Hüppa postitusse
Postitatud
comment_51716

Tere sats,

Mõtlesin siis ka suures agoonias ja jääknähtude kiuste teha oma riistale ka konto, kuhu saab kirja panna nokitsemist.

Nagu pealkiri juba reedab siis tegu universaalset tüüpi BMW, maakad kutusvad ka Spesial Edisjöniks seda.

Tehas tegi ta pealkirjas mainitud kuupäeval valmis ja mul on kuri kahtlus, et ta meie maalt uuena ostetud.

Arvele on meie Aljoosade Rehääb Keskuses võetud esimest korda 26.04.1994 seega võis täitsa uus olla kui keegi ta poest siit sai.

Ühesõnaga kui keegi teab kindlaid asimuute, et on jah kõige esimesest BMW esindusest Eesti ostetud siis ärge pidage paljuks mulle ka köhida.

Leidsin ta kell üks öösel õllese peaga netist, tänu jututoas logelevale kasutajale nimega Magnus vst :rolleyes:

Saatsin sõnumi, et homme tulen peale tööd järgi ja kotis ta oligi.

Bussiga Tartusse, Emajõe kallastel kiire ring, enamvähem meeldis, paar tingliku numbrit maha ja lepingud vormistatud.

Koju sõites julgesin isegi Põltsamaa kalonkade ääres kinni pidada ja kaeda mis jama seal juhtsillas nii väriseb.

Esi rehvid olid ikka seest päris traadini välja näritud juba, see rinka seade sai ära kärmelt parandatud, kuigi sillas lõtke ei ole siis varsti saab sinna paar sada magama panna eniveis...

Väljast on lähemal vaatusel asi ikka päris nutune, kohe näha kaua meie maal vedelenud, värv on nii ära poleeritud, et minuarust hakkab katusel juba fritsude tehase grunt vastu tulema varsti.

Kerel pisikesi mõlgikesi ka ikka leidub, siinkohal suur-suur aitähh headele inimestele perklates kes ikka pea laiali otsas uksi jalaga lahti lükkavad.

Vaasja on remontinud küünelakiga miskit värvikahjustust tagumise kongi akna all, see hakkab ka heaste silma.

Esi stange on kuidagi tavaliselt ees, aga vahed on paigast ära ja põlles on 50mm diameetriga posti jälg :@

Logaripikendused olid puudu, need sai Ühendatud Mootorist uued, kusjuures kõige odavam pakkuja, t näitab alati veerandi jagu.

Läksin ostsin uue anduri, hakkasin vahetama vaatasin - puha lahti jäetud pistik - Vaasjale viis pihku jälle.

Visco on õhtal ja ilmselt ei tahetud mulle tulemeid presenteerida õigesti, aitähh veelkord, okei siis tuli suur kihu see pistik ära ühendada mis sai ka tehtud läbi ussi peenise, küll 1,6 mootor ja peaks olema iga asi irmus lihtne ja lumme lasta teha aga no ei pääse oma kämmaltega sinna ligi...

Ühendatud ta sai ja veendusin ikkagi selles, et t andur on oma kõverate presenteerimisega ikkagi hädas aga selle aja peale oli mul juba tabel omal nii ees ja andur on senimaani vahetamata...

Eix-i käest sai paar vidinat roolialla tellitud, kuna vana oli mingi suure Vaasja Reivi käigus pilbasteks löödud, sai pandud padjatu variant esialgu, nüüd tagajalgu sain erxx-i käest padjaga variandi mille see roolisamba ja katte vaheline vahe peaks väiksem jääma.

Oolsou saatis erxx mulle üli timmi rooli ja päikeseloojangu asemele ka uue numbreid näitava ekraani.

Ka rooliümbris plastikud tulid samast august uued, aitähh veelkord - selgeltnägijast kaasa tundis valukrimasse mida oli saatja pakkides tundnud :D

Siis kohalikud Ohtu mehed lajatasid ka peotäis puuduvaid plastikuid kapoti alla ja tagaluugi hingede peale, pluss õunisin sealt ka töötavad kellad rooli taha vaatamiseks.

