41kg. Toite juhe sai paigaldatud ning ette sai ehitatud terminali laadne asi kuhu tuleb pluss ja miinus juhe, sealt hea edasi minna kere juhtmestikule ja mootori ruumi. Polükarbonaadist tegin keskkonsooli paneeli kuhu tulevad kaitsmed lülitid mis hiljem läheb musta värvi kui kõik sobib, see on algne varjant
21.07.2010 täna sai ostetud releed, pistikud, lülitid ja kaitsme pesad. Ühendatud on start nupp, süütelüliti, ventika süsteem ja tulede süsteem. Tuledele ja ventikale on veetud kapoti alla uued juhtmed, vanad on täiesti maha lõigatud. Pagassis on kaitsme pesa ja aku klemmid.
01.08.2010 sain fööni ning eemaldasin veel pigimatti tegematta jäi veel parem poolsed uksed, pole veel ära kaalunud palju tuli.
06.08.2010 ostsin esistangele liistud ning süütelukku midategelikult vaja ainult selle pärast, et rool istuks ilusti paigal ja keskel ning kojameeste lüliti kinnitus on selle küljes
Küsimus: Kas E30 õõtsal saab vahetada mõlemaid ¹arniire nii sisemist kui välimist.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Autoks on 90 aasta sedaaniga mis algupäraselt oli 318, on ta halli värvi. Plaanidest nii palju, et drift ja M60. Heal juhul järg suvel rajale harjutama. Väga palju asju on puudu.
*Tagastange
*Kardaan
*E36 roolilatt
ja veel miljon väiksemat asja
Väikene ajalugu mis on masinaga toimunud.
11.06.2010 oli see päev kui ostsin endale E30 kere, maksis ta 1000.-
Kere küljes oli sillad, klaasid, armatuur, rool ja kere juhtmestik. Esimsesed püstakud pidin tagasi andma kellegi kolmanda isiku omad. Koju veeres ta minul treileri peal.
12.06.2010 sai hakkatud autost eemaldama asju mida sinna pole vaja, laepolster, tuleseina polsterdus, sai kinnitatud esisild korralikult ja roolilatt ja küljest läksid püstakud.
14.06.2010 külastasin audiofookust ning Kalev andis enda Xi vana kapotti mulle sama päev sain veel palju asju, esipõll, stange, ühepoole võre, neerud ning palju pudinaid.
15.06.2010 sain sõbra käest pool korv tüüpi istme, 4p vööd, esimesed tuled, koonusfiltri ning veel igast väiksemat pudi.
16.06.2010 eemaldasin tagumise osa pigimati ülejäänud tuled fööniga teha. Saadud tuled tuli ümber ehitada kuna lähitule reflektor oli omadega pees sai ümber tõstetud lähitule klaas kaugtule reflektorile. Esi otsa sai kokku pandud nii palju kui sai.
17.06.2010 sai kokku korjatud kogu eemaldatud kraam ja kaalutud, kokku sai 11kg.
29.06.2010 sain kätte polükarbonaadi lehe ja hakkasin tagumisi klaase välja lõikama, tagaklaasi sai välja lõigatud ilusti, üke külje akna sai ka veel sealt kätte.
03.07.2010 paigaldasin tagumise polükarbonaat akna veel vaja korra lahti võtta ja panna vahele mingit hermeetikut või liimi. Külje aken läks omadega metsa kuna oleks pidanud suurema lõikama, tol hetkel olid uksel veel igasugused liistud küljes mis vahepeal eemaldasin ja avastasin, et saab kõige peale panna akna mitte vahele nagu org. klaasid on.
10.07.2010 kaalusin tagumised klaasid ära ning kokku on 13,4kg. Sai veel eemaldatud vahepeal 16,5kg raksust autost. Hetkel seisuga kokku maha võetud raskust on 41kg. Toite juhe sai paigaldatud ning ette sai ehitatud terminali laadne asi kuhu tuleb pluss ja miinus juhe, sealt hea edasi minna kere juhtmestikule ja mootori ruumi. Polükarbonaadist tegin keskkonsooli paneeli kuhu tulevad kaitsmed lülitid mis hiljem läheb musta värvi kui kõik sobib, see on algne varjant
21.07.2010 täna sai ostetud releed, pistikud, lülitid ja kaitsme pesad. Ühendatud on start nupp, süütelüliti, ventika süsteem ja tulede süsteem. Tuledele ja ventikale on veetud kapoti alla uued juhtmed, vanad on täiesti maha lõigatud. Pagassis on kaitsme pesa ja aku klemmid.
01.08.2010 sain fööni ning eemaldasin veel pigimatti tegematta jäi veel parem poolsed uksed, pole veel ära kaalunud palju tuli.
06.08.2010 ostsin esistangele liistud ning süütelukku midategelikult vaja ainult selle pärast, et rool istuks ilusti paigal ja keskel ning kojameeste lüliti kinnitus on selle küljes
Küsimus: Kas E30 õõtsal saab vahetada mõlemaid ¹arniire nii sisemist kui välimist.