Hüppa postitusse
Postitatud
comment_13820

Soovitati mul kah siia teema teha. Nädal või veidi peale tagasi sai istutud taas BMW rooli kuid esimest korda E30 (eelmine BMW oli E34 V8).

Aastast 89, kupee, facelift. Peale el. peeglite ja vändaga katuseluugi muud erilist polegi. Veidi täiustatud helisüsteem ja sportsummuti. Ahja, madaldusvedrud ning tumedad lähituled. Mõned päevad seisis ja nüüd eile sai veidi nokitsema hakata. Vaip välja võetud ning korralikult puhtaks pestud, põhjas üks rebend sirgeks pressitud, kinni keevitatud ning kereliimi ja põhjamastiksiga töödeldud ning sama tehtud ka tagaistuja jalgealuste korkidega mis olid lahti tulnud ning sealt tuli vett sisse. Kerge rooste sai sealt eemaldatud ning uuesti kereliimiga kinni ning mastiks + uued pigimatid nende kohtade peale. Põhi ise on väga heas korras, roostet kuskil pole. Lohku sõidetud kohad sai sirgeks löödud. Vaip nüüd nagu uus ja sai täna kogu salong uuesti kokku laotud. Tänu ilusatele ilmadele kuivas see vaip ilusti ühe ööpäevaga ära :) Tulemas veel uued esitule klaasid, tumedad kaugtuled, udukad, Tanelilt uus kindalaeka lukk ning põlle väiksele augule plastik ja IS lisa. Veidi madalamaks oleks ka vaja. Esimesel päeval läksid alla 17" veljed koos tutikate rehvidega mis seisid muidu niisama. Hiljem kui muud asjad korras sooviks nad vahetada 16x9" velgede vastu. Oluline asi mille loodan homme ära teha on rooli allapoole toomine. Hetkel ikka ülimalt ebamugav rooliasend. Tehniliselt on auto mootori, kasti ja veermiku poolelt väga heas korras. On näha, et autoga on ikka peale antud aga tundub, et samas ka remonditud siiski. Ühes rooliotsas on kerge loks sees aga see on kökimöki.

Juuni alguses loodaks saada värvitud esitiivad, esi ja tagapõlle ning küljed altpoolt liiste. Tagapõlle vaja sirgemaks modida ning summuti auk kinni keevitada (summuti kaob põlle varju ning otsad allapoole keeratuna). Esipõllega õnneks tööd palju pole.

2 pilti sai ka lõpuks tehtud.

069253553ae14f.jpg

069253555005a3.jpg

069253559c3738.jpg

  • Vastuseid 113
  • Vaatamisi 23,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

comment_13618

Mismoodi sa seda tegid ?

Ennast ka häirib see rooli asend ja thaks selle nõks alla poole saada.

Kui natuke rohkem viitsimist on, siis minu võistlusautol on reguleeritav kõrgus tehtud.. kuna ei teadnud algul kuidas kõige parem sõita on...

vb paned omal kõrguse paika ja sõidad natuke ja on tegelikult veel sitem sõita kui enne :lol:

siis sai timmida seda...

kui kellaploki alla vaatad siis peaksid saama suht kiirelt aru mismoodi seda kõrgust muuta saab ja kuidas parem on... :D

  • 2 nädalat hiljem...
comment_13340
kuskilt meelde jäänud, et tagatulede tihendite väsimise tagajärjel hakkab vesi sisse tulema :roll: ...muidu väga kena rulla...jõudu! 8)

samut võib olla pagassi tihend, kui masin ntx eest natuke madalam kui tagant.

klaasi juurde sinna nurkadesse koguneb päris palju vett mis läbi halva pagassi tihendi võib kenasti sattuda pagassi

  • Autor
comment_13333

Vesi on pagasis juhipool seal sügavamas augus ja vaip on lihtsalt vettinud kergelt. Eile leidsin 5cm ennem lambdat sumpsist augu. Loodan, et ka see on põhjendus suurele bensukulule ja auto uimasusele. Sõites on mõnus narkomaani tunne ka salongis. Peale jaanipäeva hakkan tegelema esiotsa korrastamisega :)

