Hüppa postitusse
Postitatud
comment_51716

Tere sats,

Mõtlesin siis ka suures agoonias ja jääknähtude kiuste teha oma riistale ka konto, kuhu saab kirja panna nokitsemist.

Nagu pealkiri juba reedab siis tegu universaalset tüüpi BMW, maakad kutusvad ka Spesial Edisjöniks seda.

Tehas tegi ta pealkirjas mainitud kuupäeval valmis ja mul on kuri kahtlus, et ta meie maalt uuena ostetud.

Arvele on meie Aljoosade Rehääb Keskuses võetud esimest korda 26.04.1994 seega võis täitsa uus olla kui keegi ta poest siit sai.

Ühesõnaga kui keegi teab kindlaid asimuute, et on jah kõige esimesest BMW esindusest Eesti ostetud siis ärge pidage paljuks mulle ka köhida.

Leidsin ta kell üks öösel õllese peaga netist, tänu jututoas logelevale kasutajale nimega Magnus vst :rolleyes:

Saatsin sõnumi, et homme tulen peale tööd järgi ja kotis ta oligi.

Bussiga Tartusse, Emajõe kallastel kiire ring, enamvähem meeldis, paar tingliku numbrit maha ja lepingud vormistatud.

Koju sõites julgesin isegi Põltsamaa kalonkade ääres kinni pidada ja kaeda mis jama seal juhtsillas nii väriseb.

Esi rehvid olid ikka seest päris traadini välja näritud juba, see rinka seade sai ära kärmelt parandatud, kuigi sillas lõtke ei ole siis varsti saab sinna paar sada magama panna eniveis...

Väljast on lähemal vaatusel asi ikka päris nutune, kohe näha kaua meie maal vedelenud, värv on nii ära poleeritud, et minuarust hakkab katusel juba fritsude tehase grunt vastu tulema varsti.

Kerel pisikesi mõlgikesi ka ikka leidub, siinkohal suur-suur aitähh headele inimestele perklates kes ikka pea laiali otsas uksi jalaga lahti lükkavad.

Vaasja on remontinud küünelakiga miskit värvikahjustust tagumise kongi akna all, see hakkab ka heaste silma.

Esi stange on kuidagi tavaliselt ees, aga vahed on paigast ära ja põlles on 50mm diameetriga posti jälg :@

Logaripikendused olid puudu, need sai Ühendatud Mootorist uued, kusjuures kõige odavam pakkuja, t näitab alati veerandi jagu.

Läksin ostsin uue anduri, hakkasin vahetama vaatasin - puha lahti jäetud pistik - Vaasjale viis pihku jälle.

Visco on õhtal ja ilmselt ei tahetud mulle tulemeid presenteerida õigesti, aitähh veelkord, okei siis tuli suur kihu see pistik ära ühendada mis sai ka tehtud läbi ussi peenise, küll 1,6 mootor ja peaks olema iga asi irmus lihtne ja lumme lasta teha aga no ei pääse oma kämmaltega sinna ligi...

Ühendatud ta sai ja veendusin ikkagi selles, et t andur on oma kõverate presenteerimisega ikkagi hädas aga selle aja peale oli mul juba tabel omal nii ees ja andur on senimaani vahetamata...

Eix-i käest sai paar vidinat roolialla tellitud, kuna vana oli mingi suure Vaasja Reivi käigus pilbasteks löödud, sai pandud padjatu variant esialgu, nüüd tagajalgu sain erxx-i käest padjaga variandi mille see roolisamba ja katte vaheline vahe peaks väiksem jääma.

Oolsou saatis erxx mulle üli timmi rooli ja päikeseloojangu asemele ka uue numbreid näitava ekraani.

Ka rooliümbris plastikud tulid samast august uued, aitähh veelkord - selgeltnägijast kaasa tundis valukrimasse mida oli saatja pakkides tundnud :D

Siis kohalikud Ohtu mehed lajatasid ka peotäis puuduvaid plastikuid kapoti alla ja tagaluugi hingede peale, pluss õunisin sealt ka töötavad kellad rooli taha vaatamiseks.

