- Vastuseid 59
- Vaatamisi 8,5tuh
- Loodud
- Viimane vastus
Teemas enim postitanud
-
Metalheart 28 postitust
-
Tiit 6 postitust
-
hiis 5 postitust
-
eix22 4 postitust
Populaarsed päevad
Kõige populaarsemad postitused
-
Nii, täna vahetas üks pädev hunt tagavedrud ära Alla läks lesfjörss või mingi selline mitte odav jorss. Omal oli juba kerge viina maitse suus, et sai maheda vsiki raha vedrude alla pandud ja lauaka
-
No andis lugeda loe juba nagu 6htulehte .Pildilt paistab viisakas olema kyll.Noor juht oled ka veel v6i?
-
Jõudu autoga, tundub täitsa elujõuline olevat. Kirjastiilil pole ka häda midagi, ongi huvitavam lugeda
Tere sats,
Mõtlesin siis ka suures agoonias ja jääknähtude kiuste teha oma riistale ka konto, kuhu saab kirja panna nokitsemist.
Nagu pealkiri juba reedab siis tegu universaalset tüüpi BMW, maakad kutusvad ka Spesial Edisjöniks seda.
Tehas tegi ta pealkirjas mainitud kuupäeval valmis ja mul on kuri kahtlus, et ta meie maalt uuena ostetud.
Arvele on meie Aljoosade Rehääb Keskuses võetud esimest korda 26.04.1994 seega võis täitsa uus olla kui keegi ta poest siit sai.
Ühesõnaga kui keegi teab kindlaid asimuute, et on jah kõige esimesest BMW esindusest Eesti ostetud siis ärge pidage paljuks mulle ka köhida.
Leidsin ta kell üks öösel õllese peaga netist, tänu jututoas logelevale kasutajale nimega Magnus vst
Saatsin sõnumi, et homme tulen peale tööd järgi ja kotis ta oligi.
Bussiga Tartusse, Emajõe kallastel kiire ring, enamvähem meeldis, paar tingliku numbrit maha ja lepingud vormistatud.
Koju sõites julgesin isegi Põltsamaa kalonkade ääres kinni pidada ja kaeda mis jama seal juhtsillas nii väriseb.
Esi rehvid olid ikka seest päris traadini välja näritud juba, see rinka seade sai ära kärmelt parandatud, kuigi sillas lõtke ei ole siis varsti saab sinna paar sada magama panna eniveis...
Väljast on lähemal vaatusel asi ikka päris nutune, kohe näha kaua meie maal vedelenud, värv on nii ära poleeritud, et minuarust hakkab katusel juba fritsude tehase grunt vastu tulema varsti.
Kerel pisikesi mõlgikesi ka ikka leidub, siinkohal suur-suur aitähh headele inimestele perklates kes ikka pea laiali otsas uksi jalaga lahti lükkavad.
Vaasja on remontinud küünelakiga miskit värvikahjustust tagumise kongi akna all, see hakkab ka heaste silma.
Esi stange on kuidagi tavaliselt ees, aga vahed on paigast ära ja põlles on 50mm diameetriga posti jälg
Logaripikendused olid puudu, need sai Ühendatud Mootorist uued, kusjuures kõige odavam pakkuja, t näitab alati veerandi jagu.
Läksin ostsin uue anduri, hakkasin vahetama vaatasin - puha lahti jäetud pistik - Vaasjale viis pihku jälle.
Visco on õhtal ja ilmselt ei tahetud mulle tulemeid presenteerida õigesti, aitähh veelkord, okei siis tuli suur kihu see pistik ära ühendada mis sai ka tehtud läbi ussi peenise, küll 1,6 mootor ja peaks olema iga asi irmus lihtne ja lumme lasta teha aga no ei pääse oma kämmaltega sinna ligi...
Ühendatud ta sai ja veendusin ikkagi selles, et t andur on oma kõverate presenteerimisega ikkagi hädas aga selle aja peale oli mul juba tabel omal nii ees ja andur on senimaani vahetamata...
Eix-i käest sai paar vidinat roolialla tellitud, kuna vana oli mingi suure Vaasja Reivi käigus pilbasteks löödud, sai pandud padjatu variant esialgu, nüüd tagajalgu sain erxx-i käest padjaga variandi mille see roolisamba ja katte vaheline vahe peaks väiksem jääma.
Oolsou saatis erxx mulle üli timmi rooli ja päikeseloojangu asemele ka uue numbreid näitava ekraani.
Ka rooliümbris plastikud tulid samast august uued, aitähh veelkord - selgeltnägijast kaasa tundis valukrimasse mida oli saatja pakkides tundnud
Siis kohalikud Ohtu mehed lajatasid ka peotäis puuduvaid plastikuid kapoti alla ja tagaluugi hingede peale, pluss õunisin sealt ka töötavad kellad rooli taha vaatamiseks.