Õli vahetasin ka ära igaks petteks, kuna vana oli sama viskoosne kui must kraanivesi. Summuti käis vastu tagumist põlle ja selle kinnitamisel korralikult selgus, et pole enam midagi kinnitada eriti... Sai sinna pandud koralik roosteta vw oma :P

Sisse sai pandud poolsünt Likviid molü, tiks jäi küll väiksemaks aga ära ikka ei kadunud, deem ma nii lootsin kaduvat, jee vrait :lol:

Külmast peast võtab ikka eriti träna tiksu sisse mis mootori soojenedes kaob - aga siiski, pöördesse läheb kenasti ja aru ma ei ole taiband millest see külmamootori varieeruva valjudusega tiks tingitud on. Mehaanikud on arvanud siiamaani, et midagi on persses

Ülla ülla...

Tagasilla puksid on ka juba riiulis sest vanad ei ole enam väga talas sees eriti, differ teeb ka häält aga veel ei tea kas viitsin jäärajakalt LSD maha rookida ja sinna talveks alla rammida või jah.

Typ 188 ajab siin isegi suuremad hetekad nii õhevile, et peaks ka proovima äkki saab ka mingi pisema ereka.

Asoo jah rämedaks tuunimiseks läks ka vahepeal, kuna ohtu meestel olid Hella pläkk suunatuled üle siis need sai ka hammaste vahele visatud.

Rohkem ei teagi midagi öelda, tasasel hool läbi ebatasase teelõigu minnes, käib miskine imelik kõrin roolisambast läbi, seekord olin ise spetsialist ja panin diagnoosi ise - seal on ka persses midagi.

Tegemist on jopaki matt kui palju.

Riist ise siis sisaldab, rooli võimendajat, el. luuki, elektriseeritud esiakende tõstemehanisme, tagumised on siiski jõulisematele kuttidele kruttimiseks jäetud, istme soojendused on ka, nupud vähemalt on aga mune soojaks pole saanud, ilmselt on seal ka midagi persses.

Juhiistme külg ja istmepadja külg on katki nagu enamus violet sisuga autodel. Sportistmetest mõningane rõõm siiski on aga noh...

Kui kellelgi on Violet sisu detaile üle millel ei ole ühtegi defekti siis ma elan Keilas teile teadmiseks, võite ka pm. kasutada, iga joodiku era lõbu kuidas teadvustada mind.

Miskine vaasjalik käetugi on sees, prügikast on alalõpmata täis ja ei ole ruumi sinna panna, seetõttu on ka sisse jäänud momendil, pluss on keerulise lapsepõlvega kommnoor sinna pannud ka pika valgusdiood lambi, õnneks on tal olnud kruvid ja ka aru see panna ilusti läbi keskonsooli (L) tänkju veri meni for tätt.

Must lagi on reiv lisa, bbs 15", koeravõrk ja pagasiruloo - sinna peale on nad ka terve perega oksendanud millegi pärast.

On keegi sellist asja kuidagi puhastanud ?

Elustiili lisadest on kärukonks mille pistik isegi töötab laitmatult ja kõik tuled põlevad selles järjekorras kärudel nagu nad peavad.

Üks taga vedru on ka pooleks ülemisest keerust aga sõitu ei sega ja kõrgust on ka rohkem kui penikoorma jagu.

Vedrud teised olemas juba aga jälle ei ole aega leidnud suure jooma vahelt neid külge pinnida.

Õks pioneer lubas ka 87a pre feislifti põlle lisa tuua, siis saab selle järgi rämedamalt haamrit näidata põllele.

Pikemas perspektiivis tuleks ta üle ka värvida aga see on juba tuleviku muusika.

ARK miskid lõvid on ta oma kogenematus värvipimeduses tumesiniseks ristinud kuigi tegelikult ona ta [size=3]SCHWARZ-MICA METALLIC (347)[/size]

Type

Value

VIN CL55245

Type code AJ11

Type 316I (EUR)

E series E30 (5)

Series 3

Type TOUR

Steering LL

Doors 5

Engine M40

Displacement 1.60

Power 73

Drive HECK

Transmission MECH

Colour SCHWARZ-MICA METALLIC (347)

Upholstery (0492)

Prod.date 1993-11-16

S215A SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG Power steering, engine-speed-dependent

S240A LEDERLENKRAD Steering wheel, leather

S288A LEICHTMETALLRAEDER BMW light alloy wheel, cross spoke 29

S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Central locking with anti-theft system

S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Door mirror, driver lock, heated

S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Lift-up-and-slide-back sunroof, electric

S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Window lifts, electric, front

S413A GEPAECKRAUMTRENNETZ Luggage compartment net

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours

S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger

S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Headrests mechanically adjustable, rear

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight vertical aim control

S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights

S545A DREHZAHLMESSER,KM/H-TACHO,AN.U Revcounter,km/h speedo,analogue clock+EC

S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Outdoor temperature indicator