  • Autor
comment_13322

Kork on alles, sp see sügavik ääreni vett täis oligi. Õhtul oli kuiv ja hommikuks kui ööläbi oli vihma sadanud ning läksin pagassist töötunkesi võtma siis oh üllatust.. oleks võinud õhtul pagassi pesupulbrit lisada :D

Nüüd on aga auto madalal pöördel kuidagi uimasemaks muutunud või jääb lihtsalt see mootor minu tagumikule juba liiga lahjaks :lol: Lähen kohe sumpsi keevitama ning katsun õhuvõtu kuidagi inimlikuks teha, ehk saab küttesegud paika, kütusekulu normi ja mineku kah M50 vääriliseks.

  • Autor
comment_13293

Kuna plaanis varsti siduri vahetuse aeg siis kuidas teha selgeks, mis käigukast või hooratas mul hetkel all on ? Käigukasti on lõigatud ning hooratas veidi paistab.. mida sellest järeldada ?

Tahaks teada kas mul on M20 hooratas v mitte..

Plaan ise oleks sidurivahetusega teostada ka juba hooratta vahetus kuna.

M20 Flywheel = around 6.3 - 7.2kg

M50 Flywheel = around 12.2kg

Both Flywheels = 228mm

ja swapiks on vaja

- M20 flywheel (must be from an 89 - 91 E30 325i)

- M20 starter motor (the M52 starter will not mesh with an M20 flywheel)

- M20 clutch kit (clutch + pressure plate)

- E21 323i release bearing (30mm height)

- M20 flywheel bolts as the M52 items are too long (I'd recommend new pressure plate bolts too)

Aga et kui nii võtta siis starteri koodi järgi saaks kataloogist vaadata kas mul on M50 või M20 oma, sellest ka vastav hooratas ?

Ja kas M20 mootoritel on üks ja sama käigukast ning hooratas nii E30 kui E34 kerepeal ?

comment_13291

Kui m20 hooratta paned pead hoorattal tagant maha treima või siis natuke karteripõhja lihvima,sest muidu läheb vastu põhja kinni.Seda ma ei tea kas m20 kahemassilisel ka nii on,ma panin ühemassilise ja tuli nii teha.

starteril pead pendiksi ainult ära vahetama.

seda miks kast lõigatud on,seda küll ei tea.

kas kast on ilusasti otse all või hoiab viltu? kui m50-nele on m20-ne kast otsa pandud siis hoiab kast viltu all. äkki on hooratas vastu hakanud käima ja siis on lõige tehtud? kuulsin,et nii pidavat olema,kui vana kast m50-nele panna.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_13178

Eile kooles asi ühes äkilisemas paremkurvis ära. Lihtsalt suri välja. Siis mõnda aega süüte sissekeeramisel ei hakanud ükski tuli põlema, nagu aku oleks maas. 2min hiljem oli vool tagasi aga aku nagu mega kellu. Nüüd hommikul kui auto on öösel taastunud hakkab starterit plõksutama ja muud midagi. Ma ise hästi ei usu, et asi starteris on. Kas kuskil on M50 mootoril mõni salakaval mass mis võis lahti tulla ? Viimaselajal on asi muutunud ka pöörete alumises otsas uimasemaks ning 3000 pealt läinud nagu loom ning starterit vedas niigi üks päev jälle mega uimaselt, teinepäev ilusti.

Ja uuendust nii palju, et eile läksid alla 15" musta värvi kärjed hõbedase randiga. Ei ole just see mida ma ihaldan, aga parem kui 17".

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_12903

Niivähe aega kui on jäänud suve nautimise kõrvalt aega autoga tegeleda või sõita sain omale uued kaugtuled mis on juba ristidega, uue põlle mis on sirge, põlle alumise liistu, uue stange ja veel pudinaid nii, et nüüd on esiotsa taastamiseks kõik uus olemas. Peale Õllesummerit loodan hakata tegelema esiotsa värvimisega millekäigus lähevad värvi ka karbid ning tagapõlle uuenduskuur.

Seniks kõigile naisi, õlut ja ilusat suve.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.