Õli vahetasin ka ära igaks petteks, kuna vana oli sama viskoosne kui must kraanivesi. Summuti käis vastu tagumist põlle ja selle kinnitamisel korralikult selgus, et pole enam midagi kinnitada eriti... Sai sinna pandud koralik roosteta vw oma
Sisse sai pandud poolsünt Likviid molü, tiks jäi küll väiksemaks aga ära ikka ei kadunud, deem ma nii lootsin kaduvat, jee vrait
Külmast peast võtab ikka eriti träna tiksu sisse mis mootori soojenedes kaob - aga siiski, pöördesse läheb kenasti ja aru ma ei ole taiband millest see külmamootori varieeruva valjudusega tiks tingitud on. Mehaanikud on arvanud siiamaani, et midagi on persses
Ülla ülla...
Tagasilla puksid on ka juba riiulis sest vanad ei ole enam väga talas sees eriti, differ teeb ka häält aga veel ei tea kas viitsin jäärajakalt LSD maha rookida ja sinna talveks alla rammida või jah.
Typ 188 ajab siin isegi suuremad hetekad nii õhevile, et peaks ka proovima äkki saab ka mingi pisema ereka.
Asoo jah rämedaks tuunimiseks läks ka vahepeal, kuna ohtu meestel olid Hella pläkk suunatuled üle siis need sai ka hammaste vahele visatud.
Rohkem ei teagi midagi öelda, tasasel hool läbi ebatasase teelõigu minnes, käib miskine imelik kõrin roolisambast läbi, seekord olin ise spetsialist ja panin diagnoosi ise - seal on ka persses midagi.
Tegemist on jopaki matt kui palju.
Riist ise siis sisaldab, rooli võimendajat, el. luuki, elektriseeritud esiakende tõstemehanisme, tagumised on siiski jõulisematele kuttidele kruttimiseks jäetud, istme soojendused on ka, nupud vähemalt on aga mune soojaks pole saanud, ilmselt on seal ka midagi persses.
Juhiistme külg ja istmepadja külg on katki nagu enamus violet sisuga autodel. Sportistmetest mõningane rõõm siiski on aga noh...
Kui kellelgi on Violet sisu detaile üle millel ei ole ühtegi defekti siis ma elan Keilas teile teadmiseks, võite ka pm. kasutada, iga joodiku era lõbu kuidas teadvustada mind.
Miskine vaasjalik käetugi on sees, prügikast on alalõpmata täis ja ei ole ruumi sinna panna, seetõttu on ka sisse jäänud momendil, pluss on keerulise lapsepõlvega kommnoor sinna pannud ka pika valgusdiood lambi, õnneks on tal olnud kruvid ja ka aru see panna ilusti läbi keskonsooli
tänkju veri meni for tätt.
Must lagi on reiv lisa, bbs 15", koeravõrk ja pagasiruloo - sinna peale on nad ka terve perega oksendanud millegi pärast.
On keegi sellist asja kuidagi puhastanud ?
Elustiili lisadest on kärukonks mille pistik isegi töötab laitmatult ja kõik tuled põlevad selles järjekorras kärudel nagu nad peavad.
Üks taga vedru on ka pooleks ülemisest keerust aga sõitu ei sega ja kõrgust on ka rohkem kui penikoorma jagu.
Vedrud teised olemas juba aga jälle ei ole aega leidnud suure jooma vahelt neid külge pinnida.
Õks pioneer lubas ka 87a pre feislifti põlle lisa tuua, siis saab selle järgi rämedamalt haamrit näidata põllele.
Pikemas perspektiivis tuleks ta üle ka värvida aga see on juba tuleviku muusika.
ARK miskid lõvid on ta oma kogenematus värvipimeduses tumesiniseks ristinud kuigi tegelikult ona ta [size=3]SCHWARZ-MICA METALLIC (347)[/size]
Type
Value
VIN CL55245
Type code AJ11
Type 316I (EUR)
E series E30 (5)
Series 3
Type TOUR
Steering LL
Doors 5
Engine M40
Displacement 1.60
Power 73
Drive HECK
Transmission MECH
Colour SCHWARZ-MICA METALLIC (347)
Upholstery (0492)
Prod.date 1993-11-16
S215A SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG Power steering, engine-speed-dependent
S240A LEDERLENKRAD Steering wheel, leather
S288A LEICHTMETALLRAEDER BMW light alloy wheel, cross spoke 29
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Central locking with anti-theft system
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Door mirror, driver lock, heated
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Window lifts, electric, front
S413A GEPAECKRAUMTRENNETZ Luggage compartment net
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours
S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Headrests mechanically adjustable, rear
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight vertical aim control
S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights
S545A DREHZAHLMESSER,KM/H-TACHO,AN.U Revcounter,km/h speedo,analogue clock+EC
S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Outdoor temperature indicator
S650A BMW Bavaria C Radio BMW Reverse
S675A BMW SOUND SYSTEM Sound system
S681A DACHANTENNE Roof antenna
S799 E30 INDIVIDUALSERIE 92
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria
Mingi selline paturegister peaks seal küljes kõik olema
Lahmin miski hetk mingi valokuva ka, siis saate teada milline E30 touring on
Side lõpp
Muudetud , muutis Metalheart