S650A BMW Bavaria C Radio BMW Reverse

S675A BMW SOUND SYSTEM Sound system

S681A DACHANTENNE Roof antenna

S799 E30 INDIVIDUALSERIE 92

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria

Mingi selline paturegister peaks seal küljes kõik olema :BMW:

Lahmin miski hetk mingi valokuva ka, siis saate teada milline E30 touring on :beer:

med_gallery_219_63_731815.jpg

med_gallery_219_63_445456.jpg

Side lõpp

Muudetud , muutis Metalheart

  • Vastuseid 59
  • Vaatamisi 8,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Metalheart
    Metalheart

    Nii, täna vahetas üks pädev hunt tagavedrud ära Alla läks lesfjörss või mingi selline mitte odav jorss. Omal oli juba kerge viina maitse suus, et sai maheda vsiki raha vedrude alla pandud ja lauaka

  • No andis lugeda loe juba nagu 6htulehte .Pildilt paistab viisakas olema kyll.Noor juht oled ka veel v6i?

  • Jõudu autoga, tundub täitsa elujõuline olevat. Kirjastiilil pole ka häda midagi, ongi huvitavam lugeda

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_51730

Ei ole väidetavalt ühtegi e30 uuena eestis müüdud, seda tuleks muidugi pädevate esinduse meeste käest üle uurida.

Said erxxi käest omale katte, mida ta mulle müüa ei tahtnud, ainult vahetada, aga müüsin sulle maha viimase katte ja vahetuseks polnud pakkuda :@

ARK meestest ja naistest pole väga mõtet ilmselt rääkidagi, kindlasti on sul tüübi lahtris e36 jne... Need asjad saad sa kõik tasuta korda ajada, mine ainult sinna ja jalaga uks lahti.

  • Autor
comment_51732

See mis erxx saatis oli ka veits remonditud ja nurk samast kohast katki kus neil ikka:)

Sakslane pani kaks kuud sõitu ja siis müüs maha Eesti jörmile we ?

Ega siukest Ühendatud Mootori andmebaasi vist ei ole olemas:P

Tüübi lahtris on ikka E30 isegi aga värv on pandud tumesinine :D

Röök

comment_51825

ära põe kallis auto omanik sa pole imelik,minu isendil on samuti kapotiall kirjas [size=3]SCHWARZ-MICA METALLIC kuid passis sinine.olles auto müüaga väga imestanud selle arki ametniku avalduse üle esmasel registreerimisel,võis peale aastsast seismist eestis ja teab palju aastaid saksa vedelmenist,peale korraliku sambla leotust seda täitsa uskuma jääda.[/size]

Muudetud , muutis sass

  • Autor
comment_51866

Eks 94 aasta oli ebaselge aeg, ja keeled polnud ka suus, et luged oleks osanud saksa keeles.

Siis oli iga siks Bjeeževõi ja iga null üheksa oli Bjeeževõi, ühesõnaga pold elu veel nii kirev nagu p*****tide lipp.

Siis oli Eestlase lipulaev Datsun mis oli Soome kirikuõpetaja oma olnud ja eriti käreda peo puhul sõimati neid isegi Nissaniks...

Käin mingi aeg ära Rehaab Keskuses vaatan äkki teevad tumesinise mustaks, mul teh bass nagunii vaja ümber teha, käisin suure lainega pisikese paadiga kalal.

Paar korda viskas üle nina seda soolast ja dokid olid alkarite taga taskus, punane tempel koos paari asjaga lasi naffikusse.

Kas keegi tuleregulaatori tööpõhimõtte teeb mulle ultrapeenelt selgeks või peab jälle hakkama erinevate pistolitega ähvardama?

Asja

Muudetud , muutis Metalheart

comment_51869

Tuleregulaatorisse pandi tehases jahutusvedelik ja siis tihendati süsteem punnidega vastavates avades. Ajahammas pures punniümber olevasse plastmassi mõrad ja vedelik voolas ära. Salongis on peasilinder keeratava nupu taga ja tulede juures töösilindrid. Too omale transiti tulereguleerimisasjad ja ühenda mõned juhtmed ning rullikaomad saada orbiidile.

  • Autor
comment_51894

Sisu on see violet säänsed, mitte sinine, ikka normaalselt lilla :D

499532_239_full.jpg

Elu on värvikirev aga praegu on istmepadja külg ja seljatoe külgtugi täiesti pupus.