Õli vahetasin ka ära igaks petteks, kuna vana oli sama viskoosne kui must kraanivesi. Summuti käis vastu tagumist põlle ja selle kinnitamisel korralikult selgus, et pole enam midagi kinnitada eriti... Sai sinna pandud koralik roosteta vw oma :P

Sisse sai pandud poolsünt Likviid molü, tiks jäi küll väiksemaks aga ära ikka ei kadunud, deem ma nii lootsin kaduvat, jee vrait :lol:

Külmast peast võtab ikka eriti träna tiksu sisse mis mootori soojenedes kaob - aga siiski, pöördesse läheb kenasti ja aru ma ei ole taiband millest see külmamootori varieeruva valjudusega tiks tingitud on. Mehaanikud on arvanud siiamaani, et midagi on persses

Ülla ülla...

Tagasilla puksid on ka juba riiulis sest vanad ei ole enam väga talas sees eriti, differ teeb ka häält aga veel ei tea kas viitsin jäärajakalt LSD maha rookida ja sinna talveks alla rammida või jah.

Typ 188 ajab siin isegi suuremad hetekad nii õhevile, et peaks ka proovima äkki saab ka mingi pisema ereka.

Asoo jah rämedaks tuunimiseks läks ka vahepeal, kuna ohtu meestel olid Hella pläkk suunatuled üle siis need sai ka hammaste vahele visatud.

Rohkem ei teagi midagi öelda, tasasel hool läbi ebatasase teelõigu minnes, käib miskine imelik kõrin roolisambast läbi, seekord olin ise spetsialist ja panin diagnoosi ise - seal on ka persses midagi.

Tegemist on jopaki matt kui palju.

Riist ise siis sisaldab, rooli võimendajat, el. luuki, elektriseeritud esiakende tõstemehanisme, tagumised on siiski jõulisematele kuttidele kruttimiseks jäetud, istme soojendused on ka, nupud vähemalt on aga mune soojaks pole saanud, ilmselt on seal ka midagi persses.

Juhiistme külg ja istmepadja külg on katki nagu enamus violet sisuga autodel. Sportistmetest mõningane rõõm siiski on aga noh...

Kui kellelgi on Violet sisu detaile üle millel ei ole ühtegi defekti siis ma elan Keilas teile teadmiseks, võite ka pm. kasutada, iga joodiku era lõbu kuidas teadvustada mind.

Miskine vaasjalik käetugi on sees, prügikast on alalõpmata täis ja ei ole ruumi sinna panna, seetõttu on ka sisse jäänud momendil, pluss on keerulise lapsepõlvega kommnoor sinna pannud ka pika valgusdiood lambi, õnneks on tal olnud kruvid ja ka aru see panna ilusti läbi keskonsooli (L) tänkju veri meni for tätt.

Must lagi on reiv lisa, bbs 15", koeravõrk ja pagasiruloo - sinna peale on nad ka terve perega oksendanud millegi pärast.

On keegi sellist asja kuidagi puhastanud ?

Elustiili lisadest on kärukonks mille pistik isegi töötab laitmatult ja kõik tuled põlevad selles järjekorras kärudel nagu nad peavad.

Üks taga vedru on ka pooleks ülemisest keerust aga sõitu ei sega ja kõrgust on ka rohkem kui penikoorma jagu.

Vedrud teised olemas juba aga jälle ei ole aega leidnud suure jooma vahelt neid külge pinnida.

Õks pioneer lubas ka 87a pre feislifti põlle lisa tuua, siis saab selle järgi rämedamalt haamrit näidata põllele.

Pikemas perspektiivis tuleks ta üle ka värvida aga see on juba tuleviku muusika.

