Vajadus oli ühelt poolt pisikese sportliku auto järgi, samas oli vaja universaali, kuhu vähemalt keevitus ära mahuks ilma istmeid alla laskmata. Need kaks asja kokku pannes sain e30 Touringu.
Silma jäi just see, 93. aasta 318i Daytonaviolet. Peale vaatamas käimist olin seisukohal, et kui tehnokontrolli läbib enam-vähem ära, löön käed. Läbis...
Mootor on M40B18, mis täitsa enam vähem liigutab seda kere, saab möödasõitu teha küll, samas on ökonoomne, viimane paak tuli ~7,5l/100km kohta. Pole viga, või mis? 8) Tegelikult tahtsin diislit, aga suurem osa turul olevate diislite puhul on hooldusega koonerdatud.
Saksast 2003, sealt on kaasas hooldusraamat, mis näitab esimeseks omanikuks doktor Christian Shünemann `i. Tervitused talle siinkohal.
Mina ostsin, siis oli läbisõitu 220 000, mis eeldatavasti on õige.
Varustust suurt pole peale vändatava katuseluugi, elektripeeglite, soojendusega klaasipesudüüside ja udukate. Design edition sisaldab endas ka vähe vormikamaid lilla mustriga istmeid ja polstreid. Viimased on muide enam-vähem heas seisus, kuigi jah, istmed ajavad niite. Eks ma natuke puudust elektriakendest, -luugist, kondist ja püsikast tunnen, aga ajan ka ilma läbi. Lagi on meil must. Ahjaa, mingi huvitav salalukk on ka peal. Eeldatavasti katkestab küttepumba või süüte. Originaal BBSid on ka all (peal aastaarv 93) :wink:
Turvapadi on kah!
Kere roostetab kergelt. Ukseservad, tiiva alumised ääred, tagapõll ja luuk. Põhjal on seda kah nipet-näpet. Aga mis ma nendega ikka teha saan kui piirata rooste edasist levikut, talveks ehk sisse määrida.
Ülevaatuse läbisin ka puhtalt. Enne seda sai tehtud:
Stabikakondid olid läbi, vahetasin ära.
Esituli oli mõraga, panin uue pluss tegin reguleerimise mehaaniliseks. (aitähh, eix22)
Puhtprofülaktilises mõttes vahetasin õlid käimakastis ja tagasillas.
Tulevikus oleks vaja rõhku panna:
Veokonksu on vaja (majandusauto ikkagi). Oskab keegi öelda, kas selle paigaldus on bolt-on ja kas sedaani konks istub tuuringule ka? Igatahes võib pakkuda seda mulle.
Sidur vajab üsna pea vahetust. Ei libise, aga võtab hilja. Kuuma mootoriga vabal käigul sidurit haakides ja lahutades kostub sealt miskit tärinat, väga kuuma mootoriga kohalt võttes teeb meeletut kahinat (vist) survelaager.
Õli suvatses mootori esimesest simmerist tilkuma hakata. Seni kuni leke õlitaset meeletult ei vähenda, ei näpi.
Temp. andur kipub end niiske ilmaga käivitusel põhja viskama, kerge koputus tema pihta toob ta "maapeale" tagasi. Eeldatavasti ei saa massi korralikult. Näidikute äravõtmise küsimus, aga selleks tuleks rool maha võtta ja see on airbagiga masinal jama. Paneb ju tule põlema. :?
Roolis on pidurdusel kerge vibra, pole aimugi miks.
Küttetorud on põhja all roostesed, tuleb vahetada lähiajal.
Tagasild annab enda olemasolust õrnalt märku kerge undamise ja loksuga kui gaasi lapata. Veel ei häiri, seega ei katsu.
Bemmi märk on kapotil pleekind. Äkki päkapikud toovad uue. :roll:
Udukad on mõraga. Mind ei sega.
Midagi läks nagunii meelest kah.
Enne mind on tehtud:
Uued pidurid (kettad, klotsid, mansetid)
Uued amordid (mingid Sachsi gaasid, täitsa raputavad)
Mootoriõli on kah uus, poolsünt BP.
Ventilaatori termosidur on vahetatud.
Toonklaas on pandud.
Summuti koos katiga on vahetatud (mingi kodukootud, ajab asja ära).
Ei, unustage ära, madaldust ei tule. Mu hobid ja elustiil viivad mind pidevalt kuskile metsavahele, kus põhi kipub liialt lähedale maapinnale (nagu pildilt ka näha: Juminda poolsaar). Küll aga on millalgi vaja uusi rehve velgedele (BBS kärjed on IMO parimad veljed kuudikule). Praegused on mingid igivanad m&s-id, mis tuleb suvel ära kulutada, talvel oleks nendega vaja liialt tagasi end hoida.
Üldiselt on see auto sõitmiseks, mitte tuunimiseks või remontimiseks, seega, ega seal suurt midagi muutuma ei hakka.
Pildid:
Panen ehk kunagi hiljem juurde kah, kui auto puhtam.
Ahsoo, seletage, mis see Shadowline ikkagi on ja kas see kuudik ka "varjuliin" on?