Kui kellelegi vedeleb seda kangast kasvõi mingite istmete riismete näol siis aadress oli mul kirjas kuskil juba.

Ideaalne oleks saada terve taga iste, ilma defektita, siis oleks juba popp ja noortepärane.

Aljoosh

  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_52951

Kerge udune upteit.

Tuli siin esimest korda minu karjääri jooksul mingi valge külmunud vesi hunnikutesse maha ja pidi talverehvid alla panema.

Haruldane üllatus polnud ainult mul, terve autojuhtide baas Harjumaal nägi seda imeliku ilmastiku nähtust vist esimest korda.

Igale teekonnale saab vastavalt 10km kohta lisada 10min.

Kõik autukooli tagasi kõtt, või siis pauerslaid koolitusele männiku ülikooli...

Hägune pilt ka ghost raiderist, veljed mustad, auto must, toonklaas on ka kohustuslik prügikott, tõleine hevivan :P

http://foorum.e30.ee...19_63_77442.jpg

Homme ehk hakkab juhet vedama ja katsub kõik kõlarid uue lõnga otsa saada.

Good Year UG 500 nael on ikka hea kumm mida kasutada, sõitma peab ka veel nüüd õppima B)

päss

Muudetud , muutis Metalheart

  • Autor
comment_53311

Pühapäeval oli kerge sügelus näpuotstes ja päris pihku ei tahtnud võtta, seega kannatavad kohe need kes eest ära ei saa :lol:

gallery_219_63_913723.jpg

Vähe sellest, et sealt läksin kohe ämbriga kokkuostu poole sai ka tagant otsast ka nuga anda, lõpuks oligi ämber täis.

Metalliärika tunne oli küll juba vahepeal ja vaatasin suure ahnitsemise käigus, et eluolulisi asju rahaks ei lähe tegema.

Viis pihku neile kes seal elektritöid teostanud on, see on isegi saamatum mees old kui mina, kuigi elektris sellist meest raske leida :lol:

Rikkur

  • Autor
comment_53402

Hakkasin kõlarijuhtmeid uusi vedama ja sealt hakkas nagu kulutulena hargnema uus kääbiku saaga...

Siis jäid ette ka signa alajaam ja kogu see vahekord mis sinna rollikatte alla oli tehtud.

Seda veel lõhkuma ei jõudnud hakata ja korrigeerima, ennem tuli viinavõtuaeg peale ja seda ei saa ju ometi pooleli jätta.

Signa piuksub eeskujulikult iseenesest.

Mingi kalavarude osakond on tagaluugi lülitiga ka seksinud, ei pane salongi valgust põlema kui luuk lahti on...

  • 4 nädalat hiljem...
comment_54434

Siia teemasse oli see mõeldud :)

 

Kas oled passi andmed korda saanud? Igatahes määratakse värv selle järgi, millisena see tundub ark töötajale, sain mina vastuseks. Kui ta värvipime ja mõnda värvi hästi ei näe, siis pannakse tunde järgi :)

 

Kui arvate et Teie sõiduki andmetes on viga, siis palun pöördugekoos sõiduki, selle registreerimistunnistuse ning isikuttõendava dokumendiga Teiele sobivasse liiklusregisti büroosse ning andke asjast teada. Vigade korral väljastatakse uus registreerimistunnistus riigilõivuvabalt. Kui sõiduk on värvi on muudetud, siis on uue tunnistuse väljastamisel riigilõiv 19,17€.

 

 

see lause prindi välja ja mine löö ARK uks maha ja nõua uut vigadevaba reg. tunnistust :)

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_57739

Pole tahtnud ennast seaks vihastada, seega ARK lõbusat kontorit pole oma kohal olekuga õnnistanud...

Küll aga tegin täna omale uue lösutamise aluse autosse (tegelikult mina jõin kohvi ja tegid seda oma ala spetsialistid :D )

Ennem oli seal, Kiirovi kolhoosi parima töösturi lapselapse, pandud imeilus läikiv Balti-Jaama originaal.

Kõige popim oli selle asja juures see, et seal oli tõsine seitsmese mehe tünga tehtud i- info vms nupu kamuflaasi näol.

Üks elupõline 65 mees küsis kas töötab ka, ma ütsin ; ekraan on katki praegu (ema anna padruneid)

 

Natsa timmimist ja paika ta sai, tulem siis siin :

 

gallery_219_63_12438.jpg

 

 

Ok,

Panen peene ginni selle puhul,

 

A

Muudetud , muutis Metalheart

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.