ARK miskid lõvid on ta oma kogenematus värvipimeduses tumesiniseks ristinud kuigi tegelikult ona ta [size=3]SCHWARZ-MICA METALLIC (347)[/size]

Type

Value

VIN CL55245

Type code AJ11

Type 316I (EUR)

E series E30 (5)

Series 3

Type TOUR

Steering LL

Doors 5

Engine M40

Displacement 1.60

Power 73

Drive HECK

Transmission MECH

Colour SCHWARZ-MICA METALLIC (347)

Upholstery (0492)

Prod.date 1993-11-16

S215A SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG Power steering, engine-speed-dependent

S240A LEDERLENKRAD Steering wheel, leather

S288A LEICHTMETALLRAEDER BMW light alloy wheel, cross spoke 29

S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Central locking with anti-theft system

S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Door mirror, driver lock, heated

S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Lift-up-and-slide-back sunroof, electric

S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Window lifts, electric, front

S413A GEPAECKRAUMTRENNETZ Luggage compartment net

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours

S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger

S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Headrests mechanically adjustable, rear

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight vertical aim control

S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights

S545A DREHZAHLMESSER,KM/H-TACHO,AN.U Revcounter,km/h speedo,analogue clock+EC

S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Outdoor temperature indicator

S650A BMW Bavaria C Radio BMW Reverse

S675A BMW SOUND SYSTEM Sound system

S681A DACHANTENNE Roof antenna

S799 E30 INDIVIDUALSERIE 92

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria

Mingi selline paturegister peaks seal küljes kõik olema :BMW:

Lahmin miski hetk mingi valokuva ka, siis saate teada milline E30 touring on :beer:

med_gallery_219_63_731815.jpg

med_gallery_219_63_445456.jpg

Side lõpp

Muudetud , muutis Metalheart

  • Vastuseid 59
  • Vaatamisi 8,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Metalheart
    Metalheart

    Nii, täna vahetas üks pädev hunt tagavedrud ära Alla läks lesfjörss või mingi selline mitte odav jorss. Omal oli juba kerge viina maitse suus, et sai maheda vsiki raha vedrude alla pandud ja lauaka

  • No andis lugeda loe juba nagu 6htulehte .Pildilt paistab viisakas olema kyll.Noor juht oled ka veel v6i?

  • Jõudu autoga, tundub täitsa elujõuline olevat. Kirjastiilil pole ka häda midagi, ongi huvitavam lugeda

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_57770

Ma olen selline 2m jolkam ja mul on päris okei räppi kuulata.

Lühemal mehel folki kuulata on natukene paha, küünarvars jääb vist väga ettepoole.

Aga on olemas ka üks selline mis liigub siini peal ettepoole.

Tootma hakkamine on veel testimis järgus :P:P:P

 

Are

  • Autor
comment_58138

Nii, täna vahetas üks pädev hunt tagavedrud ära :BMW:

Alla läks lesfjörss või mingi selline mitte odav jorss.

Omal oli juba kerge viina maitse suus, et sai maheda vsiki raha vedrude alla pandud ja lauaka raha ehk jäi rahakotti.

Rõõm oli üürike, kui riist maha sai lastud oli mu "Harjumaa kõrgeim Saara"madalam kui geto lowrider

Kusjuures kõige down'im asja juures on see, et omaarust sai mõõdetud tervet vedru nii peast kui per*est, märkamata jäi ka see mõõdetav, puruks B)

Okei, see frustratsioon hinges poh*ui laseme minema siis, ilge kolin ikka järgi.

"Pädev" vaatas jälle riistale seeliku alla ja kae kildu, mõlemad amordi laagrid ülevalt läbi :rolleyes:

Kotitäis pers'kellade valamisi suust välja ja teisi otsima, sai leitud miskised, vahetusse ja nüüd on jälle kõlarit kuulda logiseval teel.

Hea on see, et Dima Bilan aka eelmine omanik Lõunaosariigist oli remontinud rulli miskite rolleri amortidega, keevitanud sinna vajalikud otsad jne.

