Hüppa postitusse
Postitatud
comment_13509

Tervist

Olen pikka aega jälginud teiste teemasi ja täna mõtlesin et paneks oma auto ka siis siia üles. Varem pole ma seda teinud kahel põhjusel- esiteks pole suurt midagi auto juures muutnud ning teiseks pole olnud lihtsalt aega ega viitsimist. Aga see selleks. Auto tuli õue peale suhteliselt äkki kuna pakkumine oli hea ning tarvis oli ühte autot juurde. Kuna isiklikult olin alati tahtnud saada e30 kupee kerega siis sai ka selle kasuks otsustatud.

Väidetavalt oli auto olnud vanema härra käsutuses ja eesti toodud 2000. a. paar kuud enne oma surma oli selle müünud naabrimehele, tema käest ma ka auto ostsin. Iseasi kui tõene see jutt on, aga nii seda räägiti.

Mootor on tal üllatavalt hästi säilinud, arvestades et e36 318is´ id on näinud siiamaani ainult tagatulesi.

Kere on samuti korralik ja roostet jalaga segada pole õnneks. Ainuke asi mille kallal nuriseks on kehva värv, mis on kapottile ja mõnele detailile veel lastud vist põlve otsas ja rulliga.

Sees on meil recaro istmed, mustad nahast polstrid ja muu tavaline. Lisadest veel siis vändaga katuseluuk, tulede reg. peaks samuti olema (ei tööta). Sai ühendatud ka vähe asisem Sony makk (punase taustavalgusega ja vanakooli välimusega) sisse ning hertzi ovaalid.

Suveks said alla 15x7 tollised Ats Cup´ id mille peal on hetkel parajad traktori rehvid (225/55)

Sai ka käe harjutamiseks üle poleeritud kodus, aga uus värvikiht ja keretööd on nii kui nii plaanis. Vahetatud on veel terve piduritorustik ning piduri kuluosad nt. klotsid jms, Kütusepaak ja torustik, geneka rihm ning palju muud pudi mida ei jõua kõike üles märkida (näiteks siduri töösilinder). Kindlasti tuleks ära märkida et taga on ka originaal lip spoiler mis annab kõvasti downforce juurde. Oluline on ka ära märkida et kõik armatuuri ja üldiselt terve auto pirnid said uute vastu ära vahetatud.

Lähiajal tuleb esisilda palju uusi juppe ja ka silla regull sellisel juhul. Veel siis plaanis ta kõvasti madalamaks saada ning teised rehvid alla panna. Samuti välimust hakata muutma (m-tech 2), sisu samuti sest kuidagi meeldib väga m-tech 2 olemus väikeste nüanssidega, mida ise muudaks. Jubedalt sooviks saada tooni ringi, sest häirivad inimesed kes ootavad et linnas nendega joonele läheks autosse passides. Porno tuuningut ei armasta, sest juba ledid parktuledes ajasid südame pahaks. Tulevast veljevalikut samuti ei tahaks hakata kõva häälega siin kuulutama sest ei tea kuidas elu kulgeb ja streetrace foorumi stiili väga ei tahaks teha.

Ahjaa, roolivõimu ei ole ja ei tule ka.

Mootor: m40b18 83kw

Keretüüp: kupee

Väheke pilte samuti

siis kui ma ta kätte sain ning peale esimest pesu

07051200351a89.jpg

070512135ad224.jpg

Poleerimisest paar pilti

07051492945f5c.jpg

070516483076eb.jpg

Sisust eriti pilte pole, kuid ühe siiski leidsin.

0705164895d75a.jpg

Ja siis tänase päeva seisuga nägi ta selline välja

0705117858ecf7.jpg

0705117972ad05.jpg

0705118056dde9.jpg

Rohkem pilte võib leida siit: http://fotoalbum.ee/photos/hchristiank/sets/998023/

  • Vastuseid 159
  • Vaatamisi 32,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_37107

Täna sai "uus" starter peale venitatud. Tänud Mariole selle eest!

Kuna garaažis on olnud viimasel ajal suhteliselt vähe ruumi, siis on auto seisnud paar nädalat õues. Tulemuseks oli jäätunud jahutussüsteem.

See mure sai üsna kiiresti lahendatud.

Niisiis, kindlustus ja muud vajalikud toimingud ja männiku poole ajama, vahepeatuseks vaid järve statoil.