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Vajadus oli ühelt poolt pisikese sportliku auto järgi, samas oli vaja universaali, kuhu vähemalt keevitus ära mahuks ilma istmeid alla laskmata. Need kaks asja kokku pannes sain e30 Touringu.
Silma jäi just see, 93. aasta 318i Daytonaviolet. Peale vaatamas käimist olin seisukohal, et kui tehnokontrolli läbib enam-vähem ära, löön käed. Läbis...
Mootor on M40B18, mis täitsa enam vähem liigutab seda kere, saab möödasõitu teha küll, samas on ökonoomne, viimane paak tuli ~7,5l/100km kohta. Pole viga, või mis? 8) Tegelikult tahtsin diislit, aga suurem osa turul olevate diislite puhul on hooldusega koonerdatud.
Saksast 2003, sealt on kaasas hooldusraamat, mis näitab esimeseks omanikuks doktor Christian Shünemann `i. Tervitused talle siinkohal.
Mina ostsin, siis oli läbisõitu 220 000, mis eeldatavasti on õige.
Varustust suurt pole peale vändatava katuseluugi, elektripeeglite, soojendusega klaasipesudüüside ja udukate. Design edition sisaldab endas ka vähe vormikamaid lilla mustriga istmeid ja polstreid. Viimased on muide enam-vähem heas seisus, kuigi jah, istmed ajavad niite. Eks ma natuke puudust elektriakendest, -luugist, kondist ja püsikast tunnen, aga ajan ka ilma läbi. Lagi on meil must. Ahjaa, mingi huvitav salalukk on ka peal. Eeldatavasti katkestab küttepumba või süüte. Originaal BBSid on ka all (peal aastaarv 93) :wink:
Turvapadi on kah!
Kere roostetab kergelt. Ukseservad, tiiva alumised ääred, tagapõll ja luuk. Põhjal on seda kah nipet-näpet. Aga mis ma nendega ikka teha saan kui piirata rooste edasist levikut, talveks ehk sisse määrida.
Ülevaatuse läbisin ka puhtalt. Enne seda sai tehtud:
Stabikakondid olid läbi, vahetasin ära.
Esituli oli mõraga, panin uue pluss tegin reguleerimise mehaaniliseks. (aitähh, eix22)
Puhtprofülaktilises mõttes vahetasin õlid käimakastis ja tagasillas.
Tulevikus oleks vaja rõhku panna:
Veokonksu on vaja (majandusauto ikkagi). Oskab keegi öelda, kas selle paigaldus on bolt-on ja kas sedaani konks istub tuuringule ka? Igatahes võib pakkuda seda mulle.
Sidur vajab üsna pea vahetust. Ei libise, aga võtab hilja. Kuuma mootoriga vabal käigul sidurit haakides ja lahutades kostub sealt miskit tärinat, väga kuuma mootoriga kohalt võttes teeb meeletut kahinat (vist) survelaager.
Õli suvatses mootori esimesest simmerist tilkuma hakata. Seni kuni leke õlitaset meeletult ei vähenda, ei näpi.
Temp. andur kipub end niiske ilmaga käivitusel põhja viskama, kerge koputus tema pihta toob ta "maapeale" tagasi. Eeldatavasti ei saa massi korralikult. Näidikute äravõtmise küsimus, aga selleks tuleks rool maha võtta ja see on airbagiga masinal jama. Paneb ju tule põlema. :?
Roolis on pidurdusel kerge vibra, pole aimugi miks.
Küttetorud on põhja all roostesed, tuleb vahetada lähiajal.
Tagasild annab enda olemasolust õrnalt märku kerge undamise ja loksuga kui gaasi lapata. Veel ei häiri, seega ei katsu.
Bemmi märk on kapotil pleekind. Äkki päkapikud toovad uue. :roll:
Udukad on mõraga. Mind ei sega.
Midagi läks nagunii meelest kah.
Enne mind on tehtud:
Uued pidurid (kettad, klotsid, mansetid)
Uued amordid (mingid Sachsi gaasid, täitsa raputavad)
Mootoriõli on kah uus, poolsünt BP.
Ventilaatori termosidur on vahetatud.
Toonklaas on pandud.
Summuti koos katiga on vahetatud (mingi kodukootud, ajab asja ära).
Ei, unustage ära, madaldust ei tule. Mu hobid ja elustiil viivad mind pidevalt kuskile metsavahele, kus põhi kipub liialt lähedale maapinnale (nagu pildilt ka näha: Juminda poolsaar). Küll aga on millalgi vaja uusi rehve velgedele (BBS kärjed on IMO parimad veljed kuudikule). Praegused on mingid igivanad m&s-id, mis tuleb suvel ära kulutada, talvel oleks nendega vaja liialt tagasi end hoida.
Üldiselt on see auto sõitmiseks, mitte tuunimiseks või remontimiseks, seega, ega seal suurt midagi muutuma ei hakka.
Pildid:
Panen ehk kunagi hiljem juurde kah, kui auto puhtam.
Ahsoo, seletage, mis see Shadowline ikkagi on ja kas see kuudik ka "varjuliin" on?
Tervitusi naabritele ka, kes aru sai, see sai