Keevis veel pidas seega läksid tagasi aga mingi hetk peab sinna ikka leidma mingid orgid.

Per*se peab ilusti ja on vaikne aga kas sellist Eestit me tahtsimegi on ise asi.

Mulle ikka meeldib kui taguots on ilusti püsti ja kikkis aga selle originaal kuudi vedruga jääb asi ikka näotult maadligi, osad kummitusliiklejad neaks sedagi kõrgust aga mina va grilli lemb tahaks ikka slaavlase kombel randa sisse sõita suvel.

Seega kui keegi tahab uusi vedrusid mis on 20km sõitnud pane ps. - 10% uue hinnast ja pane aga taha omale ja ostan teised mingid...

Pilti ei teinud, kaamera tõrgub ja mul on äpp mis pildistab ainult üle keskmise kõrgeid riistu...

 

 

 

Unimoogi tahan

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_59558

Moro,

 

Lösutan siin ja mõtlen kas eile sai midagi tehtud ka, ah jaa autot koristasin ja leidsin kohvitopside vahelt sellised asjad;

gallery_219_63_1383815.jpg

 

Need juba seal mingi sajand olnud:)

Ette panna ei saa, kuna puuduvad korralikud vardad kõikvõimalikud tüüblid jms pudru ja aganad...

 

ap teit pole suurem asi aga omal meeles vähemalt.

 

A

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_61056

Suur suvi käes sai linnas beibesid piilumas käidud ja kae kildu - valgusfoori taga tahab asi peast soojaks minna...

Läksin siis käed puusas meie küla ühte autupoodi ja palusin omale tuua miskine visco sidur, ma vist olin väsinud ja unustasin öelda, et "Ülem Jooksja" firma toodet ei saadetaks.

Kaup käes ja firma ikka "Ülem Jooksja", mõtsin endamisi ah äkki sain töötava elemendi - mõtteks see jäigi, puhub jalad külmaks, st käib koguaeg sellise vuhinaga.

Arvasin endamisi, et ehk hakkab tööle kui sisse käib - s***a.

Tuulekoda sai ka remonditud natukene, meenutas teine mesilaskärge - drifti vidiodest nähtud tehnika, auk ja piste, toimetas nipukate ansamblina ilusa korpustuulekoja isegi valmis.

 

Aga sellest viscost:

Tsekki ei võtnud ja saatesse ka ei lähe- aga kui mõni "Ülem Jooksja" aksessuaaride mänedser seda loeb siis tea, et Keilas ma teen ainult sinu lollidele elektri anduritele reklaami.

Hoia nüüd hinge kinni, et see opeli ühe klemmiga temp andur vastu peab, saad paar andurit veel maha müüa...

 

ap teit

comment_61147

Käisid vist rõmmi juures olevas tsurkapoes :D  Sealt sain ma endale ka toredad väntvõlli ja nuka simmerid mis lagunesid ära 5000km totaalselt niiet pill oli peagi kahetaktiline (s.t iga tankimisega kalla ilusat Castroli peale)..

 

Ma ostsin endale õige Scachsi visco see maksis küll üle  70 EUR, aga tean, et need odavad ei toimi, sellest enne foorumites juttu ja nuttu olnud küll.

 

Lihtsalt üldise stressi vältimiseks ja laste helikopterihäältega hirmutamise huvides, vii see nuut tagasi ja maksa ca 30 juurde .. ehk annavad siis ilma tsekida õige asja sulle.

 

 

Üldiselt sealt poest saab vahest väga häid ja huvitavaid asju mida mujalt ei saa, käin ise ka ikkagi aegajalt seal, aga tasub väga ettevaatlik olla ja jälgida alati mida osta ! Ilma märgita ja kahtlase firma omasi kindlasti mitte. Kõige odavamad hinnad pole asjata ;)

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_64485

Moro,

 

Kettad, klotsid, kulumisandurid, käsipiduri kmp. uued trossid, 

Mõned kondid, paar sarniiri ja esiõõtsa pukse.