Mõned korrad on viimasel ajal seal käidud e46. Erinevus võrreldes rullikaga on see, et 46 keerab rohkem. Just magusa koha peal jääb rullikal 10-15% locki nagu puudu.. Tulemuseks spinn või igav libisemine, et saaks jälle kontrolli alla korralikult. Lõbus oli väliskurvist kolmanda käiguga paugutada (lumine osa). Paugutada sõna otseses mõttes, kuna uus väljalaskesüsteem on väga aldis tegema ehmatust vanadele inimestele.

2 korda suri auto välja kuna sai vist liiga palju kütet peale..

Garaaži tagasijõudes tuli summutist selline litakas, et pimedas ruumis tõmbas tahavaate peeglid täitsa valgeks ja neiu natukeseks ajaks kurdiks :D (mul oli vaja viimast korda veel gaasi anda)

Jamh, muid vigu nagu ei täheldanudki. Ainuke probleem oleks see, et tahaks auto keerama saada. Tundub et plokkdiffer taga vähendab nurka suht mehiselt aga on ikka tunduvalt lõbusam kui lahtine. Jõudu tahaks ka juurde :rolleyes:

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_39233

Üks mootor koos kastiga sai täna töökotta toodud- M10B18

Ehk see nädal jõuab hakata seda lahti kiskuma, et näha, mis elu seal sees käib..

M40B16 peaks olema kõikide eelduste kohaselt õhtul omadega, aga polnudki plaani seda kaua pidada.

Umbes 5000 km sai selle mootoriga sõita, ei ütleks, et oleks aeglasem mootor kui b18. Hetkel enam ei taha m40 mootorit, pole nii rikas, et seda ülal pidada.

  • Autor
comment_39300

Oma lollusega sain mootorist jagu.

Veepump lendas, aga kuna olin in the middle of nowhere ja väga oli vaja jõuda sihtpunkti, siis tegin selle sõidu ära.

Kui keegi peab mind nüüd sellepärast väga lolliks, siis enda kaitseks võin öelda, et sõit oli tõesti vajalik.

Idee kohaselt mootor veel vist isegi töötaks ja sõidaks, aga ma pole nüüd mingi 2 nädalat rulli puutunud, seega ei oska täpselt kommenteerida hetkel.

Uus M10 on juba laiali kistud põhimõtteliselt kogu täiega, alumine ots on veel ainult koos. Ülemises otsas suuri üllatusi ei olnud.

Ilmselgelt kulunud nookurid ja muu sealolev ja silindri seinad olid peeglid :S

  • 1 kuu hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_43602

Tere,

See auto on nüüd täitsa laiali katkutud.

Eesmärk on eemaldada autolt rooste ning teha nii, et enam seda ei tuleks.

Halvad üllatused:

*Ninaraam on läbi

*Mõlemad alumised nurgad on läbi (arvatavasti ka suurem osa karpidest, just ääred, keskelt on heas korras.)

*Juhi ja kaassõitja jalgealused on otsas

*Vasak tagumine koobas on läbi, nii seest kui väljast

*Parem tagumine koobas on seest ilus, väljast tahab parandust saada

*Tagumised panipaigad pagasiruumis (seal kus aku jms käib) on alt läbi

*Tagumine põll on läbi

*Ees, aku tagune, seal on väga ebamäärases kohas auk, mitte nurgas, vaid sirge pleki peal

Head üllatused:

*Esimesed ülemised nurgad on põhimõtteliselt päris head.

*Üpriski palju on kohti, mis on roostest puutumata jäänud.

Ajaliselt mingit graafikut endale ei sea, peaasi, et kunagi valmis saaks. Ja siis juba võiks hea olla.

Mis puutub igast luuke ja esitiibu, siis need vist lähevad fiibri peale

Ninaraamiga on ka küsimus õhus, kas oleks mõistlik teha mingist karpraua laadsest asjast, või osta uus ninaraam?

Kui ise teha, siis oleks pluss see, et oleks tulevikus palju rohkem ruumi mootoriruumis, lihtsus.

Halb oleks see, et tuleks teha kõik uued kinnitused.

Sai päris suur tükk ette võetud..

Eks lähitulevikus jagan ka pildimaterjali.

  • 10 kuud hiljem...
  • Autor
comment_59506

Nii

Jutt lühike.

Paar kuud tagasi sai soetatud endale üks PFL kupee kere.

On asju, mida ma kasutan uue kere juures, sellest ehk kunagi hiljem.

Viimased ajad veetis ta garaažis ja ausalt öeldes on päris kahju.

Lahkus väärikalt.

Selle auto lugu sai otsa.

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.