Kella pläkk etuvalot, uued halogeenid.

Järelturu villane M-masulolen- esistange.

 

Vaikus majas, ilus 1.6i peeneks ja kolin kuskil all.

Sai siis mindud polkovniku juurde kes just sai kätsid puhtaks ja mölisetud, et mida fakki sa mees korraldad.

Max 10 minti süvenemist ja viga teada: herilased olid autole lisanud suure tellise kardaanipleki ja pöhja vahele.

 

Mõnus, sai juba igast vahepukke ja veovõlle panustatud triopetis...

 

Tellikas nahui ja 1.6 kuni kõrteni punaseks.

  • Autor
comment_64519

James kribas: 

 

 

Käisid vist rõmmi juures olevas tsurkapoes  :D...

 

Ei olnud rõõmu lihalett, seal vahepeal müüb eestikeelne "püss" ka asju...

Gnoomi Eivari Autokaupo vms oli. 

Kuna aega ei olnud mööda linna kuumimaid poode sahiseda siis sai sinna tellitud vurr-visco...

Hiljem selgus, et käin osade "Knutsoni Jörmidega" ühes trennis, siis lasin omale tuua Saschi oma trenni.

Vana/uus "Ülemjooksu" meeste toode on poisil jooksuautol ees ja seal toimib ilusti, ilma igasuguse veepumbata.

Senimaani pole keema läinud.

 

Arkar N

  • 2 kuud hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_71168

Vahepeal on detsember saabunud.

Uudiseid väga pole, plaane on si*ax.

Aega napib, et igast asju leiutada.

Esimesed päkapikud saabusid UM laost, toodi uued halogeenid koos korpusega reg. numbrile särama.

Siis käis üks eriti spets päkapikk, kes tõi mulle ette salongi lambid.

Lampi oli pannud need peeglisse, muretu on nüüd otsida nägijana naise pursest seal olematuid asju...

 

http://foorum.e30.ee/gallery/image/638-dsc-1508/

http://foorum.e30.ee/gallery/image/636-dsc-1523/

http://foorum.e30.ee/gallery/image/637-dsc-1525/

http://foorum.e30.ee/gallery/image/639-dsc-0021/

 

A siis käis üks pikkadegapäkk, kellel oli rindadel Siimu nimi ja tõi mulle blõu mootori, sellest küll pilti ei akand tegema :)

Pisut mustusene oli teine. Krigises vana II kiirusel pea pool aastat aga maha ei surd.

Nüüd siis suri, kõige udusemal ajal - debiilik, värd...

Sellel vist harju ei vaheta väga, kiire pilgu viskasin peale- aga ei näinud ava, kust see käima peaks. Panin raamatukokku ootele.

Üks miis müüb rattaid huvitavaid aga eks ma pean aja leidma ja minema tollega miilustama mingi aeg...

 

side lõpp,

Al

Muudetud , muutis Metalheart

comment_71173

Mul on yks koht muidu kus neid soojendus mootoreid korda tehakse uuest .Seitsmese oma tegin korda seal seda juba naljalt uut ei osta ,kasutatuga aga v6ib sama juhtuda nagu sul.Koju l'ahen siis v6in kont sebida mul see laua sahtlis peidus pikkap'akkude eest. :D

  • Autor
comment_71182

700SiimKallase raha see teeb prox 44€

Polegi väga loll hind.

Jaga piiti kust saab boschi.

Alvadid pakkusid mo arust mingi 130€ eest "kõrgjooksumeeste" vurre jälle.

Need omakorda on kokku klopsitud: vanadest nõudepesumasinate ja vibraatorite osadest...

Panen kasutatu külge ja ehk siis vana pealt näen kas rootor pelles ja harjad anjuusis.

Laagrid koos ja labad sõlmes või hakkab restaureerimine.

 

Al

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.